Strona 1 z 1

Mazda6 2.0 Pb/LPG, 2008, (otomoto: 6006310855), 20.999 zł, Gniezno.

PostNapisane: 3 kwi 2017, 13:17
przez siwek123
Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Chciałbym prosić wszystkich o opinie o samochodzie który zamierzam kupić.

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2 ... ytRPx.html

Re: https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2-0-16v-147-ps-gaz-sekw-xenon-bose-automat-roczna-g-w-a-r-

PostNapisane: 3 kwi 2017, 14:27
przez e-tomek
Cześć, jeśli chcesz pełniejszych informacji o aucie to załatw VIN i podaj w tym temacie, się sprawdzi auto w dekoderze.
Do tego polecam Tobie ten wątek by sprawdzić auto:
viewtopic.php?t=150511&f=92
to sobie sprawdzisz ten udokumentowany przebieg.

Rok produkcji będzie 2006 albo 2007.

Na kołach na pewno nie przyjechał, bo gdyby przyjechał to handlarz nie omieszkałby porobić zdjęcia z blachami niemieckimi.

"ważne oc oraz tablice na dojazd do domu"
– bzdura. Jak tablice mogą być ważne, jeśli auto nie jest nigdzie zarejestrowane?
Poczytaj:
http://www.auto-swiat.pl/prawo/uwaga-fa ... lice/s4xqn

Popatrz sobie na inne auta od tego handlarza ... każde sprowadzone na kołach ok. 750km i od pierwszego właściciela :D

Re: https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2-0-16v-147-ps-gaz-sekw-xenon-bose-automat-roczna-g-w-a-r-

PostNapisane: 3 kwi 2017, 14:38
przez siwek123
Zauważyłem też ,że sprzedający ma jeden opis dla wszystkich samochodów. Dane i wyposażenie się różni.
Ale cóż ,jeśli chodzi o automat to za dużego wyboru nie ma

Dopisano 4 kwi 2017, 08:01:

Wlaśnie zdobyłem vin : JMZGY19F771472710

Re: Mazda6 2.0 Pb/LPG, 2008, (otomoto: 6006310855), 20.999 zł, Gniezno.

PostNapisane: 8 kwi 2017, 21:18
przez e-tomek
Production Date: 27.06.2007

Sprawdzałeś auto miernikiem grubości lakieru? – bo z tej perspektywy łączenie na słupku i maska / błotnik średnio wygląda:

836077993_1_1080x720_20-16v-147-ps-gaz-sekw-xenon-bose-automat-roczna-g-w-a-r-a-n-c-j-a-gniezno_rev071.jpg

Re: Mazda6 2.0 Pb/LPG, 2008, (otomoto: 6006310855), 20.999 zł, Gniezno.

PostNapisane: 12 kwi 2017, 10:53
przez siwek123
Byłem w sobotę go oglądać. Zmierzyłem lakier i wyszło że cały jest oryginał wszędzie poniżej 100 mikronów. Wszystkie przerwy równe.
Tylko jak wszedłem pod spód się okazało, że cały układ wydechowy jest skorodowany, ale szczelny. Osłony katalizatora w połowie nie ma.i trochę rdzy od spodu pod progami. Jeszcze dwa małe bąbelki na tylnym nadkolu od wewnątrz. I właśnie ta rdza mnie trochę przyhamowała. Nie wiem czy to eliminuje taki samochód ?? Macie podobnie?