Kto powiedział, że tłumaczenia nie ma?

Akcyza, tłumaczenie, przegląd zerowy jest w cenie sprzedaży – co jest wpisane w ogłoszeniu.
Koszt rejestracji to 756zł (recykling + dowód i tablice).
Można doliczyć cenę z recyklingu i wyjdzie to samo

Co do kosztów – opony są zimowe, tak auto zostało odkupione (nie było drugiego kompletu kół). Dochodzi koszt letnich? Można tak samo powiedzieć o tym, jak będzie trzeba kupić opony zimowe, na zimę

Decydując się na auto trzeba jakieś dodatkowe przeznaczyć – ładne letnie opony używane to koszt 500-700zł.
Co do transportu to tak jak pisałem – najlepiej zarejestrować auto, podjechać busem za 5zł i wrócić z normalnym ubezpieczeniem i tablicami.
Cena nie jest ostateczna – co mówiłem, a auto z tak niskim i udokumentowanym (DSR + stos faktur + przegląd TUV) bardzo niskim przebiegiem jak na dany rocznik za te pieniądze? Myślę, że to bardzo dobra oferta.
Proszę zobaczyć jak zaczynają się oferty na mobile.de –
http://tinyurl.com/o26dlgfW Polsce tak samo jedna z niższych cen:
http://tinyurl.com/pohqqteSpód Mazdy – tutaj wygląda dość ładnie jak na auto 9 letnie z Niemiec. Niestety to jest przypadłość tych samochodów. Dobry warsztat wyczyści to do gołej blachy i zabezpieczy w cenie ok. 600zł
Kolejna sprawa, że mocowania wahaczy itd. to bardzo gruba blacha i powierzchowne oznaki korozji jej nie straszne

Konserwacji przed sprzedażą nie wykonuję o czym informowałem inspektora! Po co zakrywać ślady i wygląd przed sprzedażą? Przyznał mi rację, bo inspekcję Mazdy 3 w automacie jak robił to konserwację miała zrobioną. Mówił, że wyglądała na przykurzoną – więc starszą – ale szczerze to jest 2 tygodnie jazdy w ładnej pogodzie lub jeden dłuższy przejazd po polnych drogach

Pod maską wygląda jak nowe. Mocowania amortyzatorów, śrubki, elementy eksploatacyjne bez grama nalotu i rdzy.
Osobiście wolę kupić auto przed, niż po "kosmetyce", bo przynajmniej widać stan faktyczny.
Ktoś kto kupi to auto posłuży mu jeszcze baaaardzo długo i bezawaryjnie.