Mazda3 BK LF '05 Top Sport Silver
Tak słyszałem o tym, zobaczymy jak to wyjdzie ostatecznie, oby nie za głośno
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Naraxiz napisał(a):Wszystkim, którzy mają problem z tym, że muszą dłużej kręcić zanim silnik odpali polecam wyczyścić przepustnicę, przymierzałem się do tego ponad rok czasu, a całość nie jest trudna w demontażu i wymaga odkręcenia 4 śrub.
Jak wyglądała kwestia adaptacji przepustnicy po wykręceniu i przeczyszczeniu?
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Przedlift posiada mechaniczną więc nic nie trzeba adaptować.
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Oprócz naprawy łączników w ostatnim czasie wleciały zakupy z chin (prawie 2 miesiące szło )
Siatki bardzo się przydadzą bo nie ma żadnego sensownego miejsca na trzymanie drobnicy
Kupiłem nowy ślizg na przód. Jeśli kogoś interesuje to ASO koszt 63zł, wersja od hb jest inna niż sedan i nie produkują zamienników a na allegro ceny 80zł+.
W najbliższym czasie czeka mnie też zabawa z blacharką (prawe tylne nadkole zaczyna wychodzić). Jednak mechanicznie auto jest tip-top.
Siatki bardzo się przydadzą bo nie ma żadnego sensownego miejsca na trzymanie drobnicy
Kupiłem nowy ślizg na przód. Jeśli kogoś interesuje to ASO koszt 63zł, wersja od hb jest inna niż sedan i nie produkują zamienników a na allegro ceny 80zł+.
W najbliższym czasie czeka mnie też zabawa z blacharką (prawe tylne nadkole zaczyna wychodzić). Jednak mechanicznie auto jest tip-top.
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Też długo czekałem Co do siatek rozumiem, że też z ali ? sam takich poszukuję, ale szczerze nie chce mi się znowu tyle czekać a w PL nic nie ma, jak zawsze ...
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Tak, siatki z alli po niecałe 10zł za szt. Na początku jak je wyjąłem z paczki myślałem ze mnie oszukali bo te rzepy są gładkie w dotyku i że trzeba to zszywać ale jak przyłożyłem do boczku to nagle magicznie się trzyma i to dość mocno
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Muszę przyznać, że w tylnym lusterku zadziornie się prezentuje i jest rozpoznawalna na horyzoncie z tymi drl'ami Szerokości
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas napisał(a):w tylnym lusterku zadziornie się prezentuje...
Ale musiał nadmienić, że w tylnym lusterku, bo go bez problemu wyprzedził... hehe.
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Z tym wyprzedzaniem to nie do końca tak, bo już się w zasadzie na wlocie do miasta złapaliśmy i dalej było dwupasmówką w miarę grzecznie jak na Nas – zresztą wracałem z młodą, więc nie mogło być inaczej
Fakt, że dawniej LF vs. Y6 było bardziej konkurencyjnie niż teraz, co nie zmienia faktu, że zawsze raźniej jest się przetoczyć kilka kilometrów w klubowym towarzystwie.
Fakt, że dawniej LF vs. Y6 było bardziej konkurencyjnie niż teraz, co nie zmienia faktu, że zawsze raźniej jest się przetoczyć kilka kilometrów w klubowym towarzystwie.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Trochę mnie tutaj nie było, zabiegany człowiek. Faktycznie zawsze miło spotkać kogoś znajomego na trasie . Ta rejestracja i chrom na czarno wszędzie poznam . Na usprawiedliwienie dodam, że oszczędzałem hamulce bo te ronda co 500m to ... . Muszę wpaść kiedy na spota w końcu. W dzień drl-y w nocy niebieskie postojówki , jak narazie odpukać ale bez problemów Temat też by się przydało odświeżyć bo trochę się działo
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Dawno nic nie wrzucałem, więc małe podsumowanie ostatnich kilku miesięcy co działo się z Mazdunia Starałem się napisać o wszystkim co pamiętam, post pisany na szybko w pracy
Terminy najważniejszych wymian są w 1 poście.
Na początek zostały wymienione świece
Stare wyglądały tak
Powód wymiany szyby czołowej, nawet nie będę komentować jak do tego doszło
Od nowa pomalowany tylny znaczek (chyba 3 raz), mogę stwierdzić, że już doszedłem do wprawy bo jak narazie wszystko się trzyma idealnie
Stalóweczki na zimę pryśnięte czarnym lakierem, przy okazji wymiana opon zimowych na Michelin Alpin 5, no i zima zaskoczyła bo jej nie było...
Trafiła się rozpórka w dobrej cenie, więc bez dłuższego zastanowienia oto i jest, trochę nie ten kolor, ale już trudno. Oczywiście Górny Sport.
Małe zmagania z poprawą audio w aucie
Fabryczne radio nie ma wyjścia na wzmacniacz, więc potrzebna była przejściówka z allegro (~40zł), wszystko zrobiłem sam więc podwójna radość, czas ułożenia przewodów to jakieś 30min
Finalnie prezentuje się to tak
Wleciała żółta folia na halogeny, różnica poniżej. Z góry uprzedzę, że to mi ma się podobać a nie innym.
Wymiana tylnych amortyzatorów, tylne prezentują się tak. Ładny efekt "gleby" dawały
Test specyfiku z chin na rysy, zderzak co prawda i tak do wymiany/naprawy.
Efekt po 10min walki z mikrofibrą.
Przypadkowe odkrycie, że przyciski nawiewów jednak są podświetlane więc szybkie zakupy i od razu naprawa
Poradników z tego jak się wymienia jest wystarczająco dużo, dla wprawionych wymiana to 20min.
I tak się prezentuje kompletne oświetlenie
Plany na najbliższy okres to zajęcie się blacharką i powoli przymierzam się do wymiany na coś innego. Po głowie chodzi accord VII 2.4, ale ciężko o dobry egzemplarz, więc zobaczymy
Terminy najważniejszych wymian są w 1 poście.
Na początek zostały wymienione świece
Stare wyglądały tak
Powód wymiany szyby czołowej, nawet nie będę komentować jak do tego doszło
Od nowa pomalowany tylny znaczek (chyba 3 raz), mogę stwierdzić, że już doszedłem do wprawy bo jak narazie wszystko się trzyma idealnie
Stalóweczki na zimę pryśnięte czarnym lakierem, przy okazji wymiana opon zimowych na Michelin Alpin 5, no i zima zaskoczyła bo jej nie było...
Trafiła się rozpórka w dobrej cenie, więc bez dłuższego zastanowienia oto i jest, trochę nie ten kolor, ale już trudno. Oczywiście Górny Sport.
Małe zmagania z poprawą audio w aucie
Fabryczne radio nie ma wyjścia na wzmacniacz, więc potrzebna była przejściówka z allegro (~40zł), wszystko zrobiłem sam więc podwójna radość, czas ułożenia przewodów to jakieś 30min
Finalnie prezentuje się to tak
Wleciała żółta folia na halogeny, różnica poniżej. Z góry uprzedzę, że to mi ma się podobać a nie innym.
Wymiana tylnych amortyzatorów, tylne prezentują się tak. Ładny efekt "gleby" dawały
Test specyfiku z chin na rysy, zderzak co prawda i tak do wymiany/naprawy.
Efekt po 10min walki z mikrofibrą.
Przypadkowe odkrycie, że przyciski nawiewów jednak są podświetlane więc szybkie zakupy i od razu naprawa
Poradników z tego jak się wymienia jest wystarczająco dużo, dla wprawionych wymiana to 20min.
I tak się prezentuje kompletne oświetlenie
Plany na najbliższy okres to zajęcie się blacharką i powoli przymierzam się do wymiany na coś innego. Po głowie chodzi accord VII 2.4, ale ciężko o dobry egzemplarz, więc zobaczymy
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Halogeny na + też myślałem o folii choć mam żółta farbę, więc mały dylemat co będzie lepsze. Moje amortyzatory z tyłu też wołają o wymianę lecz 450zł za sztukę B6 trochę zniechęca. Pewnie wpadną inne ma chwilę obecną myślę na jaki kolor malować felgi
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Akurat ja miałem kawałek folii od znajomego, nawet się nie przyłożyłem zbytnio do tego, więc z bliska widać niedociągnięcia. Plus folii, że zawsze można zerwać. Felgi do czerwonego auta to chyba tylko na czarno
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
No niekoniecznie, bo trochę optycznie zmniejsza rozmiar :/ w głowie mam jeszcze typowy srebrny, zobaczę co mi doradzą jak oddam felgi na malowanie jakie brałeś amortyzatory na tył?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Akurat mechanik miał używane oryginał. Ale ludzie ogólnie polecają KYB
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Chmielu, a orientowałeś się co przemawia za bilkami względem innych marek?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
^up. jakość, żywotność i odczuwalna poprawa prowadzenia. Ponadto bogata oferta pod konkretny model. Inni producenci zwykle mają jeden model, który w teorii niczym nie różni się od tego na pierwszy montaż, ale w praktyce bywa, że z żywotnością jest gorzej.
Z mojej przygody widzę to tak: Bilki to generalnie twarde amory. Seria od B1 do B4 nawiązuje parametrami i pracą do seryjnych amorów i ustawień, stąd sobie takie odpuściłem, bo tylko bym przepłacił za OEM'a z naklejką Bilka. Natomiast B6 i B8 oprócz barwy mają zauważalnie inne wykonanie (gruba laga ledwo wlazła w zwrotnicę) i inną twardość. Seria B6 jak wiadomo przeznaczona zasadniczo do pracy na fabrycznych sprężynach i mocowaniach – System tłumienia drgań dwururowy. Seria B8 do sprężyn obniżających i progresywnych – System tłumienia drgań jednorurowy. Seria B8 występuje w dwóch wariantach (bez i z regulacją siły tłumienia) – ten drugi występuje tak naprawdę jako komponent zestawów b12 (pro-kit).
Każdy z mojego otoczenia kto założył b6/b8 zwykle nie żałował wyboru i poniesionych nakładów.
"Polecam: Krystyna Janda"
Z mojej przygody widzę to tak: Bilki to generalnie twarde amory. Seria od B1 do B4 nawiązuje parametrami i pracą do seryjnych amorów i ustawień, stąd sobie takie odpuściłem, bo tylko bym przepłacił za OEM'a z naklejką Bilka. Natomiast B6 i B8 oprócz barwy mają zauważalnie inne wykonanie (gruba laga ledwo wlazła w zwrotnicę) i inną twardość. Seria B6 jak wiadomo przeznaczona zasadniczo do pracy na fabrycznych sprężynach i mocowaniach – System tłumienia drgań dwururowy. Seria B8 do sprężyn obniżających i progresywnych – System tłumienia drgań jednorurowy. Seria B8 występuje w dwóch wariantach (bez i z regulacją siły tłumienia) – ten drugi występuje tak naprawdę jako komponent zestawów b12 (pro-kit).
Każdy z mojego otoczenia kto założył b6/b8 zwykle nie żałował wyboru i poniesionych nakładów.
"Polecam: Krystyna Janda"
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Wiadomo, że droższe znaczy lepsze itp, choć nie zawsze.
Zaznaczyłem, że auto jest fabrycznie na eibach'u -30mm zaoferowano mi B6 sport 400 + za sztukę, lub kayaba eXcel-G seria 180zł szt.
Rocznie robię max 40 tyś więc tym bardziej, że to tył wpadną raczej kayaby.
Zaznaczyłem, że auto jest fabrycznie na eibach'u -30mm zaoferowano mi B6 sport 400 + za sztukę, lub kayaba eXcel-G seria 180zł szt.
Rocznie robię max 40 tyś więc tym bardziej, że to tył wpadną raczej kayaby.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości