Strona 4 z 26

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – Eibach ProKit -30mm,

PostNapisane: 8 lip 2018, 22:47
przez MyaS
Pokaż foty jak to stoi na tych sprężynach.
W niedalekiej przyszłości myślę zamontować ten sam zestaw z eibacha

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – Eibach ProKit -30mm,

PostNapisane: 8 lip 2018, 22:54
przez chmielu_KL
Na chwilę obecną nie ma co w sumie focic, tutaj dwie fotki dosłownie 5km po założeniu sprężyn. Mam nadzieję, że jeszcze zejdzie bo jak nie to trzeba będzie kombinować :D

IMG_20180707_183916.jpg
IMG_20180707_183942.jpg

PostNapisane: 15 lip 2018, 12:45
przez chmielu_KL
Miałem wrzucić foto po ułożeniu sprężyn, zrobiłem już ponad 350km od ich wymiany i bez większych zmian, tył by mógł usiąść jeszcze z 1.5cm, ale cóż jest jak jest. Szczerze to nie jestem zadowolony z tych sprężyn tył jest sporo wyżej niż przód :/ a z nowości to wpadło ubezpieczenie z AC, które też nie powala :/ Łódź <nie powiem> wczoraj zapalił się check engine, diagnoza
IMG_20180715_175520.jpg

received_2338121526212880.jpeg

PostNapisane: 16 lip 2018, 19:39
przez Danmazda
chmielu_KL napisał(a):foto po ułożeniu sprężyn, zrobiłem już ponad 350km od ich wymiany i bez większych zmian
One ułożą się dopiero po około miesiącu.
chmielu_KL napisał(a):wczoraj zapalił się check engine, diagnoza
Masz jakieś inne objawy oprócz błędu ? Miałem ten sam błąd, sonda do wymiany.

PostNapisane: 16 lip 2018, 20:02
przez chmielu_KL
Danmazda napisał(a): Masz jakieś inne objawy oprócz błędu ? Miałem ten sam błąd, sonda do wymiany.


Nie, nic się nie dzieje wszystko jest okej. Błąd został usunięty co by mnie kontrolka nie doprowadziła do szału :D apropo sondy, mam nadzieję, że to nie są duże koszta :D

PostNapisane: 16 lip 2018, 20:55
przez Płomień
Jak kintaro, to szerokopasmowa. Z tego co mi się wydaje uda się kupić zamiennik do 400zł

PostNapisane: 16 lip 2018, 21:09
przez Danmazda
Płomień napisał(a):uda się kupić zamiennik do 400zł
Przerabiałem temat, co prawda 3 lata temu, to te zamienniki się nie nadawały. Pojawiały się błędy, większe spalanie, silnik potrafi się przydusić :| Chyba że od tamtej pory pojawiło się coś dobrego.

PostNapisane: 16 lip 2018, 21:24
przez chmielu_KL
Właśnie czytałem sporo, że po jej wymianie i tak są jakieś cyrki i check się zapala itp... :( na chwilę obecną błąd usunięty check się nie świeci, zobaczymy za jakiś czas. To jest druga sonda, ta za katalizatorem? :)

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – Eibach ProKit,

PostNapisane: 17 lip 2018, 01:15
przez Eklerek323f
Daleko szukać nie musisz, Marcina zapytaj. Przerabiał temat zamiennika, skończył na oem...

PostNapisane: 17 lip 2018, 12:46
przez Płomień
I dał za nią chyba półtora klocka :D

PostNapisane: 19 lip 2018, 12:42
przez Lidson
Tak, przerabiałem temat sondy u siebie. Problemem było samo znalezienie zamiennika. Ostatecznie udało się coś wyszukać w znanym sklepie z Rzeszowa, za około 800zł. Określiłbym ją bardziej mianem podróby, niż zamiennika. Wytrzymała cztery godziny, po czym padła. Wyskoczył błąd, zaczęło szarpać, brak mocy w zakresie 2000-3500rpm. Zmieniłem z powrotem na starą. Tą odesłałem. Przyjęli, ale nie bez problemów. Finalnie, stanęło na OEM za około 1800zł. Na szczęście nie musiałem za nią aż tyle płacić...

