Byłem dzisiaj na oględzinach tej wysoko cenowej M626 , ale liczę na wasze wpisy
Co mnie skusiło na oględziny ? Cena
i kolorek .
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-626 ... yML71.htmlWłaścicielem jest młodziutki 20-sto kilkuletni chłopaczek ( nie fan marki M ) , który w posiadaniu Mazdy przejechał nią jedyne ok. 20 tys.km ( 2 lata ) jak i nowy rozrząd ma też tyle przejechane . Rozrząd kupiony w miejskim sklepie ponoć na japońskich częściach , ale tego do końca w papierach nie sprawdzałem .
Z minusów : rdza , wiadomo
Nad kola , lewa/prawa strona tył , klapa bagażnika – delikatnie front i już więcej od strony środkowej , lewy próg na długości ok . 10 cm, ran dolny lewych drzwi od kierowcy na całości , delikatnie coś na masce . Do wymiana jedna felga ( krzywa, walnięta w krawężnik ) , no i kierownica : lewa-dolna strona ( na zdjęciu nawet tej części nie widać No i wisienka : układ kierowniczy . Były wymieniane drążki kierownicze i coś tam jeszcze , później ustawiona zbieżność
Jadąc na wprost , tzn chcąc jechać na wprost kierownica skręcona o 45' stopni w lewo a puszczając kierownicę auto ucieka w prawo Delikatnie z plusów , zawieszenie w porządku , hamulce ok, regenerowana/naprawiana turbina ( autko ma moc i przyśpieszenie ) Tyle.
Autko w niektórych miejscach ma drugą powłokę lakierniczą ( brak znacznej szpachli ) , do tego lewe przetarcie zderzaka i 2 wgniotki w innych miejscach . Opon letnich i alusów nie widziałem bo mnie nie interesowały , zimowe : bieżnik ok. max . 3-4 mm .
Za co 7 tysiaków
Co sądzicie o tym egzemplarzu ? Oczywiście zdjęcia i stan techniczny na żywo ni jak ma się do nie pełnego opisu i zdjęć .

Po za rozrządem do serca autka przez 7 lat nic się nie działo . I trudno mi się pogodzić że odejdzie odemnie
