Mazda3 BL MPS L3-VDT '13 196KW 266KM 2.3V Black Madelaine by Tasioo

Cześć!
Praktycznie nie udzielam się na forum, ale staram się Was czytać. Dlatego też, myślę że najlepszym sposobem na integrację będzie jeśli opowiem o swoim dziecku.
I. Początek przygody
Mazdę zakupiłem w listopadzie 2018 r. od człowieka, który jak sam to określił „jest zapracowanym seniorem i szkoda, by takie auto się marnowało”. Auto posiadał od lutego 2018 r. Z początku trochę mnie to zdziwiło i myślałem, że „coś jest na rzeczy”. Tak się złożyło, że ów pan mieszkał kilka minut z buta od miejsca, w którym pracowałem. Stwierdziłem, że co mi szkodzi. Generalnie, zrobiłem pełną rewizję pojazdu przy pomocy eksperta i okazało się, że auto jest na ten dzień igła. Na początku uważałem, że nic więcej z tym autem nie będę robił jeśli chodzi o mody – służy mi jako daily, więc wszelkiego rodzaju stance i inne tego typu przygody odpadają. Jako, że zawsze uważałem, że tylko krowa nie zmienia zdania, odwidziało mi się.
II. Podstawowe informacje
Model: MazdaSpeed3 BL, 2013
Przebieg: 137.787 km (12.10.2020 r.)
Silnik: 2.3T (L3-VDT)
Skrzynia: 6 MT
Kolor: Black Mica
Moc: 266 KM (z dowodu rej)
Moc faktyczna: niemierzona
III. Aktualna specyfikacja
Silnik
Seria
Układ dolotowy
• Mazdaspeed 3 Stage II Power Series Short Ram Intake (2.5”) – CorkSport
• Blow off Hybryda Mazda 3 MPS Properfekt
Układ wydechowy
Seria
ECU
Seria
Układ paliwowy
Seria
Układ hamulcowy
Seria
Układ napędowy
Short shifter CorkSport
Zawieszenie
Seria
Koła
• Felgi OEM
• 225/40 ZR18 88Y Michelin Pilot SuperSport (Lato)
• 225/40 R18 92 V XL Nokian WR Snowproof (Zima)
• Dystanse 25mm Japan Racing
Body
• przyciemnione szyby
• owiewki na szybach
• chlapacze Sparco, czarne (montowane na dniach)
• customowa gałka zmiany biegów
• zdjęty emblemat mazdaspeed3
• emblemat logo Mazda przód i tył pomalowane na czarno
Wnętrze
Seria
CarAudio
Seria
IV. Plany
(kolejność przypadkowa)
• emblemat 'batman' na klapę
• HPFP Autotech
• Eibach Pro Kit + bilstein b12
• Pełny przelot od MG Motorsport z klapkami
• Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit
• Mapa w DISITune
• Felgi JR21, 18 Black
• Powiększony wlot powietrza w masce
• Kolor wnętrza wlotu powietrza w masce czarny
• Czarne akcenty na body zew. (to co seryjnie nie jest)
• Komplet dokładek: przód, tył z dyfuzorem, boki, dokładka spoilera, – Maxton, gloss black
• Oklejenie lusterek bocznych folią carbon
• Oklejenie srebrnych akcentów wnętrza folią carbon
• Korekta lakieru, ceramika
• Wyciszenie drzwi
• Zakucie
• AWD (tak, serio o tym myślę)
IV. Galeria
Niestety pogoda cały czas brzydka, nawet ciężko gdzieś ustawić się na ładne zdjęcia.
Praktycznie nie udzielam się na forum, ale staram się Was czytać. Dlatego też, myślę że najlepszym sposobem na integrację będzie jeśli opowiem o swoim dziecku.
I. Początek przygody
Mazdę zakupiłem w listopadzie 2018 r. od człowieka, który jak sam to określił „jest zapracowanym seniorem i szkoda, by takie auto się marnowało”. Auto posiadał od lutego 2018 r. Z początku trochę mnie to zdziwiło i myślałem, że „coś jest na rzeczy”. Tak się złożyło, że ów pan mieszkał kilka minut z buta od miejsca, w którym pracowałem. Stwierdziłem, że co mi szkodzi. Generalnie, zrobiłem pełną rewizję pojazdu przy pomocy eksperta i okazało się, że auto jest na ten dzień igła. Na początku uważałem, że nic więcej z tym autem nie będę robił jeśli chodzi o mody – służy mi jako daily, więc wszelkiego rodzaju stance i inne tego typu przygody odpadają. Jako, że zawsze uważałem, że tylko krowa nie zmienia zdania, odwidziało mi się.
II. Podstawowe informacje
Model: MazdaSpeed3 BL, 2013
Przebieg: 137.787 km (12.10.2020 r.)
Silnik: 2.3T (L3-VDT)
Skrzynia: 6 MT
Kolor: Black Mica
Moc: 266 KM (z dowodu rej)
Moc faktyczna: niemierzona
III. Aktualna specyfikacja
Silnik
Seria
Układ dolotowy
• Mazdaspeed 3 Stage II Power Series Short Ram Intake (2.5”) – CorkSport
• Blow off Hybryda Mazda 3 MPS Properfekt
Układ wydechowy
Seria
ECU
Seria
Układ paliwowy
Seria
Układ hamulcowy
Seria
Układ napędowy
Short shifter CorkSport
Zawieszenie
Seria
Koła
• Felgi OEM
• 225/40 ZR18 88Y Michelin Pilot SuperSport (Lato)
• 225/40 R18 92 V XL Nokian WR Snowproof (Zima)
• Dystanse 25mm Japan Racing
Body
• przyciemnione szyby
• owiewki na szybach
• chlapacze Sparco, czarne (montowane na dniach)
• customowa gałka zmiany biegów
• zdjęty emblemat mazdaspeed3
• emblemat logo Mazda przód i tył pomalowane na czarno
Wnętrze
Seria
CarAudio
Seria
IV. Plany
(kolejność przypadkowa)
• emblemat 'batman' na klapę
• HPFP Autotech
• Eibach Pro Kit + bilstein b12
• Pełny przelot od MG Motorsport z klapkami
• Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit
• Mapa w DISITune
• Felgi JR21, 18 Black
• Powiększony wlot powietrza w masce
• Kolor wnętrza wlotu powietrza w masce czarny
• Czarne akcenty na body zew. (to co seryjnie nie jest)
• Komplet dokładek: przód, tył z dyfuzorem, boki, dokładka spoilera, – Maxton, gloss black
• Oklejenie lusterek bocznych folią carbon
• Oklejenie srebrnych akcentów wnętrza folią carbon
• Korekta lakieru, ceramika
• Wyciszenie drzwi
• Zakucie
• AWD (tak, serio o tym myślę)
IV. Galeria
Niestety pogoda cały czas brzydka, nawet ciężko gdzieś ustawić się na ładne zdjęcia.