Mazda3 2.0 Pb, 2005, (allegro: 6347712474), 14.900 zł, Nowa Karczma.

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez Stenis » 22 lip 2016, 15:11

Witam,

Jestem zainteresowany kupnem Mazdy3 z silnikiem benzynowym 2.0. Podczas przekopywania dużej ilości ofert w internecie natknąłem się na ogłoszenie na którym auto na moje oko (jestem kompletnym amatorem) wygląda całkiem ok. W aukcji wstawionych jest bardzo dużo zdjęć wystarczy zjechać nieco poniżej opisu. Czy mógłbym prosić forumowiczów o wyrażenie swojej opinii na temat tego auta? Z góry wielkie dzięki za pomoc.

http://allegro.pl/mazda-3-2-0-benzyna-1 ... ml#thumb/1
Początkujący

Od: 22 lip 2016, 11:24
Auto: póki co brak...

Postprzez e-tomek » 22 lip 2016, 16:17

A nie, na oko to nie patrz, te samochody są przez cały dzień przygotowywane do sprzedaży, stąd lśniący lakier (mycie i polerowanie) i czyste wnętrze (pranie tapicerki) – po prostu są odpicowane. Z jednej strony – pewnie, że fajnie jak czysty, z drugiej – jeśli chodzi o kupno, zawsze można zrobić to samemu, a lepiej wiedzieć co się kupuje, poza tym nie wiadomo jak ostro była robiona polerka.

W ofercie ma też inne, opis praktycznie ten sam.

Kalkulacja średnio trochę wypada, bo nie dał za nią w Niemczech więcej niż 2700 EUR, a to nie jest budżet pozwalający na zakup jakiegoś super egzemplarza, poza tym nie sądzę, że ktoś jeździ lawetą (skoro zwozi więcej samochodów) po osobach prywatnych, tylko zaopatruje się w jakichś komisach.

Niektórzy na tym forum już 6 miesięcy szukają 3-ki 2.0, także jeśli jesteś amatorem to naprawdę musisz być szczególnie uważny, a bez wizyty na podnośniku – by sprawdzić podwozie – ja bym w ogóle nie radził podchodzić do tematu.
A sprawdzić zawsze można, ale dobrze by było zaopatrzyć się we własny miernik grubości lakieru, no i przetrzepać dokładnie.
Forumowicz

Od: 8 gru 2012, 17:03
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez talk_about85 » 22 lip 2016, 16:23