
Mazda3 2.0 Pb, 2008, (otomoto: 6005305865), 23.900 zł, Mirostowice Dolne.
Strona 1 z 1
- Od: 16 sty 2016, 17:16
- Posty: 52
- Skąd: Doruchów
- Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero
Procedurę już chyba znasz, VIN i do Marianka i spytaj czy umowa na Niemca, potem możesz ewentualnie myśleć o oględzinach. Zdjęcia to jakaś kpina i tyle można powiedzieć o ogłoszeniu. Pytałeś Blackiego o ewentualne sprowadzenie?
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Mazda- ... 18211.html
data rej. 10.2007 a nie 6.2008
przebieg tez sie nie zgadza, wiec zdjecia nie sa w ogole od tego auta
jakiś przekręt
data rej. 10.2007 a nie 6.2008
przebieg tez sie nie zgadza, wiec zdjecia nie sa w ogole od tego auta
jakiś przekręt
- Od: 7 sie 2009, 22:39
- Posty: 67
- Auto: 323f BJ, DiTD, 90KM, 2000 r.
Czekam za wydrukiem DSR, później oględziny.
- Od: 16 sty 2016, 17:16
- Posty: 52
- Skąd: Doruchów
- Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero
Oględziny przełożone .... Umowa na niemca, ale pojadę zobaczyć. Właściwie powiedzcie co złego jest w kupnie na niemca? Bo to juz któreś z kolei ładne auto które teoretycznie wykluczam ze względu na taką umowę bo tak radzicie. Fakt faktem że zamyka to furtkę w razie niezgodności i próby zwrotu auta. Ale po pierwsze prywatne osoby mają 14 dni na sprzedaż albo muszą rejestrować wiec małe prawdopodobieństwo że mają czas naprawiać rozbitki... po drugie zaoszczędza się troszkę a osoba zarabia za przysługę sprowadzenia.w tym przypadku przebieg jest pewny bo auto serwisowane do 2014 z przebiegiem 102 tys km. Wiec dlaczego nie kupić ?
- Od: 16 sty 2016, 17:16
- Posty: 52
- Skąd: Doruchów
- Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero
Wszystko dobrze, jak jest dobrze...Będziesz miał szkode całkowitą (stłuczka, wypadek, kradzież jak wykupisz AC) i prawdopodobnie zostaniesz z niczym. Opcja numer 2, idziesz do urzędu i pani stwierdza, że coś nie tak w papierach, co wtedy? Handlarz odda kase? Poza tym bierzesz udział w podrabianiu umowy, więc dalej nie musze pisać.
Nie wiem skąd teoria, że prywatna osoba ma 14 dni na sprzedanie auta. Chyba jeszcze nie do końca orientujesz jak to wszystko działa...Ja bym odezwał się do ludzi, co sprowadzają, masz wątek polecanych sprzedawców. Zresztą zrób jak uważasz.
Nie wiem skąd teoria, że prywatna osoba ma 14 dni na sprzedanie auta. Chyba jeszcze nie do końca orientujesz jak to wszystko działa...Ja bym odezwał się do ludzi, co sprowadzają, masz wątek polecanych sprzedawców. Zresztą zrób jak uważasz.
Bo w 14 dni powinna zapłacić akcyzę i później ma 30 dni na rejestrację.
- Od: 16 sty 2016, 17:16
- Posty: 52
- Skąd: Doruchów
- Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero
Pro100wPysk napisał(a):Właściwie powiedzcie co złego jest w kupnie na niemca?
Chcesz dać gościowi 24 ooo PLN a na umowie będziesz miał nazwisko Helmut z Bremen
Jak auto jest kradzione to jesteś w

Umowa na Niemca to fałszerstwo, tworzenie nieprawdziwych dokumentów. Potem to już dodatkowo podpada pod karno skarbowe, a jak wiadomo skarbowy nie popuści. Po za tym to ty zostaniesz z problemem bo facet się wyłga jak dzieciak.
http://www.auto-swiat.pl/jak-sprzedac-i ... emca/c84nb
Pro czytałeś to co ode mnie z linkami dostałeś?
http://www.auto-swiat.pl/jak-sprzedac-i ... emca/c84nb
Pro czytałeś to co ode mnie z linkami dostałeś?
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7011 (210/248)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Pro100wPysk napisał(a):Bo w 14 dni powinna zapłacić akcyzę i później ma 30 dni na rejestrację.
W gwoli ścisłości, 14 dni to jest data od przekroczenia granicy przez auto, samochód kupiłeś w grudniu, przyprowadziłeś w lutym, celnik się pyta kiedy przyprowadzony mówisz 5 dni temu i po problemie. Poza tym jak napisze nową umowę, z datą i kwotą jaką chce to te 14 dni ominie bez zbędnych pytań celnika. 30 dni na rejestracje to tak naprawdę martwy zapis, Wydział Komunikacji nie nakłada kar. Zobacz sobie ile aut stoi w komisach niezarejestrowanych, jak myślisz dlaczego?
Na marginesie istnieje też proceder rejestracji sprowadzonych rozbitych/zepsutych aut. Rejestruje się takie auto oczywiście jako sprawne-jeżdżące, a jakże. Tutaj tylko diagnosta musi wystawić przegląd – wiadomo że z tym w Polsce nie ma problemu. Auto naprawia się kilka miesięcy. Po upływie pół roku sprzedaje się auto, bez płacenia podatków.
Także kolego, najłatwiej jest kupić auto na Niemca, ale z problemami zostajesz Ty. A w kwestii kupna auta, zwłaszcza za taką kwotę radze się nie napalać i dobrze przemyśleć.
Ja was chłopaki rozumiem przeczytałem chyba z 50 stron żeby nie kupować na "niemca" i 50 ,że to jest bezpieczniejsze niż trafienie na rozbitka z normalną umową tylko to wygląda tak kto ma firmę ciągnie same szroty do klepania osoby prywatne tak naprawdę przywożą te bardziej zadbane egzemplarze żeby je opchnąć i zarobić coś tam np przy okazji jak tam pracują. I to się potwierdza w praktyce auta które byłem zobaczyć w komisach/u dealera to śmiech, a te u osób prywatnych są zazwyczaj tymi ładniejszymi egzemplarzami.
Więc gdzie logika
Logicznie myśląc- kupić na niemca! co raczej się udaje bo dzisiaj to tylko akcyza żadnych VAT-ów recyklingów. Akcyza tłumaczenie urząd i sprawdzić czy się papiery zgadzają.....
Poza tym fakt, że jeżdżę nadal golfem gdzie już parę egzemplarzy ładnych mazdy poszło bo nie godziłem się na taką umowę trochę dołuje.
Druga sprawa to firmy te z polecanych które dadan mi kazałeś przeczytać to zazwyczaj mają takie ceny, że poliftingowej wersji nie dostanę za 24 tyś bo już dwa razy z carpasji mi proponował raz kintaro raz top sport i po 28 tysięcy, a to auta niejednokrotnie gorsze od tych co widziałem u prywatnych.
Teraz wszyscy jak jeden mąż mówicie nie umowie na niemca, a pewnie połowa z was tak auta kupiła
Więc gdzie logika
Logicznie myśląc- kupić na niemca! co raczej się udaje bo dzisiaj to tylko akcyza żadnych VAT-ów recyklingów. Akcyza tłumaczenie urząd i sprawdzić czy się papiery zgadzają.....
Poza tym fakt, że jeżdżę nadal golfem gdzie już parę egzemplarzy ładnych mazdy poszło bo nie godziłem się na taką umowę trochę dołuje.
Druga sprawa to firmy te z polecanych które dadan mi kazałeś przeczytać to zazwyczaj mają takie ceny, że poliftingowej wersji nie dostanę za 24 tyś bo już dwa razy z carpasji mi proponował raz kintaro raz top sport i po 28 tysięcy, a to auta niejednokrotnie gorsze od tych co widziałem u prywatnych.
Teraz wszyscy jak jeden mąż mówicie nie umowie na niemca, a pewnie połowa z was tak auta kupiła

- Od: 16 sty 2016, 17:16
- Posty: 52
- Skąd: Doruchów
- Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero
Chyba jednak nie rozumiesz, właśnie przez takie myślenie ten handel aut w Polsce wygląda jak wygląda. Zenek kupił na Niemca i jest ok, to ja też kupie, a to że komuś nie wypłacili ubezpieczenia i ciągnie się po sądach to mnie to nie spotka. Twoje 2 (czy ile?) przypadki aut od "prywatnych" nie potwierdzają reguły, a są raczej igłą w stogu siana. Równie dobrze prywatni ciągną rozbite itd, tutaj nie ma ŻADNEJ reguły, a argumenty sprowadziłem bo tam pracuje należy dopisać do kolejnych bajek handlarzy. Dziwnym trafem ten poprzedni Twój przypadek "sprzedawca" nie miał faktury z ASO, a kupił rzekomo w ASO itd...Ja już w sumie skończyłem, nasze zdanie znasz.
Troche prawdy w tym jest ze kupujac na Niemca mozna znalezc egzemplarz lepszy niz w komisach a otrzymujac Vat marze. Przerabiany ten temat u mnie w dalszej rodzinie z 2 miesiace temu z Astra III. Wybralem sie z nimi na ogledziny. Wypunktowalem co i jak z tym egzemplarzem umowa wiadomo jaka. Odradzilem. W drodze powrotnej prawie nikt sie do mnie nie odezwal ze takie ladne auto a ja szukam dziury w calym. Za kilka dni dowiaduje sie od innej osoby ze auto kupili i sa bardzo zadowoleni. Gosc pracuje w Dojczu i od czasu do czasu cos przywiezie firmy nie posiada.
Osobiście wolałbym sam jechać do Niemiec zamiast kupić na Niemca
Plus taki, że widzisz samochód i sam oceniasz jak wygląda. Nie wiem dokładnie jak jest w przypadku takiego rocznika ale ja np. trafiłem Mazdę z salonu Mazdy (2011) gdzie gwarancja jest jeszcze większa. Szukałem po Polsce, ale sprowadzone były dużo tańsze niż można by je kupić w Niemczech, więc wiadomo o co chodzi.
Mówisz, że dołujesz się, że trochę Ci koło nosa umknęło – spokojnie. Dostać dobrą Mazdę z PEWNĄ historią nie jest łatwo
Powodzenia!
Plus taki, że widzisz samochód i sam oceniasz jak wygląda. Nie wiem dokładnie jak jest w przypadku takiego rocznika ale ja np. trafiłem Mazdę z salonu Mazdy (2011) gdzie gwarancja jest jeszcze większa. Szukałem po Polsce, ale sprowadzone były dużo tańsze niż można by je kupić w Niemczech, więc wiadomo o co chodzi.
Mówisz, że dołujesz się, że trochę Ci koło nosa umknęło – spokojnie. Dostać dobrą Mazdę z PEWNĄ historią nie jest łatwo
Powodzenia!
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości