Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda6 GJ (2012– 2016) / Mazda6 GL (2016- )

Postprzez Wicio23 » 6 cze 2013, 15:05

Mam kilka uwag nt drobnostek ale jednak:
1. Brak podświetlenia "otwieracza" od wlewu paliwa a że jest on zaraz obok "otwieracza" maski silnika, może się zdarzyć pomyłka – mnie się tak stało :)
2. Przyciski otwierania/zamykania szyb w drzwiach kierowcy – podświetlanie tylko przycisku drzwi kierowcy!! – w tej klasie auta nie powinno to mieć miejsca
3. Brak "klapki na długie przedmioty" w oparciu tylnego siedzenia

Jak zobaczę jeszcze jakieś rzeczy mnie przeszkadzające – napiszę :)
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 11:26
Posty: 27
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda6, 2.0 6AT, SkyEnergy
SportKombi, Blue Reflex

Postprzez 323-1984 » 6 cze 2013, 15:31

Brakuje schowków, nie wspominając o kieszeniach bocznych!
Ponadto brakuje wytłoczki na drobne, karty lojalnościowe etc. ( w poprzedniej wersji ją miałem).
Grandą jest również brak podnośnika!
Początkujący
 
Od: 21 mar 2013, 15:58
Posty: 14
Auto: Mazda 6 2,2 175 AT 2013

Postprzez polak900 » 6 cze 2013, 15:38

323-1984 napisał(a):Brakuje schowków, nie wspominając o kieszeniach bocznych!
Ponadto brakuje wytłoczki na drobne, karty lojalnościowe etc. ( w poprzedniej wersji ją miałem).
Grandą jest również brak podnośnika!


Nie no nic tylko się powiesić, bez przesady czy to są wady nowej mazdy hahaha

Dopisano 6 cze 2013, 15:39:

Wicio23 napisał(a):Mam kilka uwag nt drobnostek ale jednak:
1. Brak podświetlenia "otwieracza" od wlewu paliwa a że jest on zaraz obok "otwieracza" maski silnika, może się zdarzyć pomyłka – mnie się tak stało :)
2. Przyciski otwierania/zamykania szyb w drzwiach kierowcy – podświetlanie tylko przycisku drzwi kierowcy!! – w tej klasie auta nie powinno to mieć miejsca
3. Brak "klapki na długie przedmioty" w oparciu tylnego siedzenia

Jak zobaczę jeszcze jakieś rzeczy mnie przeszkadzające – napiszę :)


W tej klasie aut jak najbardziej to jest ok
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Cypiss » 6 cze 2013, 16:27

323-1984 napisał(a):Grandą jest również brak podnośnika!

Brak schowkow rowniez uwazam za wade. Co do podnosnika jest to naturalne skoro nie ma dojazdowki lub kola zapasowego. Po co ci podnosnik jak nie masz kola do wymiany?
Początkujący
 
Od: 14 kwi 2013, 14:58
Posty: 14
Skąd: Sandnes, Norwegia
Auto: Opel Astra 1.7TD, Odebrana
Mazda 6 AT 2.2D 150 KM Vision Combi BLUE REFLEX

Postprzez piotrekkk1985 » 6 cze 2013, 17:23

Wicio23 napisał(a):Mam kilka uwag nt drobnostek ale jednak:
1. Brak podświetlenia "otwieracza" od wlewu paliwa a że jest on zaraz obok "otwieracza" maski silnika, może się zdarzyć pomyłka – mnie się tak stało :)
2. Przyciski otwierania/zamykania szyb w drzwiach kierowcy – podświetlanie tylko przycisku drzwi kierowcy!! – w tej klasie auta nie powinno to mieć miejsca
3. Brak "klapki na długie przedmioty" w oparciu tylnego siedzenia

Jak zobaczę jeszcze jakieś rzeczy mnie przeszkadzające – napiszę :)

A nie masz przypadkiem wlaczonej blokady otwierania szyb? Ja tak mam w trojce i wtedy pozostale przyciski sie nie swieca.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Wicio23 » 6 cze 2013, 20:57

nie, nie mam :(
trochę kiszka z tym
Ostatnio edytowano 7 cze 2013, 00:36 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie trzeba cytowac calej poprzedzajacej wiadomosci...
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 11:26
Posty: 27
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda6, 2.0 6AT, SkyEnergy
SportKombi, Blue Reflex

Postprzez hamakarol » 7 cze 2013, 18:32

Maz666 napisał(a):No i jeszcze wracając do tematu świateł. Byłem wczoraj w serwisie
żeby zrobili mi coś z Xenonami, świecą za nisko. Niestety ale będzie drugi podejście, nie powiedzieli tego
wprost ale mam wrażenie że nie mają pojęcia jak je ustawić i będzie telefon to wielkiego brata. Więc
módlmy się żeby się coś poważnego nie zepsuło


Też mam takie wrażenie, w nowym Aurisie ksenony i automatyczne przełączanie ksenonów lepiej działały.
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2010, 03:46
Posty: 62
Auto: Mazda 323f 1.6 BJ 2001, corolla 1.4D E12 2005, Mazda 6 2.0 GJ 2012

Postprzez ZOOMik » 9 cze 2013, 01:08

polak900 napisał(a): 323-1984 napisał(a):Brakuje schowków, nie wspominając o kieszeniach bocznych!
Ponadto brakuje wytłoczki na drobne, karty lojalnościowe etc. ( w poprzedniej wersji ją miałem).
Grandą jest również brak podnośnika!



Nie no nic tylko się powiesić, bez przesady czy to są wady nowej mazdy hahaha

Wady to może nie, ale minusy i owszem ;)
I to również:

Wicio23 napisał(a):2. Przyciski otwierania/zamykania szyb w drzwiach kierowcy – podświetlanie tylko przycisku drzwi kierowcy!! – w tej klasie auta nie powinno to mieć miejsca
3. Brak "klapki na długie przedmioty" w oparciu tylnego siedzenia


Dopisano 9 cze 2013, 01:13:

netcoding napisał(a):Czytając wasze opinie zaczynam poważnie sie zastanawiać nad rezygnacja z zakupu GJ która zreszta juz do mnie płynie. Bo jak juz wychodzą takie pierdoly to co będzie za rok lub dwa :( Piszcie wiecej o nawet najdrobniejszych problemach bo to ma duże znaczenie. Pozdrawiam

Za rok lub dwa już ich może nie być, bo zostaną wyeliminowane przez producenta, tzw. choroby wieku dziecięcego...tak to jest jak się kupuje całkowicie nowy model. Jeśli Ci nie śpieszno to może odłóż zakup na później :)

Dopisano 9 cze 2013, 01:19:

grzegokow1612 napisał(a):kierownica która mnie denerwuje od początku nie była ustawiona prosto jak wezmę ją do prostego auto ucieka w prawo

Taka "niedoróbka" występowała też w 3BL- do poprawy w ramach gwarancji w ASO.

Dopisano 9 cze 2013, 01:24:

Maz666 napisał(a):przetestowałem taki scenariusz: wyłączam samochód, wysiadam, zamykam drzwi, samochód pika, otwieram bagażnik, zamykam bagażnik oddalam się od samochodu –
samochodu jest zamknięty.

No i tak powinno być.

Maz666 napisał(a):Ten temat zamykania to jakiś kosmos, jak można wprowadzać coś o
czym nikt nie wie jak działa.

Jak to nie wie...system keyless w 6GJ jest zdaje się ten sam co w 6GH i u mnie w 3BL (jeśli się mylę to proszę mnie poprawić)...nie ma z nim żadnych problemów, wygodna sprawa. Co chcesz wiedzieć? :)

Dopisano 9 cze 2013, 10:45:

Maz666 napisał(a):– brak automatycznego blokowania drzwi

Brak tej funkcji nawet w najnowszych Mazdach uważam za jakiś kiepski żart. Co ciekawe jakoś na rynek amerykański można to było rozwiązać jak należy. Np, w BL zamiast tych archaicznych, mechanicznych "cyngli" do blokowania drzwi od środka są "przyciski", jest to sterowane elektrycznie i w związku z tym jest także możliwość ustawienia automatycznego blokowania drzwi. Ech...

Dopisano 9 cze 2013, 10:55:

Maz666 napisał(a):– system automatycznego blokowania drzwi, jeżeli kluczyk oddali się od samochodu. U mnie działa to tak:
a) wyłączam samochód, wysiadam, zamykam drzwi, oddalam się od samochodu, samochód pika i zamyka się – wszystko fajnie

<spoko>
Maz666 napisał(a):b) wyłączam samochód, wysiada pasażer, wysiadam jako kierowca, zamykam drzwi, oddalam się od samochodu, samochód się nie zamyka. Dlaczego ?

