Strona 1 z 1
Mazda3 2.0 Pb, 2011, (oferta prywatna), 27.300 zł, Berlin (DE).

Napisane:
15 gru 2017, 12:21
przez wesolykapselek
Panowie takie pytanie. Ile może kosztować zrobienie tej fury? Biorąc pod uwagę cenę rzędu 28000 PLN bez podatków i kosztów sprowadzenia.
Screenshot ogłoszenia:
link do PrtScDwa najbardziej istotne zdjęcia:
Ćwiartka tylna plus drzwi to w sumie grosze na rynku ale zawieszenie? Znajomy który posiada pierwszą generację twierdzi, że tam zawieszenie jest dosyć skomplikowane i może być drogawe do zrobienia.
Sam właściciel twierdzi, że uszkodzona jest oś więc liczę się z tym, że cała belka naturalnie do wymiany i nawet nie ma co próbować reanimować.
Re: Mazda3 2.0 Pb, 2011, (oferta prywatna), 6500€, Berlin (DE)

Napisane:
16 gru 2017, 00:43
przez rafik85
Coś drogo jak za auto do naprawy.
Re: Mazda3 2.0 Pb, 2011, (oferta prywatna), 6500€, Berlin (DE)

Napisane:
16 gru 2017, 10:12
przez wesolykapselek
Czy ja wiem czy drogo.
W tej wersji z taką kilometrówką to w Polsce by chodziły w cenie 38-40k PLN.
Tutaj naprawa nie musi być droga. Kwestia czy jest do czego zamontować nowe zawieszenie bo jak patrzyłem po necie to ćwiartka czy drzwi nie są drogie.

Napisane:
16 gru 2017, 10:18
przez marcin255
wesolykapselek napisał(a):że cała belka naturalnie do wymiany
z tyłu jest wielowahacz
Re: Mazda3 2.0 Pb, 2011, (oferta prywatna), 6500€, Berlin (DE)

Napisane:
16 gru 2017, 11:13
przez wesolykapselek
Formalnie tak. Ale o dziwo na allegro jak wpiszesz "mazda wielowahacz" to nic nie znajduje za to "mazda belka" to już ogłoszeń od cholery i ciut ciut.

Napisane:
16 gru 2017, 12:32
przez e-tomek
wesolykapselek napisał(a):W tej wersji z taką kilometrówką to w Polsce by chodziły w cenie 38-40k PLN.
Ale to nie auta po wypadku, tylko z nienaganną historią.
Poza tym pamiętaj, że kiedyś takie auto będziesz sprzedawał ... jako bezwypadkowego nie sprzedasz, bo widać jak na dłoni, że pewne newralgiczne elementy zostały uszkodzone.
I chyba najważniejszy aspekt – pewność auta, którym się jeździ i bezpieczeństwo.
Osobiście bym za darmo takiego nie wziął.
Re: Mazda3 2.0 Pb, 2011, (oferta prywatna), 27.300 zł, Berlin (DE).

Napisane:
17 gru 2017, 11:07
przez rafik85
Niektórzy nisko cenią życie jeżdżących takim autem ludzi...
Dopisano 17 gru 2017, 10:08:
Powypadkowym mówimy NIE
Re: Mazda3 2.0 Pb, 2011, (oferta prywatna), 27.300 zł, Berlin (DE).

Napisane:
17 gru 2017, 14:45
przez wesolykapselek
Formalnie taki samochód nie musi być powypadkowym. W polskim prawie jest wyraźna różnica pomiędzy wypadkiem a kolizją i tę subtelną różnicę wykorzystują sprzedawcy.
Inna sprawa że zastanawiam się czy faktycznie istnieje jakieś realne zagrożenie dla samochodu takiego jak ten ale naprawionego ze sztuką.
Re: Mazda3 2.0 Pb, 2011, (oferta prywatna), 27.300 zł, Berlin (DE).

Napisane:
17 gru 2017, 18:45
przez rav 75
Nie zastanawiaj się nad zagrożeniem,lepiej określ (po ewentualnym zakupie) czy i jak zamierzasz auto naprawić. Czy uwzględniasz naprawę na nowych,oryginalnych częściach czy na używkach? Gdzie to naprawisz – ASO,porządny niezależny serwis czy może u "Janusza" naciągając pogięte elementy o "gruszkę". Bo jak skalkulujesz naprawę na nowych elementach,w warsztacie wykonującym naprawę zgodnie ze sztuką blacharską (i lakierniczą),gdzie nie szczędzą na materiałach,dostępie do technologii napraw,dbającym o poziom wykwalifikowania kadry, myślę (opierając się o swoje,przeszło kilkudziesięcio letnie doświadczenie w branży) że nie masz się czego bać. Będzie naprawione na pewno dobrze,ale będziesz musiał za to zapłacić,i to nie mało.
I w tym miejscu pojawia się pytanie czy to w ogóle się opłaca? Bo jak przyjdzie Ci do samochodu dopłacić 1/3 wartości za naprawę,opłacić sprawy związane z zarejestrowaniem,okaże się że w tej cenie kupisz podobny ale nie rozbity... Odpowiedz sobie sam.
Re: Mazda3 2.0 Pb, 2011, (oferta prywatna), 27.300 zł, Berlin (DE).

Napisane:
17 gru 2017, 18:57
przez wesolykapselek
No właśnie zakładając wątek liczyłem na konkretnie odpowiedzi odnośnie na przykład kosztów zrobienia zawieszenia (oraz stopnia skomplikowania) w tym samochodzie a nie na stosunek ludzi do samochodów wypadkowych.