Witam szanownych forumowiczów
Pod koniec stycznia noszę się z zamiarem zakupu Mazdy 3. Oferta prywatna, auto ma być przystosowane do wszystkich norm europejskich.
Wklejam zdjęcia auta po dzwonie (raport z autoauction).
Czy myślicie że był to poważny dzwon ?. Za bardzo nie znam się na tym. Dziwi mnie że na zdjęciach z raportu koło od strony kierowcy jest całe- z jednej strony to dobrze.
(Kurtyna w fotelu wystrzeliła, ma być wymieniona na używkę)
Dodaję jeszcze nr VIN : 3MZBN1V7XHM112350
Mazda3 2.0 Pb, 2017, (oferta prywatna), 52.000 zł, Głogów Małopolski.
Strona 1 z 1
Trzeba dobrze sprawdzić geometrię i sanki. Przy takim strzale na bank uszkodziło amortyzator, zwrotnice, no i zapewne wahacz. Jesli geometria będzie ok i auto nie będzie ściągało to wg mnie nie ma się czego bać, oczywiście przy dobrej cenie. Pytanie co z progiem, bo na zdjęciu nie widać.
Co do przedniego zawieszenia to przy takim słabym uderzeniu sanki na 100% całe, zwrotnica może być prosta, mcperson najprawdopodobniej zgięty no i też w tych mazdach łożyska są bardzo słabe także łożysko też do wymiany. Kurtyna wywalona, poduszka w fotelu również, aby tylko dobrze to zrobił bo kurtyna napewno bedzie musiał wymienić bo do regenracji nie odda auta ze stanów przychodzą ze specjalnie pociętymi kurtynami żeby nie regenerować. Tylny lewy błotnik do wymiany raczej samo poszycie zewnętrzne także też bez tragedii. Ogólnie szkoda delikatna można powiedzieć taka większa obcierka. Jeśli będzie na gotowo za te 52 tys. to super cena.Przebieg 20 tys. mil też nie jest duży także no. Pozdrawiam.
p.s. i to nie jest 17 rok tylko końcówka 16.
p.s. i to nie jest 17 rok tylko końcówka 16.
Podejrzanie to wygląda, to może być taki "przypudrowany" rupieć, a niestety można takowe spotkać na aukcjach w USA. Ciekawi mnie dlaczego na zderzaku i masce nie ma śladów uszkodzeń? Słupek A na bank uszkodzony, drzwi z tyłu dziwnie odstają u góry – taka przycierka nie powinna ich tak odkształcić. A sanki to ja skrzywiłem w Maździe 6 waląc w wysoki krawężnik.
Zdjęcie bez błotnika i drzwi z podniesioną maską i wszystko będzie jasne.
Zdjęcie bez błotnika i drzwi z podniesioną maską i wszystko będzie jasne.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
bez zbędnego lukrowania, ogarniam tematy jako ekspert motoryzacyjny i rzeczoznawca plus kupiłem ostatnio M3 2014, oglądałem też uszkodzone. Pierwszy fakt, kupiłem 2014 rok 2.0 165 HP z przebiegiem 39 000 km niemalowana za 54 k > ze Szwecji, więc się da.
Drugi fakt, auto uszkodzone jak już na dzień dobry tak patrze to lekko Cię będzie to kosztowało > 10 000 wzwyż, 2-3 nowe elementy, może próg, poduszka, spawanie progu, dodatkowo przy uderzeniu bocznym nie wierze ze u gory pofałdowany błotnik i od dołu a koło nie dostało, koło na bank podmienione a tym samym zwrotnica mcpherson, sanki to wszystko może ciągnąć za sobą i wszystko trzeba sprawdzić.
Dodatkowo przy boczniaku trzeba auto wziąść na samym początku na płytę – sprawdzenie i naciągnięcie – 800-2000 pln w zależności od sprzętu i lokalizacji, geometrią nie wszystko wyregulujesz, taka prawda.
Elementy szpachlowane i spawane – mniejsza odporność na rdzę, większe szanse na wychodzenie rdzy po 2-3 latach na spawach lub od spodu, plus sprzedając auto za 3-5 lat masz auto jeb*ne, gdzie każdy vin sprawdzi i już wie co było uszkodzone a tymsamym wartość rezydualna pojazdu idzie w dół.
Jak coś to pisz, coś mogę doradzić.
Cheers
Drugi fakt, auto uszkodzone jak już na dzień dobry tak patrze to lekko Cię będzie to kosztowało > 10 000 wzwyż, 2-3 nowe elementy, może próg, poduszka, spawanie progu, dodatkowo przy uderzeniu bocznym nie wierze ze u gory pofałdowany błotnik i od dołu a koło nie dostało, koło na bank podmienione a tym samym zwrotnica mcpherson, sanki to wszystko może ciągnąć za sobą i wszystko trzeba sprawdzić.
Dodatkowo przy boczniaku trzeba auto wziąść na samym początku na płytę – sprawdzenie i naciągnięcie – 800-2000 pln w zależności od sprzętu i lokalizacji, geometrią nie wszystko wyregulujesz, taka prawda.
Elementy szpachlowane i spawane – mniejsza odporność na rdzę, większe szanse na wychodzenie rdzy po 2-3 latach na spawach lub od spodu, plus sprzedając auto za 3-5 lat masz auto jeb*ne, gdzie każdy vin sprawdzi i już wie co było uszkodzone a tymsamym wartość rezydualna pojazdu idzie w dół.
Jak coś to pisz, coś mogę doradzić.
Cheers
Zderzak przendi ma ślad po obcierce... słąbo widać ale widać bo ogólnei auto obtarło się o może tira ? bo ma dużo śladow po czymś czarnym (oponie?) drzwi tylne przytwarte bo dostały dołem i napewno deczko dolny zawias się wygiął. Sanki napewno dobre widziałe nieraz mocniejsze strzały i nie wiem cyz poprostu może na stany są mocniejsze sanki ale one naprawdę muszą dostać konkretnego strzała a tutaj ? widać koło delikatnie wyszczerbione lekko lezy także słabe uderzenie.
szkoda,że teraz chcesz kupić ja prawdopodobnie na jesień będę moją sprzedawał.
Adoz, zauważ jak wgnieciony jest błotnik. Koło musiało mocno dostać. Ja przy podobnym strzale w przednie koło miałem przesunięte sanki, uszkodzoną zwrotnicę, amortyzator i coś tam jeszcze. O dziwo wahacz przeżył. Porównaj sobie teraz zdjęcie moje i to kolegi. Tam musiało być mocniej
Adoz napisał(a):musiał dziwnie dostac ogolnie ale w coś dziwnego wjechac bo zderzak nie połamany lampa cała koło jako tako też także dziwnie.
Nie dziwnie dostał, tylko zwyczajnie ktoś ładnie przypudrował i udaje, że jest lepiej niż w rzeczywistości.
Jak drzwi z tyłu tak wygięło, że u góry można pięść włożyć, to wszystko pod błotnikiem, słupki i progi do zrobienia.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Panowie bardzo dziękuję za zaangażowanie się w wymianę opinii, wszystkie biorę na poważnie i są pomocne. Rozmawiałem ze sprzedającym, Wydaje się, że człowiek jest uczciwy, – 2 osoby z pracy, kupowały u niego mazdy (też 3 ) 2 lata temu i są zadowolone, z gadki wydaję się tez wszystko ok. Przed Świętami byłem oglądać auto i jest po wymianie błotnika, próg też był wymieniany, tylne drzwi, w tym tygodniu, wymieniona kurtyna w fotelu (używana). Do zrobienia zostało wstawić czujniki parkowania- tylne. Przed zakupem podjadę sobie do ASO do mazdy w Rzeszowie do Czacha, aby posprawdzać auto.
Na pewno zwrócę uwagę na to przednie koło,żeby sprawdzić jak dostało i tak jak pisaliście amortyzator, kolumna phersona, wahacz. Na co jescze, poz wspomnianymi, powinienem zwrócić uwagę.
PS Krzychuu86
chcę kupić na wiosnę, bo chcę sprzedać swoje Volvo mam do kwietnia przegląd i badania techniczne
Na pewno zwrócę uwagę na to przednie koło,żeby sprawdzić jak dostało i tak jak pisaliście amortyzator, kolumna phersona, wahacz. Na co jescze, poz wspomnianymi, powinienem zwrócić uwagę.
PS Krzychuu86
chcę kupić na wiosnę, bo chcę sprzedać swoje Volvo mam do kwietnia przegląd i badania techniczne
- Od: 15 sty 2020, 15:24
- Posty: 4
- Auto: Volvo 2.0D 2005
Machu1990 napisał(a):chcę kupić na wiosnę, bo chcę sprzedać swoje Volvo mam do kwietnia przegląd i badania techniczne
Ja w lutym jadę na 4 serwis bo mam jeszcze gwarancje do 2021r daj znac w tym kwietniu jak będziesz zainteresowany to pisz na priv przedstawie Ci ofertę.
Szloda że nikt nie zwrócił uwagi że auto kupione na Autoauction ( już po podpicowaniu – chociaż by felga wymieniona a co wewnątrz ? ) .Rzeczywisty stan po wypadku (zdjęcia i opis ) po wykupieniu raportu Carfax. No ale na zdjęciach z Autoauction lepiej to wygląda – tak się robi pieniądze.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości