Witam,
Od jakiegoś czasu planuję zmienić auto i wybór padł na mazda 3 I generacji. Budżet około 10-12tys.
Znalazłem parę interesujących (oczywiście wg. mnie ofert) i chciałbym skonsultować z osobami, które się na tym znają, dlatego właśnie tutaj napisałem.
Oto oferta, która mnie interesują:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-m ... a92528a7c6
I teraz takie moje pytania, które się same nasuwają:
– jak spisuje się silnik 1.6 z gazem? czy nie lepiej skupić się na samej benzynie?
– jak to jest z tą rdzą? po rozmowie z kilkoma znajomymi każdy mi odradzał mazdę właśnie przez tą rdzę
– jak jest z awaryjnością i takimi typowymi usterkami?
– widziałem też kilka ofert ze skrzynią automatyczną jak wygląda ich użytkowanie i trwałość? Nie miałem nigdy doświadczenia ze skrzyniami automatycznymi (wydają się wygodniejsze), ale pewnie traci się trochę mocy i rośnie spalanie. Jakieś sugestie od osób użytkujących mazdy ze skrzyniami automatycznymi?
Dodam jeszcze, że auto będzie głównie służyło do jazdy w mieście, choć kilka razy w roku będą dłuższe trasy (po 400-500km w jedną stronę), więc też pytanie jak jest z komfortem w trakcie dłuższych podróży? O ile to ma znaczenie nie jestem wielkoludem i mam jakieś 1,75m.
Pozdrawiam
Mazda3 1.6 Pb/LPG, 2005, (otomoto: 6085426187), 9.999 zł, Bydgoszcz.
Strona 1 z 1
pierwsza sprawiła na mnie lepsze wrażenie. W czerwonej widzę inny odcień prawego przedniego błotnika, wydaje mi się, że lewy słupek A w miejscu łączenia z błotnikiem jest nieprawidłowo spasowany, to samo dotyczy tylnej lewej lampy.
Wymiana maski oraz drzwi ze względu na korozję?? Maskę wymieniał, a nie naprawiał tylnych błotników które tego wymagają?
Jest pewna zbieżność.. Wymiana maski oraz przedniej szyby.. wszystko można wytłumaczyć ale nie we wszystko należy wierzyć.
W obu przypadkach byłbym bardzo ostrożny.
Jeśli się nie znasz ogólnie na mechanice i blacharce (nie każdy musi się znać) to koniecznie jedź z kimś, kto kupował już niejedno auto, żeby nie wpakować się na minę.
Korozja w tych autach nie jest wymysłem volkswagenowców, przygotuj się, na nią i albo się przyzwyczaisz i polubisz albo będziesz się wściekał patrząc na nią.
W obu autach już dawno powinna się ujawnić i nie wierzę, że są od niej wolne. Pozostaje pytanie jak bardzo zainfekowane, lub jak bardzo poprzedni właściciel kochał auto i o nie dbał.
W pierwszej maździe masz lpg. Ważne od jakiego czasu, jak serwisowana, czy wykonywane były regulacje zaworów (nie jest tanio – w tym przypadku to 1/10 wartości auta) dodatkowo należy o to dbać i kontrolować.
Lewa krawędź przedniego zderzaka nie jest spasowana, ale nie musi to od razu świadczyć o jakiejś tragedii.
Zastanawia mnie historia auta.. co się z nim działo , skoro w Holandii miał jednego właściciela przez rok, a w Polsce zarejestrowany został dopiero w 2018r – temat do wyjaśnienia.
Miałem okazję prowadzić mazdę z silnikiem 150kM i 5-o biegową skrzynią manualną. Nie powaliła mnie ani mocą ani prowadzeniem.
Silnik 1,6 jest bardziej popularny i dość powszechny.
Z tych dwu wg mnie mniejszą miną powinna być ta mazda z pierwszego linka z silnikiem 1,6, ale osobiście kupiłbym w benzynie i sam zagazował – od początku panujesz nad sytuacją..
Oba ogłoszenia obarczone są dużym ryzykiem, bez miernika grubości powłoki lakierniczej, kolegi który się zna na autach i kontroli na kanale lub w SKP nie podejmowałbym się zakupu.
Bardzo uważaj...
Wymiana maski oraz drzwi ze względu na korozję?? Maskę wymieniał, a nie naprawiał tylnych błotników które tego wymagają?
Jest pewna zbieżność.. Wymiana maski oraz przedniej szyby.. wszystko można wytłumaczyć ale nie we wszystko należy wierzyć.
W obu przypadkach byłbym bardzo ostrożny.
Jeśli się nie znasz ogólnie na mechanice i blacharce (nie każdy musi się znać) to koniecznie jedź z kimś, kto kupował już niejedno auto, żeby nie wpakować się na minę.
Korozja w tych autach nie jest wymysłem volkswagenowców, przygotuj się, na nią i albo się przyzwyczaisz i polubisz albo będziesz się wściekał patrząc na nią.
W obu autach już dawno powinna się ujawnić i nie wierzę, że są od niej wolne. Pozostaje pytanie jak bardzo zainfekowane, lub jak bardzo poprzedni właściciel kochał auto i o nie dbał.
W pierwszej maździe masz lpg. Ważne od jakiego czasu, jak serwisowana, czy wykonywane były regulacje zaworów (nie jest tanio – w tym przypadku to 1/10 wartości auta) dodatkowo należy o to dbać i kontrolować.
Lewa krawędź przedniego zderzaka nie jest spasowana, ale nie musi to od razu świadczyć o jakiejś tragedii.
Zastanawia mnie historia auta.. co się z nim działo , skoro w Holandii miał jednego właściciela przez rok, a w Polsce zarejestrowany został dopiero w 2018r – temat do wyjaśnienia.
Miałem okazję prowadzić mazdę z silnikiem 150kM i 5-o biegową skrzynią manualną. Nie powaliła mnie ani mocą ani prowadzeniem.
Silnik 1,6 jest bardziej popularny i dość powszechny.
Z tych dwu wg mnie mniejszą miną powinna być ta mazda z pierwszego linka z silnikiem 1,6, ale osobiście kupiłbym w benzynie i sam zagazował – od początku panujesz nad sytuacją..
Oba ogłoszenia obarczone są dużym ryzykiem, bez miernika grubości powłoki lakierniczej, kolegi który się zna na autach i kontroli na kanale lub w SKP nie podejmowałbym się zakupu.
Bardzo uważaj...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości