Mazda CX-5 (KE) – Nasze wrażenia i opinie
W silniku diesla funkcja i-stop działa cyklicznie wtedy gdy auto jest zimne (turbina) przy dłuższej jeździe funkcja czeka aż turbina ostygnie i dopiero wtedy się wyłącza [taką informację uzyskałem przy odbiorze i ją potwierdzam po przejechaniu 200km ( w tym część w mieście) po wyjechaniu z garażu funkcja działała za każdym postojem (światła, skrzyżowanie) później już było gorzej – znaczy rzadziej
.
Qui penis aquam turbat?
Kopsal mam takie same objawy z moja skrzynia biegow wibracje i halas lewarka od 80-120 kmh na 6biegu
Czy musiales mocno walczyc z serwisem o wymiane czy zaproponowali to sami
Mam zle doswiadczenia z serwisem 2 miesiace czekalem na naprawe a potem na wymiane silnika
Czy musiales mocno walczyc z serwisem o wymiane czy zaproponowali to sami
Mam zle doswiadczenia z serwisem 2 miesiace czekalem na naprawe a potem na wymiane silnika
denerwujące w maździe jest kilka rzeczy
po pierwsze brakuje więcej możliwości ustawienia nadmuchu klimy czy też ogrzewania
po drugie system i-stop potrafi być denerwujący a gdy go się nie chce trzeba pamiętać o wyłączeniu
po trzecie system RVM natomiast wymaga włączenia np w mieście gdyż sam działa dopiero od 60km/h
po czwarte system ruszania pod górkę nie zawsze działa (tak wiem w instrukcji napisane jest kiedy co i jak go uaktywnia) moim zdaniem mógłby działać dużo częściej
po piąte a nie tu już nic nie ma bo to naprawdę zarąbisty samochód:)
po pierwsze brakuje więcej możliwości ustawienia nadmuchu klimy czy też ogrzewania
po drugie system i-stop potrafi być denerwujący a gdy go się nie chce trzeba pamiętać o wyłączeniu
po trzecie system RVM natomiast wymaga włączenia np w mieście gdyż sam działa dopiero od 60km/h
po czwarte system ruszania pod górkę nie zawsze działa (tak wiem w instrukcji napisane jest kiedy co i jak go uaktywnia) moim zdaniem mógłby działać dużo częściej
po piąte a nie tu już nic nie ma bo to naprawdę zarąbisty samochód:)
- Od: 12 maja 2014, 14:45
- Posty: 12
Po przejechaniu prawie ponad 12000 km moja opinia o użytkowaniu obecnego auta dojrzała do podzielenia się z Wami:
wady:
– brak automatycznego blokowania drzwi po ruszeniu i osiągnięciu odpowiedniej prędkości.
– trzeba pamiętać żeby nie zostawić opuszczonych szyb przed wyłączeniem silnika – żeby je podnieść trzeba włączyć go jeszcze raz
– hmmmmm .... trudno się przyczepić do czegoś większego ;–)
zalety:
– cała reszta to już tylko komfort, przyjemność i satysfakcja z trafnego wyboru :–)
wady:
– brak automatycznego blokowania drzwi po ruszeniu i osiągnięciu odpowiedniej prędkości.
– trzeba pamiętać żeby nie zostawić opuszczonych szyb przed wyłączeniem silnika – żeby je podnieść trzeba włączyć go jeszcze raz
– hmmmmm .... trudno się przyczepić do czegoś większego ;–)
zalety:
– cała reszta to już tylko komfort, przyjemność i satysfakcja z trafnego wyboru :–)
Blixten....
Szyby można zamknąć w ciągu chyba 30 sekund po wyłączeniu silnika, natomiast porażka, że nie ma funkcji domykania, mój stary focus z 2002r domykał szyby po zamknięciu i włączeniu alarmu.
Blokowanie drzwi, fakt w tej klasie auta powinno być w standardzie.
Brak drugiego miejsca na kubek rozwiązałem otwierając podłokietnik
a butelki w drzwi.
Co mnie najbardziej denerwowało to w kółko ten sam utwór z pena przy odpalaniu, w końcu nagrałem sobie CD i jest ok.
U mnie i-stop działa bez zarzutu, spalanie średnie 7,2L jeżdżę dość oszczędnie zgodnie z zaleceniami komputera.
Zastanawia mnie możliwość wyłączenie czujników ruchu przy zamknięciu zamka centralnego, np jak nie chcemy całkowicie zamykać szyb, ktoś wie jak czy jest taka możliwość?
Szyby można zamknąć w ciągu chyba 30 sekund po wyłączeniu silnika, natomiast porażka, że nie ma funkcji domykania, mój stary focus z 2002r domykał szyby po zamknięciu i włączeniu alarmu.
Blokowanie drzwi, fakt w tej klasie auta powinno być w standardzie.
Brak drugiego miejsca na kubek rozwiązałem otwierając podłokietnik
Co mnie najbardziej denerwowało to w kółko ten sam utwór z pena przy odpalaniu, w końcu nagrałem sobie CD i jest ok.
U mnie i-stop działa bez zarzutu, spalanie średnie 7,2L jeżdżę dość oszczędnie zgodnie z zaleceniami komputera.
Zastanawia mnie możliwość wyłączenie czujników ruchu przy zamknięciu zamka centralnego, np jak nie chcemy całkowicie zamykać szyb, ktoś wie jak czy jest taka możliwość?
- Od: 13 kwi 2013, 21:20
- Posty: 12
- Skąd: Andrespol
- Auto: Focus 1,6 2002r
CX-5 2x4 2.0 2013
Witam serdecznie
Bardzo proszę o opinie osób posiadających cx-5 w wersji benzyna 2.0 z automatem... Jak to w końcu jest z ta dynamiką auta w ujęciu drogowym... Czyli tak do powiedzmy max 110 km/h? Benzyna uważana jest często w komentarzach jako słaba, mało dynamiczna szczególnie w połączeniu z automatem podczas gdy wersja 2.2 diesel automat już jak najbardziej jest ok. Różnica realnie w przyspieszeniu do 100km/h to ok 1s. Jak zatem mozna interpretować taka różnice jako wyraźną? Na ile jest to obiektywne odczucie?
Czy charakterystyka pracy automatycznej skrzyni jest inna w benzynie i w dieslu? Nie mowię o punktach zmian biegów ale o charakterystykę oddawania momentu, czyli o zdolnośc do przyspieszania auta.
Bardzo proszę o opinie osób posiadających cx-5 w wersji benzyna 2.0 z automatem... Jak to w końcu jest z ta dynamiką auta w ujęciu drogowym... Czyli tak do powiedzmy max 110 km/h? Benzyna uważana jest często w komentarzach jako słaba, mało dynamiczna szczególnie w połączeniu z automatem podczas gdy wersja 2.2 diesel automat już jak najbardziej jest ok. Różnica realnie w przyspieszeniu do 100km/h to ok 1s. Jak zatem mozna interpretować taka różnice jako wyraźną? Na ile jest to obiektywne odczucie?
Czy charakterystyka pracy automatycznej skrzyni jest inna w benzynie i w dieslu? Nie mowię o punktach zmian biegów ale o charakterystykę oddawania momentu, czyli o zdolnośc do przyspieszania auta.
Witam,
od kilku dni mam CX 5 2,0 AT. Wcześniej jeździłem RAV 4 2,2 D4D manual. Przed kupnem odbyłem jazdę próbna Mazdą taka, jaka właśnie kupiłem.
Po 7 latach jazdy dieslem z turbina różnica jest duża, trzeba się przyzwyczaić do innego silnika i innej skrzyni biegów.
Przejechałem dopiero 260 km, ale w kilku znanych sobie miejscach , gdzie można wyprzedzać , nacisnąłem gaz do dechy , żeby sprawdzić i porównać , mając jeszcze świeżo w pamięci RAV-kę. Mazdę trzeba wkręcić do 4000 obr/min, żeby zaczęła jechać bardziej dynamicznie. Wówczas siłą rzeczy jest głośniej, ale to chyba normalne w silniku benzynowym na wysokich obrotach. Wydaje mi się, że manewry wyprzedzania są porównywalne , choć subiektywne odczucie większej mocy w dieslu, wynika z tego , ze czuje się tę moc już przy niższych obrotach.
Jeżeli chodzi o wygodę, to automat jest świetny, szczególnie w mieście. Osobiście polecam. Podczas zjazdu stroma i krętą drogą korzystałem z możliwości ręcznej zmiany biegów – działa to podobnie jak w manualu, tylko nie trzeba wciskać sprzęgła :–))).
Jak więcej pojeżdżę, to chętnie podzielę się swoimi spostrzeżeniami.
Pozdrawiam wszystkich właścicieli i sympatyków mazdy, szczególnie CX 5.
od kilku dni mam CX 5 2,0 AT. Wcześniej jeździłem RAV 4 2,2 D4D manual. Przed kupnem odbyłem jazdę próbna Mazdą taka, jaka właśnie kupiłem.
Po 7 latach jazdy dieslem z turbina różnica jest duża, trzeba się przyzwyczaić do innego silnika i innej skrzyni biegów.
Przejechałem dopiero 260 km, ale w kilku znanych sobie miejscach , gdzie można wyprzedzać , nacisnąłem gaz do dechy , żeby sprawdzić i porównać , mając jeszcze świeżo w pamięci RAV-kę. Mazdę trzeba wkręcić do 4000 obr/min, żeby zaczęła jechać bardziej dynamicznie. Wówczas siłą rzeczy jest głośniej, ale to chyba normalne w silniku benzynowym na wysokich obrotach. Wydaje mi się, że manewry wyprzedzania są porównywalne , choć subiektywne odczucie większej mocy w dieslu, wynika z tego , ze czuje się tę moc już przy niższych obrotach.
Jeżeli chodzi o wygodę, to automat jest świetny, szczególnie w mieście. Osobiście polecam. Podczas zjazdu stroma i krętą drogą korzystałem z możliwości ręcznej zmiany biegów – działa to podobnie jak w manualu, tylko nie trzeba wciskać sprzęgła :–))).
Jak więcej pojeżdżę, to chętnie podzielę się swoimi spostrzeżeniami.
Pozdrawiam wszystkich właścicieli i sympatyków mazdy, szczególnie CX 5.
- Od: 25 sie 2014, 09:36
- Posty: 38
- Auto: Mazda CX 5 2,0 AT Skypassion, 2014
Squeed napisał(a):Witam serdecznie
Bardzo proszę o opinie osób posiadających cx-5 w wersji benzyna 2.0 z automatem... Jak to w końcu jest z ta dynamiką auta w ujęciu drogowym... Czyli tak do powiedzmy max 110 km/h?
Oczywiście w stosunku do 2.2 to nie ma co porównywać, dodatkowe kilka KM i większy moment spowoduje, że auto w ruchu drogowym będzie dużo bardziej dynamiczne. 0-100 to słabe porównanie. 80-120 to lepsze odniesienie a tych danych nie znam. Myślę, że w zakresie do 110 nie odczujesz znacznej różnicy. Jak wdepniesz pedał gazu, auto zredukuje nawet o 2 biegi i pociągnie na wyższych obrotach.
Cezzah, fomicz dziękuje wam za opinie. Dla mnie, jak pamietam z jazdy próbnej, dynamika benzyny w at była wystarczająca jak na auto do rodzinnego zastosowania... Tym bardziej ze przewiduje jeździć 80proc miasto to wybór benzyny i at to chyba racjonalne optimum. Długie czekanie na auto powoduje jednak ze człowiek czyta wiele rożnych dziwnych opinii i zaczyna sie zastanawiać nad swoimi odczuciami.
Dziękuje.
Dziękuje.
Squeed: weź również pod uwagę spalanie :–) odniesienie znajdziesz np. na motostat.pl
Nie blokując lewych pasów jestem zadowolony ze spalania w okolicy 9,5 litrów w mieście.
Trudno wskazać właściwy wybór pomiędzy benzyną a dieslem, ale bez dwóch zdań automat do miasta = komfort.
Nie blokując lewych pasów jestem zadowolony ze spalania w okolicy 9,5 litrów w mieście.
Trudno wskazać właściwy wybór pomiędzy benzyną a dieslem, ale bez dwóch zdań automat do miasta = komfort.
Cześć wszystkim
Ponieważ odebrałem swoją CX5 w ubiegły piątek, na razie kilka opinii na gorąco.
Jak pojeżdżę dłużej to pewnie jeszcze coś dopiszę.
Na początek moja konfiguracja: wersja skymotion, 2.0 benzyna w manualu z napędem 2x4.
Do tego kilka akcesoriów: kamera cofania, podświetlenie powitalne, alarm, i pierdoły w stylu chlapaczy, dywanikow.
Czekam jeszcze na montaż blokady skrzyni biegów i świateł LED do jazdy dziennej.
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Chociaż auto jest na dotarciu i jeszcze sie z nim pieszcze to juz kilka razy przegonilem go na wysokich obrotach. Osiągi jak dla mnie w zupelnosci wystarczające a nawet więcej bo przy wyprzedzaniu sam mi sie banan na paszczy pojawia
wiec tu nie mam zastrzeżeń.
Manual tez jest dla mnie ok, bo moja jazda to 80% trasa a 20% miasto i dzienne dojazdy do pracy 170km w obie strony. Wiec tempomat tez sie przydaje i to bardzo.
Wnętrze super, wysoka jakość, nawet w tapicerce materiałowej. Nie mam zastrzeżeń.
Na razie studiuje ta biblie która dał mi dealer razem z autem, wiec nie rozgryzlem jeszcze wszystkich funkcji zestawu audio.
Natomiast zdecydowanie polecam dokupienie kamery cofania. Zastanawiałem sie nad pakietem comfort z czujnikami cofania ale wybrałem kamerę i nie żałuje. Strzał w 10 oraz szczęśliwa żona
bo auto ma ograniczona widoczność z tylu.
O spalaniu napisze po conajmniej tygodniu. Bo teraz za wcześnie i muszę sie nauczyć słuchać podpowiedzi komputera.
Ale tez pierwsze rozczarowanie. Niestety lakier w Mazdzie jest miękki jak kisiel.
Dealer chciał doczyscic jakaś kupę na przedniej masce i zafundował mi kilka rys na starcie...
Ale o tej przypadłości mazd wiedziałem przed kupnem auta i liczyłem sie po odbiorze.
Co dalej zobaczymy za miesiąc dwa. Na pewno jeszcze cos dopisze.
Pozdrawiam wszystkich
T
Ponieważ odebrałem swoją CX5 w ubiegły piątek, na razie kilka opinii na gorąco.
Jak pojeżdżę dłużej to pewnie jeszcze coś dopiszę.
Na początek moja konfiguracja: wersja skymotion, 2.0 benzyna w manualu z napędem 2x4.
Do tego kilka akcesoriów: kamera cofania, podświetlenie powitalne, alarm, i pierdoły w stylu chlapaczy, dywanikow.
Czekam jeszcze na montaż blokady skrzyni biegów i świateł LED do jazdy dziennej.
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Chociaż auto jest na dotarciu i jeszcze sie z nim pieszcze to juz kilka razy przegonilem go na wysokich obrotach. Osiągi jak dla mnie w zupelnosci wystarczające a nawet więcej bo przy wyprzedzaniu sam mi sie banan na paszczy pojawia
Manual tez jest dla mnie ok, bo moja jazda to 80% trasa a 20% miasto i dzienne dojazdy do pracy 170km w obie strony. Wiec tempomat tez sie przydaje i to bardzo.
Wnętrze super, wysoka jakość, nawet w tapicerce materiałowej. Nie mam zastrzeżeń.
Na razie studiuje ta biblie która dał mi dealer razem z autem, wiec nie rozgryzlem jeszcze wszystkich funkcji zestawu audio.
Natomiast zdecydowanie polecam dokupienie kamery cofania. Zastanawiałem sie nad pakietem comfort z czujnikami cofania ale wybrałem kamerę i nie żałuje. Strzał w 10 oraz szczęśliwa żona
O spalaniu napisze po conajmniej tygodniu. Bo teraz za wcześnie i muszę sie nauczyć słuchać podpowiedzi komputera.
Ale tez pierwsze rozczarowanie. Niestety lakier w Mazdzie jest miękki jak kisiel.
Dealer chciał doczyscic jakaś kupę na przedniej masce i zafundował mi kilka rys na starcie...
Ale o tej przypadłości mazd wiedziałem przed kupnem auta i liczyłem sie po odbiorze.
Co dalej zobaczymy za miesiąc dwa. Na pewno jeszcze cos dopisze.
Pozdrawiam wszystkich
T
Ostatnio edytowano 9 wrz 2014, 16:15 przez Josh, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 4 maja 2014, 21:07
- Posty: 13
- Skąd: Okolice Katowic
Panowie jutro wydzielę rozważania na temat wyboru koloru skóry do osobnego wątku, tam oczywiście kontynuujcie rozmowę. Wątek o spalaniu istnieje, więc prosiłbym takowe jak i każde inne informacje umieszczać w odpowiednich wątkach, będzie to bardziej przejrzyste dla pozostałych użytkowników forum 
Edit: Wątek o tapicerce
Edit: Wątek o tapicerce
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Witam kolegów. Właśnie się dowiedziałem (od Mazda Polska), że po 20 listopada zostanie podana informacja o zmianach modelowych na rok 2015. Czy ktoś z kolegów ma już jakiś "przecieki" w tym temacie ?
Pozdrowienia Pabloss
Pozdrowienia Pabloss
Po kilku miesiącach czytania wszystkiego o CX5 w końcu i ja mogę się podzielić swoją opinią o nowym aucie.
Moja konfiguracja CX-5 4x4 automat Diesel 2.2 150 KM
SkyEnergy + kamera, nawigacja, czujniki przód i tył i koła 19 cali.
Strasznie długo niestety na nią czekałem. Zamówiona w maju odebrana dwa tygodnie temu.
Od wyjazdu z salonu zrobiłem pierwsze 1 000 km.
Na plus
Na pewno światła. Rewelacyjne doświetlanie pobocza i zakrętów. Automatyczna zmiana świateł w zależności od warunków pogodowych. Działa to rewelacyjnie.
Samochód rewelacyjnie trzyma się drogi i świetnie pokonuje nierówności. Jazda po słabych polskich drogach to czysta przyjemność.
Automat bez zarzutu. Płynnie zmienia biegi. Wyprzedzanie idzie sprawnie.
Spalanie naprawdę jest bardzo małe. 7,5 jak na takie auto to rewelacja.
Czytałem dużo opinii, że jest głośno w środku. Może to wina tego, że poprzednio jeździłem Santa Fe i Kia Sportage ale na pewno jest ciszej niż w tych dwóch wymienionych autach.
Na minus
Lusterka. Powyżej 110 km/h trzęsą się strasznie. O tym problemie wiedziałem i już jestem umówiony w serwisie na zlikwidowanie tej niedogodności.
Wykończenie wnętrza. Nie wiem czy to ja miałem pecha czy tak jest w każdym modelu ale w nowym aucie za ponad 100 000 nie powinno się zdarzać, że coś jest źle spasowane. Trochę to irytuje i mam nadzieję, że przy najbliższej wizycie w serwisie uda się to poprawić. W moim poprzednim aucie KIA Sportage nie miałem takich problemów. Myślałem, że Mazda to jednak półka wyżej.
Trochę mało schowków z przodu i brak miejsca na dwa kubki. Może z tymi kubkami to drobiazg ale żona mocno narzeka w czasie podróży.
Po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów na pewno będę miał więcej do powiedzenia.
Moja konfiguracja CX-5 4x4 automat Diesel 2.2 150 KM
SkyEnergy + kamera, nawigacja, czujniki przód i tył i koła 19 cali.
Strasznie długo niestety na nią czekałem. Zamówiona w maju odebrana dwa tygodnie temu.
Od wyjazdu z salonu zrobiłem pierwsze 1 000 km.
Na plus
Na pewno światła. Rewelacyjne doświetlanie pobocza i zakrętów. Automatyczna zmiana świateł w zależności od warunków pogodowych. Działa to rewelacyjnie.
Samochód rewelacyjnie trzyma się drogi i świetnie pokonuje nierówności. Jazda po słabych polskich drogach to czysta przyjemność.
Automat bez zarzutu. Płynnie zmienia biegi. Wyprzedzanie idzie sprawnie.
Spalanie naprawdę jest bardzo małe. 7,5 jak na takie auto to rewelacja.
