Mazda3 BK LF '05 Top Sport Silver
Zasłania ją bezproblemowo a przy okazji pomaga równo zamontować . Montaż jest niestety na wkręty bo ta taśma nic a nic nie trzyma. Podobno jeszcze dobrym rozwiązaniem jest klej do okien?
- Od: 3 gru 2017, 08:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Obejrzałem na żywo i wygląda lepiej niż dobrze. Generalnie auto od strony wizualnej zadbane i nabiera pazura.
Trzymaj kurs na eibachy
Trzymaj kurs na eibachy
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 19:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Obniżenia w najbliższym czasie nie będzie ponieważ samochodem nie tylko ja jeżdże (uroki mieszkania z rodzicami). A wiadomo jak to może się skonczyć. Przed zimą chciałbym jeszcze wymienić filtr kabinowy oraz wyczyścić przepustnice (problem z odczekaniem przed odpaleniem).
- Od: 3 gru 2017, 08:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
-30mm to nie jest jakoś dużo, fakt unikam krawężników nie to co przed obniżeniem, ale da się jeździć i przejeżdżać przez większość, przeszkód.
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Trójeczka zaczyna się wyróżniać i to wielki plus
- Od: 5 gru 2003, 14:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Jeszcze tylko swap na silnik z Peugeuota i będzie jedyny w swoim rodzaju lew na Podlasiu..
A fakt zapomniałem, że moja eks cały czas jest w mieście.
A fakt zapomniałem, że moja eks cały czas jest w mieście.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 19:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Zawsze można wsadzić turbo/kompresor , a wtedy będzie prawie na pewno jedyna na Podlasiu, albo o czymś nie wiem
- Od: 3 gru 2017, 08:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Jako, że Madzia jest ze mną już ponad rok czas na podsumowanie ostatnich wydarzeń . Z rzeczy których brakuje na foto to został wymieniony termostat u zaprzyjaźnionego mechanika, podczas jazdy na trasie spadała temperatura do jakiś ~70 stopni (sprawdzane z OBDII). Po wymianie problem ustąpił, a stary ewidentnie było widać, że jest ciągle "otwarty". Z mniej przyjemnych rzeczy to zaliczyła dwa "uderzenia" w tył czego wynikiem było pęknięcie lampy oraz uszkodzony zderzak
Mało przyjemny widok.
Jako, że zbliżamy się do przebiegu 150k czas na wymianę oleju oraz filtrów. Gwarancja na gaz się skończyła więc również samemu wymienię filtr gazu, którego brakuje na foto.
W ostatni piątek udało mi się w końcu znaleźć chwilę wolnego czasu i zabrałem się za wymianę uszkodzonej lampy oraz wymianę filtru kabinowego (czekał od wakacji aż się za niego wezmę)
Parę fotek z prac
Czy można jeszcze starą lampę jakoś wykorzystać czy już tylko śmietnik? Wszystko jest w niej sprawne jedynie pęknięty plastik.
Oraz zamontowana już "nowa" lampa
Taki zastał mnie widok po dostaniu się do filtra (spodziewałem się gorszego). Od kiedy jest autko u mnie robiłem to po raz pierwszy (najechane już 20k KM ze mną). Instrukcja, która jest na yt dużo pomogła lecz z mojej strony dodam, że polecam jeszcze dodatkowo zdemontować schowek, ponieważ jest strasznie mało miejsca. Demontaż schowka zajmuje dosłownie 3min.
Podczas używania "granatu" do klimatyzacji, który wymaga ustawienia nawiewów na full wyleciało jeszcze tyle "syfu".
Nowe filtry na miejscu
Nowe filtry, oczywiście węglowe
Stare filtry uważam, że nie wyglądały jeszcze tak źle. Zastanawia mnie fakt czy też były węglowe.
W międzyczasie wleciała naklejka (niestety lekko krzywo naklejona), która według wielu opinii albo jest fatalna albo się podoba. Osobiście uważam, że pozwala się wyróżnić z tłumu tych wszystkich 3, których w ostatnim czasie baaardzo dużo wysypało u nas.
Mało przyjemny widok.
Jako, że zbliżamy się do przebiegu 150k czas na wymianę oleju oraz filtrów. Gwarancja na gaz się skończyła więc również samemu wymienię filtr gazu, którego brakuje na foto.
W ostatni piątek udało mi się w końcu znaleźć chwilę wolnego czasu i zabrałem się za wymianę uszkodzonej lampy oraz wymianę filtru kabinowego (czekał od wakacji aż się za niego wezmę)
Parę fotek z prac
Czy można jeszcze starą lampę jakoś wykorzystać czy już tylko śmietnik? Wszystko jest w niej sprawne jedynie pęknięty plastik.
Oraz zamontowana już "nowa" lampa
Taki zastał mnie widok po dostaniu się do filtra (spodziewałem się gorszego). Od kiedy jest autko u mnie robiłem to po raz pierwszy (najechane już 20k KM ze mną). Instrukcja, która jest na yt dużo pomogła lecz z mojej strony dodam, że polecam jeszcze dodatkowo zdemontować schowek, ponieważ jest strasznie mało miejsca. Demontaż schowka zajmuje dosłownie 3min.
Podczas używania "granatu" do klimatyzacji, który wymaga ustawienia nawiewów na full wyleciało jeszcze tyle "syfu".
Nowe filtry na miejscu
Nowe filtry, oczywiście węglowe
Stare filtry uważam, że nie wyglądały jeszcze tak źle. Zastanawia mnie fakt czy też były węglowe.
W międzyczasie wleciała naklejka (niestety lekko krzywo naklejona), która według wielu opinii albo jest fatalna albo się podoba. Osobiście uważam, że pozwala się wyróżnić z tłumu tych wszystkich 3, których w ostatnim czasie baaardzo dużo wysypało u nas.
- Od: 3 gru 2017, 08:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Dlatego ja kupiłem Kintaro i już się wyróżniam
Co do lampy jak by Ci się udało kupić sam klosz to byś miał lampę w zapasie tak to raczej nic z jej nie będzie.
Co do lampy jak by Ci się udało kupić sam klosz to byś miał lampę w zapasie tak to raczej nic z jej nie będzie.
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Miałem w ostatnich dniach podobne doświadczenie odnośnie tylnego zderzaka i wiążę z tym możliwość wymiany na coś innego – np. wersja aero.
Mazda bardzo zadbana!
Gratki za troskę, jaką ją dażysz
Powodzenia...
Mazda bardzo zadbana!
Gratki za troskę, jaką ją dażysz
Powodzenia...
- Od: 20 lip 2018, 09:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Sezon zimowy minął, więc pora na kolejne "prace" z Madzią . Jak zawsze trochę się działo przez ten czas i pewnie nie o wszystkim pamiętam żeby wspomnieć.
Jeszcze w grudniu wymieniłem filtr powietrza na nowy – stary nie wyglądał źle.
oraz wymieniłem filtry gazu – na zdjęciu stary, zdemontowany
Przebieg jak widać cały czas rocznie obecnie już ponad 154tyś
Ponownie poprawiłem malowanie znaczka – niestety nadal na dole zaczyna odchodzić :/
Oraz zdjąłem listwy dachowe żeby wyjąć z nich igły których było sporo i nie dało się już ich wyjąć w inny sposób – demontaż zajmuje max 3min i nie wymaga żadnych narzędzi
Jeszcze zimą miałem przygodę, że od różnicy temperatur gdy włączyłem grzanie pękło lusterko
Nowe jest zrobione "na sztuke", przyszedł trochę inny rozmiar więc przykleiłem je na stare tymczasowo, grzanie działa nadal poprawnie
W międzyczasie przyszła też pora na wymianę klocków z przodu
Wszystkim, którzy mają problem z tym, że muszą dłużej kręcić zanim silnik odpali polecam wyczyścić przepustnicę, przymierzałem się do tego ponad rok czasu, a całość nie jest trudna w demontażu i wymaga odkręcenia 4 śrub.
Pasta do polerki lamp + 5min roboty ze szmatką i praktycznie nie ma śladu po brzydkich "zaciekach", które przez rok zdążyły się zrobić
I na koniec foto z weekendu Jeszcze trochę planów jest
Jeszcze w grudniu wymieniłem filtr powietrza na nowy – stary nie wyglądał źle.
oraz wymieniłem filtry gazu – na zdjęciu stary, zdemontowany
Przebieg jak widać cały czas rocznie obecnie już ponad 154tyś
Ponownie poprawiłem malowanie znaczka – niestety nadal na dole zaczyna odchodzić :/
Oraz zdjąłem listwy dachowe żeby wyjąć z nich igły których było sporo i nie dało się już ich wyjąć w inny sposób – demontaż zajmuje max 3min i nie wymaga żadnych narzędzi
Jeszcze zimą miałem przygodę, że od różnicy temperatur gdy włączyłem grzanie pękło lusterko
Nowe jest zrobione "na sztuke", przyszedł trochę inny rozmiar więc przykleiłem je na stare tymczasowo, grzanie działa nadal poprawnie
W międzyczasie przyszła też pora na wymianę klocków z przodu
Wszystkim, którzy mają problem z tym, że muszą dłużej kręcić zanim silnik odpali polecam wyczyścić przepustnicę, przymierzałem się do tego ponad rok czasu, a całość nie jest trudna w demontażu i wymaga odkręcenia 4 śrub.
Pasta do polerki lamp + 5min roboty ze szmatką i praktycznie nie ma śladu po brzydkich "zaciekach", które przez rok zdążyły się zrobić
I na koniec foto z weekendu Jeszcze trochę planów jest
- Od: 3 gru 2017, 08:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Czego używałeś do polerki lamp?
- Od: 5 gru 2003, 14:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Ja przy reflektorach działełem z popularną pastą K2 Lamp Doctor, po wcześniejszym szlifowaniu na mokro papierem gradacji 2000 i 2500. Na sam koniec twardy wosk.
Efekt wygląda chyba nieźle.
Efekt wygląda chyba nieźle.
deejayija napisał(a):Sobotnia regeneracja przednich reflektorów – tak przy ładnej pogodzie...
Przed
Po
Ostatnio edytowano 10 kwi 2019, 05:46 przez deejayija, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 20 lip 2018, 09:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Pawko_6 napisał(a):Czego używałeś do polerki lamp?
Tak jak wyżej pasty K2 Lamp Doctor (koszt jakieś 11zł w Auchan), nie przykładałem się do tego zbytnio a trzeba przyznać, że daję rade.
deejayija u ciebie faktycznie było co polerować ja niestety zapomniałem zrobić foto przed, jest znaczna różnica, nie musiałeś odnawiać lakierem bezbarwnym po szlifowaniu?
- Od: 3 gru 2017, 08:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Ręcznie polerowałeś czy maszyną? Ja walczyłem trochę używając tej pasty w 323f ale efekty nie były zbyt spektakularne.
- Od: 20 lis 2010, 23:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Naraxiz napisał(a):deejayija u ciebie faktycznie było co polerować ja niestety zapomniałem zrobić foto przed, jest znaczna różnica, nie musiałeś odnawiać lakierem bezbarwnym po szlifowaniu?
Reflektor ze zdjęcia "przed" był dodatkowo przed myciem, po sporym zabrudzeniu – co potęguje efekt końcowy
Nie malowałem lakierem bezbarwnym, tylko twardy wosk... Zobaczymy jak będą wyglądać za jakiś czas – jeśli będzie słabo to ewentualnie znowu wejdzie szlifowanko, malowanie i polerka...
twardy103 napisał(a):Ręcznie polerowałeś czy maszyną? Ja walczyłem trochę używając tej pasty w 323f ale efekty nie były zbyt spektakularne.
Polerka ręczna nawet da radę, ale namachać się troche trzeba...
- Od: 20 lip 2018, 09:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Jako, że środkowy tłumik był już dziurawy i nie widziałem sensu jego naprawy, zamówiłem nowy zamiennik z allegro za 160zł z wysyłką. Przy okazji już do końca też poszła nowa "rura". A dla wtajemniczonych na zdjęciu mogą zauważyć, że ubyło jeszcze coś więcej
Przy okazji mojej lekkiej "stłuczki" w zime zauważyłem ze urwało się mocowanie tylnego zderzaka co też zostało od razu naprawione.
A to dźwięk przed wymianą:
Oraz już po
Podsumowując
Dźwięk jest moim zdaniem zdecydowanie lepszy, trochę głośniej w kabinie, ale nie jakoś przesadnie , jestem zadowolony z uzyskane efektu.
Konserwacje będzie trzeba odświeżyć tego lata bo niestety jak się chce żeby coś było dobrze zrobione trzeba to zrobić samemu. A można zauważyć, że prawdopodobnie konserwacja była położona bezpośrednio na rdze Także będzie co robić w letnie wieczory
Przy okazji mojej lekkiej "stłuczki" w zime zauważyłem ze urwało się mocowanie tylnego zderzaka co też zostało od razu naprawione.
A to dźwięk przed wymianą:
Oraz już po
Podsumowując
Dźwięk jest moim zdaniem zdecydowanie lepszy, trochę głośniej w kabinie, ale nie jakoś przesadnie , jestem zadowolony z uzyskane efektu.
Konserwacje będzie trzeba odświeżyć tego lata bo niestety jak się chce żeby coś było dobrze zrobione trzeba to zrobić samemu. A można zauważyć, że prawdopodobnie konserwacja była położona bezpośrednio na rdze Także będzie co robić w letnie wieczory
- Od: 3 gru 2017, 08:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Ja wywaliłem wczoraj końcowy, fajny dźwięk, ale trochę za głośno i mam wrażenie że od dołu się gorzej zbiera. Czasami lekko strzeli nawet z wydechu
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Ja koncowy mialem juz dziurawy niestety, wiec musialem wymienic, co do zbierania się to nie odczułem zmian, jedynie chce sie bardziej przyspieszac dla tego dzwieku . Mam wrazenie ze jakby dobrze rozgrzac to tez strzeli
- Od: 3 gru 2017, 08:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości