Witam Was serdecznie.
Wybieram auto i padło na Mazdę3.
Vin:
JMZBLA4F701125916
Sprowadzana, ale z drugiej strony piękna mazda, automat, czy ktoś miałby chwilę żeby rzucić okiem na aukcje czy nie wydaje się podejrzana? Oglądałem ceny to wydaje się normalna cena w miarę za ten samochód, ale jestem laikiem w temacie tych samochodów.
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-p ... BDzub.html
Z góry dzięki!
Pozdrawiam,
Paweł
Mazda3 2.0 Pb, 2009, (otomoto: 6052952627), 24.900 zł, Sosnowiec.
Strona 1 z 1
Byłem dzisiaj. Ogólem bardzo ładne auto, zero rdzy na nadwoziu, lakier 80-220( na masce jakby była podwójna warstwa). Widać że było coś robione ze zderzakiem przednim bo jest lekko źle spasowany i może ma trochę inny odcień (zalezy jak patrzyłem). Jedna z lamp przednich matowa drugą jak nówka więc albo wymieniana albo ta druga była wymieniana na jakąś gorszej jakości i zmatowiała. Są miejsca przetarc, ale nic strasznego. Widać odpryski na dachu od kamieni niestety. No i największy minus na masce jest duża rysa z popękanym lakierem. Jest to zamalowane czymś przypuszczam, żeby nie rdzewiało, trochę szpeci. Szyba ma że 2-3 odpryski dość głębokie, ale myślę że specjalista jest w stanie to jakoś zabezpieczyć. Silnik chodzi bez zarzutu, klima też, nie sprawdziłem jedynie grzanych foteli.
Wszystkie śruby wyglądają na oryginalne, nie są poscierane. Jedyne co mnie zdziwiło to brak osłony górnej z silnika. Czy to normalne czy może o czymś już świadczyć?
Fotele w dobrym stanie lekka plama z tyłu ale to chyba detale. Lewarek skrzyni porysowany ale to plastik, więc nie jestem zdziwione. Ogólem na plus, bardzo podoba mi se to auto, ale nie chciałbym wejść na minę. Na przeglądzie nie bylem jeszcze z nią, ale muszę, trochę się boje ze trafi się jakiś ugadany typ od handlarza i cos zataja.
Czy jest jakiś temat na forum w którym byłoby wylistowane na co zwrócić uwagę w szczególności?
Wszystkie śruby wyglądają na oryginalne, nie są poscierane. Jedyne co mnie zdziwiło to brak osłony górnej z silnika. Czy to normalne czy może o czymś już świadczyć?
Fotele w dobrym stanie lekka plama z tyłu ale to chyba detale. Lewarek skrzyni porysowany ale to plastik, więc nie jestem zdziwione. Ogólem na plus, bardzo podoba mi se to auto, ale nie chciałbym wejść na minę. Na przeglądzie nie bylem jeszcze z nią, ale muszę, trochę się boje ze trafi się jakiś ugadany typ od handlarza i cos zataja.
Czy jest jakiś temat na forum w którym byłoby wylistowane na co zwrócić uwagę w szczególności?
- Od: 24 lut 2019, 12:32
- Posty: 7
Może pogadaj z Tadziolem – ma warsztat w Katowicach i może oceni ją w zakresie kondycji technicznej.
Nówka lampa i malowana maska sugerują czerwoną lampkę – zabierz ją do SKP. Za kilkadziesiąt złotych zrobisz całą ścieżkę. Poproś diagnostę o weryfikację przodu pod kątem dzwonka.
Nówka lampa i malowana maska sugerują czerwoną lampkę – zabierz ją do SKP. Za kilkadziesiąt złotych zrobisz całą ścieżkę. Poproś diagnostę o weryfikację przodu pod kątem dzwonka.
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Witam,
Byłem przejechać się samochodem. Bardzo fajnie chodził skrzynia nie wydawala niepokojących dźwięków, jedyne co mnie zastanawia to to, że na zimnym silniku po zmienieniu pozycji drążka z P na R gwałtownie spadły obroty (do ok 1k, gdzieś z 1.5k bo silnik był dopiero co odpalony więc zimny) oraz ze strony maski było widać jakby silnik został nagle dociążony, co było czuć w całym samochodzie. Jest to normlane w automacie na zimnym silniku? Gdy już auto się rozgrzało to sytuacja nie miała miejsca ponownie.
Oraz drugie pytanie czy to normalne że tylne opony są wyzabkowane? Czy to wina kiepskich opon, kiepskiego stylu jazdy poprzedniego właściciela, czy może mazda tak ma? Da się to jakoś 'naprawic', np przez przełożenie tylnych kół na przód?
Z góry dziękuję za pomoc!
Byłem przejechać się samochodem. Bardzo fajnie chodził skrzynia nie wydawala niepokojących dźwięków, jedyne co mnie zastanawia to to, że na zimnym silniku po zmienieniu pozycji drążka z P na R gwałtownie spadły obroty (do ok 1k, gdzieś z 1.5k bo silnik był dopiero co odpalony więc zimny) oraz ze strony maski było widać jakby silnik został nagle dociążony, co było czuć w całym samochodzie. Jest to normlane w automacie na zimnym silniku? Gdy już auto się rozgrzało to sytuacja nie miała miejsca ponownie.
Oraz drugie pytanie czy to normalne że tylne opony są wyzabkowane? Czy to wina kiepskich opon, kiepskiego stylu jazdy poprzedniego właściciela, czy może mazda tak ma? Da się to jakoś 'naprawic', np przez przełożenie tylnych kół na przód?
Z góry dziękuję za pomoc!
- Od: 24 lut 2019, 12:32
- Posty: 7
Tak ma być,na zimnym załącza ssanie i są wyższe obroty dlatego zmiana jest aż tak wyczuwalna.Opony ząbkuje z wielu powodów ale póki nie są ewidentnie zjechane z którejś strony to tylko wymienić opony i tyle.Moze być za dużo wiatru i też wyząbkuje.
Dzięki. :–)
Pytam bo zauważyłem że na zimnym silniku jest tak jakby ciągnięty w dół, zakładam że to normalka bo napęd jest przenoszony wtedy na skrzynie, olej zimy i gęsty to to tak wygląda. Wolę dopytać bo nie znajduje nic na ten temat, a laik jestem w temacie.
Pytam bo zauważyłem że na zimnym silniku jest tak jakby ciągnięty w dół, zakładam że to normalka bo napęd jest przenoszony wtedy na skrzynie, olej zimy i gęsty to to tak wygląda. Wolę dopytać bo nie znajduje nic na ten temat, a laik jestem w temacie.
- Od: 24 lut 2019, 12:32
- Posty: 7
A moją kolega by nie był zainteresowany? Cena podobna, a i całkiem dobrze gra
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8&t=208762
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8&t=208762
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości