Mazda Xedos 9 2.5 Pb, 2002, (otomoto: 6008067927), 10.600 zł, Kostrzyn n. Odrą.

Ta Mazda była wystawiona na sprzedaż na forum. Prosiłem o wstępną rezerwację. W dniu dzisiejszym zrobiłem osobistą inspekcję auta. Nie będę wchodził w osobiste relacje. Przedstawię suche fakty, bez emocji.
http://otomoto.pl/oferta/mazda-xedos-9- ... 8eaf7f7f15

Skupię się na mechanice.
Auto na pierwszy rzut oka zgodne z opisem. Ale... i tu zaczynają się schody.
Zawieszenie:
Przyczepność przód- po 74% na stronę-bardzo dobrze
Przyczepność tył- 80% na stronę- bardzo dobrze.
Hamulce-przód , tył – wszystko bardzo dobrze.
Przód:
Wahacze przednie górne( półksiężyce) obydwa do wymiany.
Tył:
Drążki do wymiany. Końcówki do wymiany.
Opony letnie na aucie- do wymiany na już.
Niestety, ale skrzynia biegów do roboty. Z sekcji P na R , po przełączeniu oczekujemy około 2 s i ... nagle dosyć mocne szarpnięcie :– Z biegu 1 na 2 odczuwalne szarpnięcie. Z 2 na 3 już mniej. Z 3 na 4 jest okey. Generalnie skrzynia do roboty. Jak nie teraz, to za chwilę, ale bez tego się nie obejdzie.
Podwozie obejrzałem i oprócz dwóch miejsc( dosyć mocno skorodowanych -wysokość ściany grodziowej – trzeba to już ogarnąć) wygląda bardzo przyzwoicie.
Szkoda takiego samochodu. Oby się nie zmarnował. Jeżeli właściciel nie zainwestuje w samochód w najbliższym czasie, czeka równia pochyła. Żal będzie patrzeć.
Złożyłem ofertę 9000, ale właściciel nie zgodził się na moją propozycję. Za miesiąc na OIOM będzie za późno, kupię inny samochód.


Skupię się na mechanice.
Auto na pierwszy rzut oka zgodne z opisem. Ale... i tu zaczynają się schody.
Zawieszenie:
Przyczepność przód- po 74% na stronę-bardzo dobrze
Przyczepność tył- 80% na stronę- bardzo dobrze.
Hamulce-przód , tył – wszystko bardzo dobrze.
Przód:
Wahacze przednie górne( półksiężyce) obydwa do wymiany.
Tył:
Drążki do wymiany. Końcówki do wymiany.
Opony letnie na aucie- do wymiany na już.
Niestety, ale skrzynia biegów do roboty. Z sekcji P na R , po przełączeniu oczekujemy około 2 s i ... nagle dosyć mocne szarpnięcie :– Z biegu 1 na 2 odczuwalne szarpnięcie. Z 2 na 3 już mniej. Z 3 na 4 jest okey. Generalnie skrzynia do roboty. Jak nie teraz, to za chwilę, ale bez tego się nie obejdzie.
Podwozie obejrzałem i oprócz dwóch miejsc( dosyć mocno skorodowanych -wysokość ściany grodziowej – trzeba to już ogarnąć) wygląda bardzo przyzwoicie.
Szkoda takiego samochodu. Oby się nie zmarnował. Jeżeli właściciel nie zainwestuje w samochód w najbliższym czasie, czeka równia pochyła. Żal będzie patrzeć.
Złożyłem ofertę 9000, ale właściciel nie zgodził się na moją propozycję. Za miesiąc na OIOM będzie za późno, kupię inny samochód.