Światła przeciwmgielne – problem z wtyczką

Moja piątka zaczyna mnie irytować.
Zaczęło mi buczeć wspomaganie- wczoraj diagnoza- wyciek płynu z przekładni. Regeneracja lub używka (o nową nawet nie pytałem, żeby się nie denerwować). Jak powiedziałem gościowi, który zajmuje się profesjonalnie regeneracjami magli, że w trzyletniej M5 mam wyciek, to się mocno zdziwił, bo trochę młoda jak na korozję listwy.
A jeszcze dobija mnie prawy halogen, bo od jakiegoś czasu nie kontaktuje. Raz palił, raz nie, a teraz wysypał się do końca. Przy okazji szukania wycieku płynu wspomagania okazało się, że uszkodzona jest wtyczka- nie dość, że połamana, to widać wyraźnie, że gniazda są już mocno powypalane (co jest dziwne, bo halogenów używałem bardzo mało). Wtyczka po prostu odłączyła się od halogenu i sobie luźno wisiała. Prawdopodobnie połamał ją niedawno znajomy debil-mechanik (już do niego nie postawię auta), bo do wizyty halogen normalnie palił (żarówka przepaliła się w przeddzień wymiany). Poszukiwania na Allegro nic nie dały (same halogeny, ale po co mi halogen, skoro mam sprawny), w serwisie Mazdy zero pomocy, nie zajmują się tym, nie mają takich części (wtyczek, wiązek).
Czy wie ktoś na temat tego, skąd wziąć taką wtyczkę (nie licząc złupienia wraku M5)? Na Alledrogo i gdzieś na innych stronkach widziałem jakieś wtyczki uniwersalne do halogenów z żarówkami różnych typów (H1, H3, H7 i jakieś inne), tylko nie wiem, jaką żarówkę halogenową ma M5 i czy taka uniwersalna by pasowała do gniazda w halogenie Mazdy. Nie wiem, czy w piątce nie jest zamontowana jakaś nietypowa żarówka, bo wymieniana była razem z oprawką (kosztowała coś koło 50zł).
Jakieś podpowiedzi?
Zaczęło mi buczeć wspomaganie- wczoraj diagnoza- wyciek płynu z przekładni. Regeneracja lub używka (o nową nawet nie pytałem, żeby się nie denerwować). Jak powiedziałem gościowi, który zajmuje się profesjonalnie regeneracjami magli, że w trzyletniej M5 mam wyciek, to się mocno zdziwił, bo trochę młoda jak na korozję listwy.
A jeszcze dobija mnie prawy halogen, bo od jakiegoś czasu nie kontaktuje. Raz palił, raz nie, a teraz wysypał się do końca. Przy okazji szukania wycieku płynu wspomagania okazało się, że uszkodzona jest wtyczka- nie dość, że połamana, to widać wyraźnie, że gniazda są już mocno powypalane (co jest dziwne, bo halogenów używałem bardzo mało). Wtyczka po prostu odłączyła się od halogenu i sobie luźno wisiała. Prawdopodobnie połamał ją niedawno znajomy debil-mechanik (już do niego nie postawię auta), bo do wizyty halogen normalnie palił (żarówka przepaliła się w przeddzień wymiany). Poszukiwania na Allegro nic nie dały (same halogeny, ale po co mi halogen, skoro mam sprawny), w serwisie Mazdy zero pomocy, nie zajmują się tym, nie mają takich części (wtyczek, wiązek).
Czy wie ktoś na temat tego, skąd wziąć taką wtyczkę (nie licząc złupienia wraku M5)? Na Alledrogo i gdzieś na innych stronkach widziałem jakieś wtyczki uniwersalne do halogenów z żarówkami różnych typów (H1, H3, H7 i jakieś inne), tylko nie wiem, jaką żarówkę halogenową ma M5 i czy taka uniwersalna by pasowała do gniazda w halogenie Mazdy. Nie wiem, czy w piątce nie jest zamontowana jakaś nietypowa żarówka, bo wymieniana była razem z oprawką (kosztowała coś koło 50zł).
Jakieś podpowiedzi?