PostNapisane: 19 lip 2018, 15:12
przez chmielu_KL
Znalazłem OEM za 540zł więc pójdę w tą stronę :)
Mowa tutaj o sondzie o oznaczeniu 18-861B

dbockkbchplebkbe.png

PostNapisane: 28 lip 2018, 16:01
przez tomek-waw
Co do układu dolotowego o który pytałeś, zerknij do mojego tematu.

viewtopic.php?f=332&t=129546&start=460

możesz też założyć takiego Ulter-ka :)

Obrazek

PostNapisane: 31 lip 2018, 19:27
przez rataj72
Jak Ci się jeździ na eibachach? :)

PostNapisane: 31 lip 2018, 19:40
przez chmielu_KL
Dobrze jest dość twardo, jak dla mnie nic więcej nie potrzeba, jedynie jakas ciekawa 17stka minimum 7.5j – w sumie już znalezione tylko trzeba odłożyć sporą sumke, także na przyszły sezon będzie ciekawie.

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – Eibach ProKit,

PostNapisane: 13 sie 2018, 13:13
przez chmielu_KL
Wpadł nowy akumulator bo stary zdechł z dnia na dzień. Z racji, iż był pilnie potrzebny nie szukałem jakiejś pro elo, popularnej marki.
Zobaczymy z czasem, niestety nie uda się dopiąć celów zmian w trójce na najbliższy zlot :(

IMG_20180813_114507.jpg
IMG_20180813_115131.jpg

PostNapisane: 14 sie 2018, 11:26
przez MyaS
chmielu_KL napisał(a):Miałem wrzucić foto po ułożeniu sprężyn, zrobiłem już ponad 350km od ich wymiany i bez większych zmian, tył by mógł usiąść jeszcze z 1.5cm, ale cóż jest jak jest. Szczerze to nie jestem zadowolony z tych sprężyn tył jest sporo wyżej niż przód :/ a z nowości to wpadło ubezpieczenie z AC, które też nie powala :/ Łódź <nie powiem> wczoraj zapalił się check engine, diagnoza
IMG_20180715_175520.jpg

received_2338121526212880.jpeg


Jak dla mnie ładnie siedzi na tych sprężynach. Jest optymalnie. Sam nie jestem zwolennikiem zglebiania auta do tego poziomu, że nie idzie przejechać przez progi, a samochód wygląda jakby był niepełnosprawny.

Jakim programem diagnozujesz usterki?

PostNapisane: 14 sie 2018, 11:54
przez chmielu_KL
Tak po dłuższym czasie tył nieco usiadł i jak dla mnie jest idealnie, choć to Łódź zdarza się, że gdzieś o coś zawadze :D co do diagnozowania błędów to elm327 i aplikacja Torque na tel :)

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – Eibach ProKit,

PostNapisane: 15 sie 2018, 11:04
przez MyaS
Dzięki za info.
No ja też mam u siebie jakiegoś chińskiego elma i torque pro. Nie znajdywał mi nigdy żadnych błędów i pomyślałem że po prostu do bani jest ten program, ale widocznie nic mojej M3 nie dolega.

FORscan niestety na tym chinolu się nie łączy, ale to standard.

No nic. Trzeba będzie dorzucić do planów te sprężynki bo jest zacnie.

PostNapisane: 15 sie 2018, 18:15
przez chmielu_KL
Właśnie bawię się tym elm'em i też na chwilę obecną żadnych błędów. Błąd check engine został usunięty i na razie tyle złych rzeczy :) auto jeździ tak jak jeździło :) sprężyny polecam choć jak dla mnie mogło by zejść jeszcze 1 cm :D