Pękająca klapa tylna przy zawiasach

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Soldi » 26 cze 2012, 19:26

gryfel1997 napisał(a):Ja naprawiłem to sam . Dwuskładnikowym klejem FORCH trzyma 2 lata


Klejem?? Jak to wyszło, przecież po kleju został ślad tak czy inaczej....

Byłem w poniedziałek w Mazdzie we Wrocławiu – porobili zdjęcia i opisali i kazali czekać na decyzję....jakoś nie wierzę w cuda w ASO więc raczej nic z tym mądrego nie zrobią.... Nadal jestem za "daszkiem", żeby te pęknięcia przykryć a miejsca pęknięć zabezpieczyć specjalnym klejem żywicznym.....
Mitsubishi Galant EA2A 2000 rok – sprzedany
Mitsubishi Galant EA5W 2001 rok – sprzedany
Ford Focus Kombi 1.6 Tdci 116KM 2011 rok
Mazda 5 CR 2.0 Sport, 2006 rok
SPRZEDANA!!!
Obrazek
SEAT LEON R Edition 1.8 TSI 160 KM 260Nm, 2009 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2012, 10:35
Posty: 33
Skąd: Festung Breslau :)
Auto: Mazda CX-7 (ER) / 2.2 MZR-CD AWD – 173 KM 2011 rok

Postprzez gryfel1997 » 26 cze 2012, 22:11

Tak właśnie myślałem jak ty ,kupiłem oryginalny spojler i kicha wcale tego nie zakryło..Więc kupiłem klej forcha nawierciłem otwory na końcu pęknięć zfazowałem mocno pęknięcia odtłuściłem oraz dodatkowo wywierciłem zboku otwory żeby przez nie dodatkowo pod spód pękniętej klapy wpuścić klej.Po zascnięciu przeszlifowałem bruzdę no ido lakiernika .
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2010, 21:21
Posty: 71 (0/1)

Postprzez Wojtek » 26 cze 2012, 22:43

czyli tak jak opisuje to procedura ASO ;)

jak trzyma, to coz wiecej chciec <faja>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Soldi » 26 cze 2012, 23:06

gryfel1997 napisał(a):Tak właśnie myślałem jak ty ,kupiłem oryginalny spojler i kicha wcale tego nie zakryło..Więc kupiłem klej forcha nawierciłem otwory na końcu pęknięć zfazowałem mocno pęknięcia odtłuściłem oraz dodatkowo wywierciłem zboku otwory żeby przez nie dodatkowo pod spód pękniętej klapy wpuścić klej.Po zascnięciu przeszlifowałem bruzdę no ido lakiernika .


Hmmm.... masz jakąś dokumentację zdjęciową jak to wyszło w realu?? Procedura ASO – procedurą ASO, ale ja jak niewierny Tomasz :| jak nie zobaczę to nie uwierzę.... <glupek2>
Mitsubishi Galant EA2A 2000 rok – sprzedany
Mitsubishi Galant EA5W 2001 rok – sprzedany
Ford Focus Kombi 1.6 Tdci 116KM 2011 rok
Mazda 5 CR 2.0 Sport, 2006 rok
SPRZEDANA!!!
Obrazek
SEAT LEON R Edition 1.8 TSI 160 KM 260Nm, 2009 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2012, 10:35
Posty: 33
Skąd: Festung Breslau :)
Auto: Mazda CX-7 (ER) / 2.2 MZR-CD AWD – 173 KM 2011 rok

Postprzez Wojtek » 26 cze 2012, 23:07

Soldi napisał(a):jak nie zobaczę to nie uwierzę.... <glupek2>

gryfel1997, prosimy o zdjecia... ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Jankes de Kreuz » 27 cze 2012, 08:32

gryfel1997 – czy możesz wrzucić fotki elementu po naprawie? Niedługo urlop, mam zamiar wziąć sprawę w swoje ręce i zabezpieczyć te uszkodzenia bo po kilku miesiącach obserwacji widzę że pęknięcie niestety się powiększają...
Początkujący
 
Od: 7 sie 2011, 19:11
Posty: 8
Auto: Mazda 5 / 2005r / 2.0 benzyna / Exclusive

Postprzez uciu » 29 cze 2012, 21:09

Dziś ściągnałem daszek i zobaczyłem jak to wygląda...
Okazało się, że ze pęknięcia nie idą od śrub/dziur w które się je wkręca a są w miejscach gdzie rogi daszku dociskają do klapy – tak jakby daszek (oyginalny mazdowski) nie był idealnie dopasowny – rogami dociska do klapy i tam powstały pęknięcia.
Pęknięcia mają kształt pajączków, tylko to jedno (z ostatnich zdjęć) jest większe – tak, że kawałem klapy zaraz przy pęknięciu mogłem swobodnie odginac.
Podgiąłem tą część i miedzy wewnętrzny plastik klapy a zewnętrzny nałożyłem poxipolu. Na razie się trzyma:–)

Zdjecia kiepskie, ale kształt pęknięć zaznaczony:–)

3.jpg

2.jpg

1.jpg


PS nie wiem jak wstawić zdjęcia tak by Wojtek, nie musiał popawiać:–)
pozdrawiam
uciu
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2011, 17:34
Posty: 213 (1/3)
Skąd: Mysłowice
Auto: Była piątka 2.0 MZR top LPG jest GV 2.0 automat lpg ;–)

Postprzez Wojtek » 29 cze 2012, 21:56

uciu napisał(a):tak jakby daszek (oyginalny mazdowski) nie był idealnie dopasowny – rogami dociska do klapy i tam powstały pęknięcia.

<oczy>

uciu napisał(a):Podgiąłem tą część i miedzy wewnętrzny plastik klapy a zewnętrzny nałożyłem poxipolu. Na razie się trzyma

mam nadzieje, ze tak bedzie dalej...

uciu, czy tam nie bylo zadnej "podkladki" gumowej?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez uciu » 29 cze 2012, 22:07

Wojtek napisał(a):uciu, czy tam nie bylo zadnej "podkladki" gumowej?


są tam cieniutki podkładki z jakiegoś plastiku (prawie przeźroczyste) a po obwodzie mocowań daszka jest przyklejona piankowa uszczelka
4.jpg
pozdrawiam
uciu
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2011, 17:34
Posty: 213 (1/3)
Skąd: Mysłowice
Auto: Była piątka 2.0 MZR top LPG jest GV 2.0 automat lpg ;–)

Postprzez Wojtek » 29 cze 2012, 22:16

to wytnij cos z tych wzorow z daszka... i doloz... nie bedzie napierac bezposrednio...
mysle, ze 0.2mm wiecej nie sprawi zadnej roznicy estetycznej ;)

5.jpg
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Soldi » 30 cze 2012, 08:05

Hmmm...co pęknięcie to gdzie indziej u każdego...

Muszę na spokojnie na urlopie przetrawić temat i coś wymyślić samemu, bo jakoś nic logicznego co zatrzyma/zniweluje pęknięcia, które są u mnie w aucie, nie przychodzi mi do głowy po Waszych sugestiach i przykładach.... :( <płacze>
Mitsubishi Galant EA2A 2000 rok – sprzedany
Mitsubishi Galant EA5W 2001 rok – sprzedany
Ford Focus Kombi 1.6 Tdci 116KM 2011 rok
Mazda 5 CR 2.0 Sport, 2006 rok
SPRZEDANA!!!
Obrazek
SEAT LEON R Edition 1.8 TSI 160 KM 260Nm, 2009 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2012, 10:35
Posty: 33
Skąd: Festung Breslau :)
Auto: Mazda CX-7 (ER) / 2.2 MZR-CD AWD – 173 KM 2011 rok

Postprzez gryfel1997 » 30 cze 2012, 23:03

Witam .Ja kupiłem spojler oryginalny z aso tam była instrukcja montażu i wcale nie ma żadne uszczelki tylko z dwóch stron po dwa kawałki taśmy dwustronnej wielkości 3na8cmnstrókcja montażu jest krok po kroku wraz z szablonem.
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2010, 21:21
Posty: 71 (0/1)

PostTen post został usunięty przez Wojtek 6 maja 2014, 20:59.
Powód: OT

Postprzez robimel » 23 kwi 2014, 18:25

Koledzy zauważyłem taką rzecz:
Klapa bagażnika w miejscu gdzie się chowają zawiasy klapy czyli u góry sa takie przetłoczenia w tym plastyku i zauważyłem tam pęknięcia tego plastyku-rysy długości 8 cm.

Czy komus z forumowiczów coś podobnego się przytrafiło? Ewentualnie co z tym zrobić?
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2013, 21:35
Posty: 59
Skąd: Grudziadz
Auto: Mazda 5 2.0 benzyna rok 2006

PostTen post został usunięty przez Wojtek 6 maja 2014, 21:02.
Powód: połączono tematy

Postprzez VPM » 23 kwi 2014, 18:47

zrób zdjęcia to coś się wymyśli
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez robimel » 23 kwi 2014, 18:57

Zdjecia jutro
a pekniecia jak widze standardowe – wzdłuż wubrzuszen które maskują zawiasy
długość 8 do 10 cm
podobno można to skleic?
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2013, 21:35
Posty: 59
Skąd: Grudziadz
Auto: Mazda 5 2.0 benzyna rok 2006

Postprzez Wojtek » 6 maja 2014, 21:04

robimel napisał(a):podobno można to skleic?

tak, masz procedurę w tym wątku... poczytaj

robimel napisał(a):Zdjecia jutro

To kiedy to jutro nastąpi? :>
Czy już może to naprawiłeś?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez tomasek77 » 12 maja 2014, 19:59

W weekend sprawdziłem i swoją Madzie i niestety są pęknięcia wzdłużne na tych przetłoczeniach.

gryfel1997 napisał(a):FORCH


A gdzie można kupić ten klej? Patrzyłem na allegro i niestety są ale tylko do szyb.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2014, 21:03
Posty: 70 (2/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 (2005) 1.8

Postprzez gryfel1997 » 14 maja 2014, 22:39

Kupiłem klej w forch Polska zrobiłem fazy i wcisnąłem klej zeszlifowałem dałem do malowania i cała robota
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2010, 21:21
Posty: 71 (0/1)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy