Wyniki – 1/4 mili

14-15 kwietnia 2012 r.

Postprzez gadula » 16 kwi 2012, 23:15

Trening:
trening.xls
(16 KiB) Pobrane 180 razy


Zawody:
zawody.xls
(15 KiB) Pobrane 271 razy
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2909 (3/25)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Rafał_ » 16 kwi 2012, 23:29

Ale rywalizacja w klasie Samurai :D weede miał mega farta :P
thewildone86 wykręcił najlepszy czas, szkoda że nie udało się zakwalifikować do finału.



Czaplinek 2012 – najlepsze czasy ET:

1. Fiveopac 13,465 LF turbo
2. Jacol 14,802 KL-ZE nitro
3. radzi89 14,957 L3 turbo
4. thewildone86 15,052 KL-ZE
5. weede 15,219 KL-ZE
6. MariuS 15,356 KL-ZE
7. Jacek176 15,375 BP
8. Otiks 15,576 FE 13B
9. nynuch76 15,758 L5
10. tekkenfan 16,064 BP
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Jacek176 » 17 kwi 2012, 08:24

Jakby wziąć pod uwagę również czasy z przejazdów treningowych to kolejność troszkę by sie zmieniła ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 17 kwi 2012, 19:29

To moja troszkę rozszerzona lista czasów ET.

13,465 -- Fiveopac – MX5 NC 2.0T
14,749 -- Radzi89 – M3 BL MPS
14,802 -- Jacol – MX3 2.5 ZE N2O
14,974 -- Thewildone86 – 323F BA 2.5 ZE
15,177 -- Misiak86-89 – 323F BA 2.5
15,219 -- Weede – MX3 2.5 ZE
15,284 -- Jacek176 – 323F 1.8 GT
15,356 -- Marius – 323F BA 2.5 ZE
15,576 -- Otiks – RX8
15,758 -- Nynuch – MX5 NC 2.0
15,947 -- Tekkenfan – 323F BG 1.8 GT
16,349 -- Tito01 – MX6 2.5
16,441 -- Huszcza – RX8
16,505 -- Sewa – MX6 2.5
16,511 -- Mily200 – M3 BK LF
16,540 -- @tomek@ – 323F BA 2.0
16,915 -- Sq2jul – Xedos 6 2.5
17,266 -- Reyman – MX3 1.8
17,281 -- Krzychsolt – MX6 2.0
17,501 -- Buczos – 323F BJ 2.0
17,937 -- Cbr – M3 BK 1.6 dizl
18,211 -- Shadoow – 323F BJ 1.6
18,500 -- Bartg – 323C BA 1.5
18,623 -- Adis555 – MX3 1.6
18,644 -- Tonyjaret – 626 GF 2.0 dizl
18,647 -- Pyton162 – 323F BJ 1.5
18,919 -- Sandysek – 323F BG 1.6
19,296 -- Trzydziech – 323F BA 1.5
19,420 -- Speed – 323F BW 1.6
19,796 -- Piwo – 323F BJ 1.3
20,374 -- Marill – 626 GF 2.0 dizl
20,874 -- Sylwia323f – 323F BJ 1.3

Zastanawiają dwie BA KL tak wysoko oraz MX5 NC ze swapem z GH.

No i specjalnie dla Julka:
Moj niepelnosprawny KL robil na vectorze czasy rzedu 7,4-7,7s

Czemu taki słaby czas na 1/4 zrobiłeś?
Ostatnio edytowano 18 kwi 2012, 13:46 przez Gib, łącznie edytowano 3 razy
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rafał_ » 17 kwi 2012, 19:39

Gib napisał(a):Zastanawiają dwie BA KL tak wysoko oraz MX5 NC ze swapem z GH.

Pierwsza BA z KL-ZE wystrojona DET3, druga BA z KL-DE, która wykręciła w deszczowych Rykach '11 15,2xx. , NC z silnikiem L5.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez misiak89-89 » 17 kwi 2012, 19:56

Ta BA należy do mnie i dodam iż mimo auto jest wyprute w środku czas ten wykrecilem z pasażerem tylko czemu już po eliminacjach <oczy>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez adis555 » 17 kwi 2012, 21:09

Po wynikach jakie uzyskałem na 1/4, mam odpowiedź w jakiej kondycji jest mój silnik, i już zaczynam odkładać kasę na zamocowanie BP pod maską <czarodziej>
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1430 (76/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Jacek176 » 17 kwi 2012, 21:42

Gib napisał(a):Zastanawiają dwie BA KL tak wysoko oraz MX5 NC ze swapem z GH.

To znaczy pod jakim względem zastanawiają?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Paweł » 17 kwi 2012, 21:43

Jak już zauważył m.in. Jacek, ćwiartka odbywała się w kierunku pod górę. Mierząc "piątkę" w jedną i drugą stronę miałem kilkanaście KM różnicy.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez sq2jul » 17 kwi 2012, 22:54

Gib napisał(a):Czemu taki słaby czas na 1/4 zrobiłeś?


dobre pytanie <co?> Sam nie wiem. Liczylem na lepszy wynik. Co do 'niepelnosprawnosci' – silnik dalej jest sterowany ECU od KF. Mam nieszczelnosc miedzy tlumikiem srodkowym i koncowym, ale nie wierze w to, zeby miala ona tak duzy wplyw na osiagniety rezultat.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Szyna » 18 kwi 2012, 08:05

jarek.ZE napisał(a):Pierwsza BA z KL-ZE wystrojona DET3

Wystrojona to za dużo powiedziane :D mapa była robiona na oko i jest mocna zalana żeby było bezpiecznie, bo nie mieliśmy LC1 ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Gib » 29 kwi 2012, 17:52

Paweł jakie robiłeś czasy w jedną i drugą strone?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderatorzy

Koordynatorzy, Zarząd