Xenony – Różne problemy
Witam
Moze temat nie ten ale podobny
Mam zalozone bixenony i dwa lata byl spokoj do dzis az prawa lampa mie swieci a wszystko bylo dobrze barwy swiatla tez rowne.wszystkie przewody podlaczone(a co w lampie jeszcze nie wiem bo nie zagladalem) co moze byc bo raczej sie nie przepalila? Bo slyszalem ze jak sie przepala to kolor robi sie pomaranczowy
Moze temat nie ten ale podobny
Mam zalozone bixenony i dwa lata byl spokoj do dzis az prawa lampa mie swieci a wszystko bylo dobrze barwy swiatla tez rowne.wszystkie przewody podlaczone(a co w lampie jeszcze nie wiem bo nie zagladalem) co moze byc bo raczej sie nie przepalila? Bo slyszalem ze jak sie przepala to kolor robi sie pomaranczowy
X E D O S 6
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
- Od: 19 maja 2012, 07:54
- Posty: 753 (2/2)
- Skąd: Kościan okolice
- Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205
Czy ktos spotkal sie z takim czyms: otoz mam dwa zarniki 6000 i prawa lampa jest niebieska a lewa lekko zielona
Co to jest za przyczyna ? Zarnik sie konczy ?
Zamienilem przetwornice i to samo
Co to jest za przyczyna ? Zarnik sie konczy ?
Zamienilem przetwornice i to samo
X E D O S 6
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
- Od: 19 maja 2012, 07:54
- Posty: 753 (2/2)
- Skąd: Kościan okolice
- Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205
Niebieski , zielony , różowy to po kolei kolory jak wypala się żarnik
No i to jest to 
X E D O S 6
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
- Od: 19 maja 2012, 07:54
- Posty: 753 (2/2)
- Skąd: Kościan okolice
- Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205
Mam w swojej 5 ksenony, jednak nie jestem zadowolony z jakości świecenia. Zwyczajnie swiecą słabo. Chcialbym to zdiagnozować – czy to kwesita zużytego żarnika (129 tys przejechane) czy też brudnych odbłyśników lub soczewek. Dzwoniłem do kilku firm i.... według specjalistów co 80 tys wymienia się żarniki, a według nich u mnie na pewno do regeneracji odbłyśnik i czyszczenie soczewki. Koszt 900 zł.
Na forum jest kilka fotorelacji z czyszczenia lamp w 6-tkach, niestety nie mogłem znaleźć informacji, czy ktoś próbował to robić w 5.
Czy z otworzeniem reflektorów przednich jest duży problem? WIdziałem plastikowe spinki, zapewne dochodzi tam jeszcze jakiś klei (silikon lub coś w rodzaju taśmy butynowej). No i kwestia podgrzania.
Chciałbym na początku sam otworzyć reflektory, wyczyścić i sprawdzić odbłyśnik i soczewki, dopiero później kupić żarniki – jeśli okazałoby się to konieczne.
Ewentualnie jeżeli dałoby się sprawdzić z zewnątrz czy soczewka i odbłyśnik jest czysty – to kupie od razu żarnik.
Na forum jest kilka fotorelacji z czyszczenia lamp w 6-tkach, niestety nie mogłem znaleźć informacji, czy ktoś próbował to robić w 5.
Czy z otworzeniem reflektorów przednich jest duży problem? WIdziałem plastikowe spinki, zapewne dochodzi tam jeszcze jakiś klei (silikon lub coś w rodzaju taśmy butynowej). No i kwestia podgrzania.
Chciałbym na początku sam otworzyć reflektory, wyczyścić i sprawdzić odbłyśnik i soczewki, dopiero później kupić żarniki – jeśli okazałoby się to konieczne.
Ewentualnie jeżeli dałoby się sprawdzić z zewnątrz czy soczewka i odbłyśnik jest czysty – to kupie od razu żarnik.
U mnie jest taki problem.
Po włączeniu świateł nie mam tego poziomowania góra-dół ale za to jak podjadę pod górkę i się zatrzymam przed garażem to na bramie widzę jak po "sekundzie" linia świateł się obniża co znaczy, że silniczki działają. Jednak większym ALE może być to, że prawa lampa non sto drga góra-dół tak bardzo minimalnie gdzie w tym samym czasie lewa stoi jak beton.
Co to może być. Sądzę, że te ustrojstwo na wahaczu działa bo jak wspomniałem czuje górkę i obniża światła.... a może przez tą prawą lampę jakiś sygnał nie idzie do poziomowania po starcie??
Po włączeniu świateł nie mam tego poziomowania góra-dół ale za to jak podjadę pod górkę i się zatrzymam przed garażem to na bramie widzę jak po "sekundzie" linia świateł się obniża co znaczy, że silniczki działają. Jednak większym ALE może być to, że prawa lampa non sto drga góra-dół tak bardzo minimalnie gdzie w tym samym czasie lewa stoi jak beton.
Co to może być. Sądzę, że te ustrojstwo na wahaczu działa bo jak wspomniałem czuje górkę i obniża światła.... a może przez tą prawą lampę jakiś sygnał nie idzie do poziomowania po starcie??
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
KacY napisał(a):Co to może być. Sądzę, że te ustrojstwo na wahaczu działa
działa, działa, bo masz regulację... czyli samopoziomowanie...
Trzeba sprawdzić raczej silniczek i jego połączenia...
Samopoziomowanie "steruje" obydwoma silniczkami tym samym sygnałem...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Ja kupowalem philipsy ale oryginaly. Trzeba uwazac na podrobki. Z braku miejsca demontowalem zderzak i lampy. Tzn zderzak na podporce a lampy "w reku"
Witam.
Miesiąc temu spalił mi się żarnik xenon.Wymieniłem 2 na oryginalne Osram.Teraz znów się spalił z tej samej strony. Po miesiącu. Bezpieczniki od świateł są ok. Dzisiaj wymontowalem uszkodzony żarnik,podłączylem ten dobry z odzysku ,który został z poprzedniej wymiany i niestety nie świeci.Problem jest tylko z jedną stroną.
Czy jest może jakiś jeszcze bezpiecznik odpowiedzialny za pracę przetwornicy ?
Czy to może być przetwornica i gdzie ją znaleźć od strony pasażera ?
Miesiąc temu spalił mi się żarnik xenon.Wymieniłem 2 na oryginalne Osram.Teraz znów się spalił z tej samej strony. Po miesiącu. Bezpieczniki od świateł są ok. Dzisiaj wymontowalem uszkodzony żarnik,podłączylem ten dobry z odzysku ,który został z poprzedniej wymiany i niestety nie świeci.Problem jest tylko z jedną stroną.
Czy jest może jakiś jeszcze bezpiecznik odpowiedzialny za pracę przetwornicy ?
Czy to może być przetwornica i gdzie ją znaleźć od strony pasażera ?
- Od: 2 wrz 2013, 12:35
- Posty: 45
- Auto: Mazda 5 2007 CR LF 2.0 SPORT LIFT benzynka
andrewpl napisał(a):Czy to może być przetwornica i gdzie ją znaleźć od strony pasażera ?
pod lampą sprawdzałes?
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Jednak przetwornica.Musiała być rozszczelniona.W środku część płytki jest okopcona i zaśnidziala.I śmierdzi spalenizną.Może ma ktoś namiary na dobry serwis gdzie to naprawią lub jakąś używka w dobrej cenie ?
- Od: 2 wrz 2013, 12:35
- Posty: 45
- Auto: Mazda 5 2007 CR LF 2.0 SPORT LIFT benzynka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości