Mazda CX-5 z USA
Z tego co czytałem nie wolno wgrywać na wersję US wersji EU więc pozostaje chyba tylko przywrócenie do oryginalnej wersji. z tego co mi poradzono musisz kupić radio/tuner,cena ok.500zł. Montowany na prawym słupku na wysokości kolan pasażera,z przodu.Od 16r,podobno,tunery są takie same. Nie oglądałem nic w tym miejscu i nawet nie wiem jak to wygląda, niestety jeszcze nic z tym nie robiłem. Jeżeli uda Ci się to poproszę o info i jakieś zdjęcia;). Pozdrawiam.
- Od: 1 wrz 2018, 17:28
- Posty: 8
Pytanie do osób, które musiały wymienić drzwi w sprowadzonym aucie.
Czy istnieją różnice pomiędzy drzwiami w wersji na USA i Europę? I czy w ogóle drzwi sprzedawane na tym samym kontynencie mogą się różnić jakimiś elementami? Np
wiązką elektryczną w zależności od wyposażenia auta? Wiem, że lusterka mogą mieć gniazda 6, 8 i 9 pinowe, bo takie są dostępne na allegro. Ciekawi mnie czy drzwi muszą być dopasowane pod odpowiednie lusterko, czy drzwi są zawsze takie same, a np kilka pinów gniazda lusterka jest niewykorzystanych przy lusterkach bez ogrzewania i automatycznego składania?
Czy istnieją różnice pomiędzy drzwiami w wersji na USA i Europę? I czy w ogóle drzwi sprzedawane na tym samym kontynencie mogą się różnić jakimiś elementami? Np
wiązką elektryczną w zależności od wyposażenia auta? Wiem, że lusterka mogą mieć gniazda 6, 8 i 9 pinowe, bo takie są dostępne na allegro. Ciekawi mnie czy drzwi muszą być dopasowane pod odpowiednie lusterko, czy drzwi są zawsze takie same, a np kilka pinów gniazda lusterka jest niewykorzystanych przy lusterkach bez ogrzewania i automatycznego składania?
Drzwi Mazdy z eu i usa są takie same.Wiązka może się róznić napewno,ale można przełożyć ze swoich.
Soft eu wgrywałem nie raz i nie było problemu.Wszystkie funkcje w aucie nadal były aktywne.Tuner widać po zdjęciu plastiku przy stopie pasażera,z prawej strony.3 nakrętki 10mm i jest wyjęty.
Soft eu wgrywałem nie raz i nie było problemu.Wszystkie funkcje w aucie nadal były aktywne.Tuner widać po zdjęciu plastiku przy stopie pasażera,z prawej strony.3 nakrętki 10mm i jest wyjęty.
Ostatnio edytowano 17 maja 2019, 08:48 przez rafik85, łącznie edytowano 1 raz
Zapomniałem napisać, że chodzi o CX-5 z 2017 roku, czyli nowy model.
Problem w tym, że auto nie ma w ogóle jednych drzwi, także nie ma co przekładać.
Czy istnieje sposób na ustalenie jaka wiązką powinna znaleźć się w drzwiach po numerze VIN?
Problem w tym, że auto nie ma w ogóle jednych drzwi, także nie ma co przekładać.
Czy istnieje sposób na ustalenie jaka wiązką powinna znaleźć się w drzwiach po numerze VIN?
Oczywiście,aso ci powie,każda wiązka ma oznaczenie.Jaką wersję wyposażenia masz?
Z doświadczenia wiem że róznica może być tylko w lusterku,reszta tzn podnośnik szyby czy centralny zamek są takie same.
Z doświadczenia wiem że róznica może być tylko w lusterku,reszta tzn podnośnik szyby czy centralny zamek są takie same.
Dokładnie to Mazda jest z Kanady i próba wyszukiwania numeru części na onlinemazdaparts.com pokazuje, że jest to wersja wyposażenia "Touring Sport". Wiązki niestety tam nie znalazłem.
Właśnie zadzwoniłem do dwóch różnych ASO. Numer części to KL2F67200. Cena niewiele niższa niż kompletnych drzwi z allegro. Istnieje jakiś katalog części, w którym sprawdzę czy wiązki na Europę mają to samo oznaczenie?
Niedaleko mnie ktoś sprzedaje drzwi, które pasują kolorem ale boję się o tą wiązkę. Czy gdzieś na wiązce znajdę numer części, żeby to porównać na miejscu?
Właśnie zadzwoniłem do dwóch różnych ASO. Numer części to KL2F67200. Cena niewiele niższa niż kompletnych drzwi z allegro. Istnieje jakiś katalog części, w którym sprawdzę czy wiązki na Europę mają to samo oznaczenie?
Niedaleko mnie ktoś sprzedaje drzwi, które pasują kolorem ale boję się o tą wiązkę. Czy gdzieś na wiązce znajdę numer części, żeby to porównać na miejscu?
Zapytaj ile pinów ma wiązka lusterka i czy jest wiązka do klamki(jesli masz u siebie) i tyle.
darrecki przerobiłem już wiązki z usa więc jak aso chce to znajdzie
darrecki przerobiłem już wiązki z usa więc jak aso chce to znajdzie
Dzięki Panowie za pomoc. ASO ma wgląd do modeli z runku amerykańskiego – przynajmniej te do którego dzwoniłem.
Autko jeszcze do mnie płynie, dlatego nie mam możliwości sprawdzenia ile pinów mają kostki (w drugich drzwiach). Liczyłem na to, że po numerze części uda się dobrać wiązkę i skompletować wszystkie części, tak żeby naprawę rozpocząć jak tylko samochód do mnie dotrze.
No nic, pozostaje czekać na auto.
Autko jeszcze do mnie płynie, dlatego nie mam możliwości sprawdzenia ile pinów mają kostki (w drugich drzwiach). Liczyłem na to, że po numerze części uda się dobrać wiązkę i skompletować wszystkie części, tak żeby naprawę rozpocząć jak tylko samochód do mnie dotrze.
No nic, pozostaje czekać na auto.
JM6 i JM7 to japończyki robione na egzotyczne rynki (m. in. Ameryka Południowa), to JM3 może być również japończyk tyle, że na Amerykę Północną. To by w sumie wszystko wyjaśniało.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9