Mazda 3 BK, 1.6 diesel, 80kw, (otomoto:C33256590) Paczków 19 900 PLN

Witam wszystkich forumowiczów i forumowiczki! W minioną sobotę zupełnie przypadkiem wpadła mi w oko mazda 3 1.6 diesel 80kw. Wiem, że są różne oznaczenia tych modeli niestety jeszcze się w nich nie orientuję.
Link do sprzedawcy poniżej:
http://tanie-auta.otomoto.pl/mazda-3-pe ... 56590.html
Zamierzam się tym samochodem przejechać w tym tygodniu, bo w czasie pierwszej wizyty niestety nie było na to czasu.
Z moich spostrzeżeń to to mam takie:
– samochód ogólnie baaardzo ale to bardzo zadbany. We wnętrzu wszystko wygląda na oryginalne, nic nie jest pourywane. Pod pokrywą bagażnika czysto, wszystkie akcesoria łącznie z chyba oryginalną apteczką na miejscu
– lewy dolny halogen (jego szkło) przebite(pewnie przez jakiś kamień itp)
– drążek skrzyni biegów trochę wytarty ale spodziewałem się tego przy 160kkm
– samochód pali za każdym razem ale trzeba pokręcić koło sekundy (mam v40 benzynę i może dlatego wydawało mi się to dziwne)
– samochód przy odpaleniu i gaszeniu trochę trzęsie – i znów, może to urok diesla, nie wiem. Dodam, że nie trzęsie po odpaleniu tylko w momencie zapłonu
– W samochodzie jest pełen plik dokumentów/faktur po niemiecku i chyba książka serwisowa-znów brak czasu.
Niestety nie spisałem sobie VIN'u więc trochę gapa – a jestem z Wrocławia.
Proszę Was o pomoc w ocenie czy samochód jest ok i na co zwrócić uwagę przy kupnie tego silnika.
Z góry wielkie dzięki za pomoc!
Link do sprzedawcy poniżej:
http://tanie-auta.otomoto.pl/mazda-3-pe ... 56590.html
Zamierzam się tym samochodem przejechać w tym tygodniu, bo w czasie pierwszej wizyty niestety nie było na to czasu.
Z moich spostrzeżeń to to mam takie:
– samochód ogólnie baaardzo ale to bardzo zadbany. We wnętrzu wszystko wygląda na oryginalne, nic nie jest pourywane. Pod pokrywą bagażnika czysto, wszystkie akcesoria łącznie z chyba oryginalną apteczką na miejscu
– lewy dolny halogen (jego szkło) przebite(pewnie przez jakiś kamień itp)
– drążek skrzyni biegów trochę wytarty ale spodziewałem się tego przy 160kkm
– samochód pali za każdym razem ale trzeba pokręcić koło sekundy (mam v40 benzynę i może dlatego wydawało mi się to dziwne)
– samochód przy odpaleniu i gaszeniu trochę trzęsie – i znów, może to urok diesla, nie wiem. Dodam, że nie trzęsie po odpaleniu tylko w momencie zapłonu
– W samochodzie jest pełen plik dokumentów/faktur po niemiecku i chyba książka serwisowa-znów brak czasu.
Niestety nie spisałem sobie VIN'u więc trochę gapa – a jestem z Wrocławia.
Proszę Was o pomoc w ocenie czy samochód jest ok i na co zwrócić uwagę przy kupnie tego silnika.
Z góry wielkie dzięki za pomoc!