W moim przypadku progres w porównaniu do Piotrkowa dość znaczny, nauczyłem się wreszcie ruszać hehe nie z 5000 rpm tylko z 2500-3000rpm
Wyniki konkurencji i statystyki zlotu – Konin 2011
A u mnie było na odwrót  Pierwszy mój przejazd ( z miłym) był najlepszy później lekko gorsze
 Pierwszy mój przejazd ( z miłym) był najlepszy później lekko gorsze  Kwestia wyczucia i dobrego startu
 Kwestia wyczucia i dobrego startu  
 
W moim przypadku progres w porównaniu do Piotrkowa dość znaczny, nauczyłem się wreszcie ruszać hehe nie z 5000 rpm tylko z 2500-3000rpm
			
			
		W moim przypadku progres w porównaniu do Piotrkowa dość znaczny, nauczyłem się wreszcie ruszać hehe nie z 5000 rpm tylko z 2500-3000rpm
No a u mnie był progres w porównaniu do Piotrkowa gdzie czasy miałem słabe bo ~17,1 ;~17,2 ale to były moje pierwsze dwa starty na 1/4,w tym roku w koninie najlepszy czas to 16.6 z ciągnącym sprzęgłem i załadowanym bagażnikiem po sam dach w stare kolektory i tłumiki i z ciężkimi kołami gdzie jedno waży z 20-ścia parę kilo  .Sprawdzając jeszcze wolne przejazdy moim oczom ukazał się czas 16,2 ale nie wiem czy tu nie ma jakiejś pomyłki
 .Sprawdzając jeszcze wolne przejazdy moim oczom ukazał się czas 16,2 ale nie wiem czy tu nie ma jakiejś pomyłki 
			
			
		 .Sprawdzając jeszcze wolne przejazdy moim oczom ukazał się czas 16,2 ale nie wiem czy tu nie ma jakiejś pomyłki
 .Sprawdzając jeszcze wolne przejazdy moim oczom ukazał się czas 16,2 ale nie wiem czy tu nie ma jakiejś pomyłki jarek.ZE napisał(a):Szkoda, że nie mogłem przyjechać. Nie oddałbym klasy tak łatwo
Czasy ZE średnio-słabe
Trakcja była jednak gorsza niż w piotrkowie, ja jednak jestem zadowolony z moich czasów na mokrym 15:4-15:5
ale Best ET 15:009 już na wysychającym torze, tragedii nie ma.
Adrenaline Addiction.
		krzywy start i slaba trakcja... ale jak na wydech i kolektory k8 best ET 15,365 w 1/2 finalu niezly wynik:P
			
			Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę? 
– ..... chłodnica
		– ..... chłodnica
 
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE     Yaris 1.0 1SZ-FE
 Alrmera N16
Marudzicie  
 
U mnie rewelacyjny start i trakcja i ET 15,513. Co prawda raz, ale co tam
			
			
		U mnie rewelacyjny start i trakcja i ET 15,513. Co prawda raz, ale co tam
- 
					
						
					
						Padre
 
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Don Corleone napisał(a):Marudzicie
U mnie rewelacyjny start i trakcja i ET 15,513. Co prawda raz, ale co tam
No no, niebezpiecznie blisko wyników mojej padaczki
 
 Jak jakaś Mazda z mojej klasy przełamie 15.5 to trzeba będzie zacząć znowu coś modzić
 
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Zeby ostudzic wasz zapal, pragne zauwazyc, ze jest kilka czasow w zestawieniu, ktore wymagalyby powaznych modow by wykrecic dany czas w stosunku do serii. 
Czasy z zawodow proponuje traktowac jako ciekawostke/dodatek. Cos jak wyniki z hamowni zlotowej
Opierac sie raczej nalezy na bezposrednich konfrontacjach niz na wynikach z tabelki, ktore w kilku przypadkach podwazaja wiarygodnosc pomiarow. Nie byloby tematu, gdyby wszystkie czasy byly albo zawyzone albo zanizone ale w przypaku takich fluktuacji nie przywiazywalbym do nich uwagi.
Po miarodajny pomiar czasu niestety trzeba sie udac na zawody obslugiwane przez np tag hauer .
			
			Czasy z zawodow proponuje traktowac jako ciekawostke/dodatek. Cos jak wyniki z hamowni zlotowej
Opierac sie raczej nalezy na bezposrednich konfrontacjach niz na wynikach z tabelki, ktore w kilku przypadkach podwazaja wiarygodnosc pomiarow. Nie byloby tematu, gdyby wszystkie czasy byly albo zawyzone albo zanizone ale w przypaku takich fluktuacji nie przywiazywalbym do nich uwagi.
Po miarodajny pomiar czasu niestety trzeba sie udac na zawody obslugiwane przez np tag hauer .
Less roof, more fun

		
Za rozrzuty w wynikach po części winiłbym zmiany pogody i ogólnie słabą trakcję na starcie a dopiero potem sprzęt pomiarowy. W sumie to nie będę w ogóle zaskoczony jeśli sprzęt okaże się mocno dokładny 
			
			Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
		Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
W moim przypadku pomiary były podobne do tych u Szymona. Poza pojedynczym świetnym startem miałem czasy w okolicach 16,5-16,8 (ET+RT).
			
			
		- 
					
						
					
						Padre
 
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Mev napisał(a):Czyli mam 3 miejsce w finale klasy outlaw? Toż to podium
Nidy więcej nie wystartuję na ćwiartkę tym autem, żal i żal...Ten samochód nie nadaje się do tego zupełnie... Kochany afftomat, który ruszał sobie z dwójki, żeby trakcji nie gubić... Czasy jak Z5
ale Z5 nie ruszały z dwójki
 
- Od: 22 kwi 2009, 14:12
- Posty: 160
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323f BA + MX-5 NAfl :D
Ale Bawarka Mev-y ma taką przypadłość. Niezawodna niemiecka technologia, lub brak umiejętności wyłączenia kontroli trakcjii 
			
			Czy szwedzki łoś może być mocniejszy od japońskiego samuraia?
		
 
- Od: 21 wrz 2008, 19:28
- Posty: 321
- Skąd: Plock
- Auto: EC B6D (ale to mojej żony;)) Volvo V70 '98 2.0T5 Kombi (całkiem szybki karawan;)
no to troche zdziwko ;O
			
			
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
















