zetek napisał(a):A są wersje bez e-loop??????????
Oczywiście ze są wszystkie poniżej skypassion w benzynie pewnie mylisz z i-stop a to dwie inne rzeczy.
www.mazdaspeed.pl
zetek napisał(a):A są wersje bez e-loop??????????

). Zalety jakie są każdy widzi, dzisiaj dorzucam kilka nowych negatywnych uwag: lekkie (na razie) bicie przednich kół – a jeżdżę spokojnie (2 KKM), chyba zwichrowane – miękkie tarcze; dzisiaj dolałem też 0,2 l oleju, lubię jak poziom jest na wysokości max a nie wyraźnie poniżej. Zastanawiam się czy wymienić olej przy okazji wymiany opon na letnie pod koniec miesiąca – tak na wszelki wypadek. Co o tym sądzicie? Negatywna opinia na temat nawigacji TomTom jest jeszcze silniejsza – nie ma porównania z Auto Mapą. Cóż, to tylko wbudowana nawigacja samochodowa (zerowa mapa fotoradarów co jest obecnie dyskwalifikujące). Beznadziejne zagospodarowanie bagażnika – brak miejsc (otworów technologicznych) do zaczepienia siatki lub czegoś w tym rodzaju. Zupełnie skandaliczne mocowanie gaśnicy przy przednim prawym fotelu – wystające elementy rusztowania mogą uszkodzić nie tylko pończochy/spodnie ale i nogę. W moim ASO usuwali to mocowanie gaśnicy przez 60 min (nietypowy łeb śruby). Nie można otworzyć bagażnika z pozycji kierowcy, tylko przy pomocy przycisku na pokrywie bagażnika – beznadzieja. Pokrywa silnika bez siłowników, ordynarny kawał drutu zamiast, i to za 120 kzł. Klimatyzacja znacznie gorsza od Hondy Accord (woniej i słabiej). Czy Mazda ma się uczyć od KIA? Chyba tsunami spowodowało dramatyczne obniżenie kryteriów jakościowych w Maździe – kiedy zacznie rdzewieć? ! TOiOWO napisał(a):dzisiaj dolałem też 0,2 l oleju, lubię jak poziom jest na wysokości max
TOiOWO napisał(a):Nie można otworzyć bagażnika z pozycji kierowcy, tylko przy pomocy przycisku na pokrywie bagażnika – beznadzieja. Pokrywa silnika bez siłowników, ordynarny kawał drutu zamiast, i to za 120 kzł. Klimatyzacja znacznie gorsza od Hondy Accord (woniej i słabiej). Czy Mazda ma się uczyć od KIA?






Leszkowy napisał(a):Situs wszystko zależy na czym nam zależy i do czego przyzwyczailiśmy się jeżdząc samochodem.
Oglądając samochód masz czas zwrócić uwagę na różnice (przynajmniej te widoczne) i albo Ci to pasuje albo idziesz do konkurencji. Ja odwiedziłem już chyba całą konkurencję w tym segmencie i zawsze coś nie było tak jakbym chciał – w Skodzie też. Taki idealny samochód każdy z nas ma w głowie ale w realu tak nie jest no chyba , że masz jakieś 250 tyś to może cośby się znalazło
![]()
Kubeł wody nie jest mi potrzebny bo już dziś wiem, że pewne rzeczy w Mazdzie 6 mi nie pasują ale objerzałem po macałem, obstukałem i są dla mnie do zaakceptowania a co wyjdzie w trakcie użytkowania tego nikt nie wie. Okaże się. Większsość wymienianych bolączek, które wymienia ToiOwo są dla mnie "pierdołami" z którymi da się normalnie użytkować auto ciesząc się z większych plusów jakie mam nadzieje się potwierdzą.
Życze TOiOWO aby miał tylko takie problemy – no może przyjrzałbym się temu biciu przednich kół (a wiem coś o awaryjności salonowych aut). I proszę skończcie już z tym drutem maski zamiast siłowników bo to jest istne czepialstwo. Miałem do tej pory auta z siłownikami i ani przez chwilę nie był to powód do dumy czy zastanawiania się nad tym. To samo do otwierania bagażnika z wewnątrz. Pilotem się nie da
,situs napisał(a):Mazda 6 z zewnątrz wygląda rewelacyjnie. Niestety środek to już inna bajka, taka brzydsza. Nie rozumiem dlaczego ekran nawigacji jest cofnięty w stosunku do reszty deski. Jak by był na równi musiałby mieć z cal więcej, byłby bardziej funkcjonalny – czyżby był zbyt drogi????




polak900 napisał(a):Mnie nie, chociaż mam rodzinę
Paweł napisał(a):polak900 napisał(a):Mnie nie, chociaż mam rodzinę
Tak sobie wmówiłeś, bo jeździsz Subaru, które z tych rzeczy nie ma kompletnie nic.
.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6