Mazda3 BK LF '07 Black Kintaro
Napisane: 18 maja 2019, 10:48
Witam wszystkich,
około półtorej miesiąca temu udało się w końcu kupić Mazdę 3 BK 2.0, dlaczego w końcu? Ponieważ od 4 lat polowałem na ten samochód, ale nie było ciekawych ofert, albo mocno skorodowane, albo handlarz co chciał sprzedać zajechany egzemplarz. Więc 4 lata temu pierwszym samochodem był Mitsubishi Colt 2003, który po jakimś roku został zeswapowany z silnika 1,3 82KM na 2,5 v6 163KM. Gdzieś po rocznej zabawie z tym samochodem, ostatecznie został sprzedany znajomym z forum. Wtedy znowu zaczęły się poszukiwania Mazdy 3 2.0, ale naglił czas z powodu następnego roku studiów, a akurat wpadła oferta strasznie zadbanej Toyoty Yaris TS i stwierdziłem że do trzech razy sztuka, następna już będzie Mazda. No i się udało po około tygodniowych poszukiwaniach i przejechaniu około 400KM w celu oglądania różnych Mazd, przy okazji jeździłem Subaru Imprezą w kombi, Honda Civic VII, Toyotą Corollą, Auris i żaden z tych samochodów nie może dorównać w jakości wykonania i przyjemności z jazdy Mazdą 3.
Tak więc przechodząc do sedna sprawy, dane auta poniżej:
-Mazda 3 BK 2.0
-Przebieg oryginalny, sprawdzony 121 tys. KM
-Pierwsza rejestracja 12.12.2007, tak więc prawie 2008
-Wyposażenia, jak dobrze odkodowałem Kintaro
Rzeczy do zrobienia:
-Wymiana głośników przód (Zrobione)
-Ogarnięcie parowania przedniego lewego reflektora (Zrobione)
-Założenie LPG, sterownik KME Nevo (Zrobione)
-Uruchomienie czujnika parkowania tył (Niestety sensory do wymiany bo prawa strona wariuje)
-Wymiana płynów i filtrów (Zrobione)
-Zakup opon zimowych 205/50/17 (kupiony drugi komplet kół 205/60/16 )
-Troszkę wilgotno robi się w bagażniku po prawej stronie (Zrobione)
-Ogarnięcie powierzchownej rdzy z progów i zakonserwowanie
Tak wyglądał samochód po zakupie, jeszcze na niemieckich blachach:
Na ostatnim zdjęciu wcześniejsza Toyota, która została w rodzinie bo szkoda było się jej pozbyć w takim stanie. Nowe zdjęcia zrobię po wypolerowaniu i woskowaniu jednak obecnie siedzę nad pisaniem pracy i w głowie tylko obrona
około półtorej miesiąca temu udało się w końcu kupić Mazdę 3 BK 2.0, dlaczego w końcu? Ponieważ od 4 lat polowałem na ten samochód, ale nie było ciekawych ofert, albo mocno skorodowane, albo handlarz co chciał sprzedać zajechany egzemplarz. Więc 4 lata temu pierwszym samochodem był Mitsubishi Colt 2003, który po jakimś roku został zeswapowany z silnika 1,3 82KM na 2,5 v6 163KM. Gdzieś po rocznej zabawie z tym samochodem, ostatecznie został sprzedany znajomym z forum. Wtedy znowu zaczęły się poszukiwania Mazdy 3 2.0, ale naglił czas z powodu następnego roku studiów, a akurat wpadła oferta strasznie zadbanej Toyoty Yaris TS i stwierdziłem że do trzech razy sztuka, następna już będzie Mazda. No i się udało po około tygodniowych poszukiwaniach i przejechaniu około 400KM w celu oglądania różnych Mazd, przy okazji jeździłem Subaru Imprezą w kombi, Honda Civic VII, Toyotą Corollą, Auris i żaden z tych samochodów nie może dorównać w jakości wykonania i przyjemności z jazdy Mazdą 3.
Tak więc przechodząc do sedna sprawy, dane auta poniżej:
-Mazda 3 BK 2.0
-Przebieg oryginalny, sprawdzony 121 tys. KM
-Pierwsza rejestracja 12.12.2007, tak więc prawie 2008
-Wyposażenia, jak dobrze odkodowałem Kintaro
Rzeczy do zrobienia:
-Wymiana głośników przód (Zrobione)
-Ogarnięcie parowania przedniego lewego reflektora (Zrobione)
-Założenie LPG, sterownik KME Nevo (Zrobione)
-Uruchomienie czujnika parkowania tył (Niestety sensory do wymiany bo prawa strona wariuje)
-Wymiana płynów i filtrów (Zrobione)
-Zakup opon zimowych 205/50/17 (kupiony drugi komplet kół 205/60/16 )
-Troszkę wilgotno robi się w bagażniku po prawej stronie (Zrobione)
-Ogarnięcie powierzchownej rdzy z progów i zakonserwowanie
Tak wyglądał samochód po zakupie, jeszcze na niemieckich blachach:
Na ostatnim zdjęciu wcześniejsza Toyota, która została w rodzinie bo szkoda było się jej pozbyć w takim stanie. Nowe zdjęcia zrobię po wypolerowaniu i woskowaniu jednak obecnie siedzę nad pisaniem pracy i w głowie tylko obrona