Mazda3 BK LF '08 Kintaro "BlackWidow"
Strona 1 z 1
Witam serdecznie wszystkich .
Słowem wstępu Mazda 3 zawróciła mi w głowie już jakiś czas temu, a ostatnie 2 miesiące mając fundusze przygotowane aktywnie szukałem wymarzonej trójeczki. Wymagania jakie stawiałem przed kupnem tej jedynej to 2.0 benzyna, co najmniej 2006 rok, kolor czarny lub niebieski oraz xenony. W końcu trafiłem zwracającą na siebie uwagę Kintaro z 2008 roku, którą po szybkim sprawdzeniu w ASO postanowiłem przygarnąć
Coś o niej
1.Historia serwisowa – 3 lata po zakupie w Niemczech odnotowany był przebieg 36tyś km (12tyś rocznie jak dla Niemca trochę mało, ale nie ma co narzekać )
2. W momencie kupna przebieg wynosił 169 000 km
3. Rok produkcji – 2008
4. Wersja Kintaro
5. Przyciemnione szyby
6. Ktoś zaszalał i wrzucił przelotowy wydech
7. 17" Obręcze niechlujnie lakierowane na czarny mat.
Do pełni szczęścia zabrakło mi tylko xenonów, Bose oraz obsługi MP3, ale w zamian dostałem 6 biegowy manual, zmieniarkę płyt, oryginalny lakier i brak rdzy na progach, drzwiach i nadkolach
Oczywiście nie jest to igiełka, na ASO wyszło kilka rzeczy, między innymi:
1. Pocąca się miska olejowa, pokrywa zaworów i obudowa rozrzadu
2. Uszkodzony elektrozawór kolektora ssącego
3. Źle podpięta wiązka po ostatnim remoncie silnika
4. Kilka pierdół jak brak osłony termicznej wydechu, nie zamykające się z centralnego jedne drzwi czy brak jednego guzika na radiu.
5. Auto na jednym komplecie felg i jednym komplecie opon wielosezonowych (4,5mm bieżnika, jest moc!)
6. Jeden kluczyk
Ogólnie wydaje mi się że nie ma źle, biorąc pod uwagę że nabyłem ją o ok 5k taniej niż większość Kintaro
Plany na przyszłość
Do zrobienia ASAP:
1. Kupno felg 16" i opon zimowych (Ze względu na ograniczony budżet i chęć zrobienia jak największej ilości rzeczy przed zimą zdecydowałem się na stalówki i Dębice Firgo – na lato na 17" wejdą jakieś nowe Nokiany)
2. Konserwacja podwozia
3. Eliminacja wycieków oleju
4. Ze względu na problemy z wjazdem do garażu podziemnego, obijaniem osłona silnika o próg i haczeniem zderzaka o asfalt przy wyjeździe, chcę wrzucić mu wyższe sprężyny – jakieś -15mm od MPSa albo coś w tym stylu.
W dalszej perspektywie czasu:
5. Możliwe że jak będę miał dość przelotu wrzucę fabryczny wydech
6. Piaskowanie felg i lakierowanie na biały mat
7. Car Audio – wymiana głośników, dołożenie wzmacniacza ze skrzynią basową
8. Radio z Anodroidem
Dzięki wszystkim, widzimy się na forum bądź na drodze
PS. Nie uważacie że jest trochę "za" niska jak na Kintaro?
Ostatnio edytowano 16 lis 2018, 15:57 przez nekkoru, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 17 wrz 2018, 17:21
- Posty: 2
- Auto: Mazda 3 BK 2.0
Fajna sztuka.
Z tego co piszesz jest trochę do podziałania, ale teraz już coraz trudniej o wzorcowo utrzymane BK w dobrej cenie.
Prezentuje się bardzo dobrze. Powodzenia w planach i bezawaryjności.
Z tego co piszesz jest trochę do podziałania, ale teraz już coraz trudniej o wzorcowo utrzymane BK w dobrej cenie.
Prezentuje się bardzo dobrze. Powodzenia w planach i bezawaryjności.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas napisał(a):Fajna sztuka.
Z tego co piszesz jest trochę do podziałania, ale teraz już coraz trudniej o wzorcowo utrzymane BK w dobrej cenie.
Prezentuje się bardzo dobrze. Powodzenia w planach i bezawaryjności.
Dzięki wielkie za ciepłe słowa
Chyba będę musiał lepiej spriorytetyzować "To Do" listę, odstawiając na dalszy plan konserwację (I tak jest garażowana, a w jedną zimę chyba ruda nie wyjdzie), oraz możliwe że również będę zmuszony na tych wielosezonach pośmigać w tę zimę, gdyż pompa paliwa zaczęła głośniej pracować, oraz zauważyłem również jeszcze jedną dziwną rzecz (automatyczne podnoszenie obrotów przy puszczaniu sprzęgła), także wpierw mechanik
Z ciekawostek podam jeszcze że rzutem na taśmę udało się wcisnąć w AC, a poza tym jestem pozytywnie zaskoczony wysokością OC
Zamierzam co jakiś czas wrzucać tutaj post wraz z postępami prac nad autem .
- Od: 17 wrz 2018, 17:21
- Posty: 2
- Auto: Mazda 3 BK 2.0
Powodzenia w realizacji planów nad swoją czarnulą!
Jakiego przycisku w radio Ci brakuje? Mam jeden w zapasie...
Jakiego przycisku w radio Ci brakuje? Mam jeden w zapasie...
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
I co tam u Czarnulki ?
Z ciekawości ile wyszło OC z AC ? mi lekko 2.100 ale to ze względu na to, że wziąłem na dwie raty.
Co do xenonów też mi tego brakuje pewnie da się jakoś zaadaptować xenony z innej trójki.
Z ciekawości ile wyszło OC z AC ? mi lekko 2.100 ale to ze względu na to, że wziąłem na dwie raty.
Co do xenonów też mi tego brakuje pewnie da się jakoś zaadaptować xenony z innej trójki.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Jak będziesz działał z wydechem to daj znać
Bardzo ładna sztuka, oby jeździła jak najdłużej
Bardzo ładna sztuka, oby jeździła jak najdłużej
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości