Jak ktoś będzie jechał oglądać to polecam być czujnym. Ja po wpadce sprzedającego z rokiem produkcji odpuszczam, bo skoro tu oszukuje to nie chce wiedzieć co będzie dalej...
https://www.olx.pl/oferta/mazda-3-mazda ... 5cc8eddd51
tel: 509-004-258 509004258
VIN: JMZBK14F251186354
Otomoto logi: Wojceich
Sprzedawca próbuje coś ukryć, wystawił auto jak 2005 rocznik, po sprawdzeniu nr VIN auto jest z 2004 rocznika. Na prośbę przesłania zdjęcia dowodu z datą nie było odpowiedzi. Przesłał za to zdjęcie z uszkodzeniami lakieru, podobno tydzień temu puknięty przez jego żonę na światłach. Wklejam zdjęcie dla potomnych:
Jeśli chodzi o wypadkową przeszłość, sprzedawca potwierdził że było coś robione ale nie pamięta i że ogólnie on się nie zna. Sprawiał dziwne wrażenie typowe dla handlarza:
– Nie znam się.
– Żona nim jeździ tylko do pracy.
– Tak naprawdę to nie wiem czy chce go sprzedać. Co ja kupie w tych pieniądzach?
Mazda3 2.0 Pb/LPG, 2005, (olx: 275628373), 15.500 zł, Limanowa.
Strona 1 z 1
Nie sprawdziłeś auta, nazywasz oszustem bez potwierdzenia. Z taką opinią to chyba na onet powinieneś się udać, bo dla mnie jesteś niepoważny. Gdybyś chociaż to auto obejrzał...
Auto w dowodzie rejestracyjnym ma datę pierwszej rejestracji, a nie produkcji i tym najczęściej właściciele się posługują. Jeśli to "Wiesiek z Kopydłowa" to dla niego ta data może być datą produkcji, bo o czymś takim jak dekoder vin w życiu nie słyszał. Przykładowo, ja mam auto ze startem gwarancji 10 stycznia, w jednym dekoderze podawany rok produkcji to właśnie ten rok, w innym dekoderze poprzedni z jakimś dniem z grudnia, w jeszcze innym z listopada, w DSR od Marianka ten własnie startu gwarancji.
Ja nie twierdzę, że sprzedający nie ma czegoś za uszami, ale opamiętajmy się zanim kogoś zbesztamy tylko na podstawie naszego widzimisię.