Nikt tutaj nie operuje cenami handlarskimi za granicą, bo wiadomo jak rynek działa.
A takie Mazdy w DE od osoby prywatnej krążą w okolicy 9000 EUR, także o jakich 6000 EUR piszesz?
Poza tym nie wiem czy miałeś do czynienia z takim rynkiem, ale jak ktoś ma dobre auto, to raczej handlarzowi za bezcen nie odda.
I jak takie Mazdy krążą w okolicach 9000 EUR to handlarz (niemiecki) stara się je kupić jak najtaniej, niech to będzie 8000 – 8500 EUR, żeby wystawić za 10000 – 11000 EUR, tak to działa, i to, co pokazuje Mobile jest tego doskonałym przykładem:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... AsArray=KWI jak zerkniesz na jakąś tańszą ofertę to nie dziwi:
"Wir sprechen
Deutsch, Pусский, Slovenščina, English, Italiano, Polski"
albo ... "Reparierter Unfallschaden" ... ale kto by zwracał uwagę na detale, jak liczy się tylko cena (dla niektórych).
Wymiana hamulców w DE to duże koszta?

To nie auto za 1500 EUR.
Zawieszenie w aucie z 85 000 km? – tam nic nie trzeba wymieniać, bo jeździ jak nówka (jeśli bezwypadkowe, zadbane), jedyne co, to klocki pewnie były raz zmieniane, i akumulator.