Strona 1 z 1

Uniwersalny komputer pokładowy w M5 – jak podłączyć

PostNapisane: 1 gru 2011, 12:04
przez iwi
Witajcie
Czy ktoś z Was się orientuje gdzie w mojej M5 mogę znaleźć kable: impuls drogi oraz impuls wtrysku
Zamierzam podpiąć coś takiego
http://www.sklep.nestor-electronic.pl/komputer_pokladowy_najnowsza_wersja_mini_plytka_atmega32,297297,3.html
z firmy www.nestor-electronic.pl
lub UKP z www.telwis.pl
http://www.telwis.pl/uniwersalny-komputer-pokladowy-ukp-p-119.html

Gdzieś wyczytałem, że będzie ciężko bo impulsy wtrysku przekazywane są po CANie.

Re: Uniwersalny komputer pokładowy w M5 – jak podłączyć

PostNapisane: 6 gru 2011, 09:43
przez qqpp
Ja proponuję Ci inne rozwiązanie Scan Gauge II

http://www.scangauge.com/products/scangaugeii/

mam i używam od jakichś 1,5 roku i powiem szczerze jakość pomiarów naprawdę doskonała, poza tym jest możliwość ciągłej kalibracji urządzenia, mi przy tankowaniu 90% jazdy w mieście wychodzi odchylenie od wskazania urządzenia o 0,3- 1,9% w stosunku do tego co pokazuje dystrybutor (ale może to właśnie dystrybutor oszukuje ;–)) )

Dodatkowa funkcja to kasowanie błędów, mnóstwo kolorów do wyboru jest jeden zielony odcień który w 100% pokrywa się z kolorem wskaźników mazdy i połączenie przez OBD.

Polecam

Re: Uniwersalny komputer pokładowy w M5 – jak podłączyć

PostNapisane: 6 gru 2011, 10:40
przez iwi
Masz rację, ale Telwisa ma ładny wyświetlacz z czytelnym ekranem.
Widziałem go u znajomego w Oplu.
A gdzie kupiłeś.
Na AlleDrogo jest tylko TurboGauge 3 za 450zl – ale wygląda , że to jest innej firmy
Scanguage2 widzialem tylko na stronie słowackiej po 150Eur

Re: Uniwersalny komputer pokładowy w M5 – jak podłączyć

PostNapisane: 6 gru 2011, 11:06
przez qqpp
Ja kupiłem w US za chyba 150$ – 160$