Mazda3 2.0 Pb, 2007, (otomoto: 6005041479), 19.700 zł, Nowa Sól.

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez Pro100wPysk » 26 maja 2016, 08:24

Co powiecie ?? W DSR ostatni wpis 22 grudnia 2010, miała 58 tyś km wtedy.
http://otomoto.pl/oferta/mazda-3-2-0-15 ... yoxBJ.html

W ogóle jaka to wersja ?? Top sport ?? tylko zderzak przedni jest chyba z wersji przed liftingowej z tymi plastikowymi światłami przeciw mgielnymi
Avatar użytkownika
 
Od: 16 sty 2016, 17:16
Posty: 52
Skąd: Doruchów
Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero

Postprzez talk_about85 » 26 maja 2016, 09:40

Ze zdjec jest dobrze. Zderzak jest taki jak byc powinien nie jest przedliftowy tylko poliftowy. Wersja Top Sport. Przebieg moze byc realny ale to juz raczej wrozenie. Bardziej by mnie zastanawialo czy auto w ogole bylo serwisowane przez te pozniejsze 6 lat w wolnych warsztatach. Trzeba ustalic czy ma na to papiery. Chociaz zeby olej i filtr ktos wymienial. Nie podobaja mi sie jak ja to nazywam tatuaze na tylnej szybie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez Pro100wPysk » 26 maja 2016, 09:46

No mi też nie folia do wymiany z tylnej szyby
Avatar użytkownika
 
Od: 16 sty 2016, 17:16
Posty: 52
Skąd: Doruchów
Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero

Postprzez BLAST » 26 maja 2016, 10:27

Patrzyłem też na to ogłoszenie ale mam za daleko żeby się wybrać. Ogłoszenie prywatne więc pozostaje jeszcze kwestia umowy (na Niemca?) i powrotu autem, a chyba żeby wszystko było ok to powinno pojechać na lawecie.
Tak patrząc na zdjęcia, to wydaje mi się, że zawieszenie jest chyba obniżone no ale to już indywidualnie albo na plus albo na minus.
Cena jak za ten rocznik raczej niska więc trzeba sprawdzić dokładnie. Co do przebiegu, to gdyby zakładać takie samo użytkowanie auta w następnych latach, to robi się nam tych kilometrów trochę więcej. Tylko to już takie trochę zgadywanie.
Początkujący
 
Od: 24 mar 2016, 19:02
Posty: 7
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2,5 SkyPassion '15

Postprzez Marianek » 26 maja 2016, 15:36

Umowy na Niemca radze unikać jak ognia.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez e-tomek » 26 maja 2016, 16:19

Mnie rozwaliła ta historia "na Niemca":
http://wyborcza.pl/1,76842,16174201,Kup ... rects=true
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez talk_about85 » 26 maja 2016, 22:19

Nie ma co za duzo dywagowac bo niewiadomo czy na Niemca czy nie. Teraz to juz chyba ogledziny na miejscu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez Pro100wPysk » 27 maja 2016, 12:51

Jutro 14 w samo południe wstępnie jestem umówiony na oględziny i wizytę na stacji diagnostycznej gdzie po moich oględzinach wstępnych będę chciał zrobić test lakieru, kompresję silnika, podepniemy komputer sprawdzimy błędy no i zawieszenie. Trzymać kciuki :D
Avatar użytkownika
 
Od: 16 sty 2016, 17:16
Posty: 52
Skąd: Doruchów
Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero

Postprzez e-tomek » 27 maja 2016, 20:52

Pro100wPysk napisał(a):Co powiecie ?? W DSR ostatni wpis 22 grudnia 2010, miała 58 tyś km wtedy.

Ciężko powiedzieć Pro, ktoś trzaskał tak 20 000 km rocznie na początku, z tym, że pewnie to nie był ten osobnik, który miał później samochód – z tymi naklejkami, a młodzi czasami mogą więcej natrzaskać, jeżdżąc tu, tam, także historii z przebiegiem praktycznie nie ma, musisz sprawdzić stan i tego się trzymać.
Bo gdyby brać te 58 000 do 2010, no to teraz by było bliżej 180 000. Zwróć uwagę na sprzęgło, bo jak nie było wymienione, to przy +– 180 000 km by bardziej dawało o sobie znać, niż przy 140 000 km, a przebieg by trzeba liczyć od 2010 ... ile ktoś mógł narobić. W sumie ... może też ktoś robił mniej niż te 20 000 km, to nie jest jakaś niska wartość, ja robię 15 000 km, a jeżdżę codziennie do pracy i z powrotem po 13km w 1 stronę, do tego 3-4 razy w roku do Niemiec / Polski, także przebieg może się zgadzać ... no, ale to i tak wróżenie z fusów.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez talk_about85 » 27 maja 2016, 22:55

Gosc twierdzi ze wlascicielem auta byla jedna osoba. Przeciez to mozna sprawdzic. Tak samo z papierami na przebieg i serwisowanie. Pisalem o tym. Nie musi byc to serwis Mazdy zeby juz sie nie dalo nic zweryfikowac. Co w ogole mowi sprzedajacy podczas rozmowy telefonicznej bo domyslam sie ze tak rozmawialiscie? Jesli na to powyzej nie ma potwierdzenia dalbym sobie od razu spokoj no chyba ze jedziesz z 500 km w jedna strone.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez Marianek » 27 maja 2016, 23:52

Dodam tylko że dokumenty z TUVu tez idzie podrobić i to całkiem legalnie ;)
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez Pro100wPysk » 28 maja 2016, 20:18

No więc tak. Autko w miarę ładne zadbane. Facet pracuje w Niemczech i co jakiś czas przywozi okazy. Mówi, że tą kupił z salonu zostawiona była w rozliczeniu na początku kosztowała za dużo ale często tam bywał no i zbijał cenę aż w końcu po prawie 5 miesiącach stargował i przyjechał na kołach. Miał nawet wydrukowany wyciąg z DSR w niemczech zgadzający się z moim kwitki od wymiany sprężyn na Eibach w sumie nie wiedział od czego to ale poznałem po marce sprężyn i doszliśmy, że były wymieniane. Ogólnie trochę zna niemiecki ale pomaga mu znajomy. Gość cholernie wzbudzał zaufanie pokazał lekkie ogniska korozji powiedział, że malowany przedni zderzak ale sam dół bo niemry zjeżdżali z lawety czy coś jak przewozili czy z rampy, a że opuszczona to przytarli no i klops. Pojechaliśmy na stację diagnostyczną, ale w sobotę już była zamknięta więc zaproponował, że podjedzie za blokami jest rampa i wjedzie. Niestety madzia opuszczona nie dało radę wjechać za stromo.


Co do umowy oczywiście na "Niemca" bo zazwyczaj tak brali ludzie z okolic od niego i udawało mu się opchnąć. Ale dogadałem się z nim, że dopłacę za akcyzę on opłaci i normalnie spiszemy umowę na niego. Bardzo bezproblemowy facet. Dałem zaliczkę tysiąc żeby miał na opłatę akcyzy i we wtorek jadę po auto. Mówił, że jak będę chciał we wtorek wjechać do diagnostyki to nie ma problemu.

Ogólnie wersja się zgadza, Przebieg też na 95% bo miał tam wyciągi z jakiś warsztatów czy coś przy 110 tyś w 2014. Facet raczej nie krętacz bo zaproponował nawet że spiszemy umowę na "niemca" i na niego że jak coś nie tak to w ciągu 7 dni bez problemu przyjmie zwrot auta. To mnie aż zdziwiło, ale ostatecznie zgodził się że dopłacę za akcyzę i umowa na niego więc luzik.

Co mnie zdziwiło nie miał umowy kupna bo teoretycznie w Niemczech nie trzeba jej spisywać O_o SERIO ?????

Co do książki serwisowej ma wpisane w aukcji, że ma ale na miejscu stwierdził, że nie ma jej w papierach co by się zgadzało bo jeśli ma DSR to nie ma książki <nauka>

Zastanowiła mnie tylko jedna rzecz w tym aucie... po jednej i drugiej stronie kable które tam są zostały poowijane taśmą izolacyjną nie wszystkie i nie całe ale są. Np.: połowa kabla jest w normalnej plastikowej rurce a kawałek owinięty taśmą. Właściciel nie potrafi tego wyjaśnić, mówi, że tak miała i w sumie sam nie zwrócił uwagi. Hmmm dziwne
Avatar użytkownika
 
Od: 16 sty 2016, 17:16
Posty: 52
Skąd: Doruchów
Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero

Postprzez e-tomek » 29 maja 2016, 01:30

Wiesz, to trochę dziwne, że z salonem robił deal i bez umowy.
Ale pamiętam, że wieki temu mówiło się ... Kto ma Brief, ma samochód ... żeby tylko nie było tak, że ma Brief ... bez "umowy na niego".
Ale też nie wyobrażam sobie dealu z salonem, bez umowy.

Dziwna sprawa też z tym, że on weźmie akcyzę na siebie, to raczej średnie, bo wtedy trzeba płacić podatki, no a opłaci akcyzę i co? – zarejestruje na siebie, a Ty później od niego kupisz? ... jak to ma wyglądać?
Bo opłacona akcyza nie oznacza, że nie ma umowy na Niemca, jeśli spiszesz tę umowę z tym facetem, a on nie będzie właścicielem – miał zarejestrowanego na siebie ... no to ... bez umowy będzie kompletnie, bo ani nie podpiszesz jej "z Niemcem", ani z właścicielem samochodu – bo on nim nie będzie, jeśli nie zarejestruje w PL na siebie, a to nie czyni się wówczas, gdy jest opłacona akcyza. Wtedy – jak on opłaci akcyzę, a nie zarejestruje, a zarejestrujesz Ty – mogą być jeszcze większe problemy.

Ale to może ktoś wie dokładnie na czym te wałki / tricki polegają.

A jakie blachy miała? – widziałeś tablice?
Ostatnio edytowano 29 maja 2016, 12:41 przez e-tomek, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez Rumcajs » 29 maja 2016, 07:39

Daj se spokuj chopie..umowa na niemca i niego. Czyli czyje auto? Jego....Ahmeda?
Co do briefu, bo specjalnie wykopałem. Duży brief, czyli zulassungsbescheinigung teil II pozycja C4c pisze jak byk : Der Inhaber der Zulassungsbescheinigung wird nicht als Eigentümer des Fahrzeugs ausgewiesen.
Czytaj: posiadacz briefu nie jest z automatu właścicielem auta.
Ja bym się w to nie pchnał. Auto żyleta i nie sprzedało się przez pół roku i dopiero musiał przyjść Mirek zbawiciel i uwolnić perełke. ;)
Ostatnio edytowano 29 maja 2016, 07:55 przez Rumcajs, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2012, 16:03
Posty: 610 (37/42)
Skąd: Almanya / ألمانيا
Auto: M6 2.0 Sports-Line'10

Postprzez Pro100wPysk » 29 maja 2016, 07:49

Po prostu przy umowie na niemca unikają kosztów czyli akcyzy i podatku, on się zgodził że to opłaci i sprzeda mi na niemieckich blachach zjazdowych
Avatar użytkownika
 
Od: 16 sty 2016, 17:16
Posty: 52
Skąd: Doruchów
Auto: Gulf III 1.6 :D czerwony
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero

Postprzez jpski » 29 maja 2016, 10:14

Pro100wPysk napisał(a):on się zgodził że to opłaci i sprzeda mi na niemieckich blachach zjazdowych


Cooo? Różne cuda i wałki widziałem ale coś takiego? Jakie tablice zjazdowe – pokazał Ci je?
Powiem Ci tak: odważny jesteś chłopie i życzę Ci aby nie okazało się, że jesteś w czarnej <dupa>

Dałeś mu zaliczkę, ale ja jednak zrobiłbym tak jak pisze Rumcajs
Rumcajs napisał(a):Daj se spokuj chopie..umowa na niemca i niego. Czyli czyje auto? Jego....Ahmeda?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez talk_about85 » 29 maja 2016, 10:54

Na pewno bledem bylo dawac zaliczke bez sprawdzenia samochodu. Nie wiem jak z tego wybrniesz ale sytuacja wbrew pozorom Ci sie niezle skomplikowala pod wzgledem prawnym. To ja 95 % twierdze ze auto nie zostalo kupione z salonu a dowod zakupu ma na pewno. Auta z tym silnikiem sa drogie smiem twierdzic ze maja zawyzone ceny i zadne ASO nie sprzeda dobrego egzemplarza za maks maksow 4 tys. €.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez Senior » 29 maja 2016, 11:42

talk_about85 napisał(a):Na pewno bledem bylo dawac zaliczke bez sprawdzenia samochodu.

No fakt. Troszkę kolega sobie skomplikował sprawę.
Może niema tego złego co by nie wyszło na zdrowie. <spoko>
Powodzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2009, 10:33
Posty: 335 (0/4)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: jest 6 GH 2,0 '08
była 6 GG 2,0 '06
była 6 GG 1,8 '03
była 626 GF 2,0 '01
była mazda 323F '96

Postprzez e-tomek » 29 maja 2016, 12:45

Pro100wPysk napisał(a):Po prostu przy umowie na niemca unikają kosztów czyli akcyzy i podatku, on się zgodził że to opłaci i sprzeda mi na niemieckich blachach zjazdowych


Opłacić akcyzę może każdy, to nie znaczy, że ktoś jest właścicielem samochodu. I jak już było wspomniane, to nawet gorszy wypadek, niż sam byś opłacał akcyzę, bo dochodzi jakiś pośrednik, który będzie widniał, to tym bardziej będzie wiadomo, że coś nie tak.

Żeby było wszystko legalnie to on musiałby zarejestrować ten samochód w Polsce – na siebie, i taki Tobie sprzedać. Ale on tak nie zrobi, bo wtedy będzie płacił podatek, i o to w tym chodzi, akcyzę i tak przerzuca się na klienta końcowego.

A o umowie na Niemca był link – stroń przed Link4, bo się może okazać, że w najgorszym wypadku ... nie będziesz miał OC i koszty będziesz musiał pokryć sam.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez Senior » 29 maja 2016, 12:48

e-tomek napisał(a):Żeby było wszystko legalnie to on musiałby zarejestrować ten samochód w Polsce – na siebie, i taki Tobie sprzedać. Ale on tak nie zrobi, bo wtedy będzie płacił podatek.

I to jest święta prawda <nauka>
Będzie kłopot
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2009, 10:33
Posty: 335 (0/4)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: jest 6 GH 2,0 '08
była 6 GG 2,0 '06
była 6 GG 1,8 '03
była 626 GF 2,0 '01
była mazda 323F '96

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Moto