Coś robisz nie tak...może oddaliłeś się za wcześnie, tzn. kiedy pasażer jeszcze drzwi nie zamknął, itp. Nie wiem, powinno działać. Musisz potrenować ;)
Maz666 napisał(a):c) wyłączam samochód, wysiadam jako kierowca, zamykam drzwi, samochód zaczyna pikać, otwieram tyle drzwi, oddalam się od samochodu, samochód się nie zamyka, o co chodzi ?

j.w. coś robisz nie tak...może za szybko odszedłeś (zanim pojawił się sygnał "piknięcie")?
Maz666 napisał(a):d) jestem na stacji benzynowej i mam kluczyk w kieszeni, wyłączam samochód, otwieram wlew paliwa, wysiadam, zamykam drzwi, przechodzę żeby zatankować, samochód się zamyka, tankuję, zaczyna wyć alarm !! A to niespodzianka samochód wykrył ruch pasażera który siedział obok :D Co zrobić ? Zostawić kluczyć w samochodzie ? A jak to jest dziecko ?

Możesz zostawić kluczyk razem z pasażerem lub dezaktywować czujniki monitorujące wnętrze za pomocą przycisku na pilocie.

Dopisano 9 cze 2013, 11:02:

ksatenza napisał(a):U mnie kieszenie na butelki całe porysowane... Klapa od schowka pasażera też, sam nie wiem od czego ale mam wrażenie, że od kolan... Więc te plastiki i lakier do bani...

No niestety...blachy są cienkie, lakier i tworzywa miękkie, więc łatwo i brzydko się rysują :|

Dopisano 9 cze 2013, 11:15:

Parayasio napisał(a):Panel gdzie jest lewarek, do zmiany biegów piano coś tam nie wiem kto to wymyślił ale porysowało mi się od papieru toaletowego STANDARDOWEGO, mam nerwa bo sobie myślę że chyba Ci księgowi co projektują auta już zupełnie potracili głowę nie dość że przyciąga kurz to jeszcze łatwość porysowania elementu powiedzmy wybitna.

Pretensje tym razem nie do "księgowych", lecz projektantów, bo ci doskonale powinni zdawać sobie sprawę, że tzw. "piano black", czyli lakier fortepianowy ślicznie się prezentuje wyłącznie w salonie lub/i katalogach natomiast w codziennym użytkowaniu to "zakała" – kurzy się i rysuje nadzwyczaj łatwo i jak to wygląda sam już wiesz.

polak900 napisał(a):Zainteresuj się jakimś dobrym środkiem go kokpitu, niestety z tymi plastikami tak już jest

Na powyższą "przypadłość" niewiele to pomoże, co najwyżej zmniejszy elektryzowanie się a co za tym idzie kurz się tak nie będzie imał tego dziadostwa i tyle, no ewentualnie jeszcze mikrorysy wypełni i przymaskuje, jak zastosuje dobry "szuwaks" ;)

Dopisano 9 cze 2013, 11:20:

Marianek napisał(a):To ze pewne parametry są zapisywane to wiem od dawna to było, ale ze teraz wszytko już zapisuje <glupek2> .

Wszystko to może nie, ale znacznie więcej niż we wcześniejszych modelach, np. ile razy szybę opuściłeś...dobrze, że nie spodnie <diabełek>

Dopisano 9 cze 2013, 12:14:

Gajdzin napisał(a):Ja w prasie amerykańskiej czytałem sporo narzekania na ekran nawigacji – że za mały i wpasowany w deskę rozdzielczą, jakby ktoś go dodał w ostatniej chwili. Osobiście tak tego nie odbieram.

A ja się zgadzam z tą krytyką – to ta jedna, z niewielu rzeczy trzeba przyznać, która im ewidentnie nie wyszła...mnie osobiście kole w oczy.

Dopisano 9 cze 2013, 12:55:

grzegokow1612 napisał(a):
polak900 napisał(a):5,2l i 7,1 l nie ma takiej opcji

kolego jest taka opcja ale to bardzo delikatna jazda i trzeba bardziej sie skupiać na tym delikatnym wciskaniu gazu niż jeździe no chyba ze ktoś ma to we krwi to była jazda można powiedzieć sprawdzająca możliwości oszczędnego silnika ale wynik i tak nawet jak teraz troszkę większy to w 100% zadowalający trzeba doliczyć 0,5 litra i to już jest realne spalanie przy normalnej jeździe.


Mam propozycję...Załóżcie dla takich wątek "jazda o kropelce", bo ludzie oczytają się, że 2.0 a może i 2.5 w mieście spala 7 litrów a później kupią auto i płaczą, że rzeczywistość wygląda zgoła inaczej <płacze>

Dopisano 9 cze 2013, 13:02:

mobb2 napisał(a):Własnie testuje autko w warunkach miejskich ( Wrocek) ile moge wyjechac na baku ( spalanie – wyzerowałem kompa) obecnie mam przejechane 520 km i jeszcze ok 340 mi pokazuje komp. ( średnie spalanie 6,7 l/100 km – wynik tylko i wyłącznie z maista).

O proszę...jeszcze lepszy rekordzista :P

Dopisano 9 cze 2013, 13:08:

grzegokow1612 napisał(a):Cholera włąśnie tez obawiam się tej falującej maski i słabego lakieru ale ja jeszcze na swoją czekam wstrzymana z powodu i-eloopu, jeśli chodzi o tą maskę to faktycznie jakaś ona tak delikatna nawet przy otwieraniu jak się ja podeprze to faluje

Faluje, bo teraz blachy są cienkie jak papier i tyle w temacie.

Dopisano 9 cze 2013, 13:26:

Paweł napisał(a):Prawdopodobnie tylko wersja amerykańska ma ten guzik. W e-specu nie ma czegoś takiego (ani guzika otwierania klapy, ani ryglowania zamków drzwi – tzn. ten drugi jest, ale w dzynksie obok klamki).

I to jest właśnie dla mnie niepojęte, że na tamten rynek oferują te "drobne" udogodnienia a nas mają w <dupa> bo nie sądzę, żeby nie wiedzieli jakie są potrzeby, o koszty raczej też nie chodzi, więc nie wiem...nie rozumiem...jestem @#$%^& <killer>

Dopisano 9 cze 2013, 13:44:

situs napisał(a):Mazda chciałaby pozycjonować swoją szóstkę blisko klasy premium

Chcieć to może i chciałaby, ba nawet poprzez działania PR próbuje to przyszłym klientom zasugerować, ale trzeba być chyba ślepym i głuchym żeby w tu uwierzyć :P

Dopisano 9 cze 2013, 13:55:

Leszkowy napisał(a):Oleju nie dolewaj do wartości max. Taki częsty nawyk nie jest zdrowy dla silnika. Ma być pomiędzy min a max.

<nie>
Powielasz forumowe mity.

Leszkowy napisał(a):Nie wymieniaj wcześniej oleju. Fabryka na docieranie zalewa olejem ułatwiającym ułożeni się silnika. Czytać instrukcję i nie poprawiać inż. fabrycznych :>

<co?>
O ciekawe, mogę poprosić o wiarygodne źródło tej informacji :)

Dopisano 9 cze 2013, 16:27:

TOiOWO napisał(a):Cóż, moja trochę negatywna opinia na temat modelu GJ, może wynika z tego że oczekiwałem na coś lepszego

No właśnie…mam wrażenie i nie jestem w tym odosobniony, że wiele osób w naszym kraju oczekuje od Mazdy…zbyt wiele. Owszem marka wyróżnia się stylistycznie, ale od strony technicznej, jakości materiałów to poprawne, ale nic poza tym, „wozidełko”. Może to tu jest pies pogrzebany...trzeba po prostu „wrzucić na luz” <faja>

Dopisano 9 cze 2013, 16:43:

grzegokow1612 napisał(a):Oczywiście ze opiszę moje doświadczenia z jasną skóre jeśli chodzi o orginalne jeansy to posiadamy takie i mimo wszystko farbuja kupowane w sklepie levi's a wiec chyba coś pod tylek będzie trzeba podłożyć ha ha dobrze ze często nie jeździmy w jeansach.ale co tam jaoś 3 lata wytrzymam nawet jak mialbym ja co 2 miesiace czyścic.

Jeśli będziesz chciał prawidłowo zadbać o skórę to i tak co ok. 3 miechy powinieneś ją wyczyścić i zakonserwować. Co do jasnej a tym bardziej białej skóry to z oczywistych powodów jest zdecydowanie trudniejsza do utrzymania w czystości/ładnym stanie. Jeśli chodzi o farbowanie od jeansów to nie ma znaczenia czy drogie, markowe czy tanie, bo zarówno jedne jak i drugie mogę Ci "zapaprać" tapicerkę – niestety musisz uważać w czym jeździsz. Są jeszcze inne "przykazania" użytkownika tego rodzaju tapicerki, ale nie będę się rozpisywał, bo to nie miejsce – jest na forum wątek temu poświęcony.

Dopisano 9 cze 2013, 17:02:

OldSeb napisał(a):Nie za bardzo kumam o co chodzi z tym ryglowaniem ?? Przecież można to zrobić przyciskiem na drzwiach kierowcy. Inna sprawa, że otwarcie jest możliwe również tylko tym cynglem na drzwiach a nie można zrobić tego jak człowiek, czyli ciągnąc za klamkę. Trochę to niewygodne ale tak jak piszecie – to jest typowe czepialstwo :D

To nie jest Kolego "czepialstwo", bo Mazda ludziom "mydli oczy" technologią SkyActiv a takie ryglowanie jakim nas cały czas raczy to poziom "kamienia łupanego" :|

Dopisano 9 cze 2013, 17:20:

Sebal napisał(a):– już któryś raz pojawia się negatywna opinia o braku ryglowania drzwi jednym przyciskiem. Naprawdę tak Wam to potrzebne? Ja miałem kiedyś to w innym samochodzie i kazałem sobie to wyłączyć. Podejrzewam że tak jak w GH da się tę funkcję włączyć przez kompa w ASO tyle że barany z ASO niezbyt znają się na mazdach (nie wszyscy oczywiście)

Nie wyzywaj ludzi od baranów, bo tak się składa, że sposób wyzwolenia ryglowania w GJ, zresztą podobnie jak w 3BL, jest mechaniczny, tym "cynglem" a nie elektryczny- przełącznikiem, więc co miałoby tu ASO włączać przez kompa. Nic. W związku z powyższym nie da się również zrealizować "auto ryglowania". W tej klasie auta w 2013 r to jest kompromitacja i ośmieszanie się tego producenta i kropka.

Dopisano 9 cze 2013, 17:41:

TOiOWO napisał(a):Podłokietnik z przodu jeździ tam i z powrotem, z beznadziejną blokadą, jak pies z .......... z suką.

<rotfl>
Nie no, mistrzu rozwaliłeś mnie tym porównaniem...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez grzegokow1612 » 9 cze 2013, 18:52

ZOOMik napisał(a):Mam propozycję...Załóżcie dla takich wątek "jazda o kropelce"


kolego czytaj ze zrozumieniem napisalem ze do tego spalania 7,1 litra w miescie nalezy doliczyc o,5 litra i spalanie jest jak najbardziej realne do tego bylo napisane ze to byla jazda powiedzmy ze testowa.
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2013, 11:19
Posty: 114
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR

Postprzez ZOOMik » 9 cze 2013, 22:58

Widziałem co napisałeś – zawsze staram się czytać uważnie i póki co nie mam też kłopotów ze zrozumieniem. Nawet jak dodasz te 0,5 L to i tak spalanie na tym poziomie wyłącznie w mieście (zwłaszcza dużej aglomeracji) można sobie między bajki włożyć. Nie rozumiem potrzeby „koloryzowania”, ale jakoś tak się składa, że nieodłącznie to "zjawisko" towarzyszy dyskusjom o spalaniu, podobnie jak niepotrzebne emocje. Nie ważne, dajmy spokój – Ty wiesz swoje a ja swoje…niech Ci spala jak najmniej <peace>

Dopisano 9 cze 2013, 23:22:

hamakarol napisał(a):Dziwna dyskusja z tym panem jest, ale co tam jak chce mieć polskie meny to niech idzie do renault

KvM napisał(a):No niestety jak ktoś ma problem ze zrozumieniem komunikatów w języku angielskim to musi się czuć sfrustrowany. Nie rozumiem tylko po co wylewa żale na forum zamiast się wziąć za naukę. Przyda się nie tylko w aucie, ale też lepszym zrozumieniu świata.

Rozumiem, że można być zafascynowanym "nową zabawką", ale żeby w taki sposób "tłumaczyć" producenta ze zwyczajnego olewania polskiego klienta :| bo czym innym jest brak PL menu. Jakoś inne firmy nie mają z tym żadnego problemu, więc jak się chce to można. Panowie, może tak trochę więcej obiektywizmu?!

Dopisano 9 cze 2013, 23:45:

zetek napisał(a):I brak wskaźnika temperatury przekreśla dla mnie to auto, a szkoda bo jest ładne.

Zupełny nonsens, żeby brak jakiegoś wskaźnika przekreślał auto.
W tym konkretnym przypadku tym bardziej, bo informacja o temp. płynu chłodzącego w GJ jest zrealizowana tak samo jak w 3 BL, w oparciu o kolorowe "kontrolki" – to w zupełności wystarczy. Szybko się przyzwyczaisz i docenisz prostotę i funkcjonalność tego rozwiązania :)

Dopisano 9 cze 2013, 23:53:

zetek napisał(a):Trzecie pytanko. Jeżeli chodzi o funkcję Start-Stop. Piszecie o problemie, że jak mniej niż 70% akumulatora to się wyłączy.

Dokładnie to 68,4% :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez grzegokow1612 » 10 cze 2013, 09:57

ZOOMik napisał(a):Nawet jak dodasz te 0,5 L to i tak spalanie na tym poziomie wyłącznie w mieście (zwłaszcza dużej aglomeracji

kolego masz racje ze w Gdańsku albo w Warszawie nie jest to do zrobienia ale w mieście do 30 tyś mieszkańców już owszem.Ale przecież nie chodzi o to żeby spalało jak najmniej i zeby walczyc o kazda kropelke, chodzi o to żeby była radość z jazdy :D .Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2013, 11:19
Posty: 114
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR

Postprzez netcoding » 10 cze 2013, 10:08

No właśnie dobrze kolega wyżej pisze :) Ja byłem po raz kolejny na jeździe próbnej tym razem 2.5 L :) w automacie :) , wrażenia niesamowite gęba cieszy mi się do dziś :) no i zmieniłem zamówienie z 2.0 na 2.5 :) dźwięk silnika jest obłędny :) udało mi się wstrzelić w jedyną sztukę która właśnie do nas płynie :) już się doczekać nie mogę :) teraz dopiero nie będę spał :)
Tworzenie stron www, CMS – zapraszam http://www.netcoding.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2010, 18:37
Posty: 34

Postprzez adamus28 » 10 cze 2013, 11:39

netcoding napisał(a):no i zmieniłem zamówienie z 2.0 na 2.5


Gratuluje wyboru ,nie będziesz żałował ja kupowałem w ciemno ,i co niektórych opinie o tym silniku były nieprawdziwe wyssane z palca , przyznaje trochę się stresowałem przy odbiorze auta ,ale pierwsza trasa rozwiała wszystkie moje wątpliwości ,auto jest szybkie zwinne wiadomo trochę z dołu ma inną charakterystykę ,ale moment się przyzwyczaiłem i jest super dla ciekawych o spalaniu jak do tej pory 80% miasto 20% trasa 10,5l bez pieszczenia się z autem dla mnie to świetny wynik na 2.5l pozdrawiam i gratuluje jeszcze raz wyboru!!! :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 00:53
Posty: 88
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.5 192KM AT 2013 Skypassion
Jet Black Sedan

Postprzez netcoding » 10 cze 2013, 14:52

Dzięki :) ja na tą chwile jeżdżę GG 2.3 USA i tez czytałem że 14 będzie palić i inne tam :) okazało się że spalanie mam na poziomie 10l LPG :) także da się oszczędnie jeździć i myślę że tu źle nie będzie :) dużo nie jeżdżę także 100zl w te czy w te :) Rozważałem Hondę Accord :) ale mazda to mazda, jeszcze się nie zawiodłem. Także teraz czekać i czekać i czekać :) ciężko będzie ale damy rade...

Poza tym mam do sprzedania mazdę 6 2.3 2008 rok :) tylko 62 tys przebiegu, stan bardzo dobry :) wszystko na bieżąco wymieniane, po 60 tys wymieniony olej w skrzyni AT. Także igiełka warto :) jakby ktoś był zainteresowany. Odbiór możliwy dopiero jak nową odbiorę :) Ale okazja jest :)
Tworzenie stron www, CMS – zapraszam http://www.netcoding.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2010, 18:37
Posty: 34

Postprzez Wicio23 » 10 cze 2013, 15:04

ZOOMik napisał(a):Rozumiem, że można być zafascynowanym "nową zabawką", ale żeby w taki sposób "tłumaczyć" producenta ze zwyczajnego olewania polskiego klienta :| bo czym innym jest brak PL menu. Jakoś inne firmy nie mają z tym żadnego problemu, więc jak się chce to można. Panowie, może tak trochę więcej obiektywizmu?!



Całkowicie się zgadzam, dla jednego producenta "polskie menu" nie stanowi najmniejszego problemu , zresztą to jest bardzo proste do zrobienia, a dla Mazdy jest. Polski importer olewa w tym względzie klientów. Podczas wyboru auta, dla Mazdy przyznałem w tym względzie –.
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 11:26
Posty: 27
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda6, 2.0 6AT, SkyEnergy
SportKombi, Blue Reflex

Postprzez ZOOMik » 10 cze 2013, 15:44

Panowie, nie wnikam w to, co dla kogo jest priorytetem w aucie a tym bardziej nie zamierzam się wdawać w dalsze polemiki na temat spalania, bo doskonale wiem do czego takie dyskusje prowadzą <klotnia> Wyraziłem jedynie swoją opinię przy okazji sugerując, aby unikać „naciągania cyferek”, dla własnego lepszego samopoczucia, chęci racjonalizowania dokonanego zakupu czy też „zabłyśnięcia” na forum ;) Myślę, że zdecydowanie większą korzyść, zwłaszcza dla potencjalnych kupujących, od tego licytowania się „rekordami spalania”, przyniesie informacja rzetelna, zawierająca dane z normalnej, codziennej eksploatacji. Poza tym chyba zawsze lepiej żeby się ktoś wynikiem spalania, jak już nabędzie swoje wymarzone 4kółka, pozytywnie zaskoczył niż rozczarował :) Z mojej strony w tym temacie EOT.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez mwolanski » 11 cze 2013, 17:00

Ja postanowilem sprawdzic w ciagu calego baku ile bede w stanie najmniej spalic.
Wynik okazal sie zadowalajacy: 6,16 l / 100 km przyjezdzie 50/50. Przebieg 9 000 km (kombi, automat 2l, bez elopa, klima eco, 90% jazda w dzien). Radocha wielka jak po zatankowaniu widzi sie zasieg prawie 1000 km :) no coz wiecej jak 900 km mysle ze ciezko zrobic na pelnym baku. Jak nigdy nie obserwowalem licznika bierzacego spalania to teraz sie do niego przyzwyczailem i staram sie lekko klasc noge na gazie tak zeby zmiescic sie ponizej 6l. Da sie w ten sposob rozpedzic auto do sporej predkosci i wcale nie trzeba sie slimaczyc. Mysle ze jak po paru miesiacach wyczuje bardziej auto i nie bede sie spieszyl nigdzie to nie tyle wyjdzie lepiej dla portfela ale bardziej bezpieczniej dla mnie i pasazerow w aucie. Wiec mysle ze czasem lepiej wyjsc 5 min wczesniej z domu i jezdzic przepisowo, niz zawsze byc spoznionym i jezdzic jak wariat :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2013, 13:18
Posty: 8
Skąd: Göteborg / Szwecja
Auto: Mazda 6 Wagon SkyActive 165Hk Vision 2.0 automat 2012/13

Postprzez Marcinii » 11 cze 2013, 20:03

Ja zszedłem do 5.8 – ta sama wersja silnika ale manual, też bez ieloop, przebieg też 9 000 km i sedan.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 07:24
Posty: 196 (0/1)
Auto: Mazda 6, 2.0 165KM, 2013

Postprzez polak900 » 11 cze 2013, 20:37

Świetne wyniki wam wychodzą
Ja mam co prawda GH, i raz jak jechałem bardzo eko, osiągnąłem po zatankowaniu wynik 965 l , ale to nie jest jazda
Jaki jest bak paliwa w GJ?
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Marcinii » 11 cze 2013, 20:45

62 czy jakoś tak.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 07:24
Posty: 196 (0/1)
Auto: Mazda 6, 2.0 165KM, 2013

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6