Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie
@KvM
Na początku stycznia była na sprzedaż wersja demo 2.0 benzyna, 6,5tys przebiegu, grafit, Skyenergy w Radomiu w AC Cortes. Życzyli sobie 92tys.
Na początku stycznia była na sprzedaż wersja demo 2.0 benzyna, 6,5tys przebiegu, grafit, Skyenergy w Radomiu w AC Cortes. Życzyli sobie 92tys.
-
Kojakus
Fajny filmik o nowej Mazdzie 6 na TVN Turbo, dużo ciekawostek technicznych:
http://www.youtube.com/watch?v=dn0WERpOmDg
Wysłano z Nokia Lumia 820
http://www.youtube.com/watch?v=dn0WERpOmDg
Wysłano z Nokia Lumia 820
Moje Zoom-Zoom: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=165860
ZOOMik napisał(a):To „lokowanie produktu” już było w tym wątku
Co ty opowiadasz – jakie tam lokowanie. To jest ewidentny film reklamowy, prawdopodobnie zrealizowany na zlecenie Mazdy. Ten redaktor zrealizował jeszcze kilka filmów o lexusie. Opowiada o samochodzie jak dobry specjalista od public relation

Końcowe napisy na filmiku wyraźnie wyjaśniają co oglądamy. Mnie bardziej chodziło o ciekawostki techniczne jak np te tłoki.
Wysłano z Nokia Lumia 820
Wysłano z Nokia Lumia 820
Moje Zoom-Zoom: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=165860
Cantore,
film jest dokładnie tym, czym napisałem, czyli product placement. Takich, co „łykają wszystko jak pelikan” nie brakuje, więc jest to obecnie bardzo skuteczne narzędzie promocyjne. W pewnym sensie mamy do czynienia z „transakcją wiązaną” – w tym konkretnym przypadku TVN Turbo zyskuje materiał filmowy, który może przyciągnąć przed TV widzów a dzięki bajeczkom opowiadanym przez red. Maznasa, z kolei Mazda ma szanse na większą sprzedaż. I na tym proponuję zakończyć ten OT
film jest dokładnie tym, czym napisałem, czyli product placement. Takich, co „łykają wszystko jak pelikan” nie brakuje, więc jest to obecnie bardzo skuteczne narzędzie promocyjne. W pewnym sensie mamy do czynienia z „transakcją wiązaną” – w tym konkretnym przypadku TVN Turbo zyskuje materiał filmowy, który może przyciągnąć przed TV widzów a dzięki bajeczkom opowiadanym przez red. Maznasa, z kolei Mazda ma szanse na większą sprzedaż. I na tym proponuję zakończyć ten OT

Jechałem dziś sedanem w chyba najwyższej wersji wyposażeniowej i powiem że robi wrażenie. Zupełnie nie czuć wielkości auta i prowadzi się jak mniejsza siostra BL.
Do tego dynamika 165 konnej benzyny jest całkiem ok. Gdyby jeszcze cena była niższa. W każdym razie byłaby godną następczynią BL
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
Nie bardzo rozumiem.
W tej wersji manetki są ... i działają doskonale, w czym ten problem?
Dopisano 28 lut 2014, 23:46:
Co więcej ... chętnych do ich używania nie jet za wielu ...
chyba, że chodzi o ściganie się!
Dopisano 28 lut 2014, 23:50:
Skrzynia automatyczna jest oki, więc niespecjalnie się chce mieszać manetkami!!!
W tej wersji manetki są ... i działają doskonale, w czym ten problem?
Dopisano 28 lut 2014, 23:46:
Co więcej ... chętnych do ich używania nie jet za wielu ...
chyba, że chodzi o ściganie się!
Dopisano 28 lut 2014, 23:50:
Skrzynia automatyczna jest oki, więc niespecjalnie się chce mieszać manetkami!!!
- Od: 12 kwi 2013, 08:57
- Posty: 43
- Auto: Mazda 6 2013 2.5
SKYACTIV-G 192KM 6AT
i-ELOOP SkyPassion
(Mazda GJ)
Witam,
Odwlekam zakup nowej 6 jak mogę – moja M6 z 2007 wciąż ma się doskonale i choćby z tego powodu nie bardzo mi się śpieszy, jednak miejscowy luksemburski dealer kusi bardzo dobrymi cenami. W ramach jazdy testowej przejechałem się dieslem 150 km z automatem (innego nie było). Fajnie, świeżo, sprężyście się nim jedzie, jednak jeśli chodzi o dynamikę pomiędzy 120 a 160 mam wrażenie, że nie przebija moja obecnej (manual 143 KM). Samochodu używam niemal wyłącznie na autostradach – raczej nie zdarza mi się zrobić na baku mniej niż 900 km, a nierzadko przekraczam 1000. Nie interesuje mnie przyspieszenie 0-100; zależy mi jednak na zakresie 120 – 160 km/h.
Mam prośbę do doświadczonych użytkowników o porównanie diesli 150, 175 oraz benzyny 192 KM (wszystkie wersje z AT);
– czy różnica w "uciągu" przy prędkościach autostradowych miedzy 150 a 175 KM (oba AT) jest wyraźna?
– czy jest wyraźna różnica w przyspieszeniu 120-160 między 175 a 192? Jakie obroty mają te silniki przy prędkościach 120, 140 i 160 (zakładam ustabilizowaną prędkość i jazdę na szóstym biegu)
– jaki jest faktyczny zasięg obu tych wersji przy założeniu, że jedzie się płynnie ze 130 na tempomacie?
Waham się pomiędzy 175 a 192, jednak nie miałem okazji jeździć żadną z tych wersji – sąd prośba o opinie.
Z góry dziękuję za wszelkie info.
Odwlekam zakup nowej 6 jak mogę – moja M6 z 2007 wciąż ma się doskonale i choćby z tego powodu nie bardzo mi się śpieszy, jednak miejscowy luksemburski dealer kusi bardzo dobrymi cenami. W ramach jazdy testowej przejechałem się dieslem 150 km z automatem (innego nie było). Fajnie, świeżo, sprężyście się nim jedzie, jednak jeśli chodzi o dynamikę pomiędzy 120 a 160 mam wrażenie, że nie przebija moja obecnej (manual 143 KM). Samochodu używam niemal wyłącznie na autostradach – raczej nie zdarza mi się zrobić na baku mniej niż 900 km, a nierzadko przekraczam 1000. Nie interesuje mnie przyspieszenie 0-100; zależy mi jednak na zakresie 120 – 160 km/h.
Mam prośbę do doświadczonych użytkowników o porównanie diesli 150, 175 oraz benzyny 192 KM (wszystkie wersje z AT);
– czy różnica w "uciągu" przy prędkościach autostradowych miedzy 150 a 175 KM (oba AT) jest wyraźna?
– czy jest wyraźna różnica w przyspieszeniu 120-160 między 175 a 192? Jakie obroty mają te silniki przy prędkościach 120, 140 i 160 (zakładam ustabilizowaną prędkość i jazdę na szóstym biegu)
– jaki jest faktyczny zasięg obu tych wersji przy założeniu, że jedzie się płynnie ze 130 na tempomacie?
Waham się pomiędzy 175 a 192, jednak nie miałem okazji jeździć żadną z tych wersji – sąd prośba o opinie.
Z góry dziękuję za wszelkie info.
Witam
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6, Skypassion, kombi, 2.0. benzyna 165 KM, wygląd zewnętrzny samochodu, choc to kwestia gustu, uważam za bezkonkurencyjny w tej klasie, jazda tym samochodem to przyjemnośc szczególonie jeżeli chodzi o silnik, prowadzenie, biegi, z tym zastrzeżeniem, że porównuję z samochodem niżej klasy bo z VW Golfem kombi 6 generacji, ale w najwyższej wersji wyposażenia, silnik 1,4 TSi ( 122 KM), który poprzednio użytkowałem. Obawiałem sie ze silnik bez turbiny nie bedzie przyspieszał na niskich obrotach, ale moje obawy były nieuzasadnione, przełożenia sa tak zestawione, że nie trzeba namachac sie drażkiem zmiany biegów. Samochód jest ciut głośniejszy od Golfa, ale rekompensuje to przyjemny dzwięk silnika. Przebieg na razie jest skromny, nie wiecej niż 500 km i to przy predkościach nie przekraczajacych 140 km/ h wiec nie zaobserwowałem żadnych niepokojacych szumów czy drgającej maski,o czym pisali inni użytkownicy na forum. Pewnym drobnym mankamentem jest wyświetlacz, który mógłby byc troche większy i bardziej odporny na palcowanie, ten w Golfie był pod tym względem lepszy, to odtwarzanie playlisty od początku jest też trochę irytujące. Po za tym wykonczenie wnętrza jest OK.
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6, Skypassion, kombi, 2.0. benzyna 165 KM, wygląd zewnętrzny samochodu, choc to kwestia gustu, uważam za bezkonkurencyjny w tej klasie, jazda tym samochodem to przyjemnośc szczególonie jeżeli chodzi o silnik, prowadzenie, biegi, z tym zastrzeżeniem, że porównuję z samochodem niżej klasy bo z VW Golfem kombi 6 generacji, ale w najwyższej wersji wyposażenia, silnik 1,4 TSi ( 122 KM), który poprzednio użytkowałem. Obawiałem sie ze silnik bez turbiny nie bedzie przyspieszał na niskich obrotach, ale moje obawy były nieuzasadnione, przełożenia sa tak zestawione, że nie trzeba namachac sie drażkiem zmiany biegów. Samochód jest ciut głośniejszy od Golfa, ale rekompensuje to przyjemny dzwięk silnika. Przebieg na razie jest skromny, nie wiecej niż 500 km i to przy predkościach nie przekraczajacych 140 km/ h wiec nie zaobserwowałem żadnych niepokojacych szumów czy drgającej maski,o czym pisali inni użytkownicy na forum. Pewnym drobnym mankamentem jest wyświetlacz, który mógłby byc troche większy i bardziej odporny na palcowanie, ten w Golfie był pod tym względem lepszy, to odtwarzanie playlisty od początku jest też trochę irytujące. Po za tym wykonczenie wnętrza jest OK.
Ostatnio edytowano 13 kwi 2014, 18:57 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Powód: dubel
Powód: dubel
-
mazdafun
Ładny sprint ma do setki 6-stka z silnikiem 2.5l: http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-n ... -100-km-h/
Szkoda że akcyza zabija, ale chyba pomimo tego za kilka lat M6 w kombi 2.5l będzie parkować w naszym garażu
Szkoda że akcyza zabija, ale chyba pomimo tego za kilka lat M6 w kombi 2.5l będzie parkować w naszym garażu
rzeczywiście całkiem zgrabnie się zbiera, ale nie ukrywam że jestem lekko zaskoczony, iż nie dobija do 100 na drugim biegu. Moja, dwie generacje starsza, spokojnie daje sobie z tym radę, a tutaj prosze, takie faux pas 
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
dziwnie to japoncici skladali. Ja mam najslabszi benzin 145hp a na dwojke zrobie kolo 105km/h GPS a mocnejszi tyle niezrobi . Drugej strony, u mnie jest trojka mulowata, bo jedze do kolo 160km/h GPS i to jest juz zle.
Ostatnio edytowano 21 kwi 2014, 20:35 przez Mirecsk38, łącznie edytowano 1 raz
Zauważcie, że na filmiku gościu jedzie na Drive, może gdyby przerzucił na Manual i śmignął na manetkach, to dotarłby do waszej setki na dwójce, a może się mylę...
W każdym razie postaram się to sprawdzić niebawem.
- Od: 16 sty 2011, 16:09
- Posty: 16
- Skąd: Gdynia
- Auto: Była: Mazda 3 BL 2.0 Sport '10
Jest: Mazda 6 GJ 2,5 6AT SkyPassion '13
Witam pięknie, od trzech dni jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy6 sport 2.0 w benzynie 2014r piękny samochodzik dopiero przejechałem 100mil ale jestem zachwycony jedynie dziwi mnie że nie można zamknąć szyb z kluczyka,mam mazde5 z 2005r i jest w niej taka opcja.
pozdrawiam
Niech dym będzie z nami..
pozdrawiam
Niech dym będzie z nami..
Ostatnio edytowano 5 sty 2015, 16:26 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Powód: polszczyzna + SEO
Powód: polszczyzna + SEO
- Od: 3 sty 2013, 22:03
- Posty: 8
- Skąd: Pszczyna/Belfast
- Auto: Mazda6 Estate 2.0 165 Sport Nav
Witam Was,
korzystajac z okazji dziś sie zarejestrowałem na forum.
Od miesiaca jestem szczęsliwym posiadaczem mazdy 6 (demo sky energy z 2013 roku). Jestem wdzięczny za rzeczowe opinie, które czytałem przed zakupem i jako że niektóre z nich martwiły mnie postanowiłem sie do nich odnieść.
1. niewielkie drgania maski przy dużych prędkościach- no faktycznie wibruje ale gdybym nie czytał o nich wczesniej to nawet bym sie nie zorientował- kompletnie niewyczuwalne-po prostu widać jak sie spojrzy na górną krawędź maski i tyle...
2. komfort jazdy na oponach 19"" ( a takie dostałem) i tak bije na głowę poprzednie moje auto ( bmw 116i)
3. jedyną odczuwalną wadą jest szum powyżej 120km/h ( osobiście uważam że to wina dość niefortunnie zamontowanych lusterek) ale przez większość czasu jeżdżę poza autostradami..
reszta to tylko niewile znaczace tzw dupsy..
A I TAK WSZYSTKO CO POWYZEJ Z NADDATKIEM REKOMPENSUJE POSIADANIE NAJŁADNIEJSZEGO AUTA W SWOJEJ KLASIE!!!
POZDRAWIAM SZCZĘSLIWYCH POSIADACZY!!!
korzystajac z okazji dziś sie zarejestrowałem na forum.
Od miesiaca jestem szczęsliwym posiadaczem mazdy 6 (demo sky energy z 2013 roku). Jestem wdzięczny za rzeczowe opinie, które czytałem przed zakupem i jako że niektóre z nich martwiły mnie postanowiłem sie do nich odnieść.
1. niewielkie drgania maski przy dużych prędkościach- no faktycznie wibruje ale gdybym nie czytał o nich wczesniej to nawet bym sie nie zorientował- kompletnie niewyczuwalne-po prostu widać jak sie spojrzy na górną krawędź maski i tyle...
2. komfort jazdy na oponach 19"" ( a takie dostałem) i tak bije na głowę poprzednie moje auto ( bmw 116i)
3. jedyną odczuwalną wadą jest szum powyżej 120km/h ( osobiście uważam że to wina dość niefortunnie zamontowanych lusterek) ale przez większość czasu jeżdżę poza autostradami..
reszta to tylko niewile znaczace tzw dupsy..
A I TAK WSZYSTKO CO POWYZEJ Z NADDATKIEM REKOMPENSUJE POSIADANIE NAJŁADNIEJSZEGO AUTA W SWOJEJ KLASIE!!!
POZDRAWIAM SZCZĘSLIWYCH POSIADACZY!!!
-
koncek
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6