Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda6 GJ (2012– 2016) / Mazda6 GL (2016- )

Postprzez Enduro » 17 gru 2012, 22:55

nowość to automat w dieslu, uprzednio ford ten warinat auta blokował z powodu własnych interesów
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez bjorm » 22 gru 2012, 16:13

bardzo przyjemne auto, jechałem 2.0 benzyną w kombi, cicho, elegancko, płynnie, biegi w porównaniu do BK chodzą nieporównywalnie lepiej, coś jak w toyocie ;) wrażenia ogólne: hiper pozytywne ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez WORCIK » 22 gru 2012, 16:16

WITAM KOLEŻANKI I KOLEGÓW

Na wstępie chciałbym złożyć wam

Najszczersze życzenia.

Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,

Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,

Abyście znaleźli dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,

Świąt które, dadzą wam ogrom radości i wypoczynku,

A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,

Aby był dużo lepszy od obecnego.


A teraz mogę podzielić się moimi wrażeniami z oględzin i jazdy nową MAZDA 6 2.0 SkyPASSION 165KM

1. Wygląd zewnętrzny kombi. Myślałem, że autko powal wyglądem zewnętrznym a tak się nie stało. Uważam, że osoba, która nie jest w temacie MAZDY nie zauważy , że jest to nowy model, jeśli autko zostanie postawione na parkingu. To jest oczywiście moje odczucie. Podobnie z frontu można napisać o sedanie. Liczyłem, że kształty będą bardziej zadziorne od poprzedniej 6 tak jak to miało miejsce z poprzednim modelem, który bardzo się wyróżniał od starego modelu.

2. Odczucia z jazdy. Super !!!
Autko mimo, że miało silni benzynowy zbierało się już przy 2500 obrotach. Trzymało się drogi w zakrętach pokonywanych szybko. Osobiście zastanawiam się czy przy wymianie mojej obecnej 6 na nową nie zamienię diesla na benzynke.

3. Wygląd wewnętrzny. Tu w przeciwieństwie do wyglądu zewnętrznego widać od razu kolosalne zmiany i różnice. Nowa 6 w środku wyładniała.

4. PLUSY to zastosowane silniki ( jechałem 2.0 benzyną SkyPASSION 165KM)
są super oraz wygląd wewnętrzny.

5. MINUSY to są moje odczucia.
– Podświetlenie deski z zegarami jest białe mi osobiście czerwone bardziej odpowiadało.
– W SEDANIE klapa bagażnika nie jest zamontowana na małych słowniczkach, które nie zabierają przestrzenie w bagażniku tylko na ogromnych zawiasach (np. jak w WW) , które wchodzą do środka bagażnika. To ogromna LIPA a było tak ładnie.
– Została przeniesiona dzwignia hamulca ręcznego od strony fotela pasażera do fotela kierowcy. Ja na początku nie mogłem się przyzwyczaić , że hamulec ręczny mam przy fotelu pasażera ale z biegiem czasu się przyzwyczaiłem i uważam , że rozwiązanie JAPOŃSKIE jest lepsze ponieważ nie ogranicza dostępu do schowków na napoje.
– NAJWIĘKSZYM MINUSEM WYKLUCZAJĄCYM ZAKUP NOWEJ MAZDY 6 w SEDANIE przez moją osobę jest brak możliwości zamontowania bagażnika dachowego (np. box na narty) uchwyty rowerowe jeszcze można zamontować na hak ale na narty już nie.
Mam nadzieje, że fachowcy z MAZDY także zwrócą na to uwagę i szybko zostanie to zmienione.



Więc przy decyzji o zakupie nowej Mazdy 6 w grę wchodzi tylko kombi :D .


Pozdrawiam
WORCIK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 09:01
Posty: 286 (32/29)
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: JEST OBECNIE
MAZDA 6 2.2 GJ 150KM 380Nm
śr. spalanie 8,4
MAZDA MX-5 2.0 160KM 190Nm
śr. spalanie 9,7
Mazda 3 BM 2,0 SkyActiv-G 120KM MT

YAMAHA XVS 1100 Drag Star

BYŁY:
MAZDA 6 GG 1,8 BP śr. spalanie 8,8
MAZDA 6 GH 2.0 D śr. spalanie 7,7

Postprzez Enduro » 22 gru 2012, 16:56

i podobnie jak kolega chciałbym złożyć serdeczne życzenia wsyzstki nawet tzy mi nieprzyjaznym, co jest mi niezrozumialem do konca, radosnych Świąt Bożego Narodzenia i nowego oby nie gorszego...

P.S.
w niemieckich fachowych czasopismach typu auto moto..nowy silnik mazdy 2,2 diesl okrzyknieto najlepsza jednostka oferowana na rynku w tym segmencie (pewnie chodzi o 4 cylindry) <jupi>
wg. testow silnik 2,2 diesel o mocy 150 KM jest zupelnie wystarczajacy no a wersja 175 KM jest wariantem luksusowym (kosztuje notabene ok. 35 000 euro! <glupek2> i jezdzi na 19to calowych kolach)

pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez corky1 » 22 gru 2012, 20:19

Enduro napisał(a):nowy silnik mazdy 2,2 diesl okrzyknieto najlepsza jednostka oferowana na rynku w tym segmencie


Na amerykańskim forum mazdy bardzo krytykują ten silnik w CX-5 za rosnący poziom oleju, który wymusza wizytę w serwisie nawet co kilka tysięcy km (sic)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:42
Posty: 592 (13/30)
Skąd: WN
Auto: Mazda 3 BP Hikari MT 2019

Postprzez WORCIK » 23 gru 2012, 11:23

corky1 napisał(a):MAZDA 6 2.0 CITD 143KM
corky1 napisał(a):
Enduro napisał(a):nowy silnik mazdy 2,2 diesl okrzyknieto najlepsza jednostka oferowana na rynku w tym segmencie


Na amerykańskim forum mazdy bardzo krytykują ten silnik w CX-5 za rosnący poziom oleju, który wymusza wizytę w serwisie nawet co kilka tysięcy km (sic)



PRAWDA JEST TAKA, ŻE W POPRZEDNIEJ WERSJI POZIOM OLEJU PRZYRASTA . JA MAM MODEL MAZDA 6 2.0 CITD 143KM I JAK JEST JAZDA TYLKO PO MIESCIE TO CO 6000 KM – 7000 KM MUSZE WYMIENIAC OLEJ.

CZY TAK SAMO BĘDZIE W NOWYM SILNIKU DIESLA NIEWIEM JESZCZE ICH NIE MA W SPRZEDAŻY. CIEKAWY SILNIK BĘDZIE TEN Z MOMENTEM OBROTOWYM 420 Nm. TYLKO JEGO CENA TO OK. 150 000 PLN
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 09:01
Posty: 286 (32/29)
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: JEST OBECNIE
MAZDA 6 2.2 GJ 150KM 380Nm
śr. spalanie 8,4
MAZDA MX-5 2.0 160KM 190Nm
śr. spalanie 9,7
Mazda 3 BM 2,0 SkyActiv-G 120KM MT

YAMAHA XVS 1100 Drag Star

BYŁY:
MAZDA 6 GG 1,8 BP śr. spalanie 8,8
MAZDA 6 GH 2.0 D śr. spalanie 7,7

Postprzez polak900 » 23 gru 2012, 17:06

Skasowano mój post więc napiszę jeszcze raz
Nowa mazda 6 to krótko: super wnętrze, dobry (chociaż musi trochę pojeździć) silnik benzynowy, zewnątrz bez szału w porównaniu do GH ( ale o tym decyduje gust, każdy ma inny)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Paweł » 26 gru 2012, 01:30

Tak może wyglądać GJ po kilku subtelnych przeróbkach:

atenza_racer_2013.jpg
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez polak900 » 26 gru 2012, 23:05

No już lepiej wygląda
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Wojtek » 26 gru 2012, 23:27

hm... ta racer juz jest spoko...

pytanie:
jak wyglada bagaznik? ma ktos jakies zdjecia?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pasterz » 27 gru 2012, 10:12

Witam, Mi w nowej Mazdzie 6 nie podobają się cztery rzeczy:

1. układ Start-Stop który wyłącza się na stałe !!! jak poziom akumulatora spadnie poniżej 70% – po każdej takiej sytuacji trzeba jechać do ASO i aktywować system jest to kłopotliwe, a po okresie gwarancyjnym i kosztowne, wymyślił to chyba jakiś cwaniak. Dodać należy, że źle rozwiązane jest też ładowanie w/w akumulatorów w wyniku czego akumulatora do Start-Stop w mieście nie naładujesz.

2. Specjalny olej który jest dostępny tylko i wyłącznie w ASO.

3. Brak koła zapasowego, a dojazdówka kosztuje 3.2 tys. zł !!!

4. Brak możliwości swobodnej konfiguracji samochodu – jesteśmy ograniczeni kilkoma ustalonymi wariantami np. nie chcę mieć skóry ale chcę bez kluczykowy dostęp ale tak się nie da ...
pasterz
 

Postprzez Martzin75 » 27 gru 2012, 12:53

Siedzac w Odyssey na Gorczewskiej w ramach akcji update'u oprogramowania rozrzadu w mojej M6 udalo mi sie pojezdzic nowa 6tka. Trasa dosc krotka, pojechalismy Prymasa zjazd w lewo na Lodz, potem nawrotka i powrot. Na goraco kilka spostrzezen:
– design zewnetrzny robi wrazenie, szczegolnie w wersji pomalowanej nowa czerwienia (stoi w salonie)
– srodek, jak to mowia pupy nie urywa, jest ladny. Juz w poprzedniej wersji powinien taki byc. Materialy ok, wyswietlacze biale ok, ladnie wyglada panel klimy, wreszcie zmienili przyciski podgrzewania foteli. Generalnie zniknelo proste do bolu retro z poprzedniej wersji.
– na minusie przeniesienie hamulca recznego na strone kierowcy, poprzednie rozwiazanie bylo o niebo lepsze.
– demo car to 2.0 benzyna 160KM w manualu. Jezdzac dieslem 185km nie wypowiadam sie na temat przyspieszenia :), dla mnie taczka.
– skrzynia chodzi fajnie
– duzy plus ze wreszcie pojawily sie hamulce, w poprzedniku jest to najslabszy element
– fotele sa ok, jak dla mnie nadal za krotkie
– i-stop dziala bardzo fajnie, zero opoznien
– rvm miga teraz w lusterkach, lepsze byly diody w srodku samochodu
– jezdzi sie ok, za krotka trasa zeby sie wypowiadac na ten temat
– czujniki parkowania wreszcie maja graficzna reprezentacje na wyswietlaczu, to tez plus
– minusem jest to ze za navi trzeba zaplacic 2k pln i jest to warunek konieczny zeby miec wyswietlacz.

w obecnej gamie silnikow, 2.2diesel 175km jest zdecydowanie za drogi => 154k pln. Jesli ktos szuka przyzwoitych osiagow zostaje 2,5 benzyna w automacie, niestety szanse przewiezienia sie taka konfiguracja sa bliskie zeru, podobno malo popularna kombinacja.

Zamawiajac teraz odbior w marzec/kwietniu => produkcja w lutym.
Początkujący
 
Od: 30 lis 2010, 17:53
Posty: 17
Auto: Mazda 6 GH (2009) 2,2 MZR-CD 185 Sport

Postprzez maras8512 » 28 gru 2012, 00:03

Witam oglądałem pobieżnie dzisiaj(z małym synkiem byłem :) ) kilka fotek u nas dwie wersje wyposażenia będą i na razie dwa silniki 2 i 2.5 z automatem wersje wyposażenia vision i optimum. Jutro zabieram żonę na jazdę próbną (na razie są trzy na Islandii tylko w kombi 2.0 automat). <faja> cena po przeliczeniu 4690000 koron islandzkich= ok 112000 pln-ów
Załączniki
Kopia DSCN9951.JPG
Kopia DSCN9952.JPG
Kopia DSCN9953.JPG
Kopia DSCN9942.JPG
DSCN9943.JPG
Kopia DSCN9944.JPG
Kopia DSCN9945.JPG
Kopia DSCN9946.JPG
Kopia DSCN9947.JPG
Kopia DSCN9948.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sie 2012, 16:56
Posty: 51
Auto: Mazda 6 ADVANCE 2.0 benzyna automat 6/2008 sedan;)

Postprzez mx5 » 28 gru 2012, 11:14

minusem jest to ze za navi trzeba zaplacic 2k pln i jest to warunek konieczny zeby miec wyswietlacz.


