
Mazda3 1.6 Pb, 2009, (otomoto: 6001257269), 25.900 zł, Zduńska Wola.
Strona 1 z 1
O ile się nie mylę to kolega Widmo82 widział go na własne oczy. Poczytaj w sieci o tej firmie, szkoda czasu na nich jak na całą Zduńską Wole.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7011 (210/248)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Jechałem z kumplami S8 z delegacji i nie mogłem przegapić tej niepowtarzalnej okazji, aby zajechać do jednego ze słynniejszych komisów goszczących na naszym forum
Namówiłem ich, że rozprostują sobie przy okazji kości dlatego nie chcąc wydłużać oględzin, które trwały max 10min zaprzestałem na odszukaniu:
– odpięty przewód czujnika, leży sobie na osłonie dolnej silnika
– zamek maski przybrał już jesienne barwy
– naruszone śruby mocujące maskę
– naruszone śruby na prawym błotniku (pod maską)
– nieoryginalne mocowania nadkola po lewej stronie na przodzie
– różni się odcień (niebieskiego) pomiędzy maską a błotnikiem (prawym)
– zadrapanie na zderzaku przednim (prawa strona) – widac na otomoto, ale wyglada jak refleks jakis
– połamane lamelki nawiewów i podrapane okolice, takie nietypowe uszkodzenie
– wyraźne odgraniczenie czystego dachu od brudnego słupka.
– w wielu miejscach plamy na skórze siedzeń
– plamy na plastikach po złożeniu oparć tylnych siedzeń
– widoczny ogromny bród pod pasami przednich foteli
– widoczny ogromny bród po złożeniu oparć na tyle
– miejscowo nałożona czarna, świeża, czysta konserwacja podwozia ...na wyraźną korozję
– padnięty akumulator, nie udało się uruchomić auta, test wskazówek.
– wiele śrub, i obejm silnie skorodowana.
– lekko wciśnięty i ruchomy lewy halogen
– po polerce wiele niedoczyszczonych miejsc aż kipi od mąki :/
UWAGA: To nie jest 2009 jak deklaruje sprzedawca. Pierwsza rejestracja to 02.2009, ale produkcja to 10/09/2008 – częsty przekręt z którego mogą być problemy kiedy trzeba skorzystać z AC.
W wielu miejscach ogromna ilość jakiegoś mazidła, byc może to zwykły smar, palców nie oblizywałem (przewody masowe, śruby pod maską, zawiasy drzwi itp.)
+ brak oznak korozji dołu drzwi
+ brak oznak korozji nadkoli
+ potwierdzony przebieg w DSR 25.07.2014 78764km
+ auto ładnie utrzymane w środku do lekkiego doczyszczenia
+ obie przednie lampy: Stanley
Z braku czasu... w pospiechu zrobiłem trochę więcej zdjęć, ale niewiele na nich widać więc musicie uwierzyć na słowo.
Auto było mocno zakurzone i nie mierzyłem go. Nawet gdyby ten błotnik był w oryginale to trudno byłoby uwierzyć, że nie było przeszczepu z innej niebieskiej. To auto znalazłoby bardzo szybko nowego właściciela przy założeniu, że ktoś ma problemy z rozpoznawaniem kolorów i nie klęknie (rzucić okiem pod auto). Wystarczyło zainwestować max 100zł i kilku godzin lekkiej pracy.
Namówiłem ich, że rozprostują sobie przy okazji kości dlatego nie chcąc wydłużać oględzin, które trwały max 10min zaprzestałem na odszukaniu:
– odpięty przewód czujnika, leży sobie na osłonie dolnej silnika
– zamek maski przybrał już jesienne barwy
– naruszone śruby mocujące maskę
– naruszone śruby na prawym błotniku (pod maską)
– nieoryginalne mocowania nadkola po lewej stronie na przodzie
– różni się odcień (niebieskiego) pomiędzy maską a błotnikiem (prawym)
– zadrapanie na zderzaku przednim (prawa strona) – widac na otomoto, ale wyglada jak refleks jakis
– połamane lamelki nawiewów i podrapane okolice, takie nietypowe uszkodzenie
– wyraźne odgraniczenie czystego dachu od brudnego słupka.
– w wielu miejscach plamy na skórze siedzeń
– plamy na plastikach po złożeniu oparć tylnych siedzeń
– widoczny ogromny bród pod pasami przednich foteli
– widoczny ogromny bród po złożeniu oparć na tyle
– miejscowo nałożona czarna, świeża, czysta konserwacja podwozia ...na wyraźną korozję
– padnięty akumulator, nie udało się uruchomić auta, test wskazówek.
– wiele śrub, i obejm silnie skorodowana.
– lekko wciśnięty i ruchomy lewy halogen
– po polerce wiele niedoczyszczonych miejsc aż kipi od mąki :/
UWAGA: To nie jest 2009 jak deklaruje sprzedawca. Pierwsza rejestracja to 02.2009, ale produkcja to 10/09/2008 – częsty przekręt z którego mogą być problemy kiedy trzeba skorzystać z AC.
W wielu miejscach ogromna ilość jakiegoś mazidła, byc może to zwykły smar, palców nie oblizywałem (przewody masowe, śruby pod maską, zawiasy drzwi itp.)
+ brak oznak korozji dołu drzwi
+ brak oznak korozji nadkoli
+ potwierdzony przebieg w DSR 25.07.2014 78764km
+ auto ładnie utrzymane w środku do lekkiego doczyszczenia
+ obie przednie lampy: Stanley
Z braku czasu... w pospiechu zrobiłem trochę więcej zdjęć, ale niewiele na nich widać więc musicie uwierzyć na słowo.
Auto było mocno zakurzone i nie mierzyłem go. Nawet gdyby ten błotnik był w oryginale to trudno byłoby uwierzyć, że nie było przeszczepu z innej niebieskiej. To auto znalazłoby bardzo szybko nowego właściciela przy założeniu, że ktoś ma problemy z rozpoznawaniem kolorów i nie klęknie (rzucić okiem pod auto). Wystarczyło zainwestować max 100zł i kilku godzin lekkiej pracy.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
widmo, apropo rocznika produkcji, wyznacznikiem jest vin, w vinie 2009, jak to sie ma to daty produkcji .... czy firmy typu pzu sprawdzaja po vin decoderze manufacture date czy leca po vinie ze tak na to uwage zwracasz ?
ja mam swoja bk z podobnym mykiem, 2008 manufacture i vin 2009
ja mam swoja bk z podobnym mykiem, 2008 manufacture i vin 2009
Mcrow w Vinie masz zakodowana datę produkcji, nigdy daty pierwszej rejestracji, co najwyżej jeszcze rok modelowy. Rok modelowy to taki marketingowy chwyt jak i ułatwienie do dobierania części. Nie ma liftu ale jakieś modernizacje itp. Data pierwszej rejestracji jest w dowodzie rejestracyjnym który został pierwszy raz wydany, w systemach producenta. W przypadku Mazdy jest to pierwszy wpis w DSR równoznaczny z aktywacją gwarancji. Może się zdarzyć że różnica będzie i dwóch lat. Samochód stał jako wystawowy w salonie a czasem i na magazynie czekając na klienta. Mazdy akurat teraz to nie dotyczy bo wysprzedaje produkcje na pniu, ale normą jest produkcja od kliku lat na stok (magazyn), doposażanie już po produkcji w to co nie potrzeba fabryki i do klienta. Tak było z poprzednimi generacjami Mazdy.
Plus tego jest taki że klient dostaje nowe auto praktycznie od ręki, minus taki że auto starsze jest niż w rzeczywistości. Inną inszością jest to że Polska jest już jedynym krajem w Europie który bierze pod uwagę datę produkcji , nie datę pierwszej rejestracji.
Plus tego jest taki że klient dostaje nowe auto praktycznie od ręki, minus taki że auto starsze jest niż w rzeczywistości. Inną inszością jest to że Polska jest już jedynym krajem w Europie który bierze pod uwagę datę produkcji , nie datę pierwszej rejestracji.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7011 (210/248)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Z prostej przyczyny... w tym kraju na każdym kroku uzupełniając dokumenty masz obowiązek podać datę produkcji a nie pierwszej rejestracji. Jeśli chcesz wprowadzać w błąd następującego po Tobie właściciela auta oraz urzędnika i pracownika firmy ubezpieczeniowej to Twoja sprawa i ryzyko dalszych konsekwencji, których nie zamierzam tłumaczyć bo to chyba logiczne. Do puki to się nie zmieni to masz obowiązek stosować się do obecnych zasad.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości