korozja błotnika...

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez uciu » 17 maja 2014, 19:04

Doradźcie co z tym zrobić.

Błotnik nie był bity/malowany itp.
Wpierw pojawia się pęcherz, który rośnie w bardzo szybkim tempie – w tydzień od pojawienia się ma wielkość nawet 1cm x 1cm. W zeszły weekend nie było żadnego nowego bąbla – kilka dni opadów i już mam 2 dodatkowe....

Po zdrapaniu lakieru nie ma pod nim rdzy – jest coś ala miniaturowa dziurka a blacha wokół jest czarna.
Pierwszy bąbel wyskoczył w październiku – teraz jest ich już 10....

Próbowałem oczyścić, pomalować Brunoxem, Cortaninem, cynkiem w spraju – na to lakier.
Nic jednak nie dziala – kilka dni popada i już mam bąble w miejscu gdzie malowałem – wszystko zaczayna się od tej miniaturowej "dziurki".

Trochę to wkurzające bo w zeszły weekend siedziałem nad tym sporo bawiąc się w lakiernika amatora (brunox schnie długo – 2 warstwy, na to lakier itp) a w dziś patrze znów bąble wyskoczyły w meijscu starych i gratis 2 nowe.......

W bagażniku od jakiegoś czasu mam zestaw akcesorium dla lakiernika amatora (preparaty na rdze, lakiery, papiery ścierne, rozpuszczalnik itp) ale chyba nie na tym to polega...

Od środka nie ma dojścia – a tam gdzie jest nie widać jakiejś wielkiej rdzy – brud i delkatny rdzwy nalot jak w każdej 5.

Problem dotyczy tylko 1 błotnika

Lakiernik stwierdził, że to dziwna sytuacja – i radził by wyciąć fragment i wspawać nowy....

Fotki 2 pierwszy bąbli (teraz już mam 10;–(
Załączniki
20130819_092630.jpg
2013-09-14-0128.jpg
Ostatnio edytowano 22 maja 2014, 21:40 przez uciu, łącznie edytowano 1 raz
pozdrawiam
uciu
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2011, 17:34
Posty: 213 (1/3)
Skąd: Mysłowice
Auto: Była piątka 2.0 MZR top LPG jest GV 2.0 automat lpg ;–)

Postprzez gryfel1997 » 18 maja 2014, 00:42

Witam .Mam mazdę 2005. Pisałem już wcześniej o korozji. W tym miejscu u mnie zrobił się trochę niżej. Na następny rok pojawił się z drugiej strony. Korozja robi się między blachami błotników. Zgnił cały uchwyt zderzaka z błotnikiem. Moim zdaniem nie ma odpływu wody między blachami błotników. Pozrawiam
Ostatnio edytowano 18 maja 2014, 11:02 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: interpunkcja
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2010, 21:21
Posty: 71 (0/1)

Postprzez Wojtek » 18 maja 2014, 11:00

gryfel1997 napisał(a):Zgnił cały uchwyt zderzaka z błotnikiem. Moim zdaniem nie ma odpływu wody między blachami błotników.

Jak sobie z tym poradziłeś?

Może trzeba to miejsce "otworzyć?

ps. Widzę, że na tą chwilę zaczyna się korozja błotników w przedliftowych piątkach... :(
Z jakich lat macie auta?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez paw19 » 22 maja 2014, 08:26

2005 i to samo się dzieje
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2013, 14:46
Posty: 35
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 5 2.0 benzyna 2005 LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy