Mazda3 BL, 1.6 Benzyna, 2012, (otomoto C34849278), 42.900 zł, Gniezno.

Witam szanownych mazdowiczów.
Proszę o zaopiniowanie samochodu z ogłoszenia.
http://otomoto.pl/mazda-3-ii-1-6-benzyna-C34849278.html
Byłem tam wczoraj. Auto prezentuje się bardzo dobrze. Na fotelu kierowcy i na tylnej kanapie wyciągnięte nitki, to akurat nie problem – nie szukam ideału
Co mnie zastanowiło to uszkodzony lakier na brzegu tylnego zderzaka przy lampach, nie znalazłem sensownego wytłumaczenia, skąd taki defekt.
Poza tym na belkach pod silnikiem (to chyba podłużnice – idą wzdłuż auta) rdzawy nalot przy spawach. Zastanawiam się też czy poprzeczne spawy na tych elementach są normalne.
Po zajrzeniu we wnękę koła zapasowego zauważyłem masę tłumiącą koloru kremowego, niepolakierowaną. Sprzedawca twierdził, że tak jest fabrycznie.
Sprzedający twierdził, że prawy tylny błotnik był naprawiany i lakierowany po stłuczce. Podobno ma zdjęcia. Przy wlewie paliwa i klapie bagażnika widać oryginalne zgrzewy.
Na drzwiach kierowcy wgniotka parkingowa, na masce zadrapanie. Uchwyt za który ciągnie się drzwi przy zamykaniu od strony kierowcy bardzo mocno podrapany, podobnie lakier przy klamkach po lewej stronie (najmocniej drzwi kierowcy).
Opony z końca 2011 roku, więc fabryczne.
Warto brać?
Proszę o zaopiniowanie samochodu z ogłoszenia.

Byłem tam wczoraj. Auto prezentuje się bardzo dobrze. Na fotelu kierowcy i na tylnej kanapie wyciągnięte nitki, to akurat nie problem – nie szukam ideału
Co mnie zastanowiło to uszkodzony lakier na brzegu tylnego zderzaka przy lampach, nie znalazłem sensownego wytłumaczenia, skąd taki defekt.
Poza tym na belkach pod silnikiem (to chyba podłużnice – idą wzdłuż auta) rdzawy nalot przy spawach. Zastanawiam się też czy poprzeczne spawy na tych elementach są normalne.
Po zajrzeniu we wnękę koła zapasowego zauważyłem masę tłumiącą koloru kremowego, niepolakierowaną. Sprzedawca twierdził, że tak jest fabrycznie.
Sprzedający twierdził, że prawy tylny błotnik był naprawiany i lakierowany po stłuczce. Podobno ma zdjęcia. Przy wlewie paliwa i klapie bagażnika widać oryginalne zgrzewy.
Na drzwiach kierowcy wgniotka parkingowa, na masce zadrapanie. Uchwyt za który ciągnie się drzwi przy zamykaniu od strony kierowcy bardzo mocno podrapany, podobnie lakier przy klamkach po lewej stronie (najmocniej drzwi kierowcy).
Opony z końca 2011 roku, więc fabryczne.
Warto brać?