Re: Akcje serwisowe w Mazda6 GJ
Witajcie,
– U mnie wymieniono uszczelkę pod maską. Teraz, szczególnie przy dużych prędkościach (powyżej 160 km/h), drgania są naprawdę małe. Wcześniej miałem wrażenie, że maska zaraz odleci!!!
– u mnie, jak i kilku moich znajomych drgała kierownica przy hamowaniu. U wszystkich bez problemu wymieniono na gwarancji przednie tarcze i klocki.
Na pewno zgłoszę moduł BT i uszczelki w drzwiach. Tylne uszczelki praktycznie są już oderwane od drzwi i ledwo wiszą, a z przodu wiatr hula że hej!!!
Inne wady, które postaram się zgłosić i reklamować:
– nie działa mi RDS w radiu. Raz już to zgłaszałem i zaraz po wyjeździe z salonu działał. Potem już nie. Czy wymiana tego modułu BT pomoże, czy to jest coś innego???
– Mam wątpliwości do zapinek przytrzymujących przednie dywaniki. Wiadomo, że zmienia się dywaniki z zimowych na letnie i odwrotnie oraz są one wyjmowane podczas odkurzania. Czynność wykonana w mojej 1,5 rocznej maździe kilkunastokrotnie a sytuacja wygląd tak, że zaraz zostaną wyrwane razem z płótnem w podłodze... Czy ktoś ma tak samo? Zgłaszać to?
– Pytanie o pamięć ustawienia foteli: mam ustawione dwie różne konfiguracje. Jak czasami wsiadam do auta, to automatycznie ustawia się ta pod numerem 1. To jest jakiś błąd? Czy osoba, która ma ustawione fotele pod numerem 2, musi zawsze wcisnąć ten przycisk jak wsiada do auta??? Można to reklamować? Jeśli tak, to jak argumentować?
– I ostatnie wady w mojej maździe (zbliża się przegląd przy 40 tyś km): odpada przycisk elektrycznego sterowania ustawień wzdłużnych fotela pasażera oraz w bagażniku oderwała się część wykładziny umieszczonej wysoko blisko świateł. Czy komuś innemu zdarzyło się coś takiego i czy można to reklamować???
Jeżeli ktoś będzie mógł odpowiedzieć na któreś z moich pytań będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam wszystkich miłośników MAZDY
PS: moi znajomi zgodnie twierdzą, że Mazda 6 to jedyne popularne auto, na które zwracają uwagę na "trasie"
– U mnie wymieniono uszczelkę pod maską. Teraz, szczególnie przy dużych prędkościach (powyżej 160 km/h), drgania są naprawdę małe. Wcześniej miałem wrażenie, że maska zaraz odleci!!!
– u mnie, jak i kilku moich znajomych drgała kierownica przy hamowaniu. U wszystkich bez problemu wymieniono na gwarancji przednie tarcze i klocki.
Na pewno zgłoszę moduł BT i uszczelki w drzwiach. Tylne uszczelki praktycznie są już oderwane od drzwi i ledwo wiszą, a z przodu wiatr hula że hej!!!
Inne wady, które postaram się zgłosić i reklamować:
– nie działa mi RDS w radiu. Raz już to zgłaszałem i zaraz po wyjeździe z salonu działał. Potem już nie. Czy wymiana tego modułu BT pomoże, czy to jest coś innego???
– Mam wątpliwości do zapinek przytrzymujących przednie dywaniki. Wiadomo, że zmienia się dywaniki z zimowych na letnie i odwrotnie oraz są one wyjmowane podczas odkurzania. Czynność wykonana w mojej 1,5 rocznej maździe kilkunastokrotnie a sytuacja wygląd tak, że zaraz zostaną wyrwane razem z płótnem w podłodze... Czy ktoś ma tak samo? Zgłaszać to?
– Pytanie o pamięć ustawienia foteli: mam ustawione dwie różne konfiguracje. Jak czasami wsiadam do auta, to automatycznie ustawia się ta pod numerem 1. To jest jakiś błąd? Czy osoba, która ma ustawione fotele pod numerem 2, musi zawsze wcisnąć ten przycisk jak wsiada do auta??? Można to reklamować? Jeśli tak, to jak argumentować?
– I ostatnie wady w mojej maździe (zbliża się przegląd przy 40 tyś km): odpada przycisk elektrycznego sterowania ustawień wzdłużnych fotela pasażera oraz w bagażniku oderwała się część wykładziny umieszczonej wysoko blisko świateł. Czy komuś innemu zdarzyło się coś takiego i czy można to reklamować???
Jeżeli ktoś będzie mógł odpowiedzieć na któreś z moich pytań będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam wszystkich miłośników MAZDY
PS: moi znajomi zgodnie twierdzą, że Mazda 6 to jedyne popularne auto, na które zwracają uwagę na "trasie"
Ostatnio edytowano 26 sty 2016, 21:42 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nazwa modelu w temacie
Powód: nazwa modelu w temacie
- Od: 20 maja 2013, 22:31
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 2.0 Sky Passion. 07.2013
Pamięć fotela – w mojej 6 – przyciski od ustawień położenia podczas wysiadania wciskam bezwiednie dolną częścią podudzia. Jak się postaram to fotel się nie zmienia w swoim położeniu. Ten model tak ma.
Plastiki do ustawień położenia są bardzo delikatne zwłaszcza ten po stronie pasażera – wypadł już kilka razy, oczywiście za każdym razem nowej osobie (potem problem zanika gdyż z przerażeniem boją się rególować fotel mając w pamięci wcześniejsze doznania )
Plastiki do ustawień położenia są bardzo delikatne zwłaszcza ten po stronie pasażera – wypadł już kilka razy, oczywiście za każdym razem nowej osobie (potem problem zanika gdyż z przerażeniem boją się rególować fotel mając w pamięci wcześniejsze doznania )
- Od: 11 mar 2013, 12:26
- Posty: 95
kryniu69 napisał(a):Na pewno zgłoszę moduł BT i uszczelki w drzwiach. Tylne uszczelki praktycznie są już oderwane od drzwi i ledwo wiszą, a z przodu wiatr hula że hej!!!
Ja moduł BT mam już wymieniony. Uszczelek w drzwiach nie chcą mi wymienić pomimo testów z magikiem od serwisu. Stwierdził ,zę szumy są i to spore, ale moje auto i tak nie kwalifikuje się do wymiany uszczelek. BO? A bo nie ma takiej akcji czy też informacji serwisowej na europę...
Czy ktoś może posiada taką informację?
Mam tylko inf. na Amerykę, ale tego uznać nie chcą...
kryniu69 napisał(a):– Mam wątpliwości do zapinek przytrzymujących przednie dywaniki. Wiadomo, że zmienia się dywaniki z zimowych na letnie i odwrotnie oraz są one wyjmowane podczas odkurzania. Czynność wykonana w mojej 1,5 rocznej maździe kilkunastokrotnie a sytuacja wygląd tak, że zaraz zostaną wyrwane razem z płótnem w podłodze... Czy ktoś ma tak samo? Zgłaszać to?
Ja dywaniki już mam wymienione po 12 000km. Zrobiły się dziury w dywaniku kierowcy (pod piętą). Jeżdżę w półbutach i tylko ja prowadzę auto.
Nie zapinam dywaników do końca. Zostawiam luz – na szczęście nie przeszkadza to w użytkowaniu, więc dla mnie to póki co jedyne wyjście. Można pokusić się o powiększenie otworu w dywanikach...
s4v4g3 napisał(a):A bo nie ma takiej akcji czy też informacji serwisowej na europę...
Odwołaj się do MM Europe
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kolego kryniu69
MAZDA tak już ma , że priorytetowe ustawienie fotela jest nr 1 jako głównego kierowcy.
Ustawienie nr dwa jest traktowane jako dla osoby, która rzadziej korzysta z auta i dla tego aby kierowca pierwszy się nie denerwował, że musi ciągle przestawiać fotel z automatu ustawia fotel na pozycji nr 1.
MAZDA tak już ma , że priorytetowe ustawienie fotela jest nr 1 jako głównego kierowcy.
Ustawienie nr dwa jest traktowane jako dla osoby, która rzadziej korzysta z auta i dla tego aby kierowca pierwszy się nie denerwował, że musi ciągle przestawiać fotel z automatu ustawia fotel na pozycji nr 1.
Wojtek napisał(a):s4v4g3 napisał(a):A bo nie ma takiej akcji czy też informacji serwisowej na europę...
Odwołaj się do MM Europe
Pisałem do Mazdy Polska – kilka dni i zero odzewu...
Do Mazda Europe jest jakiś specjalny mail?
s4v4g3 napisał(a):Do Mazda Europe jest jakiś specjalny mail?
EUROPEAN HEADQUARTER
Mazda Motor Europe GmbH
Hitdorfer Strasse 73, D-51371, Leverkusen, Deutschland
Tel.: + 49-2173-9430
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Cześć.Jak do tej pory w Mazda wymienili mi mechanizmy składania lusterek (Mazda Oddysey – Warszawa),moduł bluetoth (Katowice – zdaje się ProMoto),uszczelkę pod maską oraz uszczelki drzwi zdaje się,że również chromowane ramki przy oknach, usunęli mi również "świerszcze" przy desce roździelczej (pozostałe w Mazda Matsuoka w Lublinie).
Jestem bardzo zadowolony z obsługi i sposobu załatwienia moich zgłoszeń.
Moja madzia jeździ jak złoto
Jestem bardzo zadowolony z obsługi i sposobu załatwienia moich zgłoszeń.
Moja madzia jeździ jak złoto
-
ADVERT
Witajcie!!!
Jestem tuż po przeglądzie przy 40 tyś. km.
Zgłosiłem swoje uwagi i oto rezultaty:
– nieskładające się do końca lewe lusterko do naprawy;
– "świerszcz" z deski rozdzielczej usunięty (dokręcony środkowy głośnik);
– ruszający się fotel kierowcy do naprawy (chyba wymiana prowadnicy lub coś takiego, siedzisko ruszało się góra/dół o kilka milimetrów jak opierałem się na fotelu);
– moduł bluetooth do wymiany;
– tylne uszczelki w drzwiach, które praktycznie się już odrywały od drzwi do wymiany. Przednich nie chcą wymienić, ponieważ pracownik nie zauważył uszkodzeń czy innych negatywnych wpływów podczas jazdy. Ja natomiast osobiście czuję powiew powietrza przy większych prędkościach (nie wspominając już o nadmiernym szumie). Pracownik zaproponował mi odwołanie się do Mazdy Polska. Pewnie to zrobię,
– zgłaszałem, że RDS w radiu nie działa. Pracownik sprawdził i działało (tylko ciekawe jak to sprawdził???).
Po przyjeździe do domu (100 km od Warszawy), gdy stacja radiowa musi zmienić fale radiowe na inne, nie zmieniła ich. Wniosek: RDS dalej nie działa. Pracownik stwierdził, że może wymiana modułu bluetooth pomoże, jak nie to będą próbować usunąć usterkę w inny sposób.
Pozdrawiam!
Jestem tuż po przeglądzie przy 40 tyś. km.
Zgłosiłem swoje uwagi i oto rezultaty:
– nieskładające się do końca lewe lusterko do naprawy;
– "świerszcz" z deski rozdzielczej usunięty (dokręcony środkowy głośnik);
– ruszający się fotel kierowcy do naprawy (chyba wymiana prowadnicy lub coś takiego, siedzisko ruszało się góra/dół o kilka milimetrów jak opierałem się na fotelu);
– moduł bluetooth do wymiany;
– tylne uszczelki w drzwiach, które praktycznie się już odrywały od drzwi do wymiany. Przednich nie chcą wymienić, ponieważ pracownik nie zauważył uszkodzeń czy innych negatywnych wpływów podczas jazdy. Ja natomiast osobiście czuję powiew powietrza przy większych prędkościach (nie wspominając już o nadmiernym szumie). Pracownik zaproponował mi odwołanie się do Mazdy Polska. Pewnie to zrobię,
– zgłaszałem, że RDS w radiu nie działa. Pracownik sprawdził i działało (tylko ciekawe jak to sprawdził???).
Po przyjeździe do domu (100 km od Warszawy), gdy stacja radiowa musi zmienić fale radiowe na inne, nie zmieniła ich. Wniosek: RDS dalej nie działa. Pracownik stwierdził, że może wymiana modułu bluetooth pomoże, jak nie to będą próbować usunąć usterkę w inny sposób.
Pozdrawiam!
- Od: 20 maja 2013, 22:31
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 2.0 Sky Passion. 07.2013
jar napisał(a):Możesz opisać czym się objawiał ten "świerszcz" z deski rozdzielczej?
Przy przyśpieszaniu z niskich obrotów było słychać drgania w desce rozdzielczej. Było to całkiem uciążliwe.
Nie mogłem zlokalizować drgań, ponieważ siedząc na miejscu kierowcy wydawało mi się, że trzeszczenie pochodzi ze schowka przed pasażerem, natomiast siedząc na miejscu pasażera miałem wrażenie, że odgłos pochodzi z rejonów schowka w drzwiach kierowcy. Oczywiście opróżnienie wszystkich schowków nie pomogło...
Teraz jest ok. Zobaczymy jak będzie dalej.
Pozdrawiam.
- Od: 20 maja 2013, 22:31
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 2.0 Sky Passion. 07.2013
Dzięki.
Ja poruszyłem podobny problem w wątku "bzyczenie przy ok. 3200 obr/min, i może jest to podobna sytuacja.
Pozdrawiam.
Ja poruszyłem podobny problem w wątku "bzyczenie przy ok. 3200 obr/min, i może jest to podobna sytuacja.
Pozdrawiam.
-
jar
Witam,
Mam nadzieję, że zamieściłem posta w odpowiednim miejscu.
Otóż wczoraj odbierałem swoją szóstkę, oczywiście wydrukowałem sobie listę rzeczy które należy sprawdzić przy odbiorze. Wszystko w miarę ok, na mierniku jedynie od dachu 90 mikronów, a na bagażniku 140 mikronów (jest aż taka różnica?) Po odbiorze wyruszyłem w trasę, na autostradzie słyszałem jakiś pierwszy stukot, po zjechaniu z autostrady zatrzymałem się bo dobiegł mnie hałas od strony podwozia. Okazało się że plastikowa osłona miski olejowej i innych części trzymała się na jednym wkręcie a ta większa część tarła o asfalt.
Jak w takim samochodzie takie rzeczy mogą się zdarzyć? Czy myślicie że to może być jakaś większa akcja z tym samochodem?
Przecież gdyby taką osłona mi się urwała przy prędkości 140/150 km na autostradzie to różnie mogłoby się to skończyć.
Dodam że stało się to przy przebiegu 100km i nawet nie wjechałem na krawężnik.
Ale widzę lista się napraw się wydłuży bo np czujnik deszczu mi nie działa.
Dzieki
Mam nadzieję, że zamieściłem posta w odpowiednim miejscu.
Otóż wczoraj odbierałem swoją szóstkę, oczywiście wydrukowałem sobie listę rzeczy które należy sprawdzić przy odbiorze. Wszystko w miarę ok, na mierniku jedynie od dachu 90 mikronów, a na bagażniku 140 mikronów (jest aż taka różnica?) Po odbiorze wyruszyłem w trasę, na autostradzie słyszałem jakiś pierwszy stukot, po zjechaniu z autostrady zatrzymałem się bo dobiegł mnie hałas od strony podwozia. Okazało się że plastikowa osłona miski olejowej i innych części trzymała się na jednym wkręcie a ta większa część tarła o asfalt.
Jak w takim samochodzie takie rzeczy mogą się zdarzyć? Czy myślicie że to może być jakaś większa akcja z tym samochodem?
Przecież gdyby taką osłona mi się urwała przy prędkości 140/150 km na autostradzie to różnie mogłoby się to skończyć.
Dodam że stało się to przy przebiegu 100km i nawet nie wjechałem na krawężnik.
Ale widzę lista się napraw się wydłuży bo np czujnik deszczu mi nie działa.
