Mazda3 BK Top Sport LF '08
Tornado, raczej bym wolał bez rozbierania to zrobić
Dopisano 5 kwi 2020, 08:54:
Doszedłem do pewnych wniosków. Odcienie żółtego , mniej lub bardziej odpadają , ze względu na brak dodatkowych akcentów w tym kolorze :/ Zostanę przy czerwieni , ale zrobię to dopiero w wakacje , oddam zaciski na regenerację i malowanie proszkowe W ciągu miesiąca na przód powinien trafić set Rotinger + klocki textar, gdyż przy wymianie kół na letnie okazało się, że klocki idą ku końcowi . Chociaż teraz prywatnym autem b. Mało jeżdżę. Więc może miesiąc to wytrzyma jeszcze
Dopisano 5 kwi 2020, 08:54:
Doszedłem do pewnych wniosków. Odcienie żółtego , mniej lub bardziej odpadają , ze względu na brak dodatkowych akcentów w tym kolorze :/ Zostanę przy czerwieni , ale zrobię to dopiero w wakacje , oddam zaciski na regenerację i malowanie proszkowe W ciągu miesiąca na przód powinien trafić set Rotinger + klocki textar, gdyż przy wymianie kół na letnie okazało się, że klocki idą ku końcowi . Chociaż teraz prywatnym autem b. Mało jeżdżę. Więc może miesiąc to wytrzyma jeszcze
Nie polecam textarów do tych tarcz. Nie jest to wybitnie genialny zestaw. Wydaje mi się, że mogłoby być lepiej, więc przemyśl sobie jeszcze sprawę.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Napisałem PW
Co do tarcz polecam mikode gt i klocki ATE. Trzy lata u mnie wytrzymał nowy komplet przód i tył biorąc pod uwagę to że jeździłem kilkukrotnie na torze w ciągu tego czasu to polecam...u mnie tylko tył szybciej skończył klocki a z przodu właśnie będę wymieniać komplet tarcz i klocków na to samo
Ja właśnie jakoś na jesień będzie zmieniał klocki przód i tył.
To przy okazji wleci komplet z tarczami. Mam obecnie chyba zestaw ATE i skubane nic nie pylą, ani nie piszczą. Zastanawiam się czy jest sen się pchać w coś lepszego czyt. droższego.
To przy okazji wleci komplet z tarczami. Mam obecnie chyba zestaw ATE i skubane nic nie pylą, ani nie piszczą. Zastanawiam się czy jest sen się pchać w coś lepszego czyt. droższego.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Ja o tarczach już zdania nie zmieniam, po przejrzeniu internetu wzdłuż i wszerz padło na rotinger nacinane , tylko zostaje kwestia klocków , chce coś miękkiego , producent tarcz zaleca Textar, ATE lub TRW... Z tej trójki najbliżej mi do TRW , mam wrażenie że ATE będzie zbyt twarde . Myślałem też o EBC ultimax , ale czytałem że te nowe 2 są twardsze .... I mam dylemat jak cholera
Dopisano 12 kwi 2020, 10:46:
Reszta fotek, auto już niestety zdarzyło się zakurzyc...
Dopisano 12 kwi 2020, 10:46:
Reszta fotek, auto już niestety zdarzyło się zakurzyc...
Noo zaciski się proszą o malowanie...
Reszta
Reszta
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Lewy tył jest tragiczny , reszta jeszcze ujdzie. W lipcu lub sierpniu oddam je na malowanie proszkowe na czerwień
Dopisano 13 kwi 2020, 09:22:
Jeszcze znalazłem ciekawe tarcze Power Friction, na forum BMW są chwalone i sam nie wiem co teraz zrobić.
Dopisano 13 kwi 2020, 09:22:
Jeszcze znalazłem ciekawe tarcze Power Friction, na forum BMW są chwalone i sam nie wiem co teraz zrobić.
UUUU PIĘKNIE W końcu będzie hamować Opisz jak złożysz i przetestujesz wrażenia z jazdy. Nie wiem czy w tym roku, ale może w przyszłym zainwestuje w taki sprzęt
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Mam nadzieję, że będzie tak jak mówisz jeszcze docelowo wleca przewody HEL w stalowym oplocie
Wrażenia są takie, że po wstępnym dotarciu , 10 cykli 60-5km/h staram się delikatnie obchodzić z hamulcem jak narazie i tak przez pierwsze 500-1000 km Ale myślę że już czuć różnicę na + , z resztą to się odczuje zawsze zmieniając stare zużyte tarcze na nowe.. kolejne będą przewody w stalowym oplocie HEL !
Ciekaw jestem tych przewodów. Przymierzam się do nich od jakiegoś czasu, ale zawsze są ważniejsze rzeczy do zrobienia. Jak zmienisz to podziel się wrażeniami, czy faktycznie czuć różnicę.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
W porządku, ale to raczej nie prędko też przydałoby się zrobić ważniejsze rzeczy na początku
Oby hamowały tak dobrze jak wyglądają
Przewody HELa robią robotę. Ja odczułem to szczególnie na torze gdzie hamulca używa się często i intensywnie... pedał się tak nie pomuje bo przewody nie reagują tak jak gumowe. Na zwykłych właśnie pedał jest gumowy jak już płyn nabierze temperatury. Mod na pewno będzie na plus
No właśnie zależy mi na tym, żeby pedał był bardziej twardy.. W fordach tak mamy, szczególnie w dostawczym custom, że lekko wciśniesz i auto staje, dążę do czegoś podobnego w M3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości