Strona 1 z 2

Mazda6 2.0 Pb, 2004, (oferta prywatna), Niemcy.

PostNapisane: 25 maja 2015, 22:32
przez bawelniany tshirt
Witam, upatrzyłem sobie mazdę 6 z DE
Rocznik 2004/12
Przebieg: 100 tys
Silnik: 2.0 Benzyna

Auto z 2 ręki obecnie w komisie, przebieg potwierdzony książkami, rdza już była robiona ale nie jest idealnie. Czy jeżeli zdobędę VIN to nam coś pomoże ustalić więcej o autku?

----------------------------------------
Na zdjęciach widać ognisko rudej i ryse
Niepokoi mnie wytarcie na kierownicy, przy tym przebiegu nie powinno tego być?

Jakie koszta instalacji webasto?
chciałbym instalować od razu lpg myślę że 2700 mi wystarczy?
Jak gra w tym autko bose? W tym którym oglądam nie ma bose a lubię jak mi fajnie gra będę zadowolony bez tego?

FOTKI:
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Dopisano 25 maja 2015, 22:35:

ogólnie chciałbym się dopytać co na zdjęciu widać co się dopytać gdzie patrzeć? <czarodziej>

Re: Kontrolowany zakup "szóstki" z Niemiec

PostNapisane: 25 maja 2015, 22:40
przez Danmazda
Przebieg to na pewno nie jest realny. Ta rdza, wygląda tak jak by była tam uderzona. Masz jakieś zdjęcia tyłu ??

PostNapisane: 25 maja 2015, 22:57
przez bieski
danmazda napisał(a):Ta rdza, wygląda tak jak by była tam uderzona.

Nie to nie jest uderzone :P Ciebie też to czeka ;P

danmazda napisał(a):Przebieg to na pewno nie jest realny.

Zgodze się. Ta kierownica to jest po większym przebiegu.

Re: Kontrolowany zakup "szóstki" z Niemiec

PostNapisane: 25 maja 2015, 23:50
przez bawelniany tshirt
No mam zdjecia od tylu moge wrzucic jutro. Aczkolwiek nie rozumiem z kad ta diagnoza bo tym bojtlu widac ze byla bita czy jak?

Wlasnie mnie ta kierownica troche niepokoi. Ale dziwnie ze w tym jednym miejscu. A gdzie po vinie mozna sprawdzic ostatni przebieg? Niemiec mowi ze ma ksiazki na wszystko itp.

Mazda kosztuje niecale 2800 euro.

Re: Kontrolowany zakup "szóstki" z Niemiec

PostNapisane: 26 maja 2015, 00:04
przez Danmazda
Wrzuć zdjęcia tyłu, bardziej można będzie ocenić. No mi się wydawało że bita bo w dziwnym miejscu rdzewieje. Ale jak bieski napisał że to normalka, to faktycznie może tak być. Osobiście nie widziałem Mazdy z taką korozją. Jak dla Mazdy 6 to kierownica w normalnym miejscu przetarta, ale nie przy 100 tyś. km.

Re: Kontrolowany zakup "szóstki" z Niemiec

PostNapisane: 26 maja 2015, 05:50
przez brodaM6
Kupuj tylko potem nie płacz ,szmelc zdzawy

Re: Kontrolowany zakup "szóstki" z Niemiec

PostNapisane: 26 maja 2015, 08:15
przez bawelniany tshirt
No sie zgodze z ta kierownica ale jezeli kierownica jest tak wytarta to siedzenie kierowcy powinno byc zniszczone bo w tych mazdach szybko to wychodzi.

PostNapisane: 26 maja 2015, 08:29
przez bieski
danmazda napisał(a): to faktycznie może tak być.

No w tych miejscach rdza lubi wyłazić ze "środka". Tak jak na zdjęciu. W UK wiele takich jeździ.
Dlatego zaleca się zalanie nadkoli od strony bagażnika jakiś tectylem.

Re: Kontrolowany zakup "szóstki" z Niemiec

PostNapisane: 26 maja 2015, 11:55
przez dodek233
Według mnie tragedia auto kompletnie nie warte takiej ceny

Przebieg 100% cofany, nie ma szans żeby kierownica po 100tys.km sie przetarła w taki sposób,

Poważnie aż tak zardzewiałe są tarcze i zaciski jak widac na ostatnim zdjeciu ?? Ja jednak jest w przekonaniu ze auto bylo bite i "troche stało", zrobione po kosztach i teraz wychodzi, w dodatku chyba [jaki?] zderzak nie siedzi dobrze w zatrzaskach..

Co do tej rdzy na nadkolu standard, woda czesto sie tam zbiera i automatycznie powstaje rdza,

Zapodaj więcej zdjęć albo daj sobie spokój <spoko>

Swoją drogą te niebieskie dywaniki <nie> <nie> <nie> papa

PostNapisane: 26 maja 2015, 12:41
przez Danmazda
bieski napisał(a):Dlatego zaleca się zalanie nadkoli od strony bagażnika jakiś tectylem.

Być może u mnie tak jest, w bagażniku gdzie leży lewarek jest kałuża jakiegoś smaru/oleju, może i do nadkoli wlali.

Re: Kontrolowany zakup "szóstki" z Niemiec

PostNapisane: 26 maja 2015, 13:22
przez bawelniany tshirt
czy po vinie uzyskam jakies informacje?

Co do cofania to niemiec ma na to ksiazki oni tez cofaja i fabrykuja ksiazki?

Co do kierownicy mi to wyglada na wytarcie od pierscionka. Bo w 1 miejscu. Nie wiem moze odpuszcze sobie mazdy i zacznę szukać jakiejś zadbanej vectry c

PostNapisane: 26 maja 2015, 14:25
przez dobrzyn22
przenoszę do odpowiedniego działu.

PostNapisane: 26 maja 2015, 19:36
przez Danmazda
bawelniany tshirt napisał(a):Co do cofania to niemiec ma na to ksiazki oni tez cofaja i fabrykuja ksiazki?
Nikt tego nie wie co on zrobił, jedno jest jasne licznik jest cofnięty.
bawelniany tshirt napisał(a):Nie wiem moze odpuszcze sobie mazdy i zacznę szukać jakiejś zadbanej vectry c
Widzę że myślisz tak samo jak ja gdy sprzedałem swoją Mazdę 626, nie miałem zbyt dużej kasy na zadbaną Mazdę 6 to kupiłem zadbaną Omegę. Była na prawdę zadbana, po kilku miesiącach sprzedałem, nie będę się wypowiadał o awaryjności bo to nie odpowiedni wątek. Uzbierałem trochę gotówki i kupiłem Mazdę z pewnego źródła.
Jak sam znajdziesz dobry egzemplarz z nie cofniętym licznikiem to nie będzie wytartej kierownicy itp.
Żeby była jasność, nie namawiam na Mazdę, wybór należy do Ciebie.

Re: Mazda6 2.0 Pb, 2004, (oferta prywatna), Niemcy.

PostNapisane: 26 maja 2015, 20:01
przez bawelniany tshirt
Kolego zadbana vectra c w podanym roczniku i w wyposazeniu kosztuje wiecej niz mazda. chcialem kupic mazde bo slyszalem ze maja niezawodne silniki ale jezeli chodzi o sylwetke to widac ze to autko z przelomu epoki i zaczyna sie stazec. Nie dalbym za mazde wiecej niz 2500-3000 euro bo te auto nie jest wiecej warte.

Temat troche zszedl na bakier i nie otrzymalem odpowoedzi co do sprawdzenia vinu. Mysle ze on powie wiecej niz zdjecie. Uparles sie na ta kierownice nietwierdze ze nie masz racji ale w takim razie co z siedzeniem? Dlaczego jest cale?

PostNapisane: 26 maja 2015, 20:06
przez Buli510
Jak już ktoś był taki beszczelny, że do tylu cofnął licznik to na pewno bym tego nie brał. Pozbieraj na polifta

Re: Mazda6 2.0 Pb, 2004, (oferta prywatna), Niemcy.

PostNapisane: 26 maja 2015, 20:11
przez Marianek
Siedzenia, pedały, kierownice, drążek zawsze można wymienić. Niemcy kręcą liczniki tak samo jak Polacy z tym że te auta są ukierunkowane na eksport, a rodowy Niemiec dostanie odpowiedz że to auto nie dla niego. Vin coś pokazać zawsze może a książki papierową trzeba weryfikować w ASO gdzie auto było prowadzone.

Kierownica nie posiada jak to się Tobie wydaje obtarcia od pierścionka. Jest to normalne zużycie kierownicy, zmęczenie materiału, masz z obu stron podobne z tym ze z prawej mniej :)

PostNapisane: 26 maja 2015, 20:12
przez Buli510
Wiesz, chyba każdy tu na forum stara się żeby jego auto wyglądało dobrze. Poprzedni właściciel mógł wymienić fotel. Ja bym tak zrobił gdyby był wytarty. Jest temat do sprawdzania vin niestety piszę z tel to ciężko mi linka wstawić. Ktoś pewnie zaraz podeśle :)

Re: Mazda6 2.0 Pb, 2004, (oferta prywatna), Niemcy.

PostNapisane: 26 maja 2015, 20:21
przez Danmazda
To tak samo zadbana Mazda będzie kosztowała 22-24 tyś zł, można by powiedzieć tyle co Opel.
Tyle że na korzyść Opla jest lepsze wyposażenie, z uwagi na to że było ich znacznie więcej na rynku.
Mazda będzie mniej awaryjna niż Opel, minusem jest niestety korozja. Ople chyba mniej rdzewieją.
Vin możesz sprawdzić u Marianka chociaż wątpię by coś było.

PostNapisane: 27 maja 2015, 05:59
przez stachan
bawelniany tshirt napisał(a):czy po vinie uzyskam jakies informacje?


Oczywiście <ok>
Dodatkowe informacje znajdziesz tu :)

PostNapisane: 27 maja 2015, 07:19
przez dobrzyn22
dodek233 napisał(a):nie ma szans żeby kierownica po 100tys.km sie przetarła w taki sposób

pokazać Ci zdjęcie, jak wygląda moja kierownica po 70 tys km ?? :>