Dzieki
- Od: 8 gru 2008, 11:59
- Posty: 9
Ja wprawdzie posiadam Mazdę 3, ale na zadane przeze mnie pytanie do Mazdy Polska w kwestii grubości lakieru otrzymałem odpowiedź, iż "producent nie podaje norm grubości lakieru dla poszczególnych rodzajów powłok lakierniczych. Przyjmuje się, iż praktycznie spotykana grubość powłok wynosi od 60 do 150 µm". Odnośnie niedokręconej plastykowej osłony miski olejowej o której piszesz, to na pewno odpowiada za to gość z ASO, który przygotowywał auto dla Ciebie do odbioru. Ja bym tego tak nie zostawił i poinformował o tym kierownictwo ASO w którym dokonywałeś odbioru swojego auta. To jest jednak skandal. Życzę powodzenia i bezawaryjności w dalszej eksploatacji Twojej przepięknej szóstki.
Przepraszam, ale mniemam, iż wiesz jak ustawić dźwignię aby czujnik deszczu zaczął działać
Przepraszam, ale mniemam, iż wiesz jak ustawić dźwignię aby czujnik deszczu zaczął działać
Witajcie,
Jestem po wymianie tylnych uszczelek w drzwiach. Te nowe są lepszej jakości. Są grubsze i moim zdaniem lepiej zamocowane. Szum w aucie zmalał, ale nieznacznie.
Będę miał już drugi raz (tym razem przy przebiegu 45 tyś) wymieniane przednie tracze i klocki. Tarcze znowu się zdeformowały/zapiekły i kierownica drga przy hamowaniu z wyższych prędkości.
Aha, RDS w radiu sam sobie "naprawiłem". Trzeba było odnaleźć w opcjach taki włącznik szukania alternatywnych częstotliwości. A w ASO mówili mi, że RDS jest standardowo włączony i nie da się go nawet wyłączyć i wszystko jest ok. No cóż...
Pozdrawiam!
Jestem po wymianie tylnych uszczelek w drzwiach. Te nowe są lepszej jakości. Są grubsze i moim zdaniem lepiej zamocowane. Szum w aucie zmalał, ale nieznacznie.
Będę miał już drugi raz (tym razem przy przebiegu 45 tyś) wymieniane przednie tracze i klocki. Tarcze znowu się zdeformowały/zapiekły i kierownica drga przy hamowaniu z wyższych prędkości.
Aha, RDS w radiu sam sobie "naprawiłem". Trzeba było odnaleźć w opcjach taki włącznik szukania alternatywnych częstotliwości. A w ASO mówili mi, że RDS jest standardowo włączony i nie da się go nawet wyłączyć i wszystko jest ok. No cóż...
Pozdrawiam!
- Od: 20 maja 2013, 22:31
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 2.0 Sky Passion. 07.2013
Witam,
A wiec oslona wymieniona na nowa. Serwis cala akcje odnosnie niepoprawnie zamontowanej oslony zwalil na port w Antwerpii. Zero pomocy odnosnie kontaktu z nimi, poza tym ostatni serwismen dopatrzyl sie ryski na oslonie i stwierdzil ze dlatego odpadla. Rece opadaja, jesli tak by bylo 99% posiadaczy szostek wyladowaloby w serwisie do tygodonia z wymiana oslony. a ponoc nie mieli takiego przypadku. Ale to dobrze przynajmniej juz wiem gdzie nie bede serwisowac Mazdy. Przepraszam za brak polskich znakow. Pozdrawiam
A wiec oslona wymieniona na nowa. Serwis cala akcje odnosnie niepoprawnie zamontowanej oslony zwalil na port w Antwerpii. Zero pomocy odnosnie kontaktu z nimi, poza tym ostatni serwismen dopatrzyl sie ryski na oslonie i stwierdzil ze dlatego odpadla. Rece opadaja, jesli tak by bylo 99% posiadaczy szostek wyladowaloby w serwisie do tygodonia z wymiana oslony. a ponoc nie mieli takiego przypadku. Ale to dobrze przynajmniej juz wiem gdzie nie bede serwisowac Mazdy. Przepraszam za brak polskich znakow. Pozdrawiam
- Od: 8 gru 2008, 11:59
- Posty: 9
kryniu69 napisał(a):wymieniane przednie tracze i klocki
czy to aby nie za często?
ASO szuka jakiejś przyczyny, czy po prostu wymienia na nowe póki muszą bo gwarancja, a później bujaj się klient sam?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6