Mazda5 Pb 2.0, 2009, (otomoto: 6058440855), 20.900 zł, Gdańsk.

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez wstr » 3 lip 2019, 11:14

Witam kolegów!

Jestem tu nowy, a w moim sercu tylko Japońce.

Śmigam teraz Hondą Accord VI gen, ale rodzina się powiększa i poszukuję czegoś bardziej pakownego.
Wybór padł na Mazdę 5.
O walorach chyba nie muszę mówić :)

Mam na tapecie taki egzemplarz:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-5-m ... 4c1ce914f8

zleciłem jej przegląd rzeczoznawcy i takie są wyniki:
https://www.motocontroler.com/raporty/r ... AzNDAxMjM=

Przestraszyłem się zgnilizny pod spodem...

Czy możecie mi podpowiedzieć na podstawie raportu i zdjęć, czy to faktycznie już padaczka i polski przegląd wbił Pan Zdzisław za flaszkę, czy jeszcze się tym pośmiga kilka lat?

Jak wyglądają podwozia w 10 letnich 5tkach z zasady?
Czy większość będzie już miała podjedzone podłużnice?


Wydaje mi się, że to dobre miejsce na takie pytanie, jeśli nie bardzo proszę o znak-sygnał od moderatorów.

Pozdrawiam
Wojtek
Początkujący
 
Od: 3 lip 2019, 11:02
Posty: 3
Skąd: Poznań
Auto: jeszcze Honda Accord Sedan VI gen., poszukuję Mazdy 5, gen. 1

Postprzez e-tomek » 3 lip 2019, 12:00

Auto z Danii.
2 właścicieli w DK.
Przebieg by się zgadzał :
https://selvbetjening.trafikstyrelsen.d ... F600340123
Eksportowana w całości.

Niestety Mazdy z tamtych lat tak mają.
Jak kupować Mazde to najlepiej... sprzedać zanim będzie miała 8 lat, ewentualnie kupujesz i robisz jakąś profesjonalną konserwację, łatwiej też będzie sprzedać za kilka lat.
Warto też by opukać te różne miejsca, podłogę, progi, by znać stan faktyczny, czy to tylko nalot, czy niestety coś więcej.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 16:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez rafik85 » 3 lip 2019, 12:11

Tylko to nie 2009r, max 2008,rudy nalot to norma,wyczyścić zabezpieczyć i jeździć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 09:15
Posty: 904 (0/19)
Auto: 3 2.5 awd 250KM 2022
mx5 2.0 184KM 2021
Cx5 2.5 awd 2016
Diagnostyka kodowania itp

531640670

Postprzez wstr » 3 lip 2019, 14:18

Dzięki za odpowiedzi!

Problem jest właśnie taki, ze ja jestem w Poznaniu,a ona w Gdańsku i jazda żeby opukać się nie kalkuluje...

Zdaję sobie sprawę, że z tych lat będą tak wyglądały.

Tych podłużnic się boję, ale chyba nie do końca uzasadnione te obawy.

No i cena jest ciekawa jak na bezkolizyjne auto z tych lat.

Ogólnie to nie wygląda to chyba na szrot kompletny i jeszcze z 5-6 lat by się pojeździło przy inwestycji ok 5-7 tysięcy na ten spód.

Jak myślicie?

Powiedzcie też proszę jak wygląda robota na sprzęgle? Bardzo ciężko się tam dobrać, droga jest robocizna? Samo sprzęgło kosztuje ok 800 – 1000 PLN, robocizna drugie tyle (oczywiście mniej więcej).
Początkujący
 
Od: 3 lip 2019, 11:02
Posty: 3
Skąd: Poznań
Auto: jeszcze Honda Accord Sedan VI gen., poszukuję Mazdy 5, gen. 1

Postprzez talk_about85 » 4 lip 2019, 07:17

Z mojego dotychczasowego doświadczenia patrząc po zdjęciach podwozia stwierdzam że nikt przy tym raczej nigdy nic nie robił. Etap nalotu już minął, widać że to poszło głębiej. Jak głęboko to tylko młotek i śrubokręt. Z przeglądami to jest różnie, czasami nawet flaszki nie trzeba. Auto jest z Danii tam często są konserwowane, wygląda że nie była. Pisałem to nie jeden raz jeśli Mazda z tamtych lat to próbowałbym od makaroniarzy albo Francja. Konserwacja u nas w kraju, ale to też temat rzeka i jak ktoś myśli 5-7 lat pojeździć to dobra opcja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 22:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez wstr » 4 lip 2019, 07:23

Dziękuje bardzo za opinie!

Poszukam zatem dalej, a na razie zostaje w rodzinie Honda :)
Początkujący
 
Od: 3 lip 2019, 11:02
Posty: 3
Skąd: Poznań
Auto: jeszcze Honda Accord Sedan VI gen., poszukuję Mazdy 5, gen. 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Moto