Strona 1 z 1

Mazda 626 2.0 Pb, 2000, (otomoto: 6003136143), 7.900 zł, Psary.

PostNapisane: 16 mar 2016, 19:28
przez Szyna
Witam, brat szuka rodzinnego samochodu.
Znalazł coś takiego.
http://otomoto.pl/oferta/mazda-626-tylk ... ygxVw.html

Wiem, że opinie na temat Psar są rożne.
Ogólnie wygląda ładnie można by było sprawdzić jeszcze miernikiem lakier.
Czekam też co napisze Marianek w sprawie DSR, bo ten przebieg w tak starym samochodzie <oczy>
Ja osobiście proponowałem mu 6 kombi ale sumie lepiej kupić ładną, zadbaną i nie pordzewiała 626 niż zajechana i zardzewiała 6 <rotfl>
A Wy co myślicie ? :P

PostNapisane: 17 mar 2016, 19:56
przez stachan
Faktycznie wygląda na wyjątkowo zadbany egzemplarz...
No cóż – moja GE rocznik 1996 też była zadbana i miała mało najechane, bo mało robię kilometrów w ciągu roku :)

PostNapisane: 17 mar 2016, 21:23
przez Szyna
DSR też mówi że przebieg może być realny ;) Jeszcze trzeba sprawdzić kwestie silnika, rdzy i ewentualnego dzwona :P

PostNapisane: 18 mar 2016, 10:12
przez MariuszTG
Sprawdź na zimnym silniku czy dyma nie puści. Jeżeli auto stało dosyć długo mogą być pierścienie zapieczone. W przebieg nie chce mi się wierzyć, mam rok starsze auto i 308tys km, a robie ok 10tys km rocznie <glupek2>

A i nie wiem czy trójkąty przy lusterkach były lakierowane pod kolor nadwozia? W przedliftach raczej nie, w poliftach też tego nie spotkałem. Ramki drzwi też w kolorze nadwozia...może takie wersje były.

Edit// Google mówią, że jednak były te elementy lakierowane <glupek2>

PostNapisane: 19 mar 2016, 15:31
przez Szyna
A wiec tak.
Robione reperaturki tylnych nadkoli, poza tym reszta elementów oryginał według miernika (dzięki Daro). Lakier ładny i zadbany delikatne bąbelki kolo lampy, od spodu powoli zaczynają wychodzić rude miejsca wymaga czyszczenia i konserwacji. Pęknięte dwie lampy z tylu. Prawdopodobnie walnięty czujnik załączania wentylatora. Klima niby chodzi kompresor się załącza rurki robią się zimne i ciepłe ale wymaga napełnienia. Problem z tempomatem niby się załącza ale nie działa, gościu stwierdził że go nie umiem włączyć bo jemu działa. Wymienione sprzęgło z powodu awarii sprężynek na tarczy.
Ale właśnie największy problem jaki zauważyłem to ten dymek rano na zimnym silniku, co prawda jest on znikomy prawie że wcale, ale jest. Na trasie jak przydepnąłem w pełen zakres obrotów to nic nie dymi. PLaster mówił ze prawdopodobnie uszczelniacze. Jeszcze pytanie jak długo ten samochód tam stał bo był cały zakurzony. Ale mimo wszystko żadnego dymku być nie powinno :P
I teraz jest najważniejsze pytanie co z tym dymkiem, bo samochód jest naprawdę zadbany, zawieszenie super nic nie stuka, nie puka, nie ściąga, widać że ma autentyczny przebieg.
Rzeczy związane z elektryka do opanowania bo mam znajomego speca.
Cena też poszła w dól do 7 tys.
Na pewno będzie trzeba wymienić rozrząd, paski, olej, zrobić konserwacje.
I co tu zrobić ;)

Re: Mazda 626 2.0 Pb, 2000, (otomoto: 6003136143), 7.900 zł, Psary.

PostNapisane: 19 mar 2016, 15:38
przez Marianek
Tempo nie umiesz włączyć? :/ bez przesady. Biały dym to dym czy para? Jak masz doktora w silniku to resztę zobaczysz po paru tysiącach może mniej. Jak sprzedawali bezwypadkowa 3 po strzale to ja nie uwierzę w to co mówią nigdy.

PostNapisane: 19 mar 2016, 15:48
przez Szyna
Niestety niebieski dymek :P Znam ten zapach i widok na pamięć ;) Nie chciało mi się już drugi raz jechać z innym gościem który twierdził że on potrafi włączyć tempomat.
Jak dla mnie za dużo tych detalów do robienia, nawet jeżeli stan technicznym zawieszenia i lakierniczy jest bardzo dobry. Chyba że spuścił by do 6 tys :D

Re: Mazda 626 2.0 Pb, 2000, (otomoto: 6003136143), 7.900 zł, Psary.

PostNapisane: 19 mar 2016, 15:55
przez ZdzichuZ
Z GF w kombi ostatnio w Warszawie stała ciekawa. To mógł powiedzieć jak włączyć tempo. Awoją drogą ostatnio z GF ciekawych to czarnulka Radexa była na sprzedaż. Liftback też ma duży bagażnik.

PostNapisane: 19 mar 2016, 17:06
przez Szyna
Radexa raczej już sprzedana :P Jutro jadę oglądać następne sztuki ;)

Re: Mazda 626 2.0 Pb, 2000, (otomoto: 6003136143), 7.900 zł, Psary.

PostNapisane: 21 mar 2016, 23:13
przez Adoz
Jak dymek już idzie to uszczelniacze nic nie dadzą, ostatnio to przerabialiśmy też w GF 2.0 135 KM bierze olej to nic tylko pierścienie wymieniać. Tylko znowu dziwne że przy takim przebiegu dymek ?

PostNapisane: 22 mar 2016, 19:20
przez Szyna
Temat Psar zostaje odpuszczony ;) Niestety opinie się potwierdzają, właściciel cwaniaczek z papieroskiem co to ten samochód nie potrafi i w jakim super stanie jest.
Mamy już zaklepana Mazdę za dużo mniejszą kwotę i gdzie wszystko działa ;)
Tak że niebawem się pochwale.
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.