Czytałem dużo opinii, że jest głośno w środku. Może to wina tego, że poprzednio jeździłem Santa Fe i Kia Sportage ale na pewno jest ciszej niż w tych dwóch wymienionych autach.
Na minus
Lusterka. Powyżej 110 km/h trzęsą się strasznie. O tym problemie wiedziałem i już jestem umówiony w serwisie na zlikwidowanie tej niedogodności.
Wykończenie wnętrza. Nie wiem czy to ja miałem pecha czy tak jest w każdym modelu ale w nowym aucie za ponad 100 000 nie powinno się zdarzać, że coś jest źle spasowane. Trochę to irytuje i mam nadzieję, że przy najbliższej wizycie w serwisie uda się to poprawić. W moim poprzednim aucie KIA Sportage nie miałem takich problemów. Myślałem, że Mazda to jednak półka wyżej.
Trochę mało schowków z przodu i brak miejsca na dwa kubki. Może z tymi kubkami to drobiazg ale żona mocno narzeka w czasie podróży.
Po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów na pewno będę miał więcej do powiedzenia.
- Od: 23 paź 2014, 12:00
- Posty: 5
- Auto: CX-5 2.2D Skyenergy
Wątek na temat liftingu CX-5 znajduje się w motorozmowach. Prosiłbym tam kierowac wszystkie informacje na ten temat 
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Witam!
W pazdzierniku odebralem CX-5tke z super rabatem – cena 104 tysi za silnik diesel biturbo + nastepne felgi gratis.
Wczesniej testowalem benzyne – ale niestety ta wersja nie przyspiesza i pali wiecej.
Wrazenia – przebieg 6 tys km:
– lusterka tzw. standard trzesienia
– silnik mocny do seryjnych felg i ogumienia – zakupione nowe czarne felgi 20 cali z certyfikatem TUV za 2500 zl na lato
– za dodatkowa oplatą – serwis zamontowal sportowy wydech Sebring dostepny jako akcesorium tylko do deisel – wrazenia super tzn. nic nie slychac ale... od 1000 do 2000 obr po miescie super zachryply dzwiek i podobno dodaje wiecej mocy niz naklejka V6
– zamowilem czarny spojler na ryjka z przodu czyli maske z USA – do bialego pasuje perfect!!! koszt 300 zl
– czekam na dedykowane radio z PRC (dodają ryż gratis) z wyswietlaczem 8 cali + glosniki infinti
W pazdzierniku odebralem CX-5tke z super rabatem – cena 104 tysi za silnik diesel biturbo + nastepne felgi gratis.
Wczesniej testowalem benzyne – ale niestety ta wersja nie przyspiesza i pali wiecej.
Wrazenia – przebieg 6 tys km:
– lusterka tzw. standard trzesienia
– silnik mocny do seryjnych felg i ogumienia – zakupione nowe czarne felgi 20 cali z certyfikatem TUV za 2500 zl na lato
– za dodatkowa oplatą – serwis zamontowal sportowy wydech Sebring dostepny jako akcesorium tylko do deisel – wrazenia super tzn. nic nie slychac ale... od 1000 do 2000 obr po miescie super zachryply dzwiek i podobno dodaje wiecej mocy niz naklejka V6



– zamowilem czarny spojler na ryjka z przodu czyli maske z USA – do bialego pasuje perfect!!! koszt 300 zl
– czekam na dedykowane radio z PRC (dodają ryż gratis) z wyswietlaczem 8 cali + glosniki infinti
- Od: 21 lis 2014, 18:04
- Posty: 7
- Auto: CX-5 skymotion biturbo :–)
Moja mazdę kupiłem w sierpniu 2014.przejechalem ok 6000 km. Podczas jazdy autostrada ok 140 km/h nie zaobserwowałem drgań lusterek. Albo kiepsko obserwowałem, albo wada ta została juz usunięta. Maski nie widzę, bo jestem za mały. Może to i lepiej
Bluetooth wymienili w ramach IS. Teraz jest OK. Dokupiłem organizer do bagażnika. Drogo, ale zakupy nie latają po całym bagażniku. 
- Od: 25 sie 2014, 09:36
- Posty: 38
- Auto: Mazda CX 5 2,0 AT Skypassion, 2014
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9