Xenony – Różne problemy
Witam!
pytanie do właścicieli Mazdy 5:
czy pojawiaja sie u Was problemy z częstym przepalaniem się świetlówek xenon – ma Mazdę 5 od lipca i drugi raz mam do wymiany lewą żarówkę...
Może macie jakieś sugetie co może być przyczyna takiego stanu rzeczy.
Z gory dzieki i pozdrawiam
edit brt: bardzo proszę następnym razem poprawnie zakładać tematy na forum
pytanie do właścicieli Mazdy 5:
czy pojawiaja sie u Was problemy z częstym przepalaniem się świetlówek xenon – ma Mazdę 5 od lipca i drugi raz mam do wymiany lewą żarówkę...
Może macie jakieś sugetie co może być przyczyna takiego stanu rzeczy.
Z gory dzieki i pozdrawiam
edit brt: bardzo proszę następnym razem poprawnie zakładać tematy na forum
- Od: 24 lis 2008, 17:24
- Posty: 4
Który rok auta, masz na nie gwarancje? Jeśli tak, lepiej zgłoś to wcześniej, upierdliwa przypadłość.
dzięki za sugestie.
chyba tak zrobię , auto jest z 2006 roku-ale bez gwarancji – bo ściągane z Niemaszków.
chyba tak zrobię , auto jest z 2006 roku-ale bez gwarancji – bo ściągane z Niemaszków.
- Od: 24 lis 2008, 17:24
- Posty: 4
Napolitano napisał(a):auto jest z 2006 roku-ale bez gwarancji – bo ściągane z Niemaszków
<br>To że jest z Niemiec nie znaczy że nie ma gwarancji . Mazda udziela gwarancji na 3 lata z limitem przebiegu 100k , więc powinna ona obowiązywać w twoim przypadku do 2009 roku .<br> Gwarancja jest także respektowana u nas w kraju .<br>Warunkiem jest aby pojazd nie był " bity " oraz posiadał potwierdzone przeglądy serwisowe .
- Od: 15 kwi 2008, 13:42
- Posty: 251
- Skąd: tyle dymu
- Auto: Mazda /Honda /Mercedes
Napolitano napisał(a):częstym przepalaniem się świetlówek xenon
Kup nowe buty. W środku są takie woreczki do wysuszania. Przyklej taśmą izolacyjną gdzieś w środku reflektora, ale tak, żeby jak najmniej woreczka zasłonić no i żeby się nie zapalił od żarówki.
Czasem jakoś wilgoć dostała się do reflektora (a może wciąż się dostaje...).
Grzegorz Strzałkowski
Gwarancja na Twoje auto obowiązuje w całej Europie.
Witam
Jest problem. Po zapaleniu xenony gasną po jakiś 2 minutach, zaraz jak zgasną cyk-cyk włączam znowu i znowu gasną.Już nie wiem co jest grane. Xenony oryginalne tylko żarniki wstawiłem nowe, na starych nie wiem czy było tak samo bo jak kupiłem auto nie było żarówek. Czy błąd U2064 dotyczy może lamp? Coś takiego wyskoczyło podczas skanowania.
pozdrawiam
Maciek
Małe sprostowanie.
Xenony gasną po 70 sekundach, ZAWSZE!!
Zdjąłem zderzak i odłączyłem jedna a potem drugą lampę. To samo.
Następna ciekawa sprawa, czy po włączeniu halogenów a potem włączeniu długich halogeny powinny gasnąć??? Chyba nie.
Już brak mi pomysłów.
Gdzie jest jakiś przekaźnik od świateł?Może on jest do wymiany?
Ciąg dalszy monologu
Przekaźnik jest OK.
Zamieniłem lampy prawa na lewo- to samo.
Zamieniłem żarówki – to samo.
Skłaniam się do tego że to żarówki są uwalone. Zrobiłem eksperyment: odłączyłem lampy, włączyłem zasilanie, podłączyłem 1 szt, po 20 sekundach podłączyłem 2 szt. Oczywiście po 70 sekundach padła 1 po następnych 20 druga.Napięcie do lamp dochodzi cały czas. Po wypęciu wtyczki i ponownym podpięciu lampa znowu świeci.
czy wina może leżeć w chińskich żarnikach?
Jest problem. Po zapaleniu xenony gasną po jakiś 2 minutach, zaraz jak zgasną cyk-cyk włączam znowu i znowu gasną.Już nie wiem co jest grane. Xenony oryginalne tylko żarniki wstawiłem nowe, na starych nie wiem czy było tak samo bo jak kupiłem auto nie było żarówek. Czy błąd U2064 dotyczy może lamp? Coś takiego wyskoczyło podczas skanowania.
pozdrawiam
Maciek
Małe sprostowanie.
Xenony gasną po 70 sekundach, ZAWSZE!!
Zdjąłem zderzak i odłączyłem jedna a potem drugą lampę. To samo.