Wyświtlacz jest standardem od wersji SkyMotion nawet jeśli nie ma navi.
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 12:03
Posty: 61

Postprzez Leszkowy » 28 gru 2012, 13:25

pasterz napisał(a):Witam, Mi w nowej Mazdzie 6 nie podobają się cztery rzeczy:1. układ Start-Stop który wyłącza się na stałe ! jak poziom akumulatora spadnie poniżej 70% – po każdej takiej sytuacji trzeba jechać do ASO i aktywować system jest to kłopotliwe, a po okresie gwarancyjnym i kosztowne, wymyślił to chyba jakiś cwaniak. Dodać należy, że źle rozwiązane jest też ładowanie w/w akumulatorów w wyniku czego akumulatora do Start-Stop w mieście nie naładujesz.


No fakt to strzał poniżej pasa <nie> . Rozumiem , że system dba o wystarczający poziom do rozruchu ale 70% to chyba lekka przesada. Uczciwie powinno być tak , że jak uzupełnisz poziom doładowwania akumulatora powyżej 70% aktywacja start-stop jest możliwa manualnie lub samoczynnie.
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2012, 12:32
Posty: 90 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Skyactiv-G 165KM i-ELOOP MT SkyPASSION. Soul Red.
Sedan.

Postprzez maras8512 » 29 gru 2012, 02:20

Znowu ja :D
A więc jeździłem dziś kombiakiem 2.0 automat.
Szczerze.... nie było tego łał... z zewnątrz auto ładne w środku materiały kokpitu git skóra na kierownicy taka maybe tandetna deska cala w stylu tego(w sensie ogólnego kształtu) http://www.motorstown.com/imgs/594-fiat ... jet-7.html
nie podoba mi się radio wygląda jak taksometr nie pasuje, panel klimy troszku za nisko i nie jest tak intuicyjny jak w gh(może za krótko jeździłem) fotele ok, ręczny źle że przesunęli z tyłu są w końcu nawiewy, silnik brzmi jak w gh przyspieszenia podobne chyba(fatalna pogoda). Brak wskaźnika cieczy jest tylko kontrolka(cinquczento :D ) automat ok 6 biegów nie było zbytniej okazji go wypróbować ale wiem że dużo bardziej(lepiej)hamuje silnik. Chyba jest jakiś system(myk/patent) bo gaz działa z opóźnieniem jakby odejmował trochę gaz(może tryb oszczędny). Lusterka mniejsze i chyba za bardzo cofnięte do tyłu(może kwestia lepszej regulacji). Jakiś głupi schowek pod panelem klimy z gniazdem zapalniczki nie zamykany. Mam tak że niektóre auta nowe na początku mi się nie podobają może mi się po czasie spodoba ale środek hmmmm dla mnie materiały to nie wszystko. Żona stwierdziła że nie jest większy w środku i że są malutkie okna z tyłu :| . Myślałem że będzie dużo lepiej... Muszę się przejechać cx5(akurat nie mieli) bo myślę że na tym modelu stanie jak będziemy zmieniać....AAAA pytałem się o ten system start-stop z akumulatorem gość mi powiedział tak że po gwarancji to dużo kosztować nie będzie i że mogę go wyłączyć jak chce-szczerze wolałbym go zamienić na szyberdach np. ale pewnie takiej opcji nie ma -nawet nie pytałem... Pokrętłem na tunelu się nie bawiłem. Zapraszam do dyskusji/krytyki. Kilka fotek poniżej
Załączniki
Kopia DSCN9956.JPG
Kopia DSCN9957.JPG
Kopia DSCN9958.JPG
Kopia DSCN9961.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sie 2012, 16:56
Posty: 51
Auto: Mazda 6 ADVANCE 2.0 benzyna automat 6/2008 sedan;)

Postprzez marstef74 » 31 gru 2012, 01:46

Tuż przed świętami mogłem sprawdzić nową 6 – wersja kombi, benzyna 2.0 165 km, wersja z automatem. Obejrzałem dwie wersje wyposażenia – jedna stała w salonie (Słupsk) druga do jazd próbnych. Salonowa mazda full wypas – moja GH ma sporo bajerów.,,ale nowa ma ich jeszcze więcej. Spodobał mi się nowy w 6 system sygnalizowania zmiany pasa ruchu. Działa poprawnie – kamera monitoruje pasy jedni i gdy auto zjeżdża na bok daje sygnał dźwiękowy.
Silnik
Jak na 165 hm dynamika mnie nie powaliła – moja GH 140 KM lepiej się zbiera – jednak to ponoć sprawa "nauczenia" nowej automatycznej skrzyni biegów. Tak przynajmniej tłumaczył mi człowiek z mazdy – nie wiem ile w tym prawdy a ile ściemy sprzedawcy – ale generalnie auto domyślnie ustawione jest na tryb jazdy ekonomiczny więc i szału nie ma podczas przyspieszania. Ale jeśli kierowca ma ciężką nogę auto po jakimś czasie zmieni swoje ustawienia i będzie żwawiej reagowało na gaz.
Dobrze działa system start/stop. Przed światłami hamując mocniej silnik gasł a lekkie poruszenia pedału gazu lub kierownicy ponownie budziło go do życia. Auto jest bardzo dobrze wyciszone – silnika praktycznie nie słychać. Skrzynia bez szarpania automatycznie bardzo szybko zmienia przełożenia.
No i spalanie......bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Przejechałem kilkanaście kilometrów – trasa (obwodnica Słupska gdzie jechałem koło 160 km/h oraz samo miasto) – komputer wskazywał średnie spalanie 8l/100. Jak na taką moc w benzynie dla mnie super. Zaczynam się zastanawiac nad dieslem.
Wnętrze
Pozytywnie mnie zaskoczyło – może i miejsca jest praktycznie tyle samo ale wykonanie detali jest już znacznie lepsze – klawisze otwierania szyb i sterowania lusterkami są pod odpowiednim kątem a nie zupełnie płasko, lampka w drzwiach oświetla podłoże (czy np nie ma tam kałuży), konsola środkowa nieco zaczerpnięta z BMW – jest bardziej pionowa i stonowana. Kolorystyka podświetlenia także odeszła od standardu jaskrawej czerwieni i niebieskiego. Teraz kolory są stonowane.
Fotele – pełna elektryka – mają lepsze trzymanie boczne. Są bardzo wygodne. Z tyłu – spora zmiana. Już nie ma zwyczajnej raczej kanapy – są wyraźnie wyodrębnione miejsca dla 2 pasażerów – także dobrze trzymają na boki. Oczywiście piąta osoba w środku ma znacznie już gorzej. W końcu ktoś pomyślał i zainstalował nawiew z regulacją do tyłu.
Plastiki przyjemne w dotyku, ekran nawigacji czytelny ale niezbyt wielki, nawigacja TomTom ma polskiego lektora. Niestety języka polskiego nie zobaczymy w komunikatach, które pojawiają się na desce rozdzielczej (np. o niskiej temp i ostrzeżenia o śliskiej drodze).
Wygląd
To oczywiście rzecz gustu. Jednak na żywo auto wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach. Bardziej agresywny jak dla mnie design – na dachu pojawiła się "płetwa" która jest anteną dla radia i nawigacji – tak więc \mazda wycofała się z anten w szybach.
Bajery
Wersja demonstracyjna w salonie miała kamerę cofania, rmv, aktywny tempomat, system monitorowania ciśnienia w oponach (nie są już potrzebne czujniki radiowe w każdym kole – ale nie pytajcie mnie jak to działa :)) system sygnalizowania zmiany pasa ruchu, i kupę innych bajerów. Ta gdzie w GH jest schowek na okulary (na dole po lewej) – teraz jest slot na kart SD do nawigacji TomTom). Czujniki parkowania mają wizualizację na ekranie navi – widać na nim gdzie jest przeszkoda. Niestety nie widziałem jak prezentuje się fabryczna kamera cofania.
No i światła LED do jazdy dziennej – w końcu umieszczone w kloszach na górze – wyglądają jak dla mnie super. I powiem jedno – robią odpowiednie wrażenie na kierowcach do których się zbliżamy – natychmiast ustępują drogi myśląc że to jakieś auto wyższej klasy :)
Zawieszenie
Auto było na zimówkach 16. Podobne mam teraz w swojej GH. Ale nowy model ma znacznie bardziej komfortowo zestrojone to zawieszenie. Testowałem je na różnych nawierzchniach i moim zdaniem jest ciekawiej. W łukach auto się nie wychyla idzie jak po sznurku, Na miejskich dziurach po których każdy z nas musi jeździć – daje sobie radę.
Autko przypadlo mi do gustu..
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2012, 15:05
Posty: 8
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 CD 140 KM , 2008 Exlusive +
był opel vectra 1,9 CDTI 150 KM

Postprzez wojteczek29 » 3 sty 2013, 16:08

Witam Forumowiczów,
miałem okazję pobieżnie zapoznać się z nową 6-ką w salonie. Jedna rzecz mnie zadziwiła w nowym modelu, a mianowicie, "kieszenie" w drzwiach są małe i wąskie, a w tylnych drzwiach w wersji kombi wnęka ta jest pod kątem tak żeby coś do niej włożyć trzeba dłoń ustawiać nienaturalnie. W modelu GH kieszenie są większe. Ponadto miałem wrażenie siedząc w środku, że jest ciasno w porównaniu chociażby z Toyotą Avensis
Jak się nią przejadę to wtedy podzielę się spostrzeżeniami z jazdy.
Początkujący
 
Od: 26 lip 2012, 16:34
Posty: 22
Auto: obecnie brak

Postprzez Szarik » 4 sty 2013, 00:18

wojteczek29 napisał(a):miałem wrażenie siedząc w środku, że jest ciasno w porównaniu chociażby z Toyotą Avensis


Właśnie też to zauważyłem. Auto teoretycznie większe od mojego Accorda'09 a miejsca w środku wydaje się być mniej. Nie mogę jednak powiedzieć, że to przeszkadza.

Jeśli chodzi konkretnie o Avensisa, to przy moim wzroście i dość długich kończynach dolnych wsiadanie i wysiadanie jest utrudnione przez kolumnę kierownicy (na max. wysokim ustawieniu).

W nowej Mazdzie6 przestrzeń z przodu jest tak optymalnie zagospodarowana, że nie mogę się skarżyć na deficyt przestrzeni, niezależnie od płaszczyzny.
Początkujący
 
Od: 24 gru 2012, 11:41
Posty: 15
Auto: Mazda CX-5 2.0 AT

Postprzez Gumiś » 4 sty 2013, 02:45

Ja tam aby siadłem na chwilę więc nie bardzo mam jako ocenić (byłem obadać CX5, a że czas gonił to na 6stkę rzuciłem okiem niejako przy okazji), ocenie po jeździe próbnej (w sobotę), ale co mi się od razu rzuciło to kolosalna poprawa w jakości użytych materiałów we wnętrzu. Poprzednią generacje to chyba drwal wykańczał. Jakość wykończenia podobna do Accorda Executive czyli zdecydowanie na plus. Szkoda że nie ma w ofercie jakiegoś sensowniejszego silnika. Aczkolwiek 2,5 SkyPassion w cenie ofertowej ~140k (z navi i metalikiem), stanowi chyba najrozsądniejszą ofertę w klasie średniej. Przejadę się ocenie dokładniej.

Wie ktoś czemu Mazda prowadzi taką dziwną politykę że sedan jest większy od kombi <co?>
Mógłby ktoś zarzucić rozkład mas wersji z silnikiem 2,5?
Początkujący
 
Od: 4 sty 2013, 01:29
Posty: 4
Auto: BMW 530dA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6