Strona 3 z 3

Re: Podsumowanie "Akcji Serwisowych"

PostNapisane: 3 gru 2017, 18:39
przez Olszyn
Potwierdzam – podczas wizyty serwisowej zostałem poinformowany że poza standardowymi pracami związanymi z przeglądem (u mnie 4lata lub 80 000 km – przy przebiegu 48 000) wymieniono dodatkowo amortyzatory tylnej klapy. <ok>

PostNapisane: 4 gru 2017, 13:20
przez Pabloss
u mnie też wymienione przy przeglądzie, ale sam musiałem się o to upomnieć, oraz nie zauważam żadnej zmiany w wysokości otwierania, czy lekkości.

Re: Akcja serwisowa? modele 2014-2016

PostNapisane: 4 gru 2017, 16:54
przez wlodek5
Jeżeli chodzi o akcję serwisową dotyczącą siłowników świateł LED to potwierdzam że taka ma miejsce. Zadzwoniłem do swojego dealera i zapytałem o to czy mój samochód jest nią objęty. Po sprawdzeniu VIN okazało się że tak jest i umówiłem się na termin wymiany. Wymiana obu siłowników trwa około godziny. W tej chwili kłopoty z niepodnoszeniem prawego światła (działo się to szczególnie przy niskich temperaturach) zniknęły całkowicie i wszystko działa tak jak powinno.

Re: Podsumowanie "Akcji Serwisowych"

PostNapisane: 4 mar 2018, 18:49
przez elophrie
mrasin – moge tylko potwierdzic ze cx5 kupiona w Szwajcarii tez byla objeta akcja wymiany silownikow klapy.

PostNapisane: 9 mar 2018, 12:47
przez mrasin
elophrie napisał(a):mrasin – moge tylko potwierdzic ze cx5 kupiona w Szwajcarii tez byla objeta akcja wymiany silownikow klapy.

dzieki za informacje.
w miedzyczasie dostalem list informujacy o tej akcji serwisowej takze u mnie. w przyszlym tygodniu mam przeglad 3 lata/60.000 km wiec bede mial tez zalatwiana kwestie klapy.
pozdrawiam

Re: Podsumowanie "Akcji Serwisowych"

PostNapisane: 29 sie 2019, 13:24
przez adae354EE
Czy w modelu z 10.2016 (Nakama) dalej wibrują lusterka oraz maska?

Re: Podsumowanie "Akcji Serwisowych"

PostNapisane: 29 sie 2019, 13:28
przez ryba113
Tak. Lusterka latają i maska drży jak by miała odpaść.

Re: Podsumowanie "Akcji Serwisowych"

PostNapisane: 26 sty 2020, 19:49
przez Sailor
Szukajac zimowek pare miesiecy temu skontaktowalem sie z importerem, aby potwierdzic czy gumy jakie zamierzam kupic sa zgodne z zaleceniami producenta (chodzi o unikniecie odmowy ewentualnych napraw gwarancyjnych w przypadku zalozenia niezgodnych) i przy okazji spytalem czy nie prowadza akcji serwisowej dla aut z silnikiem 2,5 . Potwierdzili ze jest, natomiast dealer (Zach-Pom) oczywiscie zapomnial poinformowac. List z zaproszeniem przyszedl kilka tygodni po wgraniu nowego softu, ciekawe czy czekali az silnik zatre czy sie nie zorientuje?

Re: Podsumowanie "Akcji Serwisowych"

PostNapisane: 2 mar 2020, 23:59
przez andrep
Nie wiem czy to widzieliście? może już było info ale nie widzę.

Re: Podsumowanie "Akcji Serwisowych"

PostNapisane: 4 maja 2020, 22:29
przez andrep
Tak informacyjnie , nie wiem czy już ktoś podawał info. na forum?
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia. ... s_id=16368

Ulotka przeklejona z FB :)