Następna ciekawa sprawa, czy po włączeniu halogenów a potem włączeniu długich halogeny powinny gasnąć??? Chyba nie.
Już brak mi pomysłów.
Gdzie jest jakiś przekaźnik od świateł?Może on jest do wymiany?
Ciąg dalszy monologu
Przekaźnik jest OK.
Zamieniłem lampy prawa na lewo- to samo.
Zamieniłem żarówki – to samo.
Skłaniam się do tego że to żarówki są uwalone. Zrobiłem eksperyment: odłączyłem lampy, włączyłem zasilanie, podłączyłem 1 szt, po 20 sekundach podłączyłem 2 szt. Oczywiście po 70 sekundach padła 1 po następnych 20 druga.Napięcie do lamp dochodzi cały czas. Po wypęciu wtyczki i ponownym podpięciu lampa znowu świeci.
czy wina może leżeć w chińskich żarnikach?
- Od: 30 maja 2009, 14:49
- Posty: 13
- Skąd: Piotrkow Tryb.
- Auto: MAZDA 6 2009 U.S.
VOLVO C30 T5 2009
VOLVO S80 3.2 2007 FOR SALE
VOLVO C70 T5 2009
Ktoś na forum miał podobny problem, kombinował z wymianą żarnika i nic to nie dało. Na moje to winne mogą być przetwornice. Uderz może do użytkownika o nicku Newbie, myślę że będzie ci w stanie pomóc.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Temat wydaje mi się zakończony. To była wina żarników. Wstawiłem inne ale już firmowe Osram i po kłopocie.
- Od: 30 maja 2009, 14:49
- Posty: 13
- Skąd: Piotrkow Tryb.
- Auto: MAZDA 6 2009 U.S.
VOLVO C30 T5 2009
VOLVO S80 3.2 2007 FOR SALE
VOLVO C70 T5 2009
Sprawdz wszystkie styki i kostke przy zarniku czy nie jest nad palona tak jak mowia no i przedewszystkim zacznij od tego czy przetwornice sa odpowiednie do tych zarnikow bo jak sa za mocne przetwornice to beda sie palic
X E D O S 6
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
- Od: 19 maja 2012, 07:54
- Posty: 753 (2/2)
- Skąd: Kościan okolice
- Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205
Cena z serwisu niestety taka jest-rok temu miałem podobny problem zakupiłem używkę-nowy w USA 830$,w Niemczech 680 euro,w Rosji 40 000 rubli-jak zobaczyłem te ceny to się załamałem. Przesada z ceną za potencjometr.
- Od: 29 lis 2010, 11:27
- Posty: 43
- Skąd: Bieszczady
- Auto: była niestety M5 jest mitsubishi Grandis 2.4
Panowie a czy w piątce da się bez problemu wymienić żarnik ? nie trzeba nic demontować ? mam problem z prawą lampą. jak patrzyłem wczoraj to tylko dekielek ten czarny plastikowy udało mi się odkręcić.
przeszkadza zbiorniczek na płyn do spryskiwaczy. Znalazłem opis w wątku odnosnie M6.
Tam pisał ktoś że robi to w 5 minut bez ściągania niczego. Nie wiem czy w M5 też się tak da.
Dopisano 14 sie 2013, 17:58:
No jednak bez zciągania zderzaka i wyjęcia lampy się nie obeszło. Lampe miałem na stole i nie wyobrażam sobie żeby wydłubać ten żarnik z lampy zamontowenej w aucie. W 5 jest trochę inaczej niż w 6. Lampa jest wyżej umiejscowiona więc podejście od nadkola nic nie da i sam żarnik jest inaczej mocowany nie tą okrągłą "zakrętką" ale sprężystym drucikiem podobnie jak żarówki halogenowe H4 czy H7.
Mam pytanie czy żarniki OSRAM XENARC 66040 były montowane fabrycznie w M5 ?
przeszkadza zbiorniczek na płyn do spryskiwaczy. Znalazłem opis w wątku odnosnie M6.
Tam pisał ktoś że robi to w 5 minut bez ściągania niczego. Nie wiem czy w M5 też się tak da.
Dopisano 14 sie 2013, 17:58:
No jednak bez zciągania zderzaka i wyjęcia lampy się nie obeszło. Lampe miałem na stole i nie wyobrażam sobie żeby wydłubać ten żarnik z lampy zamontowenej w aucie. W 5 jest trochę inaczej niż w 6. Lampa jest wyżej umiejscowiona więc podejście od nadkola nic nie da i sam żarnik jest inaczej mocowany nie tą okrągłą "zakrętką" ale sprężystym drucikiem podobnie jak żarówki halogenowe H4 czy H7.
Mam pytanie czy żarniki OSRAM XENARC 66040 były montowane fabrycznie w M5 ?
- Od: 12 kwi 2013, 17:58
- Posty: 27
- Skąd: podkarpacie
- Auto: Mazda 5 MZR-CD
143 KM 2007r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość