Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie
Dokładnie...
W praktyce istotnym czynnikiem warunkującym działanie i-stop jest poziom naładowania akumulatora a na to z kolei wpływ ma jak użytkujesz auto – jazda na krótkich odcinkach, częste rozruchy, dłuższe przestoje, itd…to wszystko może powodować, że „osłabisz” baterię na tyle, że i-stop nie zadziała do momentu aż się aku nie podładuje do odpowiedniego poziomu, jak np. udasz się w dłuższą trasę. Ktoś kto jeździ dużo, regularnie, nie powinien mieć z tym problemów.
W praktyce istotnym czynnikiem warunkującym działanie i-stop jest poziom naładowania akumulatora a na to z kolei wpływ ma jak użytkujesz auto – jazda na krótkich odcinkach, częste rozruchy, dłuższe przestoje, itd…to wszystko może powodować, że „osłabisz” baterię na tyle, że i-stop nie zadziała do momentu aż się aku nie podładuje do odpowiedniego poziomu, jak np. udasz się w dłuższą trasę. Ktoś kto jeździ dużo, regularnie, nie powinien mieć z tym problemów.

Szybkie pytanie zauważyłem ze jak wyłączy się silnik na światłach czyli zadziała I-stop to nieraz jest tak ze kierownica ma wspomaganie a nieraz nie jak to jest u Was?miałem już tak 4 razy ze wspomaganie działało mimo unieruchomionego silnika i spostrzeżenie jeśli mam skręcone koła nawet na max to i tak działa I-stop a więc załącza się bez względu na wszystko.
- Od: 31 sty 2013, 11:19
- Posty: 114
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR
Powiem CI że nie wiem jak jest ze wspomaganiem bo nigdy nie kręciłem w miejscu kierownicą, ale fakt jest taki że i-stop działa pomimo skrętu kół.
- Od: 19 mar 2013, 20:02
- Posty: 50
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Skyactiv-G 165KM i-ELOOP SkyPASSION Soul Red
U mnie jest podobnie – raz jest wspomaganie raz nie ma. Nie doszedłem jeszcze wg jakiego klucza to działa :–)
- Od: 12 lut 2013, 21:08
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GJ 2012 2.0 SKYACTIV-G
U mnie gdy I-stop zadziala to kierownica sie blokuje I nie moge skrecac
- Od: 25 cze 2013, 10:47
- Posty: 4
- Auto: mazda6 2.0 sky passion
Jako że jestem szczęśliwym posiadaczem nowej "szóstki" to myślę, że mam prawo tutaj się co nieco wypowiedzieć na temat tego samochodu. Może nawet założę swój osobyn wątek?
Otóż jeszcze przed zakupem Mazdy miałem już na wyciągnięcie dłoni Hondę Accord z wyprzedaży, jedynie z ciekawości podszedłem do sąsiedniego salonu Mazdy w Katowicach. No i tam dosłownie jak machnięciem czarodziejskiej różdżki zmieniłem nagle decyzję, tym bardziej, że model, który mi się podobał był dostępny praktycznie od ręki. Tam też dowiedziałem się, że to już koniec Hondy Accord w Europie, więc bierze się "ostatki".
No i to była jedna z najlepszych decyzji życiowych. Mazda w przeciwieństwie do Hondy jest nowa, nie jeździ nią pół polski i po prostu czaruje wyglądem. Fakt, że za kilka tysiaków mniej miałbym Accorda z lepszym wyposażeniem, no ale za to jeździłbym trochę zmienionym modelem wersji z chociażby 2008 roku, więc naraziłbym się na duża deprecjację, a i Accord jest po prostu cholernie ciasny z tyłu i "nieświeży" w porównaniu do "geparda
".
No to teraz konkretniej o gepardzie.
Zalety:
1. Znakomity wygląd z zewnątrz. Jak dla mnie pod tym względem bije na łeb nawet BMW 5/ Audi A6/ Merca E, zaś w porównaniu do poprzedniczki jest bardziej agresywny, masywny, taki z "jajami". Jak raz zaparkowałem koło Jaguara XJ, to wyglądał przy nim jak dachowiec, a nie Jaguar.
2. Przestrzeń wewnątrz. Bardzo dużo miejsca i z przodu i z tyłu, nawet po przesunięciu przedniego fotela do tyłu. W porównaniu do Accorda to po prostu przepaść, w nim nawet nie dało się nogi pod siedzenie włożyć, już nie wspominając o Mercedesie CLA, którego też rozważałem.
3. Świetnie się prowadzi, szczególnie na serpentynach jest to pomocne.
4. Nie wiem jak to zrobili, że jest o 200 kg lżejsza od poprzedniczki mimo tego, że jest dłuższa i szersza, ale dodam to do zalet.
5. Najlepszy samochód w swoim segmencie za taką cenę, powiedziałbym nawet, że z zewnątrz to klasa E. Ford Mondeo, Renault Laguna, Toyota Avensis czy nawet Audi A4/BMW 3/ Mercedes C są pod wieloma względami do tyłu.
Wady z serii "pierdołkowatych", czyli typowe choroby nowych aut:
1. Przede wszystkim: brak koła zapasowego, podnośnika, klucza do odkręcania kół i zaprawki lakierniczej. Jak zobaczyłem tą piankę to buchnąłem śmiechem.
Nic nie zastąpi normalnego koła zapasowego, tutaj nowoczesność nie idzie w parze z funkcjonalnością, no ale za to salony mogą sobie ucinać koszty i chwalić się małą wagą samochodu. Co do braku zaprawki to zwyczajne skąpstwo.
2. Cieniutkie blachy i "delikatny" lakier. Rozumiem, że blacha nie musi być super gruba, no ale raz przy dociskaniu maski myślałem, że zaraz "ugnę" tą maskę.
Lakier wygląda na wodny, przez co trzeba będzie bardzo uważać przy szorowaniu.
3. Wszechobecny plastik...
4. Komputer pokładowy za bardzo posunięty do tyłu.
5. Przyciski czasem "nie wchodzą".
6. Auto buczy podobnie jak diesel, mimo że mam benzynę.
7. Wszystkie menu i zestaw głośnomówiący w języku angielskim, a ja nie znoszę tego języka...

8. Brak schowka w drzwiach.
9. Bagażnik otwierany przyciskiem z tyłu.
10. Mała widoczność z przedniej szyby.
11. Niepewny czujnik deszczu.
12. Termometr widoczny tylko dla kierowcy.
13. Ikonki pod zegarami zdecydowanie za nisko, trzeba się przechylać, żeby je dojrzeć.
Jak już jednak wspomniałem, większość tych wad występuje praktycznie w każdym nowym samochodzie. W Mercedesie też były cienkie blachy, też dużo plastiku, też nie było koła zapasowego itp.
Wady z serii "poważnych":
1. Brak możliwości blokady drzwi, już wałkowane na tym forum.
2. Sugerując się innymi: bardzo słaba nawigacja.
3. Irytująca jak dla mnie jest konieczność każdorazowego włączania czujników przy parkowaniu przodem.
4. Brak tylnych LEDów.
5. Słabo zagospodarowany bagażnik.
6. Zwyczajnie brzydki tylny podłokietnik.
7. Nie ma automatycznego domykania szyb – słabe.
8. Generalnie wnętrze jest nieproporcjonalnie gorsze niż zewnętrze. Wyraźnie odstaje od klasy Premium.
Generalnie nie ma idealnego auta, nawet w klasie Lux znajdziemy jakies irytujące wady. Wszystko co tu napisałem nie zmienia mojego ogólnego poglądu na to, że to znakomity wóz, najlepszy dostępny samochód w tej cenie, bo niby jaki jest lepszy? Mondeo? Avensis? Nie ta półka. Accorda w Europie już nie ma, więc jest "out of the race", Insignia nie jest tak porywająca z zewnątrz, niemieckie trio A4/3/c też jak dla mnie prezentuje się dużo gorzej z zewnątrz, a i wnętrze ciaśniejsze, no i jest już droższe niż Mazda. Zaś A6/5/E owszem ma znacznie bardziej luksusowe wnętrze, za to kosztuje co najmniej 50% więcej i wypada znacznie gorzej pod względem niezawodności.
Tak więc nadal cieszę się, że mam Mazdę 6 i cały czas uczę się tego samochodu.
Otóż jeszcze przed zakupem Mazdy miałem już na wyciągnięcie dłoni Hondę Accord z wyprzedaży, jedynie z ciekawości podszedłem do sąsiedniego salonu Mazdy w Katowicach. No i tam dosłownie jak machnięciem czarodziejskiej różdżki zmieniłem nagle decyzję, tym bardziej, że model, który mi się podobał był dostępny praktycznie od ręki. Tam też dowiedziałem się, że to już koniec Hondy Accord w Europie, więc bierze się "ostatki".
No i to była jedna z najlepszych decyzji życiowych. Mazda w przeciwieństwie do Hondy jest nowa, nie jeździ nią pół polski i po prostu czaruje wyglądem. Fakt, że za kilka tysiaków mniej miałbym Accorda z lepszym wyposażeniem, no ale za to jeździłbym trochę zmienionym modelem wersji z chociażby 2008 roku, więc naraziłbym się na duża deprecjację, a i Accord jest po prostu cholernie ciasny z tyłu i "nieświeży" w porównaniu do "geparda

No to teraz konkretniej o gepardzie.
Zalety:
1. Znakomity wygląd z zewnątrz. Jak dla mnie pod tym względem bije na łeb nawet BMW 5/ Audi A6/ Merca E, zaś w porównaniu do poprzedniczki jest bardziej agresywny, masywny, taki z "jajami". Jak raz zaparkowałem koło Jaguara XJ, to wyglądał przy nim jak dachowiec, a nie Jaguar.
2. Przestrzeń wewnątrz. Bardzo dużo miejsca i z przodu i z tyłu, nawet po przesunięciu przedniego fotela do tyłu. W porównaniu do Accorda to po prostu przepaść, w nim nawet nie dało się nogi pod siedzenie włożyć, już nie wspominając o Mercedesie CLA, którego też rozważałem.
3. Świetnie się prowadzi, szczególnie na serpentynach jest to pomocne.
4. Nie wiem jak to zrobili, że jest o 200 kg lżejsza od poprzedniczki mimo tego, że jest dłuższa i szersza, ale dodam to do zalet.
5. Najlepszy samochód w swoim segmencie za taką cenę, powiedziałbym nawet, że z zewnątrz to klasa E. Ford Mondeo, Renault Laguna, Toyota Avensis czy nawet Audi A4/BMW 3/ Mercedes C są pod wieloma względami do tyłu.
Wady z serii "pierdołkowatych", czyli typowe choroby nowych aut:
1. Przede wszystkim: brak koła zapasowego, podnośnika, klucza do odkręcania kół i zaprawki lakierniczej. Jak zobaczyłem tą piankę to buchnąłem śmiechem.

2. Cieniutkie blachy i "delikatny" lakier. Rozumiem, że blacha nie musi być super gruba, no ale raz przy dociskaniu maski myślałem, że zaraz "ugnę" tą maskę.

3. Wszechobecny plastik...
4. Komputer pokładowy za bardzo posunięty do tyłu.
5. Przyciski czasem "nie wchodzą".
6. Auto buczy podobnie jak diesel, mimo że mam benzynę.
7. Wszystkie menu i zestaw głośnomówiący w języku angielskim, a ja nie znoszę tego języka...

8. Brak schowka w drzwiach.
9. Bagażnik otwierany przyciskiem z tyłu.
10. Mała widoczność z przedniej szyby.
11. Niepewny czujnik deszczu.
12. Termometr widoczny tylko dla kierowcy.
13. Ikonki pod zegarami zdecydowanie za nisko, trzeba się przechylać, żeby je dojrzeć.
Jak już jednak wspomniałem, większość tych wad występuje praktycznie w każdym nowym samochodzie. W Mercedesie też były cienkie blachy, też dużo plastiku, też nie było koła zapasowego itp.
Wady z serii "poważnych":
1. Brak możliwości blokady drzwi, już wałkowane na tym forum.
2. Sugerując się innymi: bardzo słaba nawigacja.
3. Irytująca jak dla mnie jest konieczność każdorazowego włączania czujników przy parkowaniu przodem.
4. Brak tylnych LEDów.
5. Słabo zagospodarowany bagażnik.
6. Zwyczajnie brzydki tylny podłokietnik.
7. Nie ma automatycznego domykania szyb – słabe.
8. Generalnie wnętrze jest nieproporcjonalnie gorsze niż zewnętrze. Wyraźnie odstaje od klasy Premium.
Generalnie nie ma idealnego auta, nawet w klasie Lux znajdziemy jakies irytujące wady. Wszystko co tu napisałem nie zmienia mojego ogólnego poglądu na to, że to znakomity wóz, najlepszy dostępny samochód w tej cenie, bo niby jaki jest lepszy? Mondeo? Avensis? Nie ta półka. Accorda w Europie już nie ma, więc jest "out of the race", Insignia nie jest tak porywająca z zewnątrz, niemieckie trio A4/3/c też jak dla mnie prezentuje się dużo gorzej z zewnątrz, a i wnętrze ciaśniejsze, no i jest już droższe niż Mazda. Zaś A6/5/E owszem ma znacznie bardziej luksusowe wnętrze, za to kosztuje co najmniej 50% więcej i wypada znacznie gorzej pod względem niezawodności.
Tak więc nadal cieszę się, że mam Mazdę 6 i cały czas uczę się tego samochodu.

- Od: 27 cze 2013, 22:54
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6, Sedan, SkyENERGY, 2.0l SKYACTIV-G 165KM, 6MT (SKYACTIV-MT)
grzegokow1612 napisał(a):zauważyłem ze jak wyłączy się silnik na światłach czyli zadziała I-stop to nieraz jest tak ze kierownica ma wspomaganie a nieraz nie
Pewne „zbędne odbiorniki” pożerające prąd system może czasowo wyłączać, jeśli uzna za stosowne
grzegokow1612 napisał(a):i spostrzeżenie jeśli mam skręcone koła nawet na max to i tak działa I-stop a więc załącza się bez względu na wszystko.
Na skręt kół (kierownicy) reaguje i-stop tylko z AT.
Angulo napisał(a):Jak raz zaparkowałem koło Jaguara XJ, to wyglądał przy nim jak dachowiec, a nie Jaguar.![]()
Tak, tak przez pewien czas wszystko będzie brzydsze, gorsze od Twojego nowego "geparda", ale nie martw się...to minie

Tak, tak przez pewien czas wszystko będzie brzydsze, gorsze od Twojego nowego "geparda", ale nie martw się...to minie
Jasna sprawa.
Swoją drogą zapomniałem dopisać przy wadach beznadziejnego zamontowania gaśnicy pod fotelem pasażera... Nie wiem kto w tej Hiroszimie na to wpadł.
- Od: 27 cze 2013, 22:54
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6, Sedan, SkyENERGY, 2.0l SKYACTIV-G 165KM, 6MT (SKYACTIV-MT)
Angulo napisał(a):Swoją drogą zapomniałem dopisać przy wadach beznadziejnego zamontowania gaśnicy pod fotelem pasażera... Nie wiem kto w tej Hiroszimie na to wpadł.
Chodzi o to że w ogóle pod fotelem? To zobacz jak jest w E-Klasse.
Angulo napisał(a):6. Auto buczy podobnie jak diesel, mimo że mam benzynę.
Trudno żeby nie buczał, skoro jest wysokoprężny.
Angulo napisał(a):9. Bagażnik otwierany przyciskiem z tyłu.
A inni tak wolą. I dogodź tu wszystkim.
Angulo napisał(a):13. Ikonki pod zegarami zdecydowanie za nisko, trzeba się przechylać, żeby je dojrzeć.
A to już pewnie od wzrostu kierowcy zależy
Angulo napisał(a):2. Sugerując się innymi: bardzo słaba nawigacja.
TOMTOM ma lepsze mapy od Navteqa. Dziwnym trafem w Maździe instalują się jednak jakieś 2- czy 4-letnie starocie.
Angulo napisał(a):4. Brak tylnych LEDów.
Właściwie po to się zarejestrowałem. O co chodzi?
Angulo napisał(a):8. Generalnie wnętrze jest nieproporcjonalnie gorsze niż zewnętrze. Wyraźnie odstaje od klasy Premium.
Masz to za co płacisz. No już bez przesady.
Samochód jakiś fantastyczny nie jest, ale za tą cenę to raczej trudno coś lepszego dostać. Chyba, że ktoś lubi odwiedzać serwis VW/Skody/Audi min. 4 razy w roku, to coś od nich może sobie wybrać. Chociaż znając moje szczęście to i w Maździe mi silnik wymienią...
- Od: 29 cze 2013, 09:00
- Posty: 16
- Auto: M6 GJ 2.0 SkyEnergy AT Kombi
Masz to za co płacisz. No już bez przesady.
No jasne, że tak. Zresztą sam napisałem, że auta klasy Premium z porządnym wyposażeniem kosztują dużo dużo więcej, sprawdzałem na BMW 5 i wyszło na najtańszym silniku 250 tysięcy... W tej cenie nie ma już większej konkurencji, bo Honda się wypięła na Europę.
Właściwie po to się zarejestrowałem. O co chodzi?
Te tylne LEDy istnieją chyba tylko w katalogu, bo ja dotychczas ich nie zauważyłem, no chyba, że światła hamowania. Nie jest tak jak w Audi, że świecą się cały czas.
Chodzi o to że w ogóle pod fotelem? To zobacz jak jest w E-Klasse.
Właśnie niestety wystaje z tego fotela...

- Od: 27 cze 2013, 22:54
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6, Sedan, SkyENERGY, 2.0l SKYACTIV-G 165KM, 6MT (SKYACTIV-MT)
Angulo napisał(a):Te tylne LEDy istnieją chyba tylko w katalogu, bo ja dotychczas ich nie zauważyłem, no chyba, że światła hamowania. Nie jest tak jak w Audi, że świecą się cały czas.
Nadal nie łapię. Tylne światła to w całości LED. Według przepisów z maja 2009 roku w dzień wymagane są tylko przednie światła do jazdy... dziennej. Tylne muszą świecić dopiero przy włączonych pozycyjnych. A że nie wyglądają jak w Audi? W E-klasie z 2010 też wyglądają bardzo średnio.
- Od: 29 cze 2013, 09:00
- Posty: 16
- Auto: M6 GJ 2.0 SkyEnergy AT Kombi
3. Wszechobecny plastik...
eeeee....
6. Auto buczy podobnie jak diesel, mimo że mam benzynę.
W czasie jazdy czy po odpaleniu? Jak po odpaleniu to poczytaj to instrukcja wyjasnia (normy emisji spalin takie buty).
1. Brak możliwości blokady drzwi, już wałkowane na tym forum.
Tylko ręcznie, chyba że ktoś był w serwisie i mają na to recepte? Ja nadal nie mam kiedy pojechać.
3. Irytująca jak dla mnie jest konieczność każdorazowego włączania czujników przy parkowaniu przodem.
To jest akurat zaleta, cholera by mnie strzeliła w korku. np. chcem podziłac w radiu albo navi i wyskakuje ekran czujnika p.
- Od: 27 lis 2010, 03:46
- Posty: 62
- Auto: Mazda 323f 1.6 BJ 2001, corolla 1.4D E12 2005, Mazda 6 2.0 GJ 2012
Angulo napisał(a):Tam też dowiedziałem się, że to już koniec Hondy Accord w Europie, więc bierze się "ostatki".
A z jakiego powodu to już koniec w Europie

A z jakiego powodu to już koniec w Europie Obecny silnik nie spełnia kolejnej normy emisji spalin czy szykowany jest nowy model
Słaba sprzedaż po prostu, przez cały zeszły rok zeszło im kilka tysięcy Accordów, a BMW 3 w samym czerwcu aż 20 tys. Zresztą dziwię się niektórym, że czekają na nowy model Accorda, bo już pod koniec zeszłego roku były przecieki, że produkcja na Europę jest zawieszona. Jest już nowy model, ale tylko na Japonię, USA, Rosję, Brazylię i chyba Chiny.
Poza tym czy ktoś zauważył w tym roku w salonie Hondy Accorda z tego roku? Bo ja tylko w katalogu.
- Od: 27 cze 2013, 22:54
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6, Sedan, SkyENERGY, 2.0l SKYACTIV-G 165KM, 6MT (SKYACTIV-MT)
ZOOMik napisał(a):grzegokow1612 napisał(a):i spostrzeżenie jeśli mam skręcone koła nawet na max to i tak działa I-stop a więc załącza się bez względu na wszystko.
Na skręt kół (kierownicy) reaguje i-stop tylko z AT.
Nieprawda. Trzeba się tylko nauczyć kręcić koła.
Ja doszedłem do takiej wprawy że praktycznie wystarczy że minimalnie skręcę koła a silnik mi nie zgaśnie
Chodzi o to że należy :
1) zatrzymać samochód (wcisnąć sprzęgło i na koniec najlepiej hamulec)
2) jak już samochód stoi to należy kierownice przekręcić i trzymać CAŁY czas tak jakby naprężoną.
3) puścić sprzęgło. Jeśli puści się kierownice to silnik zgaśnie
Jeśli zacznie się kierownice skręcać zanim samochód stanie to trzeba będzie mocniej ją skręcić .
Może się wtedy zdążyć, że wydaje się, że auto stoi i jak się puści sprzęgło to się okazuje że "napięcie" kierownicy będzie za małe i wtedy silnik gaśnie.
R4v napisał(a):Angulo napisał(a):Te tylne LEDy istnieją chyba tylko w katalogu, bo ja dotychczas ich nie zauważyłem, no chyba, że światła hamowania. Nie jest tak jak w Audi, że świecą się cały czas.
Nadal nie łapię. Tylne światła to w całości LED.
Nieprawda. Z tyłu znajduje się co najmniej 8 żarówek:
2 do podświetlenia tablicy
2 "pozycyjne" znajdujące się w klapie
1 Przeciwmgielne
1 cofania.
2 kierunkowskazów
Praktycznie LEDowe są tylko chyba światła stopu oraz pozycyjne w błotnikach ( razem z STOPEM)
- Od: 11 mar 2013, 19:02
- Posty: 63
- Auto: Mazda 6 GJ SkyPassion 2,0 '12 kombi
Angulo napisał(a):Swoją drogą zapomniałem dopisać przy wadach beznadziejnego zamontowania gaśnicy pod fotelem pasażera... Nie wiem kto w tej Hiroszimie na to wpadł.
Jeśli Ci przeszkadza to przenieś do bagażnika, gdzie miejsca masz pod dostatkiem – w 3BL jest tak samo i niektórzy (akurat nie ja) pozbyli się jej spod nóg pasażera.
R4v napisał(a): Angulo napisał(a):9. Bagażnik otwierany przyciskiem z tyłu.
A inni tak wolą. I dogodź tu wszystkim.
Aby dogodzić wszystkim wystarczyło dodać, tak jak jest to w wersji a-spec, możliwość otwarcia go także od środka a tak to są „malkontenci”, którzy wytykają (i słusznie) Maździe tą i jeszcze parę innych niezrozumiałych decyzji
R4v napisał(a):TOMTOM ma lepsze mapy od Navteqa. Dziwnym trafem w Maździe instalują się jednak jakieś 2- czy 4-letnie starocie.
Po aktualizacji, jeśli ja zrobisz, mapy powinieneś mieć najnowsze.
Somonides napisał(a):Ja bym obstawiał niedoładowany akumulator.
Czy może mieć wpływ na ten stan podświetlenia powitalne,listwy z podświetleniem i inne ,może to w jakiś sposób zaburzać pracę I-Stop?
Nie.
OLP napisał(a): ZOOMik napisał(a):
grzegokow1612 napisał(a):i spostrzeżenie jeśli mam skręcone koła nawet na max to i tak działa I-stop a więc załącza się bez względu na wszystko.
Na skręt kół (kierownicy) reaguje i-stop tylko z AT.
Nieprawda. Trzeba się tylko nauczyć kręcić koła.
Być może, wprawdzie trochę zawile to opisałeś, ale sprawdzę
Przy AT nie trzeba trzymać kierownicy ani nic z nią "cudować" – po prostu skręcisz koła i i-stop nie zadziała, wyprostujesz zadziała.
OLP napisał(a):Praktycznie LEDowe są tylko chyba światła stopu oraz pozycyjne w błotnikach ( razem z STOPEM)
Zgadza się

Mazdeczki JADĄ!!! 
Moja kotka jest właśnie ładowana na lawetę w Antwerpii!!! Już nie mogę się doczekać!!!
Istnieje możliwość, że do końca tygodnia wyjadę moją długo wyczekiwaną czarnulką
JUPI!!!
Pozdrawiam wszystkich oczekujących na swoje zamówione cudeńka!!!
Moja kotka jest właśnie ładowana na lawetę w Antwerpii!!! Już nie mogę się doczekać!!!
Istnieje możliwość, że do końca tygodnia wyjadę moją długo wyczekiwaną czarnulką
JUPI!!!
Pozdrawiam wszystkich oczekujących na swoje zamówione cudeńka!!!
- Od: 20 maja 2013, 22:31
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 2.0 Sky Passion. 07.2013
kryniu69 napisał(a):Mazdeczki JADĄ!!!
Moja kotka jest właśnie ładowana na lawetę w Antwerpii!!! Już nie mogę się doczekać!!!
Istnieje możliwość, że do końca tygodnia wyjadę moją długo wyczekiwaną czarnulką
JUPI!!!
Moja już jest u dealera, dzisiaj dojechała. Nie nastawiałbym się na twoim miejscu na odbiór do końca tygodnia. Chyba, że przyszłego.
- Od: 29 cze 2013, 09:00
- Posty: 16
- Auto: M6 GJ 2.0 SkyEnergy AT Kombi
Ja też już dziś dzwoniłem i dziś lub jutro już ma dojechać do dealera
w piątek/sobota odbiór 

Tworzenie stron www, CMS – zapraszam http://www.netcoding.pl
- Od: 18 paź 2010, 18:37
- Posty: 34
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6