Strona 1 z 1

Mazda6 2.0 Pb, 2010, (otomoto: 6005788331), 53.500 zł, Aleksandrów Łódzki.

PostNapisane: 8 lip 2016, 14:04
przez boleknalolka
Witam
Zamierzam zmienić obecny pojazd CX7 na 6 a konkretnie na http://otomoto.pl/oferta/mazda-6-salon-pl-serwis-aso-i-wl-automat-exclusive-gwarancja-vip-ID6yrFTJ.html#bf0f729dd4
Moje pytanie nie tyle dotyczy samego pojazdu co zamontowanego silnika w nim.
Jest to 155 kucy z 2.0, czyli po lifcie i jak to przedstawia się z awaryjnością tego silnika.
Naczytałem się wiele, nasłuchałem się jeszcze więcej, jak to jest naprawdę czy one są aż takie kiepskie że lepiej wybrać co innego, a jeśli co innego to czego szukać, i jak to się wszystko ma do skrzyni biegów w tym aucie. Że manuale maja problemy to czytałem i jestem tego świadom, ale o automatach ciężko mi coś konkretnego znaleźć.
Jak nie ten dział to proszę przenieść.

Re: Zakup Mazdy

PostNapisane: 8 lip 2016, 18:51
przez rav 75
Szwagier ma 6 gh '08,z automatem,ze 100 kkm przeleciał,skrzynia jak najbardziej w porządku. Do silnika 155 km nie założysz LPG-wtrysk bezpośredni,uważaj na ten komis,słyszałem że kombinatorzy.

Re: Zakup Mazdy

PostNapisane: 8 lip 2016, 20:28
przez jpski
boleknalolka napisał(a):Naczytałem się wiele, nasłuchałem się jeszcze więcej, jak to jest naprawdę czy one są aż takie kiepskie że lepiej wybrać co innego


A gdzieś Ty się nasłuchał i naczytał, że to taki zły silnik <lol>
Toż to nie Mondeo z TDCi tylko Mazda z jednym z lepszych silników <co?>

W tym konkretnym aucie o silnik i skrzynię obawiałbym się najmniej...
Sprawdź historię po VIN u Marianka http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=150511 albo w salonie skoro kupiona w Polsce i jedź na oględziny <spoko>

PostNapisane: 8 lip 2016, 21:32
przez boleknalolka
Co do gazu to nie zamierzam zakładać, co do opinii wiem że mazda to mazda, ale internet ma to do siebie że każdy się wypowiada i można znaleźć naprawdę różne opinie i za i przeciw. A o forum prawdę mówiąc pomyślałem na końcu.
Co do komisu to każdy sprzedawca kombinuje, jak za dużo zacznie kombinować to można go pożegnać.

PostNapisane: 28 lip 2016, 17:26
przez boleknalolka
Byłem widziałem.
Stan wizualny jak najbardziej poprawny.
Z rozmowy ze sprzedawcą wyszło że prawa strona lakierowana bo zadrapany czy coś w tym stylu.
Silnik może i pracuje równo ale chodzi bardzo głośno tak jakby miał łańcuch zaraz wylecieć.
Po krótkiej jeździe mogę stwierdzić że jedno jak nie dwa łożyska (piasty) tylne są do wymiany, no i co najlepsze nawet przy niskich prędkościach ściąga na prawa stronę, czyli musiało być coś więcej niż tylko lekkie zadrapanie.
Ogólnie nie polecam.