Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda6 GJ (2012– 2016) / Mazda6 GL (2016- )

Postprzez ZOOMik » 2 lut 2014, 14:34

Najlepiej wykonać tel. po salonach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez Kojakus » 6 lut 2014, 02:27

@KvM
Na początku stycznia była na sprzedaż wersja demo 2.0 benzyna, 6,5tys przebiegu, grafit, Skyenergy w Radomiu w AC Cortes. Życzyli sobie 92tys.
Kojakus
 

Postprzez monkahead » 8 lut 2014, 12:53

Fajny filmik o nowej Mazdzie 6 na TVN Turbo, dużo ciekawostek technicznych:
http://www.youtube.com/watch?v=dn0WERpOmDg

Wysłano z Nokia Lumia 820
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2013, 10:18
Posty: 243 (1/7)
Skąd: Sosnowiec
Auto: MX-5 NC Summer Edition

Postprzez ZOOMik » 8 lut 2014, 23:59

To „lokowanie produktu” już było w tym wątku ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez Cantore » 10 lut 2014, 09:04

ZOOMik napisał(a):To „lokowanie produktu” już było w tym wątku

Co ty opowiadasz – jakie tam lokowanie. To jest ewidentny film reklamowy, prawdopodobnie zrealizowany na zlecenie Mazdy. Ten redaktor zrealizował jeszcze kilka filmów o lexusie. Opowiada o samochodzie jak dobry specjalista od public relation :D . Przykładowo zastanawia mnie, jak on mierzył przyspieszenie, bo twierdzi, że lexus jest skromny i się nie chwali, i jemu udało się osiągnąć znacznie niższy czas niż jest w katalogu hahaha. Ciekawe, bo na forach twierdzą odwrotnie – w praktyce jest gorzej.
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2008, 15:10
Posty: 166 (0/2)
Auto: Mazda 6 (2004 r.), benzyna 2.0

Postprzez monkahead » 10 lut 2014, 16:33

Końcowe napisy na filmiku wyraźnie wyjaśniają co oglądamy. Mnie bardziej chodziło o ciekawostki techniczne jak np te tłoki.

Wysłano z Nokia Lumia 820
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2013, 10:18
Posty: 243 (1/7)
Skąd: Sosnowiec
Auto: MX-5 NC Summer Edition

Postprzez ZOOMik » 11 lut 2014, 00:39

Cantore,
film jest dokładnie tym, czym napisałem, czyli product placement. Takich, co „łykają wszystko jak pelikan” nie brakuje, więc jest to obecnie bardzo skuteczne narzędzie promocyjne. W pewnym sensie mamy do czynienia z „transakcją wiązaną” – w tym konkretnym przypadku TVN Turbo zyskuje materiał filmowy, który może przyciągnąć przed TV widzów a dzięki bajeczkom opowiadanym przez red. Maznasa, z kolei Mazda ma szanse na większą sprzedaż. I na tym proponuję zakończyć ten OT ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez mysiak » 17 lut 2014, 19:42

Jechałem dziś sedanem w chyba najwyższej wersji wyposażeniowej i powiem że robi wrażenie. Zupełnie nie czuć wielkości auta i prowadzi się jak mniejsza siostra BL. :D Do tego dynamika 165 konnej benzyny jest całkiem ok. Gdyby jeszcze cena była niższa. W każdym razie byłaby godną następczynią BL
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez luki_82 » 25 lut 2014, 01:00

Witam. Czy mazda w wersji 2.5l benzyna ma manetki do zmiany biegow przy kierownicy?
Jezeli tak czy ktos moglby podzielic sie wrazeniami na ten temat.
Początkujący
 
Od: 11 cze 2012, 23:15
Posty: 8
Skąd: Swinoujscie
Auto: 2008' Mazda 6GH Kombi Top Sport
2.0 MZR-CD 140 KM
Mazda Rx8 Haj Paler

Postprzez tomb745 » 25 lut 2014, 18:11

2.5 litra w benzynie występuje tylko w Passion więc ma manetki – niestety nie jest to sensowny gadget – przy skręconej kierownicy nie sposób trafić we właściwą manetkę
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2013, 14:45
Posty: 86 (0/1)
Auto: GJ 6 kombi, sky-passion 2,2 175 KM, diesel, AT

Postprzez HHHRRR » 1 mar 2014, 00:44

Nie bardzo rozumiem.
W tej wersji manetki są ... i działają doskonale, w czym ten problem?

Dopisano 28 lut 2014, 23:46:

Co więcej ... chętnych do ich używania nie jet za wielu ...
chyba, że chodzi o ściganie się!

Dopisano 28 lut 2014, 23:50:

Skrzynia automatyczna jest oki, więc niespecjalnie się chce mieszać manetkami!!!
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2013, 08:57
Posty: 43
Auto: Mazda 6 2013 2.5
SKYACTIV-G 192KM 6AT
i-ELOOP SkyPassion
(Mazda GJ)

Postprzez Bolek » 20 mar 2014, 17:26

Witam,
Odwlekam zakup nowej 6 jak mogę – moja M6 z 2007 wciąż ma się doskonale i choćby z tego powodu nie bardzo mi się śpieszy, jednak miejscowy luksemburski dealer kusi bardzo dobrymi cenami. W ramach jazdy testowej przejechałem się dieslem 150 km z automatem (innego nie było). Fajnie, świeżo, sprężyście się nim jedzie, jednak jeśli chodzi o dynamikę pomiędzy 120 a 160 mam wrażenie, że nie przebija moja obecnej (manual 143 KM). Samochodu używam niemal wyłącznie na autostradach – raczej nie zdarza mi się zrobić na baku mniej niż 900 km, a nierzadko przekraczam 1000. Nie interesuje mnie przyspieszenie 0-100; zależy mi jednak na zakresie 120 – 160 km/h.

Mam prośbę do doświadczonych użytkowników o porównanie diesli 150, 175 oraz benzyny 192 KM (wszystkie wersje z AT);
– czy różnica w "uciągu" przy prędkościach autostradowych miedzy 150 a 175 KM (oba AT) jest wyraźna?
– czy jest wyraźna różnica w przyspieszeniu 120-160 między 175 a 192? Jakie obroty mają te silniki przy prędkościach 120, 140 i 160 (zakładam ustabilizowaną prędkość i jazdę na szóstym biegu)
– jaki jest faktyczny zasięg obu tych wersji przy założeniu, że jedzie się płynnie ze 130 na tempomacie?

Waham się pomiędzy 175 a 192, jednak nie miałem okazji jeździć żadną z tych wersji – sąd prośba o opinie.

Z góry dziękuję za wszelkie info.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez Mirecsk38 » 20 mar 2014, 21:49

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 11:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez mazdafun » 13 kwi 2014, 16:51

Witam
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6, Skypassion, kombi, 2.0. benzyna 165 KM, wygląd zewnętrzny samochodu, choc to kwestia gustu, uważam za bezkonkurencyjny w tej klasie, jazda tym samochodem to przyjemnośc szczególonie jeżeli chodzi o silnik, prowadzenie, biegi, z tym zastrzeżeniem, że porównuję z samochodem niżej klasy bo z VW Golfem kombi 6 generacji, ale w najwyższej wersji wyposażenia, silnik 1,4 TSi ( 122 KM), który poprzednio użytkowałem. Obawiałem sie ze silnik bez turbiny nie bedzie przyspieszał na niskich obrotach, ale moje obawy były nieuzasadnione, przełożenia sa tak zestawione, że nie trzeba namachac sie drażkiem zmiany biegów. Samochód jest ciut głośniejszy od Golfa, ale rekompensuje to przyjemny dzwięk silnika. Przebieg na razie jest skromny, nie wiecej niż 500 km i to przy predkościach nie przekraczajacych 140 km/ h wiec nie zaobserwowałem żadnych niepokojacych szumów czy drgającej maski,o czym pisali inni użytkownicy na forum. Pewnym drobnym mankamentem jest wyświetlacz, który mógłby byc troche większy i bardziej odporny na palcowanie, ten w Golfie był pod tym względem lepszy, to odtwarzanie playlisty od początku jest też trochę irytujące. Po za tym wykonczenie wnętrza jest OK.
Ostatnio edytowano 13 kwi 2014, 18:57 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Powód: dubel
mazdafun
 

Postprzez jaketherake » 15 kwi 2014, 21:23

Ładny sprint ma do setki 6-stka z silnikiem 2.5l: http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-n ... -100-km-h/
Szkoda że akcyza zabija, ale chyba pomimo tego za kilka lat M6 w kombi 2.5l będzie parkować w naszym garażu :D
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 20:01
Posty: 456 (15/2)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez matthies » 15 kwi 2014, 22:55

rzeczywiście całkiem zgrabnie się zbiera, ale nie ukrywam że jestem lekko zaskoczony, iż nie dobija do 100 na drugim biegu. Moja, dwie generacje starsza, spokojnie daje sobie z tym radę, a tutaj prosze, takie faux pas :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Mirecsk38 » 16 kwi 2014, 20:40

dziwnie to japoncici skladali. Ja mam najslabszi benzin 145hp a na dwojke zrobie kolo 105km/h GPS a mocnejszi tyle niezrobi . Drugej strony, u mnie jest trojka mulowata, bo jedze do kolo 160km/h GPS i to jest juz zle.
Ostatnio edytowano 21 kwi 2014, 20:35 przez Mirecsk38, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 11:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez Evo1501 » 21 kwi 2014, 20:02

Zauważcie, że na filmiku gościu jedzie na Drive, może gdyby przerzucił na Manual i śmignął na manetkach, to dotarłby do waszej setki na dwójce, a może się mylę... ;) W każdym razie postaram się to sprawdzić niebawem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sty 2011, 16:09
Posty: 16
Skąd: Gdynia
Auto: Była: Mazda 3 BL 2.0 Sport '10
Jest: Mazda 6 GJ 2,5 6AT SkyPassion '13

Postprzez morfeusz300 » 12 lip 2014, 13:02

Witam pięknie, od trzech dni jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy6 sport 2.0 w benzynie 2014r piękny samochodzik dopiero przejechałem 100mil ale jestem zachwycony jedynie dziwi mnie że nie można zamknąć szyb z kluczyka,mam mazde5 z 2005r i jest w niej taka opcja.
pozdrawiam
Niech dym będzie z nami..
Ostatnio edytowano 5 sty 2015, 16:26 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Powód: polszczyzna + SEO
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 sty 2013, 22:03
Posty: 8
Skąd: Pszczyna/Belfast
Auto: Mazda6 Estate 2.0 165 Sport Nav

Postprzez koncek » 1 sie 2014, 15:32

Witam Was,
korzystajac z okazji dziś sie zarejestrowałem na forum.
Od miesiaca jestem szczęsliwym posiadaczem mazdy 6 (demo sky energy z 2013 roku). Jestem wdzięczny za rzeczowe opinie, które czytałem przed zakupem i jako że niektóre z nich martwiły mnie postanowiłem sie do nich odnieść.
1. niewielkie drgania maski przy dużych prędkościach- no faktycznie wibruje ale gdybym nie czytał o nich wczesniej to nawet bym sie nie zorientował- kompletnie niewyczuwalne-po prostu widać jak sie spojrzy na górną krawędź maski i tyle...
2. komfort jazdy na oponach 19"" ( a takie dostałem) i tak bije na głowę poprzednie moje auto ( bmw 116i)
3. jedyną odczuwalną wadą jest szum powyżej 120km/h ( osobiście uważam że to wina dość niefortunnie zamontowanych lusterek) ale przez większość czasu jeżdżę poza autostradami..

reszta to tylko niewile znaczace tzw dupsy..

A I TAK WSZYSTKO CO POWYZEJ Z NADDATKIEM REKOMPENSUJE POSIADANIE NAJŁADNIEJSZEGO AUTA W SWOJEJ KLASIE!!!
POZDRAWIAM SZCZĘSLIWYCH POSIADACZY!!!
koncek
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6