
błotnik przedni prawy robiony 100-850 mikronów grubości
błotnik tylny lewy robiony 80-1400um, lampa wymieniana, wszystkie lampy trochę parują...
drzwi tylne lewe 100-200 um
pozostałe elementy lakierniczo ok, niewielkie odpyski na masce ale to normalne
ślady rdzy na podwoziu, miska olejowa z ogniskami korozji,
szyby ok
do wymiany klocki tył i przód, opony tył od nowości nie wymieniane (2006)
brak światła mijania lewego, brak wstecznego.
właścisciel twierdzi, że wymieniał przerdzewiały przewód maglownicy i stąd zapocenia przekładni kierowniczej ale nie widać czy nadal cieknie czy to tylko syf, który został
wyciek oleju z filtra
zapocenia od strony rozrządu
poziom oleju w silniku ponad full, płynu chłodzącego max
tuleje wahaczy (cukierki) do wymiany z tyłu, i wahacze poprzeczne dolne z tyłu całe do wymiany
zbieżność z tyłu do roboty.
błędy z komputera:
B2221 -przełącznik regulacji nateżenia podświetlenia tablicy rozdzielczej poza zakresem
B1261- zwarcie z masą czujnika intesywności promieni słonecznych(klimatyzyacji)
B1318- niskie napięcie akumulatora
wielkie dzięki za opinie! Zdobyłem masę wiedzy na forum dzięki Waszej pomocy.