Strona 1 z 1

światło przeciwmgielne wersja USA – czy ktoś montował ?

PostNapisane: 17 gru 2011, 14:25
przez wogo
nie mam pomysłu jak to zrobić żeby było estetycznie , jakieś pomysły mile widziane

PostNapisane: 18 gru 2011, 13:36
przez linisko
Jakimś pomysłem, jest znajomy diagnosta, ja tak mam.

PostNapisane: 18 gru 2011, 13:42
przez Chooper
a jakie masz tylne lampy?

Re: światło przeciwmgielne wersja USA – czy ktoś montował ?

PostNapisane: 19 gru 2011, 19:24
przez wogo
Obrazek

tak to wyglądają swiatła w mojej M5

Re: światło przeciwmgielne wersja USA – czy ktoś montował ?

PostNapisane: 20 gru 2011, 14:07
przez Chooper
propozycje mam dwie.
1. zakup fabrycznej lampki przeciwmgłowej montowanej centralnie pod zderzak (pytanie czy zderzak USA ma taki otwór od spodu na środku, jaki ma zderzak EU) – koszt 100-200 PLN
przykładowa oferta choć bywają taniej, np. sama ramka za 100, a klosz za 60 = 160

2. Twoja lampa lewa/prawa ma wejścia na 3 żarówki (stop/pozycja , kierunkowskaz, cofania
Obrazek

możesz w lewej lampie wstawić w miejsce światła cofania, światło przeciwmgłowe. W efekcie będziesz miał jedno światło cofania w prawej lampie a światło przeciwmgłowe w lewej, tak jak ma wiele aut (nie ma obowiązku posiadania dwóch świateł cofania/przeciwmgłowych). Jedyną poprzeczką jest otrzymanie czerwonego światła w białym/bezbarwnym kloszu po lampce cofania.

Musisz się upewnić, ale na 99% jako żarówkę światła cofania masz W16W. Dokładnie taka sama jest stosowana w lampie cofania EU.
wymiary:
Obrazek

jednak z tego co pamiętam w otwór powinna wejść nawet W21W, (taka jak w stop/pozycja) która jest nieco większa. Aby uzyskać czerwone światło możesz zastosować "żarówkę" LED, o czerwonej barwie światła przykład, drugi, trzeci.
Należy pilnować średnicy, aby żarówka zmieściła się w otwór w kloszu. Diody dają całkiem mocne światło, więc powinny się sprawdzić.
Oprawkę/uchwyt po starej żarówce cofania możesz wykorzystać w instalacji pod przeciwmgłowe, ważne aby tylko zabezpieczyć instalację od światła cofania przy kloszu, bo dostaje się w te okolice wilgoć.

Ja robiłem taki zabieg ze światłami cofania i kierunkowskazami w poprzednim aucie, aby uzyskać wymagane kolory, po tym jak całe lampy zmienione zostały na czerwone.

Pozdrawiam