Wszystko o kluczykach i programowaniu
Witam,
Mam pytanie odnośnie dokupienia i zaprogramowania karty keyless do mojej Madzi 5 gdyż posiadam 1 sztukę.
Wiem, że są wersje na Amerykę i Europe, ale czy oprócz tego można spotkać różne wersje elektroniki w wersji europejskiej?
Zdarzają się aukcję z używkami i zastanawiam się czy kupienie wersji europejskiej wystarczy i zaprogramuje się z moim autem czy też istnieje jeszcze podział na elektronikę.
Cena w ASO dosyć spora i na razie skutecznie mnie odstrasza.
Pozdrawiam.
Mam pytanie odnośnie dokupienia i zaprogramowania karty keyless do mojej Madzi 5 gdyż posiadam 1 sztukę.
Wiem, że są wersje na Amerykę i Europe, ale czy oprócz tego można spotkać różne wersje elektroniki w wersji europejskiej?
Zdarzają się aukcję z używkami i zastanawiam się czy kupienie wersji europejskiej wystarczy i zaprogramuje się z moim autem czy też istnieje jeszcze podział na elektronikę.
Cena w ASO dosyć spora i na razie skutecznie mnie odstrasza.
Pozdrawiam.
- Od: 19 sie 2015, 17:08
- Posty: 1
Witam, mnie także dopadł problem z niedziałającym pilotem, a mianowicie odmówił przycisk otwierania.
Więc zaryzykowałem i kupiłem pilota u chińczyka https://m.aliexpress.com/item/328343024 ... sstype=600
Pilot dało się bez problemu zakodować. U mnie do punktu 6 postępowałem wg. instrukcji na forum pkt 7 wciśnięcie przycisku open na kupionym pilocie. Otwieranie szyb z pilota również dziala
Orginalny pilot na elektronice Mitsubishi. Jak na razie tydzień działa bez zarzutu. Grot z chipem dało się bez problemu przełożyć do nowego pilota.
Ps. .koszt pilota ok 37 złociszy ,ciekawe ile wytrzyma
Pozdrawiam
Więc zaryzykowałem i kupiłem pilota u chińczyka https://m.aliexpress.com/item/328343024 ... sstype=600
Pilot dało się bez problemu zakodować. U mnie do punktu 6 postępowałem wg. instrukcji na forum pkt 7 wciśnięcie przycisku open na kupionym pilocie. Otwieranie szyb z pilota również dziala
Orginalny pilot na elektronice Mitsubishi. Jak na razie tydzień działa bez zarzutu. Grot z chipem dało się bez problemu przełożyć do nowego pilota.
Ps. .koszt pilota ok 37 złociszy ,ciekawe ile wytrzyma
Pozdrawiam
- Od: 3 paź 2011, 21:38
- Posty: 12
- Skąd: Kraśnik
- Auto: Mazda 5 CR 2005r. 2.0 Pb+Lpg
tomato napisał(a):Witam. Czy mozę ktoś doradzić co to za wersja pilota , nie ma napisu tam gdzie powinien być . Chodzi o mazde 5 z 2007 .
Witam,
Ze zdjęć jakie zamieściłeś widzę, że masz identyczny pilot jak mój (moje auto mazda 3 BL 2010r). Interesuje mnie zdjęcie drugiej strony tej płytki z przyciskami. Miałem podobny problem jak wielu użytkowników. Najpierw nie działał jeden przycisk na otwieranie, potem kilkukrotne wymiany baterii w pilocie i w końcu okazało się że pilot ma zimne luty. Poprawiłem wszystkie lutowania i pilot zaczął działać idealnie nawet na starych bateriach. Potem okazało się, że od zbyt mocnego naciskania przycisku na "zamknij" zmiażdżyłem mikrostyk na płytce. Przy wymianie przesunął mi się jeden element obok mikrostyku i nie mogę sobie teraz poradzić. Czy możesz podesłać mi zdjęcie płytki od tej strony z przyciskami? Będę bardzo wdzięczny.
Dopisano 3 mar 2019, 15:58:
Dodam jeszcze pytanie dla innych użytkowników forum.
Potrzebuję zdjęcie płytki pilota od strony przycisków. U mnie uszkodzony jest element koło przycisku "zamknij". Jako załączniki zamieszczam swoje zdjęcia.
Będę wdzięczny za podesłanie takiego zdjęcia.
- Od: 14 sty 2015, 20:44
- Posty: 4
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda 3 BL 2010r.
Witam
Takie pytanie...
...nie posiadam działającego pilota od centralnego zamka (tzn pilota mam ale nie wysyła on sygnału – sprawdzone na urządzeniu u specjalisty – bateria dobra). Czy jeśli kupię pilot z płytką (system mitsubishi) z ali (https://pl.aliexpress.com/item/32834302459.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.59b55c0fYuK9c0) to da się go zakodować w aucie Mazda 5 metodą opisaną w poście??
Takie pytanie...
...nie posiadam działającego pilota od centralnego zamka (tzn pilota mam ale nie wysyła on sygnału – sprawdzone na urządzeniu u specjalisty – bateria dobra). Czy jeśli kupię pilot z płytką (system mitsubishi) z ali (https://pl.aliexpress.com/item/32834302459.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.59b55c0fYuK9c0) to da się go zakodować w aucie Mazda 5 metodą opisaną w poście??
- Od: 17 maja 2018, 14:55
- Posty: 5
- Auto: Mazda 5 2006r 2.0D 143KM
Witam, szukam rozwiązania mojego problemu do mojej M5 2.0CD 143KM 2009r i chciałem podpiąć się do tematu programowania kluczyka. Według zamieszczonej wcześniej procedury dochodzę do punktu gdzie centralny powinien zablokować i odblokować zamki, ale u mnie nie ma żadnej reakcji. Próbowałem różnych kombinacji, w różnym czasie, przy otwartych i zamkniętych drzwiach na początku procedury, z pominięcie blokowania drzwi i nic. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki od strony pasażera, rozebrałem moduł, ale nie widać aby coś było uwalone. Mam Mitsubishi CC29675R0B X1T52373 9511 MR 1397. Klema była zdejmowana na kilkanaście minut. Podejrzewam uwalony moduł, chciałem zamówić drugi, ale trochę się różnią. Czy jeśli będzie inny numer 9511 niż u mnie to będzie pasować? Chyba że macie jakieś inne pomysły co i jak jeszcze sprawdzić?
witam, kupiłem z ali kluczyk z płytka mitsubishi. Oryginalny rozsypany, nowy poszło spokojne zakodować bez pierwszego kluczyka. W zestawie chip immo i ładne nowe logo
https://pl.aliexpress.com/item/32834302 ... 5c0fIfA9y4
https://pl.aliexpress.com/item/32834302 ... 5c0fIfA9y4
To ja się dopiszę z moimi doświadczeniami co do kluczyków a właściwie obudów od majfrendów. Bo miałem już wizję że mam padnięte dwa kluczyki i przez to jakąś grubą rozróbę.
Jeden – pewnie padnięta płytka, w drodze już zamiennik z Ali. Ale w działającym chciałem zamienić sobie obudowę, bo po prostu połamały się przyciski. Najpierw – obudowa jest gówniano spasowana, musiałem przełożyć ze starego oryginalną blaszkę do uchwytu breloka, bo nie dało się zamknąć pilota. Potem zaczęły się jazdy, że pilot raz zaskakiwał, raz nie i w końcu klęknął.
Co się okazało: gumka, która jest pomiędzy płytką a przyciskami jest (1) cieńsza i mniej sztywna (2) nie ma wywiniętych zakładek jak oryginalna, które pozwalają zablokować płytkę w gumce. Tam się po prostu wkłada grawitacyjnie płytkę i jak się dobrze ściśnie obudowę to pasuje. Jak się źle ściśnie (o co niełatwo) to płytka się suwa i... traci styk z zasilaniem. I tak okazało się że wszystko jest OK. Tak więc wyczyściłem starego pilota, przełożyłem tylko nowe przyciski, złożyłem i działa.
Tak więc moja rada: jeżeli wymienialiście obudowę i przestał Wam działać pilot to zacznijcie od rozłożenia pilota i testu przycisków bezpośrednio na płytce włożonej w obudowę. Co do samych pilotów to lepiej używać oryginalnej obudowy tak długo jak się da. Jak połamały się przyciski – wymienić same przyciski, jak popękała obudowa – poszukać na Allegro oryginalnej używki w dobrym stanie i przełożyć swoją elektronikę
Jeden – pewnie padnięta płytka, w drodze już zamiennik z Ali. Ale w działającym chciałem zamienić sobie obudowę, bo po prostu połamały się przyciski. Najpierw – obudowa jest gówniano spasowana, musiałem przełożyć ze starego oryginalną blaszkę do uchwytu breloka, bo nie dało się zamknąć pilota. Potem zaczęły się jazdy, że pilot raz zaskakiwał, raz nie i w końcu klęknął.
Co się okazało: gumka, która jest pomiędzy płytką a przyciskami jest (1) cieńsza i mniej sztywna (2) nie ma wywiniętych zakładek jak oryginalna, które pozwalają zablokować płytkę w gumce. Tam się po prostu wkłada grawitacyjnie płytkę i jak się dobrze ściśnie obudowę to pasuje. Jak się źle ściśnie (o co niełatwo) to płytka się suwa i... traci styk z zasilaniem. I tak okazało się że wszystko jest OK. Tak więc wyczyściłem starego pilota, przełożyłem tylko nowe przyciski, złożyłem i działa.
Tak więc moja rada: jeżeli wymienialiście obudowę i przestał Wam działać pilot to zacznijcie od rozłożenia pilota i testu przycisków bezpośrednio na płytce włożonej w obudowę. Co do samych pilotów to lepiej używać oryginalnej obudowy tak długo jak się da. Jak połamały się przyciski – wymienić same przyciski, jak popękała obudowa – poszukać na Allegro oryginalnej używki w dobrym stanie i przełożyć swoją elektronikę
- Od: 20 kwi 2019, 16:39
- Posty: 2
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna 147 KM 2009
Crypto staking can seem overwhelming, but platforms like https://criffy.com/currencies/tether make it easier to navigate. Whether you’re a beginner or experienced, USDT staking offers stable, predictable rewards. It’s my go-to method when I want consistent passive income without diving into risky investments. This forum is an excellent place to explore and share crypto strategies, so don’t hesitate to check out resources like Criffy to boost your knowledge and earnings. Tether’s reliability makes it an ideal choice for those seeking security in their crypto journey.
- Od: 29 lis 2024, 09:40
- Posty: 1
- Auto: e 39
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości