Mazda3 BL MPS L3-VDT '12

Pozdrawiam wszystkich Klubowiczów i przedstawiam moją Mazdę 3 MPS 2012
Do tej pory jeździłem Mazdą 323F ze swapem na KL-ZE (jak dobrze policzy, to nawet dwiema takimi
Teraz nadszedł czas na prezentację następczyni 
Auto z polskiego salonu, bezwypadkowe, garażowane i w świetnym stanie, ciągle serwisowane w autoryzowanym serwisie Mazdy. Prawidłowa kompresja na wszystkich cylindrach. Jestem jego trzecim właścicielem.
Silnik: 2.3 260KM
Skrzynia: 6 MT
Rok produkcji: 2012
Pierwsza rejestracja: październik 2012 r.
Przebieg przy zakupie: 45.000 km
Generalnie Mazda wszystkomająca, pełne wyposażenie jak to MPS, z tego wszystkiego najbardziej polubiłem:
– piękny lakier w kolorze Velocity Red,
– dyferencjał o zmniejszonym poślizgu wewnętrznym (szpera) systemu Torsen,
– skrętne reflektory biksenonowe ze spryskiwaczami,
– skrzynię 6-biegową,
– tempomat,
– czujniki parkowania (tył).
Od czasu zakupu z poważniejszych rzeczy zrobione zostało:
– piaskowanie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie proszkowe podwozia i elementów zawieszenia profile zamknięte (listopad 2018),
– wymiana paska osprzętu i paska klinowego (styczeń 2019),
– wymiana przednich i tylnych tarcz hamulcowych EBC nacinane+nawiercane oraz klocków hamulcowych EBC Yellow Stuff (lipiec 2019),
– wymiana wahaczy przednich (lipiec 2019),
– ustawienie geometrii zawieszenia (lipiec 2019),
– zmiana płynu hamulcowego na płyn o podwyższonej temperaturze wrzenia Motul RBF 660 Racing (lipiec 2019),
– wymiana świec (grudzień 2019).

Do tej pory jeździłem Mazdą 323F ze swapem na KL-ZE (jak dobrze policzy, to nawet dwiema takimi
Auto z polskiego salonu, bezwypadkowe, garażowane i w świetnym stanie, ciągle serwisowane w autoryzowanym serwisie Mazdy. Prawidłowa kompresja na wszystkich cylindrach. Jestem jego trzecim właścicielem.
Silnik: 2.3 260KM
Skrzynia: 6 MT
Rok produkcji: 2012
Pierwsza rejestracja: październik 2012 r.
Przebieg przy zakupie: 45.000 km
Generalnie Mazda wszystkomająca, pełne wyposażenie jak to MPS, z tego wszystkiego najbardziej polubiłem:
– piękny lakier w kolorze Velocity Red,
– dyferencjał o zmniejszonym poślizgu wewnętrznym (szpera) systemu Torsen,
– skrętne reflektory biksenonowe ze spryskiwaczami,
– skrzynię 6-biegową,
– tempomat,
– czujniki parkowania (tył).
Od czasu zakupu z poważniejszych rzeczy zrobione zostało:
– piaskowanie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie proszkowe podwozia i elementów zawieszenia profile zamknięte (listopad 2018),
– wymiana paska osprzętu i paska klinowego (styczeń 2019),
– wymiana przednich i tylnych tarcz hamulcowych EBC nacinane+nawiercane oraz klocków hamulcowych EBC Yellow Stuff (lipiec 2019),
– wymiana wahaczy przednich (lipiec 2019),
– ustawienie geometrii zawieszenia (lipiec 2019),
– zmiana płynu hamulcowego na płyn o podwyższonej temperaturze wrzenia Motul RBF 660 Racing (lipiec 2019),
– wymiana świec (grudzień 2019).