Strona 1 z 2

Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 2 kwi 2020, 21:14
przez Bejsu
Witam wszystkich forumowiczów ponownie,
nie mogłem się doczekać, aż znów przyjdzie ten moment zakładania nowego wątku na forum.
Poprzednio prowadziłem wątek dotyczący mojej poprzedniej niebieskiej Mazdy 3. Dla przypomnienia link: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=169944

W pragnę przedstawić mój nowy nabytek czyli Mazdę 3, 2,0 SKYACTIV G Mild hybrid, BP 2019 Sedan, z manualną skrzynią biegów, w kolorze Red Soul Crystal w wersji HIKARI z pakietem LUXURY BLACK.
Samochód wyjechał z salonu Andora Kraków. Gdzie kwestie formalne dograłem z Panem Mariuszem, którego z tego miejsca serdecznie pozdrawiam i wystawiam mu wysoką rekomendację w podejściu do tematu. Swoją drogą każdemu polecam w Andorze Kraków zakup samochodu u Pana Mariusza :)
Bejsu.jpg

Na zakup Mazdy byłem zdecydowany wraz z pojawieniem się jej w katalogach i folderach. Stylistyka, wyposażenie oraz jak się później okazało równie perfekcyjne prowadzenie przemawiało do mnie od pierwszej chwili zobaczenia <serduszka> <serduszka>
Relacja ceny do jakości w Mazdzie wychodzi moim zdaniem najlepiej, do tego wolnossący silnik 2.0 z mild hybrid który przywołuje wspomnienia po poprzedniczce i również lubi się kręcić powyżej 3-4 tyś obrotów. Za równie dobrze wyposażonego VW Golfa musimy zapłacić więcej... A na dodatek mamy... Golfa i silniczek z turbo 1.5.

W mojej Mazdzie jeżeli chodzi o wyposażenie HIKARI znajduje się:

Felgi aluminiowe Silver (18") LATO + Felgi aluminiowe (16'') ZIMA.

BEZPIECZEŃSTWO
– Poduszka kolanowa dla kierowcy
– Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HLA)
– Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat – MRCC)
– Alarm antywłamaniowy
– Czujniki parkowania przednie
– Inteligentne wspomaganie hamowania (SBS)
– Boczne poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne
– Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Autohold
– System wykrywający znużenie kierowcy z kamerą (Driver Alert)
– System monitorowania ciśnienia w ogumieniu (TPMS)
– System monitorowania martwego pola (BSM) oraz System monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu (RCTA)
– Przednie poduszki powietrzne
– System monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu z funkcją hamowania (RCTB)
– System monitorujący ruch poprzeczny przed pojazdem (FCTA)

ELEMENTY WEWNĘTRZNE
– Elektrochromatyczne bezramkowe lusterko wsteczne
– Skórzana podgrzewana kierownica
– Immobilizer

ELEMENTY ZEWNĘTRZNE
– Zestaw naprawczy do kół
– Lusterka boczne w kolorze nadwozia z wbudowanymi kierunkowskazami
– Przyciemniane tylne szyby
– Przednie matrycowe reflektory diodowe (LED) z systemem oświetlenia adaptacyjnego (ALH)
– System kamer 360°
– Lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie
– Lusterko boczne elektrochromatyczne (po stronie kierowcy)

MULTIMEDIA I KOMUNIKACJA
– Zestaw głośnomówiący Bluetooth®
– Przestrzenny system nagłośnieniowy Bose® (12 głośników),
– Multimedialny system rozrywki i łączności MZD Connect (z
ekranem 8,8") , Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)
– Apple Carplay & Android Auto

Dodatki dodatki do wyposażenie:

– Oświetlenie powitalne;
– Dywaniki welurowe oraz gumowe,
– Naklejona folia na zderzak przy bagażniku,

PAKIET LUXURY BLACK
– Skórzane fotele z funkcją zapamiętywania ustawienia dla dwóch kierowców.
– Lusterko pochylające się podczas manewru cofania.
MODYFIKACJE ORAZ PLANY
Wykonane:
– Nałożony wosk FIREBALL SEXY LADY,
– Nałożenie niewidzialnej wycieraczki Fusso.
– Zaimpregnowanie foteli skórzanych FurnitureClinic.

W planach:
– Oklejenie maski, zderza przód, lusterek, wnęk klamek, czarnych słupków folią przeźroczystą PPF LLUMAR.
– Nałożenie ceramiki.
– Zaimpregnowanie felg ceramiką.

Po przejechaniu niecałego tysiąca kilometrów jestem w 100% przekonany że ponowny wybór Mazdy był strzałem w 10tkę! Nie mogę nacieszyć się tym autem :)

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 12 kwi 2020, 22:08
przez Bejsu
Korzystając z nieplanowanego czasu wolnego, udało się na woskować Mazdę woskiem Fireball Sexy Lady – wosk pierwsza klasa idealny do aplikacji a sam efekt końcowy robi robotę, hydrofobowość celująca.
https://youtu.be/liJ8D3d3t7c przed aplikacja oczywiście samochód poddałem glinkowaniu oraz dokładnie oczyściłem dedykowanym cleanerem Fireball Ultimate Paintwork Cleaner.
Poniżej kilka zdjęć z aplikacji oraz efekt końcowy:

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 12 kwi 2020, 22:49
przez PiotrekZ95
Jest to pierwsza generacja trójki , która mi się podoba w sedanie ! Poprzednie jakoś w wersji sedan były takie na siłę wyciągnięte ... A tutaj ! Pełen sztos , gratuluję autka niech służy jak najlepiej :) powiedz mi to wersja jeszcze ta 122 konna ?

PostNapisane: 12 kwi 2020, 23:12
przez Bejsu
PiotrekZ95 napisał(a):Jest to pierwsza generacja trójki , która mi się podoba w sedanie ! Poprzednie jakoś w wersji sedan były takie na siłę wyciągnięte ... A tutaj ! Pełen sztos , gratuluję autka niech służy jak najlepiej :) powiedz mi to wersja jeszcze ta 122 konna ?

Dzięki, dzięki.
Tak wersja 122km, na jeździe próbnej jeździłem Mazda w wersji 150km, przyznam że nie widzę żadnej różnicy. Mam zamiar kiedyś udać się na hamownie :)

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 13 kwi 2020, 00:03
przez Kokoszk@
Pięknie wygląda ! Jak oceniasz silnik ? Można go nazwać mini hybrydą jeśli chodzi o spalanie ? :D
Zazdroszczę <rotfl>

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 13 kwi 2020, 00:07
przez Tasman20Wroc
Tak będzie wyglądać moje kolejne auto :D , a przynajmniej mam taką nadzieję. Piękna, gratuluję zakupu <spoko> .

PostNapisane: 13 kwi 2020, 17:40
przez Bejsu
Kokoszk@ napisał(a):Pięknie wygląda ! Jak oceniasz silnik ? Można go nazwać mini hybrydą jeśli chodzi o spalanie ? :D
Zazdroszczę <rotfl>


Silnik dla mnie jego moc wystarcza, daje frajdę z jazdy zwłaszcza że miałem kiedyś Mazdę BK z silnikiem Z6 105km, który był z podobna charakterystyka. Teraz czuć dużo więcej mocy. Oczywiście kręci się wysoko, zabawa jest od 3 tys obrotów. Co do hybrydy – jest wyczuwalna przy włączonym systemie start stop w momencie ruszania. Samochód rusza płynnie, nie czuć momentu załączenia silnika. Dodatkowo silnik hybrydowy obsługuje elektyke. Na 100km według komputera wzrósł przebieg o około 10%
Mazda przy ciężkim bucie spala około 8-9 litrów.
Przy delikatnej jeździe według ekonomizera 6.2 litry.
Średnie spalanie 7.3 litra.

P.S. Wskazania przypieszenia ponad 10 sekund do 100km są przekłamane w moim mniemaniu będzie to około 9 sekund :)

Mazdę rekomenduje w 100% za każdy aspekt!

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 14 kwi 2020, 14:37
przez sylwia323F
I jak wrażenia z trójeczki?

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 15 kwi 2020, 08:12
przez macvas
Gratuluję nabytku. Kolor wreszcie ten właściwy <spoko>
Pięknie się komponuje i popieram przedmówcę, że sedan w tej generacji wreszcie ma prawo się podobać, choć ja osobiście nadal wybrałbym hatcha. Nie napisałeś co zaważyło, że jednak sedan w Twoim przypadku.

Jeździłem w minionym roku demo wersją 122 sedan i 180 hatch i gdybym wówczas stał przed wyborem to byłoby ciężko zadecydować czy ekonomia czy powiedzmy optymalny silnik dla kogoś lubiącego mieć zapas pod maską – różnica niby jest, ale czy warta takiej dopłaty, każdy musi sobie odpowiedzieć sam. Pytanie na ile nowa wersja 150 zaciera te różnice. Wydaje mi się jednak, że wersja 122 to będzie taki współczesny odpowiednik Twojej poprzedniczki Z6 i wybór w pełni rozumiem i popieram. Wóz na lata. Zamierzam śledzić ten watek <spoko>

PostNapisane: 15 kwi 2020, 10:08
przez Bejsu
sylwia323F napisał(a):I jak wrażenia z trójeczki?

Ja jestem mega zadowolony. Mazda pomimo belki z tyłu prowadzi się dobrze, silnik spełnia moje oczekiwania jest elastyczny i pomimo małej ilości na papierku nie brakuje mu mocy.
Jedna z niewielu wad Mazdy czyli wygłuszenie w mojej ocenie została wyeliminowana i teraz jest cicho i komfortowo, co dodatkowo uprzyjemnia system nagłośnienia Bose.
Jedyne co na ten moment przychodzi mi do głowy jako wada to lakier, który pięknie błyszczy i mieni się w słońcu, ale jest strasznie miękki. Mam na to rozwiązanie – 29.04.20 umówiony jestem na nałożenie folii PPF.

macvas napisał(a):Gratuluję nabytku. Kolor wreszcie ten właściwy <spoko>
Pięknie się komponuje i popieram przedmówcę, że sedan w tej generacji wreszcie ma prawo się podobać, choć ja osobiście nadal wybrałbym hatcha. Nie napisałeś co zaważyło, że jednak sedan w Twoim przypadku.

Jeździłem w minionym roku demo wersją 122 sedan i 180 hatch i gdybym wówczas stał przed wyborem to byłoby ciężko zadecydować czy ekonomia czy powiedzmy optymalny silnik dla kogoś lubiącego mieć zapas pod maską – różnica niby jest, ale czy warta takiej dopłaty, każdy musi sobie odpowiedzieć sam. Pytanie na ile nowa wersja 150 zaciera te różnice. Wydaje mi się jednak, że wersja 122 to będzie taki współczesny odpowiednik Twojej poprzedniczki Z6 i wybór w pełni rozumiem i popieram. Wóz na lata. Zamierzam śledzić ten watek <spoko>


Dzięki za miłe słowa i dobrze Cie to ponownie powitać. Pamiętam doskonale Twój wątek czerwonej strzały BK :)
Z wyborem sedana wiąże się długa historia – w skrócie, ja upierałem się na hatch'a który ma moim zdaniem piękną linie której całość dopełniają czarne wstawi, natomiast żona pod względem rodzinnym i praktycznym przekonana byłą do sedana. I tak też po kilku nocach sam się przekonałem. Bagażnik mam 100 litrów większy co przy małym dziecku jest zbawienne. Sama sylwetka sedana również jakoś zaczęła za mną bardziej przemawiać, sedan jakoś wydaje się być bardziej dorosły :)

Co do silnika, wybór silnika skyactiv X wiązał się z dodatkową dopłatą ponad 12 tyś. Dodatkowo biorąc auto z 2019 z silnikiem skyactiv G miałem kilka innych profitów wartych też sporej kasy. Także przekalkulowałem i stwierdziłem że nie jest warty tej ceny X.
Jeżeli chodzi o zestawienie silnika 122km a 150km. Jezdziłem 150km na jeździe próbnej i nie odczułem żadnej różnicy... W moim mniemaniu jest to bardziej marketingowy manewr, żeby lepiej to na papierze wyglądało.
Wszyscy wiemy jak większość polaków podeszła do premiery Mazdy 3 – Ooo!! Taka cena "podstawowej" wersji?! Silnik 2.0 i TYLKO 122KM?! Bez turba?! Golfy, Leony dużo tańsze i 150km mają!
No teraz Mazda 3 nie odbiega od ilości kucyków i też ma 150km.
Przyznam nieskromnie, że Mazda przyciąga wzrok, daje ogromną frajdę z jazdy bo nie jest to szablonowy Golf czy Octavia czyli po prostu DAS AUTO.

PostNapisane: 15 kwi 2020, 11:14
przez darrecki
Gratuluję zakupu – śliczne autko. G to dobry wybór, X jest przekombinowany do tego co oferuje. Za jakiś czas odblokować "wyłączone konie" i będzie jak w X.

Bejsu napisał(a):...natomiast żona pod względem rodzinnym i praktycznym przekonana była do sedana. I tak też po kilku nocach sam się przekonałem...

Ach ta siła perswazji hahaha

Jako posiadacz BM w Sedanie (które to z profilu wygląda prawie identycznie co BP) muszę stwierdzić, że bagażnik owszem większy, ale przy małym dziecku (wózki itp) zdecydowanie mniej praktyczny. Za to na urlop (kiedy już zniosą ograniczenia) idealny.

Bejsu napisał(a):– Zaimpregnowanie foteli skórzanych FurnitureClinic.

Którymś z TYCH ? Skończyły mi się środki do pielęgnacji skóry i szukam czegoś nowego. Akurat te z linku są łatwo dostępne.

PostNapisane: 15 kwi 2020, 20:39
przez marti78nez
Bejsu napisał(a):Wszyscy wiemy jak większość polaków podeszła do premiery Mazdy 3 – Ooo!! Taka cena "podstawowej" wersji?! Silnik 2.0 i TYLKO 122KM?! Bez turba?! Golfy, Leony dużo tańsze i 150km mają!
No teraz Mazda 3 nie odbiega od ilości kucyków i też ma 150km. .


Autko piękne. Zazdroszczę.
Co do 150 KM nie masz racji.... odbiega Ty masz 213 NM Leon czy Golf mają około 250nm, a to już znaczna różnica żebyś obejrzał ich plecy (10nm już daje się odczuć) plus obecna waga BP(a w zasadzie jej dobre wyciszenie) grubo ponad 1300 kg.
Co do odczuć z jazdy to Ci się nie dziwie 122 KM że ciężko odczuć różnicę między 150 KM (znowu tyle samo niutów)różnica w KM a to może być ciężko wyłapać na krótkiej jeździe testowej. Poza tym silnik, silnikowi nierówny (te różnice się mogą jeszcze zacierać).
Szerokości i ma pewno masz ładniejszą furkę niż golf i seat razem wzięte :)

PostNapisane: 15 kwi 2020, 21:52
przez Bejsu
darrecki napisał(a):Gratuluję zakupu – śliczne autko. G to dobry wybór, X jest przekombinowany do tego co oferuje. Za jakiś czas odblokować "wyłączone konie" i będzie jak w X.

Bejsu napisał(a):...natomiast żona pod względem rodzinnym i praktycznym przekonana była do sedana. I tak też po kilku nocach sam się przekonałem...

Ach ta siła perswazji hahaha

Jako posiadacz BM w Sedanie (które to z profilu wygląda prawie identycznie co BP) muszę stwierdzić, że bagażnik owszem większy, ale przy małym dziecku (wózki itp) zdecydowanie mniej praktyczny. Za to na urlop (kiedy już zniosą ograniczenia) idealny.

Bejsu napisał(a):– Zaimpregnowanie foteli skórzanych FurnitureClinic.

Którymś z TYCH ? Skończyły mi się środki do pielęgnacji skóry i szukam czegoś nowego. Akurat te z linku są łatwo dostępne.


Dokładnie kobieca siła persfazji :)
Co do bagażnika testowałem póki co na zwykłej spacerówce która bez stresu wchodzi, faktycznie załadunek nie jest zbyt łatwy. Ciężko powiedzieć jak to kiedyś będzie jak w grę ponownie wejdzie gondola... :)
Jeżeli chodzi o preparat do skóry, kupiłem na tej stronie dokładnie ten produkt: https://sklep.motogo.pl/furniture-clini ... -kit-p1185
Zarekomendowali go sprzedawcy, faktycznie po aplikacji skóra stała się miększa. Dodatkowo łatwy w aplikacji :)

darrecki napisał(a):Gratuluję zakupu – śliczne autko. G to dobry wybór, X jest przekombinowany do tego co oferuje. Za jakiś czas odblokować "wyłączone konie" i będzie jak w X.

Bejsu napisał(a):...natomiast żona pod względem rodzinnym i praktycznym przekonana była do sedana. I tak też po kilku nocach sam się przekonałem...

Ach ta siła perswazji hahaha

Jako posiadacz BM w Sedanie (które to z profilu wygląda prawie identycznie co BP) muszę stwierdzić, że bagażnik owszem większy, ale przy małym dziecku (wózki itp) zdecydowanie mniej praktyczny. Za to na urlop (kiedy już zniosą ograniczenia) idealny.

Bejsu napisał(a):– Zaimpregnowanie foteli skórzanych FurnitureClinic.

Którymś z TYCH ? Skończyły mi się środki do pielęgnacji skóry i szukam czegoś nowego. Akurat te z linku są łatwo dostępne.


Dokładnie kobieca persfazja :)
Bagażnik póki co testowałem na wózku typu spacerówka, faktycznie trzeba się nagimnastykować, ale wchodzi bez stresu. Nie jestem tylko pewien jak to będzie kiedyś, gdy ponownie do gry wejdzie gondola. Czas pokaże :)
Jeżeli chodzi o skórę, zakupiłem na tej stronie dokładnie ten specyfik: https://sklep.motogo.pl/furniture-clini ... -kit-p1185 rekomendował go sprzedawca i faktycznie jestem zadolony z rezultatu, na dodatek jest prosty w aplikacji. Skóra stała się miększa.

marti78nez napisał(a):
Bejsu napisał(a):Wszyscy wiemy jak większość polaków podeszła do premiery Mazdy 3 – Ooo!! Taka cena "podstawowej" wersji?! Silnik 2.0 i TYLKO 122KM?! Bez turba?! Golfy, Leony dużo tańsze i 150km mają!
No teraz Mazda 3 nie odbiega od ilości kucyków i też ma 150km. .


Autko piękne. Zazdroszczę.
Co do 150 KM nie masz racji.... odbiega Ty masz 213 NM Leon czy Golf mają około 250nm, a to już znaczna różnica żebyś obejrzał ich plecy (10nm już daje się odczuć) plus obecna waga BP(a w zasadzie jej dobre wyciszenie) grubo ponad 1300 kg.
Co do odczuć z jazdy to Ci się nie dziwie 122 KM że ciężko odczuć różnicę między 150 KM (znowu tyle samo niutów)różnica w KM a to może być ciężko wyłapać na krótkiej jeździe testowej. Poza tym silnik, silnikowi nierówny (te różnice się mogą jeszcze zacierać).
Szerokości i ma pewno masz ładniejszą furkę niż golf i seat razem wzięte :)


Dzięki, dzięki :)
Ja wiem o tym że taki Golf 150km radzi sobie lepiej z przyspieszeniem, ilość niutonów nadrabia turbinka, której ja osobiście nie jestem zwolennikiem.
Chodziło mi bardziej o to że Mazda chce trochę wyrównać "papierowe" osiągi z konkurencją. Nie ma się co oszukiwać, ale przez cenę "podstawowej" wersji Mazda 3 nie jest hitem sprzedaży. Mało kto tylko wie że jak skonfiguje się Golfa do podobnego poziomu jak Mazda w wersji Kai to wyjdzie podobna cena. Mazda po prostu nie ma podstawowego wyposażenia.

PostNapisane: 20 kwi 2020, 22:19
przez Adoz
Bejsu napisał(a):Mazda przy ciężkim bucie spala około 8-9 litrów.
Przy delikatnej jeździe według ekonomizera 6.2 litry.
Średnie spalanie 7.3 litra.

P.S. Wskazania przypieszenia ponad 10 sekund do 100km są przekłamane w moim mniemaniu będzie to około 9 sekund :)

Mazdę rekomenduje w 100% za każdy aspekt!


Szczerze jestem rozczarowany osiągami tego motora, poprzednie w BN/BM miałem 2.5 silnik 192 konie i powiem Ci przy butowaniu po mieście nie paliła mi wiele więcej bo to było mniej więcej litr różnicy a moc jednak sporo większa. Także jeśli tak dalej będzie obstawiam że albo odejdą od tego pomysłu albo coś poprawią bo przy tym spalaniu nie ma to sensu inwestować w tak skomplikowany silnik.
Ktoś wyżej pisał o sedanie i o poprzednich wersjach też jestem tego zdania że ten model trójki jest pierwszym modelem co sedan wygląda lepiej i jeszcze żeby dorwać wersje 4x4 to już całkiem super.
Piękna mazda widać spory skok jakościowy. Pozdrawiam.

PostNapisane: 21 maja 2020, 14:23
przez Kritik
Fajne auto w najlepszy kolorze! <spoko>
Do zobaczenia na drogach Krakowa <oczko>

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 2 cze 2020, 21:29
przez Bejsu
No i największe wady Mazdy odeszły w niepamięć :) wszystko za sprawą folii Ppf firmy Llumar, zaaplikowanej przez ShineCarDetailing z Kalwarii Zebrzydowskiej. Folia została naklejona na zderzak przód, maskę, lusterka, wnęki klamek, lampy przód i co też dla mnie było ważne piano black wewnątrz, (panel środkowy i sterowanie szybami). Panowie okleili również słupki B które potrafią się mega rysować.
Z efektów jestem bardzo zadowolony. Polecam każdemu wykonanie takiego zabiegu, zwłaszcza na bardzo miękkim lakierze, nie mówiąc już o piano black wewnątrz, które rysowało się od samego patrzenia.

W między czasie, dokupiona została do Mazdy dodatkowa gwarancja na w sumie 5 lat lub 150 tys km.

Mazda przejechane ma ok. 3 tys. km dlatego za niedługo umawiam się na wymianę oleju.

PS. Średnie spalanie w przebiegu tysiąc km. wyniosło 6.5 litra – jestem bardzo zadowolony z takiego wyniku.

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 2 cze 2020, 22:18
przez Tasman20Wroc
Przy nowym aucie warto zainwestować w taką ochronę. Piano Black jakie fajne takie niepraktyczne ;). Jeśli można wiedzieć ile taka przyjemność kosztuje?

PostNapisane: 2 cze 2020, 22:54
przez Bejsu
Tasman20Wroc napisał(a):Przy nowym aucie warto zainwestować w taką ochronę. Piano Black jakie fajne takie niepraktyczne ;). Jeśli można wiedzieć ile taka przyjemność kosztuje?


Oklejanie: maski, zderzaka, lamp, wnęk klamek luster , słupków b, piano black wewnątrz to koszt 3 tys zł brutto. Myślę, że ta kwota rekompensuje każdy odprysk, który na lakierze Mazdy pojawić się może dość często :)

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 8 cze 2020, 08:13
przez DieSpinnePL
Jest prze-piękna! <serduszka>

Tak będzie wyglądał kiedyś mój daily :)
Na razie jest 3 BL i MX-5 NA.

Re: Mazda3 BP PE-VPS '19 2.0 SKYACTIV G HIKARI RED SOUL CRYSTAL.

PostNapisane: 13 cze 2020, 23:05
przez Bejsu
Ten weekend bym owocny :)
Miałem iść w profesjonale zabezpieczenie auta ceramiką, ale za bardzo lubię samemu dopiescic lakierem dlatego zainwestowałem w sampler Zymol, gdzie mam małe tubki wosków: concours, Titanium oraz Carbon.
Na pierwszy ogień poszedł ten najbardziej prestiżowy Concours :)
Flagowy wosk Zymol. Muszę przyznać pierwsza jakość. Efekt mnie mile zaskoczył. Oczywiście autko przed zaaplikowaniem dokładnie umyte, potraktowane glinka soft, cleanerem Fireball Ultimate Paintwork Cleaner oraz dedykowanym cleanerem Zymol. Nałożyłem dwie warstwy wedle zaleceń.