Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda6 GJ (2012– 2016) / Mazda6 GL (2016- )

Postprzez peka87 » 21 lut 2013, 13:28

uxo napisał(a):Ja również zamówiłem. SKYPASSION 2.0G. Miałobyć bez NAVI i skóry a wyszło jak zawsze. Skóra zrobiła na mnie wrażenie i przekonała mnie perforacja. NAVI – sprzedawca zaproponował dobrą cenę i też poszło. Teraz tylko czekać na czerwiec/lipiec <jupi>


i jaką cenę dali ostatecznie?
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2011, 12:50
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 121KM

Postprzez uxo » 21 lut 2013, 15:39

Poszło na private
UXO
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 sty 2013, 16:04
Posty: 10
Auto: Zamówiona NOWA MAZDA 6 2.0G (165 KM) SKYPASSION METEOR GREY

Postprzez hulk101 » 26 lut 2013, 15:49

witam wszysktich
od 10 dni jestem posiadaczem nowej mazdy 6 2.0 sport nav
i mam pytanie do was koledzy czy ktos wie moze jak zmienic mile na kilometry poniewaz mieszkam w uk
a jakos nie moge sie odnalezc w tych galonach i milach z gory dzieki
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2013, 18:58
Posty: 10
Skąd: Edinburgh
Auto: Mazda 6 GG 2.0 2007 S
Mazda 6 GJ 2.0 2013 SPORT NAV

Postprzez z-i-b-i1 » 26 lut 2013, 16:19

Witam.
Dzisiaj jedziłem 2.2 diesel w automacie.Co do silnika to rewelacja.Szkrzynia działa jak wszystkie skrznie automatyczne 6 biegowe.Zmiana biegów jest płynna i bardzo szybka.Silnik po nagrzaniu pracuje bardzo cicho tak jak bendzyniak.Co do tempomatu aktywnego to jest rewelka.Martwe pole w lusterkach działa poprawnie i skutecznie.Co najważniejsze to rorząd silnika jest na łancuchu i sie go w ogóle nie wymienia.Ogólnie samochód zrobił dobre wrazenie.Dużym minusem jest nawigacja (bardzo mały ekran i słabo czytelny).Co do blach to porażka,tak cienkie że strach mocno zamykać drzwi.Przy mocnym zamykaniu blacha faluje co jest nie do zakceptowania.Progi gołe łatwe do zarysowania.No i na koniec cena bardzo wysoka (159 tys zł)W tej cenie można już wybierać samochody w klasie premium ,gwarancja tylko 3 lata. :D :D .
Pozdrawiam.
z-i-b-i1
 

Postprzez Marianek » 26 lut 2013, 19:02

z-i-b-i1 napisał(a):W tej cenie można już wybierać samochody w klasie premium ,gwarancja tylko 3 lata. :D :D .

Przerób teraz nowa klasę "premium" za ta kasę . Zobacz gwarancje klasy "premium" – ustawowe dwa lata za dłużej dopłać
http://www.audi.pl/pl/brand/pl/service/gwarancja.html itd.
Co prawda akcyza do 2.2 robi swoje i pomimo mankamentów które każdy widzi w Maździe a w "premium" nie, a są również, myślę ze Mazda jest godnym konkurentem. Żeby nie było ze tak chwale Mazdę bo według mnie tez ma parę wad które mi się nie podobają ale w każdej marce jest coś, tylko trzeba podejść trochę obiektywnie. Mnie np na auto salonie w Brukseli rozbroiło całkowicie A6 w full opcji i jej wykończenie listwy aluminiowej we wnętrzu, w dotyku czuje się jej grubość, jak kapsel do wódki. Skrzynia automatyczna może nie zadowolić tych co jeździli wcześniej BMW, i autami od VAG-a z automatem.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez piotrekkk1985 » 26 lut 2013, 19:58

Posiada ktos moze instrukcje obslugi w PDF do Mazdy 6 GJ ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez zielony110 » 26 lut 2013, 20:02

a zmieniasz :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez piotrekkk1985 » 26 lut 2013, 20:12

zielony110 napisał(a):a zmieniasz :>

Narazie naciesze sie instrukcja ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez polak900 » 26 lut 2013, 21:53

z-i-b-i1 napisał(a):Witam.
Dzisiaj jedziłem 2.2 diesel w automacie.Co do silnika to rewelacja.Szkrzynia działa jak wszystkie skrznie automatyczne 6 biegowe.Zmiana biegów jest płynna i bardzo szybka.Silnik po nagrzaniu pracuje bardzo cicho tak jak bendzyniak.Co do tempomatu aktywnego to jest rewelka.Martwe pole w lusterkach działa poprawnie i skutecznie.Co najważniejsze to rorząd silnika jest na łancuchu i sie go w ogóle nie wymienia.Ogólnie samochód zrobił dobre wrazenie.Dużym minusem jest nawigacja (bardzo mały ekran i słabo czytelny).Co do blach to porażka,tak cienkie że strach mocno zamykać drzwi.Przy mocnym zamykaniu blacha faluje co jest nie do zakceptowania.Progi gołe łatwe do zarysowania.No i na koniec cena bardzo wysoka (159 tys zł)W tej cenie można już wybierać samochody w klasie premium ,gwarancja tylko 3 lata. :D :D .
Pozdrawiam.

Może i faluje:) ale to kolego jest blacha SKYACTIVE hahaha
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Tomek79 » 28 lut 2013, 12:08

Ktoś wcześniej podał info, że nie ma możliwości montażu bagażnika dachowego na GJ w wersji sedan...
Na stronie Mazdy, w części akcesoria jest informacja, że takowy będzie dostępny w drugiej połowie roku 2013.
Natomiast w konfiguratorze, na stronie Thule jest już dostępny zestaw do mocowania box'a – kit + stopy.
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez grzegokow1612 » 28 lut 2013, 23:17

cholerka zastanawiam się nad mazda 6 właśnie z tego roku ale martwi mnie troszkę to ze będzie ona chorować na choroby wieku dziecięcego tak jak moja asterką wiem nie można porównywać opla z mazdą ale wydając 120 tysi czegoś tez można od autka oczekiwać tylko właśnie tez zastanawiają mnie te cienkie blachy ile wytrzymają w naszych warunkach i czekam na opinie ludzi którzy już są mam nadzieje szczęśliwymi posiadaczami nowej 6.
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2013, 11:19
Posty: 114
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR

Postprzez chmooreck » 1 mar 2013, 08:33

No o blachach w perspektywie kilku lat raczej Ci nic nie powiedzą :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1122 (0/6)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez grzegokow1612 » 1 mar 2013, 10:49

może nie chodziło mi tutaj o wypowiedz posiadaczy nowej mazdy na temat tyle o ile blach ale całego autka czy juz jest coś co ich na przykład irytuje. lub mogło by być poprawione bo wiadomo ze jazda próbna nigdy nie odda tego co jazda codzienna.Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2013, 11:19
Posty: 114
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR

Postprzez hamakarol » 1 mar 2013, 14:25

700 kilometrów już zrobione nową 6 sedam 2.0 MT i jak narazie na trasie Gorzów-Szklarska poręba spalanie 6 litrów. Wnętrze nie ma jakiś dużych minusów, czegi mi brakuje to jakiegoś śmietniczka, jedna para nart 1,6m jakoś wejdzie do bagaznika bez rozkładania oparć ale o drugie zapomnij. i-stop działa w porządku.
Silnik jest ok przy wyższych obrotach głośny ale żadko kiedy trzeba go kręcić, 6-bieg to nadaje się do jednostajnej jazdy, na 5-biegu już można wyprzedzać a 4 ta takie optimum już ładnie leci. Na podjazdach w górach redukcja wymagana średnio daje sobie rade ale i tak najlepiej sobie radzi z aut benzynowych(wolnossące) którymi jeździłem. Podstawowe audio gra nawet nie tak źle, za to nawigacja mnie troche zawiodła może źle ustawiona była bo po angielsku ale chciała mnie prowadzić przez takie wertepy, mam 5 letniego tom-toma i tak takich jaj nie było. Szybko oblicza ale jest troche zamulona(menu). Wykończenie słupków i podsufitki jest lepsze w corolli e12, ale nie zwracam uwagi na takie pierdoły. System utrzymywania auta w pasie działa ale nie widze jego pozytywnego działania, tak samo jak martwe pola w lusterkach. Jak ktos więcej po autostradach jeździ to może mu się przyda. Sterowanie lusterkami średnio mi pasuje, wole takie jak w 323f bj lub toyotach bardziej intuicyjne. Co mi się podoba bo jechaliśmy w sniegu, błocie a tylna szyba czyściutka rewelacja.
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2010, 03:46
Posty: 62
Auto: Mazda 323f 1.6 BJ 2001, corolla 1.4D E12 2005, Mazda 6 2.0 GJ 2012

Postprzez OldSeb » 1 mar 2013, 20:49

Kolego grzegokow1612 proponuje śledzić ten wątek a na pewno będą pojawiać się z czasem jakieś sensowne opinie. Na razie samochód jest dość nowy i większość z nas jeszcze czeka na odbiór. Ja swoją odebrałem wczoraj jednak po przejechaniu 150km trudno coś napisać sensownego. Tak na gorąco kilka wniosków po tych 150 km + wcześniejszej jeździe próbnej. Siłą rzeczy będę porównywał do mojego starego Peugeota 406 2.2 benzyna. Dodam, że nigdy nie jeździłem żadną Mazdą więc pewnie dla większości niektóre wnioski będą brzmieć niczym majaczenie lunatyka :D

1. Silnik. Przydałoby się te 20-30 koni więcej a przede wszystkim opuścić nieco maksymalny moment niżej w obrotach. W Peugeocie miałem 160KM i 217nm przy 4 tys. i odczucia były nieco lepsze w zakresie 2-3 tys. rpm którego głównie używam na co dzień. Jednak specjalnej tragedii nie ma. Jak ktoś się przesiądzie z normalniej "dwulitrówki" bez VVT będzie zachwycony. Swojego jeszcze nie kręciłem zbyt mocno natomiast testowy w górnych zakresach ciągnął już konkretnie a poza tym ma bardzo fajny dźwięk. Mój stary Pug powyżej 5 tys. wydawał dźwięki, które można by określić "błaganiem o litość" :D Spalanie wg kompa dla przejechanego dystansu to 8,2l. W całości po Warszawie w tym praktycznie połowa w korku. W porównaniu do starego auta 3 litry równicy. <spoko>

2. Skrzynia biegów – przyjemnie twarda w prowadzeniu drążka do tego fajny krótki skok. Niestety coś nie mogę polubić się z 3 biegiem, który czasami lubi przyhaczyć. Oby to tylko kwestia odpowiedniej wprawy.

3. Zawieszenie/prowadzenie – dla mnie za twardo. Podczas testowej jakoś mi to nie przeszkadzało jednak jak pojeździłem po większych dziurach to nieco czuć dyskomfort. W porównaniu do francuza to niestety widać, że komfort nie był dla projektantów priorytetem, choć trzeba powiedzieć otwarcie że nie jest aż tak źle jak w drewnianych niemieckich wozidłach z którymi miałem styczność. Podobnie jak pisał jeden z kolegów kilka stron wcześniej jakoś auto wydaje się bardzo szerokie i czasami mam problemy z wpasowaniem go w pas ruchu :)
Poza tym prowadzenie bardzo pewne. Najbardziej przypadła mi do gustu praca układu kierowniczego.

4. Widoczność. Do przodu i na boki bez zastrzeżeń natomiast do tyłu jest nieco gorzej. Tylna szyba jest malutka i niewiele w niej widać dodatkowo lusterka boczne są nieco dziwne i wszystkie obiekty są jakby przybliżone czego nie ma w lusterku wstecznym. W rezultacie ciężko połapać się w przestrzeni (przynajmniej dla mnie) i ciągle ma się wrażenie, że czujniki cofania nie działają i zaraz w coś uderzymy :) Pewnie to kwestia wprawy, zobaczymy jak będzie za jakiś czas.

5. Jakość wykonania. Ogólnie przyzwoicie choć tu i ówdzie widać rękę księgowych. Im bliżej podłogi we wnętrzu tym twardziej. Jak ktoś ma dzieciaki, które same wsiadają do auta to listwy przypodłogowe na oko będą do wymiany po 2-3 latach.

Poza tym nie ma za bardzo do czego się przyczepić. Na upartego wymienił bym jeszcze dwie rzeczy – klapa bagażnika w kombi wymaga dość energicznego zamykania w przeciwnym wypadku zapala się kontrolka niezamkniętego bagażnika. Drugi "mankament" to twardy plastik z jakiego wykonano boczki konsoli środkowej. Lubię w czasie jazdy opierać kolano o konsolę i po jakimś czasie czuć miejsce styku kolana z konsolą.
Ilość gadżetów, kontrolek i innych świecidełek powala. Ciężko się w tym połapać na dzień dobry. Instrukcja obsługi ma 3 cm grubości i waży chyba z kilogram <lol> Prawie 20 minut zajęło mi np dojście jak włączyć tryb ACC bez uruchamiania silnika aby np pobawić się radiem na postoju. <lol>
Ostatnio edytowano 1 mar 2013, 21:01 przez OldSeb, łącznie edytowano 1 raz
Mądrzy urzędnicy, nawet korzystając z ułomnych przepisów, potrafią podjąć właściwe decyzje. W odwrotnej sytuacji nawet najlepsze prawo nie uchroni obywateli przed głupimi decyzjami. Ch. de Gaulle
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2013, 21:08
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GJ 2012 2.0 SKYACTIV-G

Postprzez matthies » 1 mar 2013, 20:57

sorki za offtop, ale widzę, że już kilku kolegów GJ posiada, a jeszcze żaden nie założył swojego tematu w dziale "Nasze Mazdy" :>
Panowie, serdecznie zapraszam!
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez sei » 1 mar 2013, 22:54

Witam wszystkich forumowiczów,

Minął tydzień od kiedy stałem się użytkownikiem nowej szóstki, wersja 2.0 MT sedan. 400 km za mną, chciałbym podzielić się pierwszymi spostrzeżeniami i zapytać o kilka kwestii innych użytkowników, widzę że grono powoli rośnie :)

Pierwsza sprawa – auto jest piękne :) Posiadam wersję w kolorze soul red i aż mi głupio jak wysiadając na parkingu przed pracą czy sklepem nie mogę przestać się oglądać oddalając się od samochodu – auto jest duże, drapieżne i preneztuje się moim zdaniem duzo lepiej w rzeczywistości niż na zdjęciach w katalogach czy internecie.

Wrażenia z jazdy – jak wielu innych użytkowników siłą rzeczy będę odnosić sie do poprzedniego auta – vectra c sedan w dieslu. Mazda jest zdecydowanie twardsza, wyraźnie wyczuwalne są nierówności jezdni, o których wcześniej nie miałem pojęcia – nie mam tu na myśli dziur a pofalowania asfaltu czy nierówności spowodane łataniem jezdni. Jednak coś za coś – jazda przy większej prędkości poza miastem sprawa niesamowitą frajde, auto trzyma się drogi jak przyklejone, pełna kontrola. Dynamika silnika zdecydowanie inna niż vectry – jazda w zakresie obrotów 2-4 tyś raczej spokojna i oszczędna, zabawa zaczyna się powyżej 4 tyś. Jeszcze do wczoraj starałem się nie przekraczać 5 tyś z uwagi na okres docierania, jednak po przekroczeniu 350km nie wytrzymałem i pociągnałem mazde do 6,5 tyś – jest moc ! :) Najlepsze wrażenie po wciśnięciu pedału do podłogi, auto bardzo ładnie ciągnie i myślę że po 3-4 tyś przebiegu będzie jeszcze lepiej. Obawiałem się, że brak turbiny i dieslowskiego momentu obrotowego obróci się, pomimo 45KM więcej, porównywalnymi osiągami i wrażeniami z przyśpieszenia ale na szczęście byłem w błedzie. Dynamiczna jazda zdecydowanie w zakresie 4-7 tyś i jest pięknie.

Krótko o spalaniu – spokojna jazda poza miastem – 5,5-6 l / 100, bardziej dynamiczna w granicach 7 l. Miasto 8-9 l w zależności jak często sprawdza się osiągi ;)

Wnętrze – nie powala ale też niczego mu specjalnie nie brakuje, jest trochę czarno, ale po chwili człowiek stwierdza, że wszystko do siebie pasuje i nadaje odpowiedni ton drapieżnej szóstce. Siedziska foteli wydają się trochę krótkie co przy moim wzroście 190 cm może powodować pewien dyskomfort podczas dłuższych przebiegów, ale póki co na krótkich trasach rzędu 50-100 km niczego konkretnego nie odczułem więc pewnie będzie OK.

Wyposażenie – elektoniczne bajery cieszą i są przydatne, m.in: hamulec na wzniesieniu, czujniki martwego kąta, czujniki świateł (również długie/krótkie – system działa bardzo dobrze), wycieraczek, parkowania, bezkluczykowy zapłon, skrętne biksenony czy system i-stop. Z nawigacji na razie korzystałem raz więc nie będę sie wypowiadał. Audio nie bose ale wystarczające.

Napotkałem też kilka mankamentów, które chciałbym skonfrontować z innymi użytkownikami, generalnie czy też tak macie, albo jak sobie z tym radzicie:

1) Ruszanie z 1-biegu – dośc wyraźnie słychać pracę sprzęgła, nie jest to dźwięk nieprzyjemny czy niepokojący, jednak nie spotkałem sie z czymś takim w poprzednich autach. Może to kwestia dotarcia ? Druga rzecz, która też może jest kwestią wyczucia i przejechanych km, to sytuacja gdy po całkowitym puszcze sprzęgła i normalnym dodawaniu gazu, bezpośrednio po puszczeniu sprzęgła następuje jakby chwilowy brak wzrostu obrotów, silnik nie ciągnie przez ułamek sekundy, by po chwili wszystko wróciło do normy. Obie sutyacje dotyczą tylko 1-biegu – czy też tak macie ?

2) Automatyczne przełączanie ekranu w tryb nocny – ustawiłem auto, ale cały czas mam tryb dzienny. W instrukcji piszą, że za ściemnienie ekranu odpowiada ten sam czuknik co świateł dziennych. Świała działają poprawnie, ekran niestety nie. Jasny ekran szczegolnie przeszkadza gdy nocą włączona jest nawigacja – mocno razi po oczach, jak jest u was ?

3) Muzyka z USB – na pendrivie utworzylem kilka katalogów z różnymi rodzajami muzyki, system audio jednak ich nie widzi i pokazuje jedną długą listę wszytkich mp3 we wszystkich katalogach – czy da się to jakoś zmienić ? Druga rzecz to po wyłączeniu radia/zapłonu i ponownym uruchomieniu, odtwarzanie mp3 zaczyna się od początku listy, system nie startuje od ostatnio słuchanej piosenki, czy da się to zmienić?

Tyle jeśli chodzi o problemy, na szczęście nie są specjalnie uporczywe. Kwestie elektroniczne mogą być na pewno poprawione przez ugrade`y systemu podczas przeglądów, liczę jednak na wasze sugestie.

Nie rozpisuje się też więcej na inne tematy bo post robi się wyraźnie za długi :) Czekam na odpowiedzi i służe pomocą innym forumowiczom.

Pozdrawiam

sei
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2013, 22:04
Posty: 12 (0/1)
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 2012 SkyENERGY

Postprzez OldSeb » 1 mar 2013, 23:21

Jeśli chodzi o 1) to u mnie jest podobnie natomiast z tego co pamiętam z jazdy testowej to odgłosu sprzęgła nie było słychać w testowanym aucie zatem pewnie jest to kwestia dotarcia. Zresztą sprzedawca poinformował mnie przy odbiorze, że przez pierwsze kilkaset kilometrów auto może wydawać dziwne dźwięki i zapachy więc nie zwracam na to uwagi. Natomiast jeśli chodzi o tą czkawkę na jedynce to również mam to samo i podobnie było w testowanym aucie. Trzeba chyba po prostu przy ruszaniu dodać nieco więcej gazu. Co ciekawe jak rusza się delikatnie bez użycia gazu to objaw nie występuje. Może koledzy bardziej doświadczeni w eksploatacji innych modeli będą w stanie jakoś trafniej ocenić ten objaw.

Co do problemu z ekranem to u mnie działa jak należy tzn. jak automatycznie włączają się światła mijania to ekran oraz wskaźniki są przyciemniane. Być może to kwestia jakichś ustawień, trzeba poszukać. Ja nic nie zmieniałem od nastawów fabrycznych więc stawiam na to, że coś namieszałeś w ustawieniach :)
Muzy z USB nie testowałem.
Mądrzy urzędnicy, nawet korzystając z ułomnych przepisów, potrafią podjąć właściwe decyzje. W odwrotnej sytuacji nawet najlepsze prawo nie uchroni obywateli przed głupimi decyzjami. Ch. de Gaulle
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2013, 21:08
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GJ 2012 2.0 SKYACTIV-G

Postprzez sei » 2 mar 2013, 00:46

Dzięki za szybka odpowiedz OldSeb, nie ukrywam ze trochę mnie uspokoiłes z tym sprzęgłem i ruszaniem. Rzeczywiście przy spokojnym starcie efekt nie występuje, pozostaje więc opanować do perfekcji ruszane dynamiczne ;–) A co do zapachów to miałem podobnie na początku, teraz jest już ok.

Jeśli zaś chodzi o wygaszanie ekranu to chyba mnie naprowadziles, pamiętam ze odkręcilem na maxa pokrętło od jasności zegarów, zapewne jest to powiązane z ekranem i dlatego sciemnianie nie działa, sprawdzę to jutro, dzięki :–)
Ostatnio edytowano 2 mar 2013, 09:22 przez Marianek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Podwójny ten sam post
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2013, 22:04
Posty: 12 (0/1)
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 2012 SkyENERGY

Postprzez polak900 » 2 mar 2013, 01:13

Panowie macie nowe auta, co za tym idzie niedotarte, poczekajcie jakieś 10k km i wtedy czepiajcie się sprzęgieł skrzyń biegów
Wszystko się pięknie ułoży, szerokości życzę <faja>
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6